Bosch TES71221RW - Reviews

koffiebonen
Type
espresso machine
Soorten koffie
caffe crema, cappuccino, espresso, koffie, latte macchiato

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,6

Harm 09-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Goede koffie - Matige kwaliteit apparaat

Wij kochten een Bosch Vero 100 in 2014. We hebben er ruim 2,5 jaar goede koffie mee kunnen maken en het apparaat is makkelijk te bedienen. Helaas is het apparaat nu stuk. We kregen te horen dat er 2 jaar garantie op zit, dus dat dit dus buiten de garantie valt. Echter op deze website wekt Bosch de indruk dat je garantie hebt van de 1e tot de 15.000e kop koffie. Met ons appraat waren pas 6000 koppen koffie gezet. Wij hebben hierover dus navraag gedaan bij Bosch. De reactie hierop was teleurstellend. Je hebt dus 2 jaar garantie tenzij je binnen die tijd meer dan 15.000 koppen koffie maakt, dan vervalt de garantie. De 15.000 koppen koffie garantie is dus helaas niet meer dan een addertje onder het gras om bij intensief gebruik geen 2 jaar garantie te hoeven geven. De tekst op de Bosch website wekt toch echt een andere indruk

Pluspunten

• Goede Koffie
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Misleidende garantie 15000 koppen
  • Matige kwaliteit apparaat

Melli 09-07-2016

Perfecte machiato en cappuccino

Koffie specialiteiten kunnen op een eenvoudige manier bereid worden.
Juiste sterkte van koffie is in te stellen per individu
Ook reinigen is een fluitje van een cent
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

Gerard en Wil 18-01-2015 Product kwartaal in bezit

6,2
leek ons een mooie en goede koffieautomaat, maar nu na gebruik van ongeveer 4 maanden zijn wij er achter dat er nogal wat nadelen aan zitten: 1e koffie te lauw, 1e cappuccino te koud,
gebruikt veel water voor het spoelen, lekschaal moet je erg veel legen, melksysteem steeds reinigen, ook als je dat net hebt gedaan, zetgroep is snel vervuild, dit mag voor zo'n duur apparaat van een merk als Bosch toch niet voorkomen.

Gerard en Wil 08-05-2015

hier een reactie op deze review van ons zelf, na zo'n 10 maanden gebruik zijn we nog niet echt blij met de Bosch TES71221RW,de koffiemachine is al een keer naar de serviceafdeling van Bosch geweest, zijn wat aanpassingen gedaan, maar we zijn nog niet erg tevreden, de koffie blijft aan de lauwe kant, cappuccino is te koud, veel schoonmaakwerk, wat een miskoop voor zo'n prijs.
Wil en Gerard.

Gerard en Wil 28-05-2015

nu na 11 maanden en een keer naar de service dienst van Bosch geweest
zijnde zijn wij nog steeds helemaal niet blij met deze koffie automaat, nog steeds te koude 1e koffie, lauwe cappuccino, te veel schoonmaken, we wilden hem eigenlijk op Marktplaats.nl zetten

Gerard en Wil.