Krups Nespresso Inissia White XN1001 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Nespresso Inissia White XN1001 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

d******@i********* 27-12-2022

Mijn ervaring

Goed uitziend apparaat.
Functioneert naar behoren maar maakt erg veel en hinderlijk lawaai, dit is wel afhankelijk van het soort capsule / smaak sterkte van de koffie cup.

Pluspunten

• Leuk design
  • Betaalbaar

Minpunten

• Rumoerig

M. 13-09-2018

Nespresso

Handig in gebruik, goed hete koffie, niks mis mee!
Veel smaken voor ieder wat wils.
Goede service van BCC en Nespresso.

Thijs van den Boogaart 17-11-2017

snel een prima kop koffie

machine snel gebruiksklaar na inschakelen. Geeft koffie van prima kwaliteit. Koffiecups helaas wel prijzig.

Pluspunten

• degelijke uitvoering
  • prima koffie
  • snel gebruiksklaar

Minpunten

• dure koffiecups
  • machine produceert relatief veel geluid

Pascal Demming 14-04-2017

goedkoop, duurkoop

Update,
Ik heb hem een jaartje geleden bij de vullis kunnen zetten.
Lekkage aan alle kanten.
Dit is zo'n model dat Krups waarschijnlijk moedwillig aangepast heeft zodat hij problemen gaat geven bij alternatieve cups.
Dus enkel kopen als je bereid bent het dubbele te betalen aan originele Nespresso cups.

Pluspunten

• compact model

Minpunten

• enkel geschikt voor dure cups

Richard 03-01-2017

Compact/klein

Een goed product met een goede kwaliteit. Heb eerder een grotere en natuurlijk ook duurdere machine gehad. Merk geen verschil qua smaak en gebruik. Voor mij was het belangrijk om een goede maar ook goedkope nespresso machine aan te schaffen die niet in mijn kleine keuken teveel zou opvallen. Hierbij heb ik ook nog gebruik kunnen maken van een mooie actie van Nespresso zelf in de vorm van een gratis bestelling cups waardoor de prijs van de machine het nog aantrekkelijker maakte.

Pluspunten

• Klein
  • Gaat na 9 minuten automatisch uit

Minpunten

• Geluid

mostertpot 26-11-2016

compact apparaat

Omdat ik een dergelijk apparaat in bruikleen had, kwam ik achter het gemak en de kwaliteit. Nu heb ik er zelf eentje aangeschaft voor in mijn caravan, waar ik tot nu toe altijd koffie maakte met een franse koffiemaker. Veel gedoe met leeg en schoonmaken, waarbij er veel water wordt gebruikt, in een caravan waar je zelf water moet halen, is dat vervelend. Deze Nespresso Inissia is de ideale oplossing. Hij neemt er weinig ruimte in en de koffie is goed. Schoonmaak werk is er nauwelijks.

Pluspunten

• makkelijk in onderhoud
  • betrouwbaar
  • snel gebruiksklaar
  • koffie op juiste temperatuur
  • lage aanschaf prijs en gratis koffie

Minpunten

• de capsules zijn prijzig

gfrancissen 20-09-2016

Heerlijk bakkie leut

Heb na zoveel ellende te hebben gehad met mijn Siemens volautomaat koffiezet apparaat. De switch gemaakt naar Nespresso. Heb in de winkel advies gekregen en gekozen voor 1 vd goedkoopste. Ze zetten nml allen op dezelfde manier koffie . Dus de smaak blijft hoe duur of hoe goedkoop het app.is hetzelfde.
De krups NX 1001. Doet zijn werk. Zet snel 1 kop koffie en de smaak is goed. (keuze zat in allerlei kupjes)

Pluspunten

• Snel een kop koffie
  • Geen plastic app.
  • betaalbaar

Scheefhals 29-07-2016

Uitstekend product, zeer aan te raden

De koffie is lekker en komt goed warm uit het apparaat. Mooi en simpel vormgegeven, past in elke keuken.

Pascal Demming 30-03-2014

Nog maar net in huis.
Mooi machientje.
De gebruiksaanwijzing is erg armoedig. Het verdient eigenlijk niet eens die naam, het is hoogstens een soort van strip-raadsel.
Dat heeft me om te beginnen al 3 cups gekost. Misplaatste bezuiniging van de marketing/finance jongens en meisjes, dit past meer bij een Chinees klapstoeltje of zo.

Over de smaak ben ik ook nog niet zo overtuigd, ik heb op dit moment het gevoel dat hij te heet wordt en de smaak daardoor wat kapot maakt.

Reparatieman 28-01-2015

zeer veel lawaai maakt dit apparaat.
In vergelijking met de Senseo maakt deze wel 3x zo veel lawaai.
Zelfs zoveel dat ik hem terug heb gebracht.
Waardeloos apparaat!