Bosch TAS1202 zwart, antraciet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 406 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TAS1202 zwart, antraciet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

dedaas 08-07-2015

Goed:
-De smaak van cappucino, latté machiato e.d. is prima.

Slecht:
-Ieder component moet apart in het apparaat worden gezet. Voor 2 kopjes cappucino moet je dus na het plaatsen van de mok eerst de koffie capsule plaatsen en dan laten lopen... paar seconden wachten. Deksel weer open, koffie capsule er uit, melk capsule er in en aanzetten... weer een paar seconden wachten... nieuwe mok, melk capsule eruit, koffie capsule er in etc. etc. Voor je weer met je partner op de bank zit met je kop cappucino ben je ruim 5 minuten verder. Op een verjaardag zou ik dit apparaat dus ver uit het zicht houden voor het geval iemand zo'n lekker bakkie wil hebben anders sta je de rest van de avond in de keuken.
-Als het tijd is om te ontkalken kapt het apparaat er gewoon mee en geeft een rood lampje weer. Wilde je nog een mok cappucino af maken door melk toe te voegen? Pech, je mag het met espresso doen want we gaan pas weer koffie zetten als je het apparaat ontkalkt hebt. De melk capsule die je er in hebt gedaan is wel al open gebroken en die mag je er lekkend en al uit halen. Veel plezier met je espresso en vergeet de melk niet van je apparaat te poetsen.
-De 'normale' koffie smaakt naar 3x gebruikte cafeïnevrije huismerk pads. Voor een normale bak koffie moet je er dus nog een apparaat naast houden..

Ik begin er na een half jaar wel een beetje klaar mee te raken.. maar als je nog een reden zoekt om de visite te vermijden is dit misschien net wat je zoekt. Dat de pads vrij duur zijn zou ik probleemloos accepteren als bovenstaande punten er niet zouden zijn, maar het is iedere keer weer een irritatie feest.

eigenwyse 31-05-2015

Erg veel verschillende smaken, het werkt super makkelijk. De smaak valt echter tegen en de discs zijn erg duur. De klantenservice van Tassimo is ook erg slecht. Ik had bij mijn bestelling (meer dan een half jaar geleden) geen gele service disk gekregen om de Tassimo te spoelen maar dit is nog steeds niet opgelost.

Kartini 02-04-2015

Heel gemakkelijk te gebruiken.Goeie smaak.
Alleen zijn de pads duur voor aanschaf

Ankie ten Hagen 01-04-2015

Zeer eenvoudige machine voor smakelijke koffie en overige dranken. Machine zeer geschikt kleine hoeveelheden voor verschillende dranken.

virginia15 31-03-2015

is klein en super apparat en makkelijk voor gebruiken
met alle lij model kopjes of glazen .
, super aparatt complumenten

trouwe Boschfan 30-03-2015

Het is een uitermate handzaam en makkelijk te bedienen apparaat. De koffie is heerlijk. Apparaat gaat mee op vakantie

Quinnn 30-03-2015

Ik ben enorm blij met mijn Tassimo, hij maakt heerlijke koffie, thee en chocomelk in allerlei soorten waardoor je precies kan drinken waar je maar zin in hebt! Ik hoop dat er in de toekomst nog meer smaken bijkomen maar ben nu al aan het genieten van de heerlijke smaken die er zijn.

Rafal.bmw 30-03-2015

IK vind tassimo Bosh leuk. Werken prima. Smaak lekker

JB1965 30-03-2015

voldoet naar alle wensen.leuk apparaat en zeker een leuke prijs.
Alleen de koffie pads zijn vrij prijzig

tassimo gebruiker 1967 30-03-2015

Mooi apparaat, goede vorm, niet te groot en grote variatie aan smaken voor ieder wat wils. Erg blij mee

Nicoledieters 30-03-2015

Heb vandaag het apparaat binnen gekregen en al 5 soorten koffie uitgeprobeerd. Heerlijk!!! Precies op de goede temperatuur (voor mij dan) en de perfecte sterkte van de koffie zelf.
Makkelijk in gebruik dus een kind kan koffiezetten :)

Maikel1986 30-03-2015

na de 1ste tassimo toch weer een nieuwe gekocht super apparaat.de koffie is lekker de smaak is goed. het gebruik is prima.

Fijnproever2015 29-03-2015

Goed apparaat, voldoet aan alle verwachtingen. Vooral de cappochino is erg lekker. Niet altijd duidelijk hoe groot de hoeveelheid koffie is er uit komt.

Leo van Houwelingen 29-03-2015

Gisteren in gebruik genomen en toe nu toe erg tevreden. Ziet er prima uit en uitstekende smaak.
Over duurzaamheid kan ik nu nog niets zeggen, maar ik denk dat dat wel goed gaat komen. Alles voelt degelijk aan.
Kortom, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding in mijn ogen

1986Joostvw 29-03-2015

Goede koffie en met de cash back actie zeer gunstig geprijsd! Apparaat zeer mooi vorm gegeven. Geluid valt erg mee! Goede hete koffie.

Vince8526 29-03-2015

Prima koffie
Duurt wel langer om meerde kopjes te zetten maar prima apparaat. De t disc zijn wel wat aan de dure kant. Deze mogen wel goedkoper 16 kopjes koffie voor 5 euro.

IJSlot 29-03-2015

Super apparaat, heerlijke koffie.
Wij houden erg van smaakjes koffie en chocomelk.
We zijn maar met z'n tweeën, dus het is erg makkelijk om voor ieder een eigen smaak te kiezen.
Dit is een geweldige uitkomst!

Cobie68 29-03-2015

Heb de Tassimo sinds een aantal dagen en ben er al erg blij mee!
Lekkere koffie en zoveel verschillende keuzes.
Makkelijk te bedienen en totaal niet zwaar voor de schoonmaak.

Hplec 29-03-2015

Goed en gemakkelijk in gebruik. Mooie vormgeving en duidelijke instructies. De koffie is lekker en warm zoals het moet zijn. Apparaat is goed verpakt bij de levering en makkelijk schoon te houden.

Ferdie Geven 29-03-2015

Een fijn apparaat compact, en veel mogelijkheden. Koffie is ook lekker warm. Verder vind ik het fijn dat er verschillende smaken en soorten zijn zoals chocolademelk.

fam.S 29-03-2015

Een prima apparaat. Koffie en chocomelk zijn heerlijk, je proeft ze niet door elkaar. Het klepje gaat soms lastig dicht, je moet goed opletten hoe je een cupje in het apparaat zet

hmj stalmans 29-03-2015

wat een gemak alles in een geen water meer koken voor thee ,chocomel enzovoort en makkelijk in bediening

eolhc 29-03-2015

De smaak is goed, heerlijke smaken te verkrijgen in de winkel. Ik dacht alleen dat er wel meer smaken te koop zouden zijn.
Mogelijkheden (naast de smalen) vind ik minimaal. Bijvoorbeeld een melkopschuimer was leuk geweest. Gebruikersgemak is prima. Erg handig van het schoonmaak tuitje, wat in het apparaat gehouden kan worden! Vormgeven is top, past bij ons interieur en straalt design uit. Ik ga ervan uit dat het apparaat duurzaam is.

Kim1978W 28-03-2015

Ik heb de producten bij iemand anders gedronken en het smaakt erg lekker. Vandaag zelf een machine gekocht en vond het ingewikkeld op alleen plaatjes te lezen in de gebruiksaanwijzing. Heb liever ook een handgeschreven tekst erbij. Mooi apparaat en ik hoop er veel plezier van te gaan hebben.

Nettie Wensing 28-03-2015

Ik vind het een mooi en compact apparaat.
Alleen de cups zouden wat goedkoper kunnen. Die vind ik nogal duur. De smaak van de koffie en de cappuccino is heerlijk.