JURA IMPRESSA J9.3 One Touch TFT zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JURA IMPRESSA J9.3 One Touch TFT zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Herman Slotegraaf 26-06-2017

De kwaliteit druipt er af

Elke dag genieten, elke dag heerlijke koffie. Geweldig apparaat kan alles doet alles. Ben ontzettend tevreden over deze Jura 9.3 OT met aroma+ molen.
Maalt in 3sec de boontjes en dat fluisterstil. Machtig mooi kleuren display zet ook alle melkdranken met 1 druk op de knop zonder het glas te moeten verplaatsen. Ook zn uiterlijk is prachtig de kwaliteit druipt er letterlijk af. Ik vindt het een pluspunt dat hij na elke 5000zettings een onderhoudsbeurt moet hebben. Immers een auto breng je ook terug bij de dealer. Tegenwoordig zijn er ook servicepunten van Jura daar heb je een buurt voor nog geen 150,00
Dat is de machine meer dan waard. Een machine waar je met gemak 50000 bakken koffie mee kunt zetten zonder problemen.

Pluspunten

• Zeer degelijk
  • Schitterend design
  • Aroma + molen
  • Fluister stil
  • Heel veel melk producten

Minpunten

• Aanschaf prijs

slk200 06-05-2014

Als reactie op de vraag van Emauel123:
We zijn alweer een paar weken verder maar we zijn alleen maar meer enthousiast geworden.
Constante kwaliteit en dan bedoel ik in ons geval, de aanmaak van schuim voor de Latte Macchiato. Het grote voordeel van dit type apparaten tov Nespresso apparaten is natuurlijk de kostprijs per kopje. Wij gebruiken overigens Hema koffie bonen.

slk200 22-04-2014

Als echte Latte Macchiato liefhebbers zijn we deze keer beland bij de Impressa J9.3 van Jura.
Geweldige machine met heel veel instelmogelijkheden voor de smaak waar jij van houdt.
Over elk onderdeel is goed nagedacht. Prachtige schuimvorming, net als de promo filmpjes op Youtube. Ook het design is een lust voor het oog en misstaat niet in de open keuken.
Tja de prijs is niet goedkoop, maar de garantie van 25 maanden en de goede regeling na die periode geven ons een goed gevoel dat wij niet in de steek gelaten worden wanneer er eens wat aan de hand is met het apparaat.

Emanuel123 05-05-2014

Ik heb al jaren lang het nespresso systeem en denk er over deze machine te kopen, is deze machine echt zo goed?