Nivona CafeRomatica 777 chroom, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nivona CafeRomatica 777 chroom, rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h*********@g******** 03-04-2023

Goede keus

Gekocht na advies van een verkoper die veel van deze apparaten wist en naast dit Nivona ook Jura verkocht.
Deze valt niet zo op in de keuken, geen monster op je aanrecht. Mooi chromen voorkant en qua prijs te doen (899,00).
Wij hebben hem nu sinds 2016, een maal een onderhoudsbeurt beurt gegeven in 2022 toen hij kapot was (na 6 jaar). Alles bijelkaar was dat een rekening van ong. 200 euro.
Ik zou hem opnieuw kopen. Prima apparaat waar veel soorten koffie mee kan worden gezet. Bij ons nog steeds dagelijks in gebruik.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Meerdere soorten koffie
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Lawaai? Deze apparaten maken altijd herrie.
  • Krasgevoeligheid plaatje voor kopje..

Helena 05-09-2019

Zeer tevreden

Goede koffie, werkt simpel, veel keuze mogelijkheden in sterkte en soort (espresso, zwarte koffie, cappucino, alles instelbaar).
Nu ruim 3 jaar in gebruik en geen klachten.
Mooi maatje ook, niet zo'n 'monster' in je keuken.

Pluspunten

• Simpel in bediening
  • Mooie vormgeving. Valt niet zo op in keuken.

Minpunten

• Wat lawaaiig? Wat is gangbaar ?

Kees 18-05-2017

Mooie machine, degelijk en goede koffie

Na de 3e overleden melkopschuimer maar eens besloten een volautomaat te kopen.
Bij een bevriende top koffiezaak deze Nivona aangeschaft.
Fijn apparaat, handzaam, goed schoon te houden en heerlijke koffie.
Dit apparaat van Zwitserse makelij doet qua kwaliteit voor geen enkel vergelijkbaar apparaat onder. Zetgroep is er makkelijk uit te halen en de koffie is erg goed te "tweaken".

Kortom, Zwitserse kwaliteit voor iets minder dan Jura prijs. Op het werk hebben we een Jura, hierover overigens ook geen klachten, maar ik kan dus goed vergelijken.

Pluspunten

• Overzichtelijk en logisch
  • Melk slangetje spoelt echt goed schoon
  • Prijs/Kwaliteit verhouding

Minpunten

• Knopjes wat plastiekerig