Siemens TE806201RW - Reviews

koffiebonen
Type
espresso machine
Soorten koffie
cappuccino, espresso, heet water, hete melk, koffie, latte macchiato

Beoordeling op basis van 47 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Suusenbart 17-05-2015 Product paar dagen in bezit

Net dit apparaat in bezit. Het gebruikersgemak is prettig. Ik als niet technisch persoon kon gelijk een lekker bakje koffie zetten. Maakt niet veel herrie. Daarnaast mogelijkheid om kopjes te verwarmen op de bovenkant. Ziet er mooi uit in onze strakke keuken en bijna geheel RVS.
Er zijn nog vele mogelijkheden die ik nog niet ontdekt heb.
Ook komt er kokend hetend water uit t.b.v. thee.

Alfred 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijk in gebruik en lekkere koffie

Deze koffiemachine van Siemens is zeer eenvoudig in gebruik. Het maakt de senseo en de waterkoker overbodig in de keuken. Voor iedere koffiedrinker is de smaak van alle soorten koffie aan te passen. Dit is een super product.

Pluspunten

• Compacte machine
  • Eenvoudige bediening
  • Eenvoudig te reinigen

Marijke 23-12-2015 Product paar dagen in bezit

Net gekocht, maar qua (na een kopje of 6 espresso) enthousiast. Een geweldig apparaat. Stil, snel en gemakkelijk en niet in de laatste plaats een goede smaak. Ik hoop hier nog heel lang van te kunnen genieten.

JackyG 06-07-2017

Geweldige apparaat

Super stille apparaat. Zet heerlijke koffie, expresso en cappuchino.Diverse sterkte en te personaliseren voor 4 personen. Uiterlijk is heel chique door RVS afwerking.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

Martien 29-04-2017 Product paar maanden in bezit

Geweldig

prima machine; uitstekende koffie hiermee bedoel ik ook de koffievarianten zoals latte e.d.
Temperatuur dranken exact goed.
Eenvoudig onderhoud.
Onderhoudsmiddelen redelijk in prijs.

Pluspunten

• Diversiteit dranken
  • Eenvoud onderhoud

Minpunten

• kleine lekbak

mdobro 28-04-2017

Ik wil hem niet missen!

Mooi apperaat, lekker koffie, makkelijk in het gebruik. Wat wil je meer?
Een paar dingetjes kunnen wel beter.
Machine geeft niet (vooraf) aan dat de bonen op zijn. Hij gaat maken en als er dan niet genoeg bonen inzitten stopt het proces. dat had beter gekunnen.
Ander min puntje is het schoon maken van de melkopschuimer, die welliswaar super dienst doet maar praktische te verwijderen had moeten zijn.

Dat zijn kleine punten, die ik graag op de koop toeneem.
Ik ben zeer tevreden over het toestel en de service van Siemens.

Het is geen goedkoop toestel maar heel zeker zijn geld waard.
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

mo 29-01-2017 Product paar maanden in bezit

Mooi apparaat, volledig naar wens

Na veel napluizen en afwegen of we een duur koffie apparaat zouden kopen. Kunnen we nu met gelukkig na ruim een maand gebruik aangeven dat we uitermate tevreden zijn.
Er is een klein nadeel en dat is dat op de rvs plaat waar de kopjes op komen te staan, snel krassen komen.
Dit is helaas niet tegen te gaan.

Smaak koffie is prima!!

Pluspunten

• smaak
  • eenvoudig te gebruiken

Minpunten

• krassen op bodemplaat kopjes

Martien 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

Gewoon een perfecte met name stille machine.

Gebruiksvriendelijk; ongecompliceerde bediening/handleiding.
Eenvoudig in onderhoud.
Rijke uitstraling door gebruik van rvs.
Koffie consumeren wordt hiermee een plezier.
En ten slotte een uitstekend product in de zin van koffie waarvoor ik het apparaat uiteindelijk ook heb gekocht

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • onderhoud
  • kwaliteit product(koffie)
  • styling

Francisco 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

lekkerste koffie

Zeer makkelijk in gebruik, duidelijke programma's en goed schoon te houden. Mooi apparaat, past in iedere keuken. Belangrijkste: heerlijke, lekkerste, koffie!

Pluspunten

• duidelijk
  • makkelijk in gebruik
  • makkelijk schoon te maken

Thomas 26-12-2016 Product paar maanden in bezit

Uitgebreide mogelijkheden en simpele bediening

Dit is mijn eerste volautomaat espressoapparaat. Hiervoor heb ik meerdere luxe piston-apparaten gehad en het was een moeilijk moment toen ik in de nieuwe woning erachter kwam dat mijn oude apparaat niet aangesloten kon worden.

Na enig onderzoek kwam ik dit Siemens apparaat tegen en ik moet toegeven, de eerste 'bak koffie' viel wat tegen. Na echter de temperatuur van het water, de hoeveelheid koffie per shot en de maalgraad aan te passen (ongeveer 5 minuten werk, als je het apparaat een eerste keer gebruikt), verbaasde de koffie me positief.

Mijn vriendin kan dit apparaat ook goed hanteren waardoor ik kan concluderen dat het met gemak van de bediening ook echt wel goed zit.

Het gemak en de kwaliteit van deze Siemens volautomaat (in de espresso, cafe creme, machiatto en cappucino stand) maakt dat ik elke ochtend iets meer tijd heb om van de koffie te genieten!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Afwerking
  • Gebruiksgemak (van de menu's)
  • Onderhoud (weinig)
  • Groot water reservoir (ongeveer 10 kopjes)

Minpunten

• Spoelen (telkens bij opstarten en uitschakelen)
  • Bonenreservoir (250g is klein)

Jolande 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Elk moment van de dag een lekker vers bakje koffie

Heerlijke koffie; voor elk wat wils. Vind wel dat ik het melksysteem vaak moet reinigen, al gaat dit wel automatisch. M'n eerste bakje 's ochtends is de cafe crème, die ik dan lekker sterk pak. We gebruiken hem zelfs ook voor het maken van chocomel

Tilly Konings 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Koffievolautomaat EQ8

Mooie functionele koffie volautomaat makkelijk en praktisch in het gebruik. Strak design met goed zicht op water en bonenreservoir. Voldoet volledig aan de omschrijving en is makkelijk in gebruik. Was nooit een echte koffiedrinker, maar nu verlang ik naar meer dan een kopje koffie. Ideaal is de mogelijkheid om jouw persoonlijke voorkeuren te programmeren, zodat je steeds het kopje koffie krijgt dat jij het lekkerste vindt. Had eerder moeten weten dat je op zo'n eenvoudige en snelle manier zoveel verschillende variaties koffie uit een machine kunt halen. Dan hadden wij al veel eerder deze machine in huis gehaald. Naast de eenvoudige bediening en het makkelijk schoonhouden (zelfreiniging) is deze machine ook heel praktisch door zijn zijwaarts te verwijderen transparante en voldoende grote waterreservoir zodat men direct kan zien of er water bijgevuld moet worden. Ook op het grote transparante bonenreservoir heeft men direct zicht en ziet men wanneer er bonen bijgevuld dienen te worden. Met andere woorden wij zijn ontzettend blij met deze geweldige machine.

Pluspunten

• Geweldige koffiesmaak
  • Eenvoudige bediening en reiniging
  • Praktisch, functioneel en stil
  • Ideaal de mogelijkheid om te personaliseren
  • Geweldig design

Guus Schouten 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Een sieraad in mijn keuken

Al jaren lang hadden wij een koffiemachine maar steeds weer werden wij bij onze kinderen verrast met veel lekkerdere koffie uit een Siemens koffiemachine. Dus de stap naar deze super mooie en stille machine was nu snel gezet en wij en onze kinderen zijn hier heel blij mee. Wij raden deze machine dan ook zeker bij iedereen aan. De prijs kwaliteit verhouding is zeker hier ook op zijn plaats.

Pluspunten

• super stil
  • heerlijke koffie soorten.
  • gemakkelijk in bediening
  • zeer overzichtelijk in display
  • een mooie aanvulling in de keuken

Marjolijn 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijk, verlicht bedieningsscherm

Mooi apparaat. Zeer makkelijk in de bediening. Maakt weinig geluid. En mooie melkschuimlaag. Kortom, we zijn zeer tevreden met onze aanschaf.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Veel voorkeursinstellingen
  • Makkelijk in de bediening

Marjolijn 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijk, verlicht bedieningsscherm

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Veel voorkeursinstellingen
  • Makkelijk in de bediening

Pim 23-10-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens TE806201RW zeer luxe uiterlijk stil in gebruik.

Makkelijk in gebruik geeft aan als iets vol zit lekbak koffiedikreservoir.
melksysteem spoeld na elk gebruik schoon. En bij het zetten van thee geen koffie en melk resten. Een aanrader.

• Duidelijk display
  • 6 personen eigen in stelling
  • Kinderbeveiliging

Minpunten

• Melk uit koelkast geeft te koude afdronk

Ericootje 23-10-2016

Fantastisch espresso apparaat

Het apparaat is makkelijk in gebruik. Er kunnen ook allerlei koffievarianten met melk mee gemaakt worden, zoals cappuccino en latte macchiato. Ook met goedkope bonen komt er een lekkere koffie uit.
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

F Bos 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

goede aankoop

Geen spijt van de aankoop, maakt heerlijke koffie, heel erg stil en staat mooi in de keuken! Het is even een uitgave maar ik vind het 't zeker waard! Öok de cappuccino is lekker en de waterkoker is ook niet meer nodig voor de thee .

paul Ruis 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

siemens koffiemachine

Sinds een paar dagen de koffiemachine in huis. De mogelijkheden met de machine is geweldig en makkelijk te biedinen. hij is heel stil en maakt ook nog heerlijke koffie

geen 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

mooie koffiemachine

Erg mooi uitgevoerde koffie machine in echt RVS, maakt heerlijke koffie met veel mogelijkheden om je eigen smaak te bepalen. Helaas wordt de melk bij de capucino en latte macchiato niet heel warm, de temperatuur van de melk is in tegenstelling tot die van de koffie ook niet in te stellen. Je moet de melk dus eerst verwarmen en dan in de bijgeleverde melkkan gooien, die overigens ook erg mooi is.