WMF Lono zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WMF Lono zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

mdak 14-09-2014
Geschreven voor: WMF Lono zwart

Na mijn vorige review is het apparaat geretourneerd aan de leverancier die het vervolgens naar WMF heeft gestuurd. Na een kleine 6 weken het apparaat terug ontvangen. Ik weet niet wat er aan gerepareerd is maar het werkt inmiddels 3 weken zonder storing. De zgn. "vingerafdrukbeschermer" Cromargan is niet echt een succes; iedere druppel, veeg en vingerafdruk blijft zichtbaar. Poetsen en opwrijven na ieder gebruik. Mooi; ja, praktisch; neen.

riagrst2644 17-08-2014

machine 5 dagen in huis gehad .pluspunten waren=
werkt prima bij een kopje koffie zetten
Smaak goed ,
Kokend heet water
mooi model.
Min punten
alleen bij 2 kopjes koffie geeft hij een half kopje en 1 vol kopje,alles uitgeprobeerd volgens beschrijving
Niets hielp .Jammer terug gebracht en overgegaan op toch een ander merk.

mdak 27-05-2014
Geschreven voor: WMF Lono zwart

Heb deze machine nog geen week in gebruik maar heb al twee maal een storing gehad. De vlotter in het reservoir blijkt iedere keer vast te slaan. Heb dit ook gemeld bij WMF maar die sturen alleen een mailtje met de verwijzing naar de leverancier en geen suggestie voor een definitieve oplossing. De oplossing vooralsnog bestaat uit; langdurig HARD schudden met het reservoir, evt. ondersteboven ergens op slaan en dan hopen dat het apparaat uit storing gaat. Dit gebeurt meestal na 20 minuten bovenstaande oplossing uitvoeren en herhaaldelijk reservoir vullen en kijken of het apparaat werkt. Zeker 's morgens geen pretje. Deutsche gründlichkeit (met bijbehorende prijs) is NIET aangetoond c.q. gebleken. Design is mooi, werkend apparaat is beter!