De'Longhi EC 680.M zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi EC 680.M zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

WJF 07-11-2017

mooie vormgeving

Mooie vormgeving. Zeer lekkere koffie. Gemakkelijk in het gebruik. Neemt weinig plaats in. Waterreservoir voldoende groot.

Marion 18-05-2017

Mooie machine voor een mooie prijs

Dit apparaat doet wat hij belooft. Goede espresso, alles makkelijk in te stellen. Temperatuur is ook goed. Ook voor de cappuccino of cortado liefhebber is deze machine uitstekend.
Aan en uit knop is wat stroef, deze bleef al een keer vast zitten. Verder een top apparaat.

Pluspunten

• makkelijk in het gebruik
  • snel op temperatuur
  • een blikvanger in je keuken

Minpunten

• aan en uit knop beetje stroef.

Peter 31-12-2016

Mooi design en Simpele bediening

Dit apparaat doet wat het belooft. Een lekker bakje koffie voor een prima prijs. Bediening is simpel en snel. Daarnaast is het een mooi design wat perfect past in de keuken.

Pluspunten

• Simpele bediening
  • Compact

Minpunten

• Instellen van apparaat soms onduidelijk
  • Piston klikt soms lastig onder apparaat

Piet 31-12-2016

Prettig apparaat, hete koffie

Smal, pittig apparaat. Goed heet zowel koffie als melk. Warmhoudplaat voor kopjes is niet relevant: wordt pas na enkele kopjes beetje warm.

Sander 30-12-2016

Fijne espresso uit een mooi apparaat

Ik ben erg tevreden over mijn aankoop, binnen een minuut heb ik verse espresso en dat helpt wel bij het opstarten van de dag.

koffieafficionado 29-12-2016

Lekkere espresso met mooie crème laag

Dit apparaat werkt gemakkelijk. kind kan de was doen. Maakt ook mooie melkschuimlaag voor capuccino als je dat lekker vindt. Ik heb ook de koffie pads gebruikt. Dat gaat eveneens makkelijk. Smaakt ook niet verkeerd, maar een vers gemalen koffieboon is nu eenmaal lekkerder. En ik heb een goede molen, dus je begrijpt mijn eerste keus.... deze de Longhi koffiemachine is een heel goed apparaat voor een eerlijke prijs, wat wil je nog meer? Kopen dus!

Pluspunten

• Prima espresso
  • Heerlijk crème laagje
  • Goede temperatuur
  • Mooie melkschuimlaag

Minpunten

• Reservoir water is een beetje klein

Johanna 26-12-2016

Perfecte espresso automaat voor beginnende barista's

Ik wilde een simpele maar degelijke espresso autmaat. Deze Delonghi is een super espresso machine ! Makkelijk, stil en vooral lekkere koffie. Schuimt geweldig goed, echt dik schuim. Aanrader !

Elio 21-12-2016

Uitstekende koffiemachine

Fijne koffiemachine, lekkere koffie. Koffie is wel nogal koud, ook met instelling op hoogste temperatuur.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Veel instellingen mogelijk

Minpunten

• Temperatuur te laag
  • Smaak minder krachtig dan van Francis Francis

fierke 18-12-2016

Ziet er mooi uit

Geen high end product en het voldoet prima. Goede prijs- kwaliteit verhouding. en het doet wat je verwacht

Pluspunten

• Mooi
  • Neem weinig ruimte in beslag

Minpunten

• Niet heel zwaar

I.Groenendijk 17-12-2016

Prachtig espresso apparaat

Ik ben super tevreden met dit espresso apparaat. Hij zet een espresso even snel als dat je een senseo zou zetten en uiteraard is de kwaliteit vele malen beter. Melk schuimen duurt eventjes maar dan heb je ook gloeiend hete melk en dat is wat je wil. Je kan ook nog eens snel een kopje thee zetten mocht je dat willen. Ik moet wel zeggen dat het apparaat wel wat beweegt tijdens het vast zetten van de piston en dus moet je hem vasthouden, de kopjes trillen zodra je het lekbakje weghaalt en helaas zit er geen non-pressure filter bij. Dat laatste is makkelijk op te lossen voor een echte barista ervaring. Al met al een dikke 8.

Pluspunten

• Koffie kwaliteit
  • Prijs
  • Snel heet
  • Zelf in te stellen
  • Neemt weinig ruimte in beslag

Minpunten

• Geen Non-Pressure filter
  • Iets wat licht (bouw kwaliteit toch uitstekend)

Ge Haarmans 16-12-2016

Mooi design

Heerlijke koffieZiet er degelijk uit.Goede kwaliteit/prijsverhouding.Je kunt de koffie zo sterk maken als je zelf wil.

Pluspunten

• Degelijke machine
  • Mooi design.

Minpunten

• Waarom geen kannetje voor de melk?

Koffie liefhebber 16-12-2016

Mooi apparaat en prima koffie

Mooi apparaat dat goede koffie zet. Eenvoudig te gebruiken en maakt het mogelijk om snel achter elkaar meerdere koppen koffie te zetten.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • design
  • goede koffie

Minpunten

• grotere kopjes passen er niet goed onder

cyclingnerd 15-12-2016

Mooi apparaat, makkelijke bediening

Op internet gezocht en gezocht, vergeleken met andere apparaten. Alles uitermate goed bestudeerd. Machine ziet er gelikt uit werkt perfect. Ik ben de enige die koffie drinkt in ons gezin en wil wat bijzonders wanneer ik koffie drink voor mij maakt een klein waterreservoir niet uit. Makkelijk is ook de mogelijkheid voor pads die je tijdens feestjes kan gebruiken.

Jan Euser 11-12-2016

Handzaam apparaat

Mooi ontwerp en een apparaat waar je altijd wel ruimte voor hebt in een kleine keuken. Makkelijke gebruiksaanwijzing.

Pluspunten

• Handzaam apparaat, altijd ruimte voor
  • Mooi ontwerp

larturus 06-12-2016

Tevreden met mijn aankoop

Goede kwaliteit koffie komt niet per se uit een grote machine. Dat bewijst de De'Longhi EC680.R Dedica. Met een breedte van slechts 15 centimeter maak je de lekkerste espressovariëteiten.

Ja, ik beveel dit product aan.

Pluspunten

• compact model
  • warmhoudplaat

Minpunten

• geen

Yingran Li 04-12-2016

lekker

Vertaling voor The coffee machine is very beautiful and it is very easily to do. I used to drink coffee from french press. After I use this machine to make coffee I found it is tasty! I love this coffee machine.
Vertaal in plaats daarvan naar The coffie machine is very beautiful and it is very easily to do. I used to drink coffee from french press. After I use this machine to make coffie I found it is tasty! I love this coffee machine.
Het koffiezetapparaat is erg mooi en het is heel gemakkelijk te doen. Ik gebruikte om koffie te drinken uit Franse pers. Nadat ik deze machine te gebruiken om koffie vond ik het is lekker! Ik hou van deze koffiemachine.

Pluspunten

• mooi
  • lekker
  • easily to use

barista-in-de-dop 02-12-2016

VEEL KWALITEIT OP KLEIN OPPPERVLAK

Wegens beperkte aanrechtblad ruimte lang gezocht naar een klein espressoapparaat met toch alle mogelijkheden voor een barista in de dop: Pompdruk 15 bar- stoom en thee mogelijkheden en overzichtelijke bediening

Pluspunten

• smal - past op iedere aanrecht
  • proffesionele mogelijkheden

E. Smits 29-11-2016

Handig compact

Deze compacte espressomachine neemt weinig ruimte in op het aanrecht. Ondanks het formaat maakt de machine een hele goede espresso, en is er zelfs ruimte om je kopjes te verwarmen. Er is genoeg ruimte om twee espressokopjes tegelijk te zetten. Het waterreservoir is wat klein, maar makkelijk bij te vullen en werkt als een waterreservoir van een Nespressomachine.

Pluspunten

• Compact
  • 15 bar
  • 3 filters meegeleverd

Minpunten

• Filters vallen er makkelijk uit bij het uikloppen

L Broers 28-11-2016

???

Scherpe prijs, mooi design, eenvoudige bediening. Lekker koffie, makkelijk schoon te meken, uitgebreide koffiepads te koop via internet.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk

Minpunten

• Geen koffiemolen

jammy 27-11-2016

Klein, maar fijn

Het apparaat heeft een mooi design en past op ieders aanrechtblad. Daarnaast zet dit apparaat ook nog eens heerlijke espresso's op een hele eenvoudige manier. Dit kun je niet fout doen!

Pluspunten

• klein
  • simpel
  • mooi
  • lekker

Minpunten

• hoeveelheid water niet in te stellen

Pascal Kramer 24-11-2016

Zeer compact model voor professioneel bereide koffie

Ik ben al enige tijd opzoek naar een semi-proffesionele espressoapparaat. Maar stuite vaak op het probleem, dat de machine te groot is of de prijs is te proffesionele voor mij. Per toeval zag ik dit model in de schappen liggen bij de Metro. En heb besloten om na het lezen van proffesionele en consumenten revieuws dit espressoapparaat aan te schaffen. En nu ben ik dus de trotste eigennaar van een degelijke en rubust uitziende Delongi.

Pluspunten

• compact
  • degelijke uitstraling
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• Mag zwaarder zijn

monique 16-11-2016

makkelijk in gebruik heerlijke koffie

makkelijk apparaat. lekker compact. goede hete koffie. melk opschuimen gaat ook heel fijn. tip er zijn veel filmpjes op YouTube van dit apparaat.

Minpunten

• de ruimte voor het koffiekopje is vrij klein

Koffie-genieter 03-11-2016

Super lekkere koffie simpel degelijk apparaat

Perfecte oplossing als je wat anders wil dan senseo, maar geen dure volautomaat van honderden euro's wilt aanschaffen.

Pluspunten

• Degelijk zwaar apparaat
  • Zeer betaalbaar
  • Volledig te programmeren
  • Makkelijk te reinigen
  • Zet een goede hete bak koffie

Minpunten

• Handleiding hoe de eerste keer koffie te zetten

Maarten 09-09-2016

Basic espressomachine, goed voor de beginner

Ik gebruik deze espressomachine ruim een half jaar en ben tevreden. Als je de instellingen eenmaal onder de knie hebt levert je dat echt prima espresso's op met een mooi cremalaagje. Wel even gesoebat met het vinden van de juiste koffie, sommige blends leidden bij mij tot een espresso-explosie, maar uiteindelijk bij de gemalen espresso van Segafredo uitgekomen (Espresso Casa). Zelf bonen malen laat ik gemakshalve nog maar even achterwege. Zowel qua smaak als eindresultaat en temperatuur geen klachten.

Het is een smal apparaat, mooi design, maar dat gaat wel soms ten koste van functionaliteit. Wil je bijv. twee mokjes tegelijk bereiden (ivm cappuccino) dan oogt het allemaal wat iel op het lekbakje en door de trilling van de machine heb je het idee dat er zo een mok af kan glijden. Ook het warmhoudplaatje (de bovenkant van het apparaat) werkt matig, m.i. heb je hier in de praktijk niet veel aan. Als je koffie gaat bereiden duurt het een tijdje voor het plaatje warm is, nog afgezien van de espressokopjes die erop staan.
De portafilter en de tamper zijn voldoende stevig. Het 1 liter waterreservoir is meer dan toereikend. Het stoompijpje werkt naar behoren voor het opschuimen van melk, de machine en het stoompijpje zijn ook eenvoudig te reinigen. Voor dagelijks gebruik ben ik tevreden over de prijs/kwaliteit en heb ik de basis van het koffiezetten onder de knie gekregen. Het is net even wat meer werk dan een volautomaat, maar dat is m.i. juist de charme en de essentie van het baristavak.

Pluspunten

• Professioneel design
  • Gebruiksvriendelijk
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Warmhoudplaatje

Johan154 29-12-2015

Hele mooie kwaliteit van materialen!
Mooi design
klein
stil
schuimt goed melk op

Nadelen.

Koffie is gewoon te koud
zeker het 1e kopje,ook na warmte instelling.

Rvs plaatje krast al als je er naar kijkt.

Machine 1.5 week in huis gehad en het ontkalk lampje ging al branden. ..

Ik vond ook de koffie niet sterk genoeg met cappuchino (dark roast segafredo)

Met es servings pad ging de piston veel te zwaar.

Kortom erg jammer van de missers van dit mooie apparaat.

Ik heb ook de 830 in huis gehad met automatische cappuchino maar die was nog kouder.

Theo Vincken 22-10-2016

Bij alle espressoapparaten moet je het kopje en de broeikop even voorverwarmen door er een half kopje heet water door te laten lopen als je de koffie heet wilt hebben. Dat kun je zelfs het beste doen bij de allerduurste machines omdat alleen al het koude kopje de koffie laat afkoelen.