Siemens TE806201RW - Reviews

Soorten koffie
latte macchiato

F Bos 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

goede aankoop

Geen spijt van de aankoop, maakt heerlijke koffie, heel erg stil en staat mooi in de keuken! Het is even een uitgave maar ik vind het 't zeker waard! Öok de cappuccino is lekker en de waterkoker is ook niet meer nodig voor de thee .

paul Ruis 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

siemens koffiemachine

Sinds een paar dagen de koffiemachine in huis. De mogelijkheden met de machine is geweldig en makkelijk te biedinen. hij is heel stil en maakt ook nog heerlijke koffie

geen 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

mooie koffiemachine

Erg mooi uitgevoerde koffie machine in echt RVS, maakt heerlijke koffie met veel mogelijkheden om je eigen smaak te bepalen. Helaas wordt de melk bij de capucino en latte macchiato niet heel warm, de temperatuur van de melk is in tegenstelling tot die van de koffie ook niet in te stellen. Je moet de melk dus eerst verwarmen en dan in de bijgeleverde melkkan gooien, die overigens ook erg mooi is.

Diana Keulemans 13-05-2016 Product paar dagen in bezit

De Siemens EQ8 TE806201RW .... de koffiespecialist thuis

De lekkerste koffie drink je toch in een restaurant of koffiebar? Nu we deze high tech koffieautomaat van Siemens in huis hebben, denken we daar wel anders over. Voor het optimaal genieten van een heerlijke koffiespecialiteit, zoals een espresso, cappuccino of een latte macchiato gaan wij de deur niet meer uit. Het apparaat is eenvoudig te bedienen, werkt snel en is makkelijk in onderhoud. Daarnaast is deze 'koffietovenaar' door zijn fraaie design een aanblik in de keuken waard! De aanschafprijs is tot 19 juni 2016 extra aantrekkelijk vanwege de €50 refund actie van Siemens.

Bas en Marijke 15-01-2016 Product maand in bezit

Nu een maandje in bezit. Met name het reguliere onderhoud (legen van de overloop en het reinigen van de zetgroep) is een piece of cake in vergelijking met onze vorige machine (DeLonghi PrimaDonna, ook niet slecht).

Niet in de laatste plaats, het apparaat zet lekkere koffie! Zowel de espresso als de café crema en de cappucino geven wij zeker een 9 (gevolg is wel dat er veel meer koffie doorheen gaat als voorheen).

Donkers 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, het apparaat is pas drie dagen in gebruik. Hij bevalt prima. De smaak van de koffie is erg lekker (romig)en het apparaat kent een scala aan mogelijkheden. Ik ben er erg blij mee.

Bob 23-12-2015 Product paar dagen in bezit

een alleskunner en alle smaken mogelijk met grote bedieningsgemak. Duidelijke gebruiksaanwijzingen.
Een sieraad in de keuken.

Marijke 23-12-2015 Product paar dagen in bezit

Net gekocht, maar qua (na een kopje of 6 espresso) enthousiast. Een geweldig apparaat. Stil, snel en gemakkelijk en niet in de laatste plaats een goede smaak. Ik hoop hier nog heel lang van te kunnen genieten.

Daddy H 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Wij hebben deze machine nog maar pas in huis maar zijn er al erg tevreden over. Alles is via duidelijke menu's in te stellen naar wens. De kwaliteit van de gezette koffie is uitstekend en op een goede temperatuur. Wat betreft de vormgeving is dit een typisch Siemens apparaat, een strak en functioneel design, dus een eyecatcher voor de keuken. Over de duurzaamheid kan ik geen beoordeling geven, maar gezien onze overige Siemens apparatuur zit dat wel goed.

Globetrotter 17-12-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Het belangrijkste: heerlijke en echte koffie! De volautomaat ziet er netjes en degelijk uit in z'n rvs 'jas'! Eenvoudige, begrijpelijke bediening.

R.A. Westerveld 01-06-2015 Product paar weken in bezit

Wij hebben op werk nu +/- 1 week het apparaat, en zijn zeer tevreden. We hebben de bij mediamarkt te kopen koffie erbij genomen en die smaakt prima! Na wat twijfel toch voor dit apparaat gekozen ipv de simpelere versie met touchscreen. De verkoper gaf aan dat dit apparaat wat lastiger in gebruik is, maar dat valt reuze mee. Er zitten veel mogelijkheden op zodat iedereen zijn eigen smaak kan kiezen, maar als je daar geen zin in hebt neem je gewoon de standaard keuze. De melk voor cappuccino en macchiato wordt tot een heel goed schuim gemaakt. Het onderhoud van het apparaat is wel iets uitgebreider dan wij gewend waren, maar het is het wel waard. Het is ook handig dat je alle onderdelen makkelijk zelf kan schoonmaken en onderhouden, en dat niet hoeft te laten doen.
Al met al een goeie koop geweest!

Suusenbart 17-05-2015 Product paar dagen in bezit

Net dit apparaat in bezit. Het gebruikersgemak is prettig. Ik als niet technisch persoon kon gelijk een lekker bakje koffie zetten. Maakt niet veel herrie. Daarnaast mogelijkheid om kopjes te verwarmen op de bovenkant. Ziet er mooi uit in onze strakke keuken en bijna geheel RVS.
Er zijn nog vele mogelijkheden die ik nog niet ontdekt heb.
Ook komt er kokend hetend water uit t.b.v. thee.

Niels uit Rooi 16-05-2015 Product paar dagen in bezit

Deze machine ziet er prachtig uit en maakt heerlijke espresso en café crème. Helaas is de cappuccino gewoon koud waardoor deze functie waardeloos is. Veel te duur apparaat voor een apparaat dat alleen lekkere koffie zet dus.

M.F. Hansmann 27-02-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Geweldige espressomachine met een prima koffiesmaak al is dit ook afhankelijk van de bonen die je gebruikt. Prachtig stukje elektronica en techniek is er voor deze machine gebruikt. Bediening erg gemakkelijk en schoonmaken en ontkalken geeft ie zelf aan. Ik ben zeer tevreden met deze machine.

Koffieliefhebster3 06-01-2015 Product paar weken in bezit

Deze machine zet heerlijke super hete en smaakvolle koffie.Het malen van de bonen is heel erg stil. De machine is erg makkelijk te bedienen en schoon te maken. Bovendien ziet het er ook nog mooi uit. De duurzaamheid moet nog blijken, maar ik heb goede hoop dat deze veel langer meegaat dan mijn vorige 2 Delonghi's die allebei niet aan deze kunnen tippen!

jessy2014 29-12-2014 Product paar dagen in bezit

zeer mooi apparaat en geeft heerlijke koffie/espresso en cappucino.
heb al jaren een espressomachine maar stoorde mij altijd aan de herrie bij het malen en daar heb je bij deze machine dus helemaal geen last van.
voor ons de beste espressomachine.
hij is alleen wel aan de dure kant.

anastazija 25-12-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie koffiemachine die makkelijk in onderhoud en bediening is, je zet in no-time een heerlijke kopje koffie of heet water voor andere dranken.

koffiefan22 22-12-2014 Product paar dagen in bezit

9,4
Mooi en heerlijke koffie. Simpel te bedienen met handige voorkeur toetsen. Schoonmaken is een fluitje van een cent

Crutzen 13-12-2014 Product paar dagen in bezit

Juweeltje voor de keuken. Heerlijke smaak, veel mogelijkheden om apparaat naar eigen voorkeuren in te stellen. Zeer stil in vergelijking met ons vorig apparaat, een Del Longhi. Enig nadeel tot nu toe is dat we merken dat de lekbak zeer snel vol is, terwijl we niet idee hebben dat er zichtbaar, of door ons toedoen, vocht verloren gaat.

JStroo 11-12-2014 Product paar dagen in bezit

Wat een prachtig apparaat is dit toch. Zeer mooi vorm gegeven, gemakkelijk in gebruik en met een beetje experimenteren met de instellingen en soort koffiebonen kom je tot een perfect bakkie koffie.

Ideaal is de instelling per persoon, welke het snel mogeiljk maakt om je eigen bakje koffie samen te stellen. Zo is iedereen binnen ons gezin helemaal voorzien van heerlijke koffie elke morgen.

Aangezien wij met twee personen ca 200 koppen koffie per maand drinken, is het gebruik van een bonenmachine een stuk voordeliger dan de cups die we voorheen gebruikten.