Siemens TE806201RW - Reviews

Soorten koffie
latte macchiato

Tilly Konings 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Koffievolautomaat EQ8

Mooie functionele koffie volautomaat makkelijk en praktisch in het gebruik. Strak design met goed zicht op water en bonenreservoir. Voldoet volledig aan de omschrijving en is makkelijk in gebruik. Was nooit een echte koffiedrinker, maar nu verlang ik naar meer dan een kopje koffie. Ideaal is de mogelijkheid om jouw persoonlijke voorkeuren te programmeren, zodat je steeds het kopje koffie krijgt dat jij het lekkerste vindt. Had eerder moeten weten dat je op zo'n eenvoudige en snelle manier zoveel verschillende variaties koffie uit een machine kunt halen. Dan hadden wij al veel eerder deze machine in huis gehaald. Naast de eenvoudige bediening en het makkelijk schoonhouden (zelfreiniging) is deze machine ook heel praktisch door zijn zijwaarts te verwijderen transparante en voldoende grote waterreservoir zodat men direct kan zien of er water bijgevuld moet worden. Ook op het grote transparante bonenreservoir heeft men direct zicht en ziet men wanneer er bonen bijgevuld dienen te worden. Met andere woorden wij zijn ontzettend blij met deze geweldige machine.

Pluspunten

• Geweldige koffiesmaak
  • Eenvoudige bediening en reiniging
  • Praktisch, functioneel en stil
  • Ideaal de mogelijkheid om te personaliseren
  • Geweldig design

Guus Schouten 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Een sieraad in mijn keuken

Al jaren lang hadden wij een koffiemachine maar steeds weer werden wij bij onze kinderen verrast met veel lekkerdere koffie uit een Siemens koffiemachine. Dus de stap naar deze super mooie en stille machine was nu snel gezet en wij en onze kinderen zijn hier heel blij mee. Wij raden deze machine dan ook zeker bij iedereen aan. De prijs kwaliteit verhouding is zeker hier ook op zijn plaats.

Pluspunten

• super stil
  • heerlijke koffie soorten.
  • gemakkelijk in bediening
  • zeer overzichtelijk in display
  • een mooie aanvulling in de keuken

Marjolijn 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijk, verlicht bedieningsscherm

Mooi apparaat. Zeer makkelijk in de bediening. Maakt weinig geluid. En mooie melkschuimlaag. Kortom, we zijn zeer tevreden met onze aanschaf.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Veel voorkeursinstellingen
  • Makkelijk in de bediening

Marjolijn 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijk, verlicht bedieningsscherm

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Veel voorkeursinstellingen
  • Makkelijk in de bediening

Pim 23-10-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens TE806201RW zeer luxe uiterlijk stil in gebruik.

Makkelijk in gebruik geeft aan als iets vol zit lekbak koffiedikreservoir.
melksysteem spoeld na elk gebruik schoon. En bij het zetten van thee geen koffie en melk resten. Een aanrader.

• Duidelijk display
  • 6 personen eigen in stelling
  • Kinderbeveiliging

Minpunten

• Melk uit koelkast geeft te koude afdronk

F Bos 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

goede aankoop

Geen spijt van de aankoop, maakt heerlijke koffie, heel erg stil en staat mooi in de keuken! Het is even een uitgave maar ik vind het 't zeker waard! Öok de cappuccino is lekker en de waterkoker is ook niet meer nodig voor de thee .

paul Ruis 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

siemens koffiemachine

Sinds een paar dagen de koffiemachine in huis. De mogelijkheden met de machine is geweldig en makkelijk te biedinen. hij is heel stil en maakt ook nog heerlijke koffie

geen 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

mooie koffiemachine

Erg mooi uitgevoerde koffie machine in echt RVS, maakt heerlijke koffie met veel mogelijkheden om je eigen smaak te bepalen. Helaas wordt de melk bij de capucino en latte macchiato niet heel warm, de temperatuur van de melk is in tegenstelling tot die van de koffie ook niet in te stellen. Je moet de melk dus eerst verwarmen en dan in de bijgeleverde melkkan gooien, die overigens ook erg mooi is.

Diana Keulemans 13-05-2016 Product paar dagen in bezit

De Siemens EQ8 TE806201RW .... de koffiespecialist thuis

De lekkerste koffie drink je toch in een restaurant of koffiebar? Nu we deze high tech koffieautomaat van Siemens in huis hebben, denken we daar wel anders over. Voor het optimaal genieten van een heerlijke koffiespecialiteit, zoals een espresso, cappuccino of een latte macchiato gaan wij de deur niet meer uit. Het apparaat is eenvoudig te bedienen, werkt snel en is makkelijk in onderhoud. Daarnaast is deze 'koffietovenaar' door zijn fraaie design een aanblik in de keuken waard! De aanschafprijs is tot 19 juni 2016 extra aantrekkelijk vanwege de €50 refund actie van Siemens.

Bas en Marijke 15-01-2016 Product maand in bezit

Nu een maandje in bezit. Met name het reguliere onderhoud (legen van de overloop en het reinigen van de zetgroep) is een piece of cake in vergelijking met onze vorige machine (DeLonghi PrimaDonna, ook niet slecht).

Niet in de laatste plaats, het apparaat zet lekkere koffie! Zowel de espresso als de café crema en de cappucino geven wij zeker een 9 (gevolg is wel dat er veel meer koffie doorheen gaat als voorheen).

Donkers 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, het apparaat is pas drie dagen in gebruik. Hij bevalt prima. De smaak van de koffie is erg lekker (romig)en het apparaat kent een scala aan mogelijkheden. Ik ben er erg blij mee.

Bob 23-12-2015 Product paar dagen in bezit

een alleskunner en alle smaken mogelijk met grote bedieningsgemak. Duidelijke gebruiksaanwijzingen.
Een sieraad in de keuken.

Marijke 23-12-2015 Product paar dagen in bezit

Net gekocht, maar qua (na een kopje of 6 espresso) enthousiast. Een geweldig apparaat. Stil, snel en gemakkelijk en niet in de laatste plaats een goede smaak. Ik hoop hier nog heel lang van te kunnen genieten.

Daddy H 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Wij hebben deze machine nog maar pas in huis maar zijn er al erg tevreden over. Alles is via duidelijke menu's in te stellen naar wens. De kwaliteit van de gezette koffie is uitstekend en op een goede temperatuur. Wat betreft de vormgeving is dit een typisch Siemens apparaat, een strak en functioneel design, dus een eyecatcher voor de keuken. Over de duurzaamheid kan ik geen beoordeling geven, maar gezien onze overige Siemens apparatuur zit dat wel goed.

Globetrotter 17-12-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Het belangrijkste: heerlijke en echte koffie! De volautomaat ziet er netjes en degelijk uit in z'n rvs 'jas'! Eenvoudige, begrijpelijke bediening.

R.A. Westerveld 01-06-2015 Product paar weken in bezit

Wij hebben op werk nu +/- 1 week het apparaat, en zijn zeer tevreden. We hebben de bij mediamarkt te kopen koffie erbij genomen en die smaakt prima! Na wat twijfel toch voor dit apparaat gekozen ipv de simpelere versie met touchscreen. De verkoper gaf aan dat dit apparaat wat lastiger in gebruik is, maar dat valt reuze mee. Er zitten veel mogelijkheden op zodat iedereen zijn eigen smaak kan kiezen, maar als je daar geen zin in hebt neem je gewoon de standaard keuze. De melk voor cappuccino en macchiato wordt tot een heel goed schuim gemaakt. Het onderhoud van het apparaat is wel iets uitgebreider dan wij gewend waren, maar het is het wel waard. Het is ook handig dat je alle onderdelen makkelijk zelf kan schoonmaken en onderhouden, en dat niet hoeft te laten doen.
Al met al een goeie koop geweest!

Suusenbart 17-05-2015 Product paar dagen in bezit

Net dit apparaat in bezit. Het gebruikersgemak is prettig. Ik als niet technisch persoon kon gelijk een lekker bakje koffie zetten. Maakt niet veel herrie. Daarnaast mogelijkheid om kopjes te verwarmen op de bovenkant. Ziet er mooi uit in onze strakke keuken en bijna geheel RVS.
Er zijn nog vele mogelijkheden die ik nog niet ontdekt heb.
Ook komt er kokend hetend water uit t.b.v. thee.

Niels uit Rooi 16-05-2015 Product paar dagen in bezit

Deze machine ziet er prachtig uit en maakt heerlijke espresso en café crème. Helaas is de cappuccino gewoon koud waardoor deze functie waardeloos is. Veel te duur apparaat voor een apparaat dat alleen lekkere koffie zet dus.

M.F. Hansmann 27-02-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Geweldige espressomachine met een prima koffiesmaak al is dit ook afhankelijk van de bonen die je gebruikt. Prachtig stukje elektronica en techniek is er voor deze machine gebruikt. Bediening erg gemakkelijk en schoonmaken en ontkalken geeft ie zelf aan. Ik ben zeer tevreden met deze machine.

Koffieliefhebster3 06-01-2015 Product paar weken in bezit

Deze machine zet heerlijke super hete en smaakvolle koffie.Het malen van de bonen is heel erg stil. De machine is erg makkelijk te bedienen en schoon te maken. Bovendien ziet het er ook nog mooi uit. De duurzaamheid moet nog blijken, maar ik heb goede hoop dat deze veel langer meegaat dan mijn vorige 2 Delonghi's die allebei niet aan deze kunnen tippen!