Magimix Inissia M105-11353 Grey - Reviews

capsules
Type
koffiepadsysteem
Soorten koffie
caffe lungo, espresso, latte macchiato

CP 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

Nespressomachine

Handzame kleine machine voor een mooie prijs. De vorige machine heeft het ruim tien jaar naar volle teverdenheid gedaan, dus ik hoop dat deze machine dat ook gaat doen. Heerlijke koffie van Nespresso .

Ernst 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Doet wat ie moet doen: lekkere koffie maken

Sterk in haar eenvoud.
Als je gewoon lekkere espresso of lungo wilt is dit de machine om te kopen. Eenvoudige bediening, geen poespas en ziet er goed uit.

Anne 25-05-2016 Product paar weken in bezit

Compacte Nespresso met lekprobleem

6,8
Na jaren afscheid moeten nemen van de Krups Citiz wegens lekkage en ouderdom. Snel bij Expert in de
winkel deze Nespresso gehaald. Omdat dit de laatste was moest ik het model uit de winkel/showroom nemen. Dit apparaat is net zo goed als een uit de voorraad verzekerde de verkoper.
Na gebruik blijkt dat de koffie lekker en heet is en dat ie wel een kolere herrie maakt. Dat laatste is tot daar aan toe, maar helaas blijkt dat het reservoir niet het maximale aantal cups kan verwerken en dat er daardoor lekwater onder het apparaat komt te staan. De algehele kwaliteit van het apparaat is nogal bedenkelijk en ik vind het een echte tegenvaller.
Reden genoeg om na 10 dagen het apparaat terug te brengen en mijn geld terug te vragen. Bij het inpakken in de originele doos valt mij
bruine opgedroogde vlekjes op het piepschuim op. Vreemd, het lijkt erop dat eerder iets mis is geweest met deze Nespresso of op zijn minst in gebruik is geweest!
In de winkel kreeg ik te horen dat ik geen geld terug krijg en dat Expert nooit gebruikte apparaten terugneemt :-O. Over de sporen in de
doos kon de verkoper niets vertellen of verklaren. Het enige wat kon was het laten repareren.

Na anderhalve week kreeg ik een telefoontje. De fabrikant had na onderzoek geen gebrek gevonden...Ik mag nu wel langskomen om een ander apparaat uitzoeken en dus gaan bijlappen. Op de website staat toch duidelijk:

'Wilt u niet ruilen, maar uw geldbedrag voor uw online aankoop terug? Binnen 14 dagen na ontbinding ontvangt u het geld retour.'

De 14 dagen zijn al versteken natuurlijk.
Wordt vervolgd.

g.akensloots 16-09-2014 Product paar dagen in bezit

zeer mooi apparaat, gisteren besteld en vandaag in huis.
eenvoudig, in 30 sec is het water warm, mijn eerste kopje gezet met een cup van de Lidl (classico espresso) ik moet zeggen smaakt heerlijk en na een half uur proefde ik de romige smaak nog steeds, en dat voor €0.19 Het proefpakket dat bij het apparaat zit moet ik nog proberen. maar ben al dik tevreden met deze van de Lidl. een minpunt op de cups van Lidl, Cups zijn 2 mm korter als de cops van Nespresso en daardoor lekken ze ietsje water langs de cup in het lekbakje.
Verder een aanrader.