De'Longhi EC 680.M - Reviews

Type
espresso machine

larturus 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Tevreden met mijn aankoop

Goede kwaliteit koffie komt niet per se uit een grote machine. Dat bewijst de De'Longhi EC680.R Dedica. Met een breedte van slechts 15 centimeter maak je de lekkerste espressovariëteiten.

Ja, ik beveel dit product aan.

Pluspunten

• compact model
  • warmhoudplaat

Yingran Li 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

lekker

Vertaling voor The coffee machine is very beautiful and it is very easily to do. I used to drink coffee from french press. After I use this machine to make coffee I found it is tasty! I love this coffee machine.
Vertaal in plaats daarvan naar The coffie machine is very beautiful and it is very easily to do. I used to drink coffee from french press. After I use this machine to make coffie I found it is tasty! I love this coffee machine.
Het koffiezetapparaat is erg mooi en het is heel gemakkelijk te doen. Ik gebruikte om koffie te drinken uit Franse pers. Nadat ik deze machine te gebruiken om koffie vond ik het is lekker! Ik hou van deze koffiemachine.

Pluspunten

• mooi
  • lekker
  • easily to use

barista-in-de-dop 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

VEEL KWALITEIT OP KLEIN OPPPERVLAK

Wegens beperkte aanrechtblad ruimte lang gezocht naar een klein espressoapparaat met toch alle mogelijkheden voor een barista in de dop: Pompdruk 15 bar- stoom en thee mogelijkheden en overzichtelijke bediening

Pluspunten

• smal - past op iedere aanrecht
  • proffesionele mogelijkheden

E. Smits 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Handig compact

Deze compacte espressomachine neemt weinig ruimte in op het aanrecht. Ondanks het formaat maakt de machine een hele goede espresso, en is er zelfs ruimte om je kopjes te verwarmen. Er is genoeg ruimte om twee espressokopjes tegelijk te zetten. Het waterreservoir is wat klein, maar makkelijk bij te vullen en werkt als een waterreservoir van een Nespressomachine.

Pluspunten

• Compact
  • 15 bar
  • 3 filters meegeleverd

Minpunten

• Filters vallen er makkelijk uit bij het uikloppen

L Broers 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

???

Scherpe prijs, mooi design, eenvoudige bediening. Lekker koffie, makkelijk schoon te meken, uitgebreide koffiepads te koop via internet.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk

Minpunten

• Geen koffiemolen

jammy 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Klein, maar fijn

Het apparaat heeft een mooi design en past op ieders aanrechtblad. Daarnaast zet dit apparaat ook nog eens heerlijke espresso's op een hele eenvoudige manier. Dit kun je niet fout doen!

Pluspunten

• klein
  • simpel
  • mooi
  • lekker

Minpunten

• hoeveelheid water niet in te stellen

Pascal Kramer 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer compact model voor professioneel bereide koffie

Ik ben al enige tijd opzoek naar een semi-proffesionele espressoapparaat. Maar stuite vaak op het probleem, dat de machine te groot is of de prijs is te proffesionele voor mij. Per toeval zag ik dit model in de schappen liggen bij de Metro. En heb besloten om na het lezen van proffesionele en consumenten revieuws dit espressoapparaat aan te schaffen. En nu ben ik dus de trotste eigennaar van een degelijke en rubust uitziende Delongi.

Pluspunten

• compact
  • degelijke uitstraling
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• Mag zwaarder zijn

monique 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

makkelijk in gebruik heerlijke koffie

makkelijk apparaat. lekker compact. goede hete koffie. melk opschuimen gaat ook heel fijn. tip er zijn veel filmpjes op YouTube van dit apparaat.

Minpunten

• de ruimte voor het koffiekopje is vrij klein

Koffie-genieter 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super lekkere koffie simpel degelijk apparaat

Perfecte oplossing als je wat anders wil dan senseo, maar geen dure volautomaat van honderden euro's wilt aanschaffen.

Pluspunten

• Degelijk zwaar apparaat
  • Zeer betaalbaar
  • Volledig te programmeren
  • Makkelijk te reinigen
  • Zet een goede hete bak koffie

Minpunten

• Handleiding hoe de eerste keer koffie te zetten

Maarten 09-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Basic espressomachine, goed voor de beginner

Ik gebruik deze espressomachine ruim een half jaar en ben tevreden. Als je de instellingen eenmaal onder de knie hebt levert je dat echt prima espresso's op met een mooi cremalaagje. Wel even gesoebat met het vinden van de juiste koffie, sommige blends leidden bij mij tot een espresso-explosie, maar uiteindelijk bij de gemalen espresso van Segafredo uitgekomen (Espresso Casa). Zelf bonen malen laat ik gemakshalve nog maar even achterwege. Zowel qua smaak als eindresultaat en temperatuur geen klachten.

Het is een smal apparaat, mooi design, maar dat gaat wel soms ten koste van functionaliteit. Wil je bijv. twee mokjes tegelijk bereiden (ivm cappuccino) dan oogt het allemaal wat iel op het lekbakje en door de trilling van de machine heb je het idee dat er zo een mok af kan glijden. Ook het warmhoudplaatje (de bovenkant van het apparaat) werkt matig, m.i. heb je hier in de praktijk niet veel aan. Als je koffie gaat bereiden duurt het een tijdje voor het plaatje warm is, nog afgezien van de espressokopjes die erop staan.
De portafilter en de tamper zijn voldoende stevig. Het 1 liter waterreservoir is meer dan toereikend. Het stoompijpje werkt naar behoren voor het opschuimen van melk, de machine en het stoompijpje zijn ook eenvoudig te reinigen. Voor dagelijks gebruik ben ik tevreden over de prijs/kwaliteit en heb ik de basis van het koffiezetten onder de knie gekregen. Het is net even wat meer werk dan een volautomaat, maar dat is m.i. juist de charme en de essentie van het baristavak.

Pluspunten

• Professioneel design
  • Gebruiksvriendelijk
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Warmhoudplaatje

Johan154 29-12-2015 Product paar weken in bezit

6,8
Hele mooie kwaliteit van materialen!
Mooi design
klein
stil
schuimt goed melk op

Nadelen.

Koffie is gewoon te koud
zeker het 1e kopje,ook na warmte instelling.

Rvs plaatje krast al als je er naar kijkt.

Machine 1.5 week in huis gehad en het ontkalk lampje ging al branden. ..

Ik vond ook de koffie niet sterk genoeg met cappuchino (dark roast segafredo)

Met es servings pad ging de piston veel te zwaar.

Kortom erg jammer van de missers van dit mooie apparaat.

Ik heb ook de 830 in huis gehad met automatische cappuchino maar die was nog kouder.

22black 02-09-2014 Product maand in bezit

6,8
Ziet er mooi uit maar straalt wel heel erg Chinese kwaliteit uit. Opvangbakje is ontzettend dun en wiebelig. Aan/uit knop zit onhandig aan de zijkant. In koffiehouder kan maar beperkte hoeveelheid koffie(anders sluit piston niet meer) dus zelfs met grootste houder (2 kopjes) kun je amper een "dubbele" espresso zetten. Ben benieuwd hoe lang pistonhouder mee gaat want ook deze doet niet echt robuust aan. Koffie is wel erg lekker maar had hiervoor een DeLongi EC 270 en zou deze prefereren boven de EC 680 (veel degelijker)