Krups Dolce Gusto Genio2 Titan KP160T - Reviews

capsules
Type
koffiepadsysteem
Soorten koffie
caffe lungo, cappuccino, espresso, latte macchiato

Beoordeling op basis van 300 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Nathalie 25-12-2016 Product paar dagen in bezit

Onze elektronische koffiehond

Wat een mooi apparaat 😍. De koffie is heerlijk en ook voor de kinderen een feestje om zelf warme choco te maken. Na een keer geproefd te hebben toch besloten om dolce gusto aan te schaffen. Nog geen moment spijt van deze mooie goed schoon te houden machine. Design is erg mooi en strak. Fijne bediening.

Pluspunten

• Uitstalling
  • Smaak mogelijkheden
  • Goed schoon te maken

Minpunten

• Lekbakje

Dré 29-12-2016 Product paar weken in bezit

Prima koffiemachine, maar.........

jammer van het te kleine reservoir en soms van de koffietemperatuur, ik doe het eerste bakje altijd eerst alleen water erdoor laten lopen, dat de machine opwarmt, en dan zet ik koffie.
We hebben inmiddels al aardig wat soorten koffie geprobeerd en tot op heden nog geen "vieze" koffie geproefd, maar smaken verschillen, mijn favoriet is de Mocha.
1 groot minpunt voor ons is de prijs van de koffiecups, dat vind ik tegenvallen, wij dronken voorheen Senseo en veel, dat is nu drastisch minder met de Dolce.
Aanraden ja ik heb er inmiddels 3 aangeraden en die hebben ook de machine gekocht, zelfde verhaal, lekker maar duur, dus de Senseo blijft er naast bestaan.

Pluspunten

• Lekkere kofiie
  • veel variatie aan koffie

Minpunten

• temperatuur van de koffie
  • inhoud reservoir

Pauluskunstje 20-12-2016 Product paar weken in bezit

Snel,schoon,goed produkt.

Goed produkt,schoon,snel,voldoet aan mijn verwachtingen.Vorige dolce ging 6 jaar mee.Vriendelijk verbruik.

Pluspunten

• Snel.
  • Goede koffie.
  • Schoon.
  • Velen smaken,mis de soepboilionpad.
  • Mooi ontwerp en simpel bediening.

Minpunten

• Kleine watertank.
  • Koffie kop schuift tijdens proces.
  • Dure pads.
  • Geen regelbare watertemperatuur.
  • In krimpgebieden geen steun ivm recycle.

Bert 16-12-2016 Product paar weken in bezit

Dolce Gusto Genio 2 (Krups KP 1608)

Geweldige machine, via een kennis van gehoord, tot nu toe Lungo, cappuccino, espresso intenso en nesquick chocomelk geprobeerd.
Lungo te vergelijken met "normale" koffie maar dan veel lekkerder. De espresso is te vergelijken met goede restaurant espresso. Machine zeer snel op temperatuur, je stelt de hoeveelheid water in en zet het apparaat aan. Op de machine zelf geen minpunten water makkelijk te vullen. Sommigen vindenhet rode snoer lelijk maar het past bij deze toch wel design apparaten vind ik. Qua bediening erg gemakkelijk compleet met afvalbakken voor de cups. Oh Ja de cappuccino en nesquick ook erg lekker volgens mijn vrouw. Prijs van de cups is vrij hoog maar de kwaliteit en smaak maakt veel goed. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Water vullen
  • Snel warm
  • Hete koffie
  • Melkopschuimen hoeft niet
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Prijs cups
  • Geen minpunten eigenlijk

Eveline 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goedgevoel

Had eerst een circolo en nu Geneo 2.De circolo was al fijn maar deze is werkelijk geweldig, lekker hete koffie en fijn gebruiksgemak.

Jo181965 19-05-2015 Product half jaar in bezit

Heel soms komt er een lauwe tot warme koffie uit het apparaat. Dat is heel vreemd. Een ook wel zonde aangezien de pakken koffie relatief helemaal niet goedkoop zijn t.o.v andere cup-apparaten, het komt gemiddeld eens per 16 kopjes wel een keer voor dat we een kop koffie zo door de spoelbak weg kunnen gieten. Voor de rest... Heel lekker

Anneke 23-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Dolce Gusto Genio2

Ik ben compleet verslaafd aan mijn Dolce Gusto, het is zalige koffie gemakkelijk te bedienen snel klaar. En onze dochter en schoonzoon hebben dezelfde gekocht nadat ze hem bij ons hadden gezien en de koffie geproefd.

Pluspunten

• Snel lekkere koffie
  • Handig in gebruik
  • Cafe au Lait geen aparte koffie melk nodig

Minpunten

• De prijs van de capsules is wat hoog
  • Het mag iets heter

S. 17-05-2017 Product paar weken in bezit

Perfecte koffiezetter

De "oude" Piccolo( die ook goed beviel) aan onze zoon gegeven nu zelf een genio 2 gekocht, waterhoeveelheid per kopje instellen en het meest geweldige is dat hij automatisch stopt na waterafgifte. De koffie smaakt prima, meest gebruikte cups: de rode Lungo.

Pluspunten

• Per streepje hoeveelheid waterafgifte instellen
  • Automatische stop
  • Compact
  • Goede koffiesmaak

Minpunten

• Redelijke dure cups.

Coffeelover 15-05-2017

Dolce Gusto Genio

Voor deze Moederdag een Dolce Gusto Genio aangeschaft , stond al langer op mijn verlanglijstje!
Deze nieuwe Titanium uitvoering vond is qua uitstraling verreweg het mooist en ook handig met de auto stop! Het uitproberen van diverse fijne koffie specialiteiten is begonnen , perfect!
Moet nog even wennen aan de hendel , deze schiet nu telkens terug bij het naar rechts duwen voor een warme drank, dus die moet echt wat langer vastgehouden worden ?! Verder tot nu toe een heel fijn cadeau!

Pluspunten

• uitstraling
  • diversiteit in dranken

Minpunten

• rode snoer

Y Aliyat 30-04-2017 Product paar maanden in bezit

Zeer mooie machine maar duur in gebruik!

Het is een zeer mooie machine. Alleen het grote nadeel voor mij is dat de cups veel te duur zijn. Om de machine dagelijks te gebruiken is gewoon nagenoeg niet te betalen!
Er zouden meer alternatieven op de markt moeten komen met als bij de andere cups van nespresso die een stuk voordeliger zijn in aanschaf.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Goede kwaliteit koffie

Minpunten

• Erg dure cups
  • Niet voor dagelijks gebruik

R. Bakker 14-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

Heerlijke koffie

De genio 2 is mooi vorm gegeven, makkelijk in gebruik, ook voor kinderen die er zelf chocomelk mee kunnen maken. Koffie is wel duur, maar erg lekker.
Helaas is onze krups nu voor de tweede keer kapot met hetzelfde probleem, service van Krups is erg slecht, ze vinden dat ik ieder kwartaal de machine naar de reparatieafdeling moet sturen voor reparatie. jammer

Pluspunten

• makkelijk
  • mooi
  • lekker

Minpunten

• krups service

Bea van Poppel-Deckers 01-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Makkelijk te bedienen

Ik ben uiterst tevreden over de Krups Genio 2.De koffie smaakt voortreffelijk en is goed van temperatuur.
Het apparaat is makkelijk te bedienen en te onderhouden.
Helemaal toppie.👍👍👍👍👍👍

Bill 01-02-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijke koffie en chocolademelk uit een handzaam appraat

Na jaren van filterkoffie de knoop doorgehakt en een Genio 2 aangeschaft en ik moet zeggen dat er geen spijt van heb. Zeer goede kwaliteit uit een compact appraat zonder onnodige toeters en bellen. Het enige dat ik zou willen zien in toekomstige modellen is dat de hoeveelheid water automatisch ingesteld wordt. Nu vergeet ik nog wel eens het aantal streepjes zelf in te stellen. Voor de rest niets dan lof.

Pluspunten

• Compact en goede bouwkwaliteit
  • Goede kwaliteit koffie/chocolademelk

Elsm 30-01-2017 Product paar weken in bezit

heerlijk apparaat

Ik vind het apparaat geweldig. Makkelijk in omgang, ziet er goed uit op het aanrecht. Echter ondervinden wij één lastig probleempje. De houder voor de cup blijft regelmatig vastzitten. Dit is dan ook moeilijk los te krijgen. Verder is het apparaat super.

Pluspunten

• compact

Minpunten

• vast blijven zitten van de cuphouder

Loetje14 29-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Mooi vormgegeven model

De koffie is heerlijk maar erg duur en nooit ergens in de aanbieding zoals andere merken wel regelmatig zijn. De aanbieding die je regelmatig krijgt via internet van 5 kopen en 4 betalen heeft geen nut omdat de verzendkosten 5 euro zijn. Alleen bij veel doosjes kopen scheelt het maar dan ben je erg veel geld ineens kwijt.
Bovendien begrijp ik niet dat de machine water lekt. hij staat regelmatig in een plasje water. Dat is trouwens ook bij de Senseo. Maar verder een fijne koffiemachine met heerlijke koffie.

Pluspunten

• heerlijke koffie
  • Mooi apparaat

Minpunten

• Lekt water
  • Koffie is erg duur.

Lisette 26-01-2017 Product paar weken in bezit

Mevr.Verdouw -Kraan

Heerlijke koffie,ieder zijn eigen smaak lekker kopje koffie vers gezet vooral als je samen, bent lekker makelijk. Leuke acties net mijn gratis koffie besteld Lekker wat nieuwe smaken uittesten ,ook is mijn 25 euro keurig gestort En nu genieten van een heerlijk kopje koffie Dolce Gusto

Pluspunten

• lekker vers
  • verschillende smaken zalig
  • snel

Minpunten

• Beetje duur ,voor grote groepen

Tevreden gebruiker 26-01-2017 Product paar weken in bezit

Te vreden koffie drinker

Mooi design en neemt weinig ruimte in beslag. Als je de dolce gusto aan zet kan je binnen 1minuut koffie zetten en het water is dan goed warm ook!

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Weinig ruimte

Hanna 24-01-2017 Product paar weken in bezit

mooi compact model

Mooi compact model, neemt een stuk minder ruimte in beslag dan mijn oude senseo. De koffie smaakt heerlijk, ben nu nog aan het testen welk smaak ik het lekkerste vind. Als warme chocomel is de Chocino zeker een aanrader!

Pluspunten

• compact model

jup Reinders 24-01-2017 Product paar weken in bezit

leuk apperaat alleen de rode kabel vind ik minder

bij fam. eerste keer dolce gusto koffie gedronken ik kan je vertellen heerlijke koffie zijn de volgende dag een dolce gusto genio 2 gaan kopen verschillende koffie pads gekocht ik vond ze allemaal lekker smaken .ik mis alleen koffie met soja in duitsland wel te koop?

Richard 23-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Perfecte machine, snel en goede koffiesmaak.

Dit is nu mijn tweede Doce Gusto koffiemachine en ik ben zeer tevreden over de prijs-kwaliteitsverhouding. Je maakt er een betaalbaar en goed kopje koffie mee, de machine is snel en er is ruime keuze uit smaken.