Bosch TES71221RW - Reviews

koffiebonen
Type
espresso machine
Soorten koffie
caffe crema, cappuccino, espresso, koffie, latte macchiato

6,2

Gerard en Wil 18-01-2015 Product kwartaal in bezit

6,2
leek ons een mooie en goede koffieautomaat, maar nu na gebruik van ongeveer 4 maanden zijn wij er achter dat er nogal wat nadelen aan zitten: 1e koffie te lauw, 1e cappuccino te koud,
gebruikt veel water voor het spoelen, lekschaal moet je erg veel legen, melksysteem steeds reinigen, ook als je dat net hebt gedaan, zetgroep is snel vervuild, dit mag voor zo'n duur apparaat van een merk als Bosch toch niet voorkomen.

Gerard en Wil 08-05-2015

hier een reactie op deze review van ons zelf, na zo'n 10 maanden gebruik zijn we nog niet echt blij met de Bosch TES71221RW,de koffiemachine is al een keer naar de serviceafdeling van Bosch geweest, zijn wat aanpassingen gedaan, maar we zijn nog niet erg tevreden, de koffie blijft aan de lauwe kant, cappuccino is te koud, veel schoonmaakwerk, wat een miskoop voor zo'n prijs.
Wil en Gerard.

Gerard en Wil 28-05-2015

nu na 11 maanden en een keer naar de service dienst van Bosch geweest
zijnde zijn wij nog steeds helemaal niet blij met deze koffie automaat, nog steeds te koude 1e koffie, lauwe cappuccino, te veel schoonmaken, we wilden hem eigenlijk op Marktplaats.nl zetten

Gerard en Wil.