Magimix Inissia M105-11353 Grey zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Magimix Inissia M105-11353 Grey zwart, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

marieke 15-09-2018

slechte machine

OP zich een goed apparaat na een paar jaar gaat het lekken en moet ik een nieuw apparaat kopen dit is al de tweede keer
als je hem bij nespresso wil laten repareren kost dat bijna net zoveel als een nieuw apparaat voor mij geen nespressomachine mee

Linda 19-07-2018

Ideaal voor thuis en onderweg

Wij gebruiken dit apparaat zowel thuis als in de vrachtwagen. Mijn man is zo gewend aan deze koffie dat hij onderweg ook niks anders wilt. Wij maken al 5 jaar gebruik van dit apparaat. En bijna elke werknemer in het bedrijf heeft er nu één in zijn vrachtwagen staan. Ideaal dus! Werkt snel, en makkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• Koffie binnen een minuut
  • Makkelijk schoon te houden
  • Kan ook in de vrachtwagen aangesloten worden

Minpunten

• Alleen Nespresso cups gebruiken i.v.m. garantie.
  • Het is niet de goedkoopste koffie.

Cornelia 19-02-2018

Extra apparaat

Had al zo'n Nespresso apparaat die ik gebruik met de ECHTE Nespresso cups.
Nu wilde ik nog een apart apparaat voor de goedkopere cups ( van de Lidl). Om geen risico te lopen dat er mijn 1e apparaat stuk zal gaan ( omdat echte cups aangeraden wordt).

Pluspunten

• Goede hete koffie

Minpunten

• Lawaai.

Marianne 24-05-2017

Mooi en goed

Dit toestel voldoet aan de verwachtingen. Ziet er mooi uit, is compact, werkt simpel en snel. Maakt wel wat lawaai, maar stoort mij niet, duurt ook maar even.

Pluspunten

• Mooi
  • Compact
  • Eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Maakt wat lawaai met koffiezetten

Marianne 03-02-2017

Stijlvolle Nespresso!

Ziet er mooi uit, makkelijk te bedienen, niet te duur, kortom, heel tevreden met mijn aankoop. Bijgevoegde gebruiksaanwijzing was wel erg summier, maar op internet is de uitgebreide versie eenvoudig te vinden. Proefpakketje koffie is handig, want het is mijn eerste Nespresso.

• Eenvoudig te bedienen

CP 13-07-2016

Nespressomachine

Handzame kleine machine voor een mooie prijs. De vorige machine heeft het ruim tien jaar naar volle teverdenheid gedaan, dus ik hoop dat deze machine dat ook gaat doen. Heerlijke koffie van Nespresso .

Ernst 21-06-2016

Doet wat ie moet doen: lekkere koffie maken

Sterk in haar eenvoud.
Als je gewoon lekkere espresso of lungo wilt is dit de machine om te kopen. Eenvoudige bediening, geen poespas en ziet er goed uit.

Anne 25-05-2016

Compacte Nespresso met lekprobleem

Na jaren afscheid moeten nemen van de Krups Citiz wegens lekkage en ouderdom. Snel bij Expert in de
winkel deze Nespresso gehaald. Omdat dit de laatste was moest ik het model uit de winkel/showroom nemen. Dit apparaat is net zo goed als een uit de voorraad verzekerde de verkoper.
Na gebruik blijkt dat de koffie lekker en heet is en dat ie wel een kolere herrie maakt. Dat laatste is tot daar aan toe, maar helaas blijkt dat het reservoir niet het maximale aantal cups kan verwerken en dat er daardoor lekwater onder het apparaat komt te staan. De algehele kwaliteit van het apparaat is nogal bedenkelijk en ik vind het een echte tegenvaller.
Reden genoeg om na 10 dagen het apparaat terug te brengen en mijn geld terug te vragen. Bij het inpakken in de originele doos valt mij
bruine opgedroogde vlekjes op het piepschuim op. Vreemd, het lijkt erop dat eerder iets mis is geweest met deze Nespresso of op zijn minst in gebruik is geweest!
In de winkel kreeg ik te horen dat ik geen geld terug krijg en dat Expert nooit gebruikte apparaten terugneemt :-O. Over de sporen in de
doos kon de verkoper niets vertellen of verklaren. Het enige wat kon was het laten repareren.

Na anderhalve week kreeg ik een telefoontje. De fabrikant had na onderzoek geen gebrek gevonden...Ik mag nu wel langskomen om een ander apparaat uitzoeken en dus gaan bijlappen. Op de website staat toch duidelijk:

'Wilt u niet ruilen, maar uw geldbedrag voor uw online aankoop terug? Binnen 14 dagen na ontbinding ontvangt u het geld retour.'

De 14 dagen zijn al versteken natuurlijk.
Wordt vervolgd.

g.akensloots 16-09-2014

zeer mooi apparaat, gisteren besteld en vandaag in huis.
eenvoudig, in 30 sec is het water warm, mijn eerste kopje gezet met een cup van de Lidl (classico espresso) ik moet zeggen smaakt heerlijk en na een half uur proefde ik de romige smaak nog steeds, en dat voor €0.19 Het proefpakket dat bij het apparaat zit moet ik nog proberen. maar ben al dik tevreden met deze van de Lidl. een minpunt op de cups van Lidl, Cups zijn 2 mm korter als de cops van Nespresso en daardoor lekken ze ietsje water langs de cup in het lekbakje.
Verder een aanrader.