Krups Genio2 - Reviews

capsules
Type
koffiepadsysteem
Soorten koffie
caffe lungo, cappuccino, espresso, latte macchiato

Martin 26-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Zeer makkelijk apparaat

Heel simpel apparaat onze zoon van 4 1/2 zet zelfs koffie voor ons. Makkelijker kan gewoon niet. Koffie is ook lekker warm

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Zo klaar de koffie
  • Lekker warm

de Heus 24-09-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat

Een fijne machine met erg lekkere koffie. Erg veel keus in smaken koffie en thee, zowel koud als warm

Pluspunten

• Lekkere smaak

arie van straten 22-09-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte koffie

heerlijke koffie en goed warm, juiste smaak en in vele smaken te krijgen
dus echt een verrukkelijke bak koffie wat op een snelle en eenvoudige manier klaar te maken is

Dolce Gusto fan 21-09-2016 Product paar dagen in bezit

Beste koffie ever!

Dit is mijn 2e machine, want deze koffie is de beste ever! Wel even wennen aan het doseersysteem, smaak is anders dan bij mijn vorige machine, waarbij ik zelf de dosering bepaalde. Maar dat komt zeker goed!

Pluspunten

• heerlijke koffie
  • veel smaken

Minpunten

• wennen aan doseersysteem
  • geen alternatieve cups

ikke 21-09-2016 Product paar weken in bezit

gemakkelijk te bedienen

heerlijk kopje koffie ook de choco is erg lekker een echte aanrader de koffie is lekker warm,thee is ook lekker ook de ijskoffie is het proberen waard kortom een fijne en gemakkelijk koffiemachine

Pluspunten

• warme koffie
  • een liter tank

Minpunten

yvonne 16-09-2016 Product paar dagen in bezit

mijn nieuwe vriendje

ik kan alleen maar lyrisch zijn. Geweldig lekkere koffie en perzikijsthee, het bedienen wijst zich vanzelf en wat ik hier en daar lees dat het zo duur is...vind ik niet. Vroeger was de gootsteen de grootste koffiedrinker, dat ben ik nu. Altijd verse koffie, geen gedoe dat het koffiefilterzakje dubbel klapt. Handig formaat, een genot om uit zoveel smaken te kiezen. Ik denk er zelfs over om een 2e aan te schaffen om die op mn slaapkamer neer te zetten.

Pluspunten

• gemak
  • altijd vers
  • grote keuze, ook thee

Deems 19-07-2016 Product maand in bezit

goed apparaat, heerlijke koffie

Het apparaat is makkelijk in gebruik, met duidelijke gebruiksaanwijzing. Veel smaken koffie (wat je ook nog na eigen smaak kan aanpassen) en gemakkelijk in onderhoud. Een aanrader!!!

H 08-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooie machine

Het is een geweldig apparaat. Doordat je de hoeveelheid kunt instellen smaakt de koffie nog beter.
We hadden al een dolce gusto circulo alleen eentje zonder indicatie om de hoeveelheid in te stellen.'Dus dit is super.

Henny 07-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Fantastisch apparaat.

Heel fijn apparaat makkelijk in bediening en prima koffie. Veel smaken dus voor elk wat wils. Wij zijn er erg blij mee. Het is trouwens onze 2e want de andere staat op de camping. We willen daar natuurlijk ook lekkere koffie hebben.

Packbier 07-07-2016 Product maand in bezit

Koffieapparaat voor Dolce Gusto

Smaak. Door meer of minder water bepaal ik de sterkte.
Mogelijkheden.Er zijn zoveel soorten te krijgen, dus ook mogelijkheden.
Gebruiksgemak.Doordat het handmatig gebeurt, vergeet men hem uit te zetten met alle gevolgen van dien.
Vormgeving. Is niet belangrijk. Makkelijk onderhoud wel. Dat kan bij deze

shirley van baalen 07-07-2016 Product kwartaal in bezit

Topapparaat

Sinds kort aan de dolce gusto na dat we jaren een bonenmachine gehad hebben. Het was even uitzoeken welke koffie bij wie past. Nu elke dag heerlijke koffie en afwisseling in smaken. We hebben in onze stacaravan nu ook een dolce gusto zodat we niet steeds die van thuis mee hoeven te nemen. Gemak dient de mens. Wij zijn zeer tevreden!

Anneke Laan Visser 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Zalige Koffie

De smaken die wij geprobeerd hebben even als de chocolademelk zijn allemaal even lekker.
Wat ik wel jammer vind is dat je niet indezelfde winkel de Dolce Gusto kopjes kan kopen, nergens in een fysieke winkel trouwens. Dus daar zijn wij nog naar op zoek. Online is voor ons lastig aangezien wij van de binnenvaart zijn.

Anne aeki 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

Lekkere koffie, daar geniet ik echt van

6,8
Wij hebben nu alweer 2 en half jaar de machine in huis. Ik vind de koffie erg lekker en snel gezet. De cups vind ik vrij duur. En daarom drink ik meestal Café au Lait, omdat van 1 doosje 16 kopjes van kan zetten.
De cappuccino bewaren we voor het weekend. Als we een verjaardag hebben zetten we weer een grote kan. Het is teveel gedoe en erg kostbaar om iedereen Dolce Gusto te geven. Nu wacht ik weer op een aanbieding zodat ik weer kan bestellen.

Tina 04-06-2016 Product paar dagen in bezit

Drs Guliën

Als tweede apparaat aangeschaft voor op mijn kantoor.
Makkelijk te bedienen en overheerlijke warme koffie in diverse varianten.

MOJA 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Leuk apparaat, maar koffie echt niet heet!

Ik had de koffie geproefd op de Huishoudbeurs, vond m heerlijk en gloed heet!
Dus ben ik 4 dagen geleden overstag gegaan vanwege de 40 euro cashbackkorting. Heb nu alle "proefcupjes" geprobeerd in de gratis verpakking die erbij zat, helaas ben ik tot de conclusie gekomen dat de koffie NIET heet en zelfs lauw uit het apparaat komt. De cappucino gaf geen 240 ml koffie maar 180 ml.
Morgen toch maar eens Dolce Gusto bellen en hoop maar dat ze mij kunnen zeggen hoe dit komt.

Eveline 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goedgevoel

Had eerst een circolo en nu Geneo 2.De circolo was al fijn maar deze is werkelijk geweldig, lekker hete koffie en fijn gebruiksgemak.

boop56 20-05-2016 Product maand in bezit

Heerlijke koffie

Ik heb verschillende merken koffiezetapparaten gehad.
Maar ik ga steeds terug naar de Doce Gusto. De smaak van de koffie en vooral de Latte Machiatto is heerlijk. Ik heb nu de Genio 2 die is nog gebruiksvriedelijker en met een grote watertank. In een Woord Super!!!!

OriginalLuciano 20-05-2016 Product paar dagen in bezit

Genio 2 Top Machine!!!

Ik heb een paar dagen geleden de Genio 2 gekocht...wat een top machine de verschillende dranken zijn lekker warm en qua schoonmaken heel simpel...In een woord Super!!!

Wil Meurs 15-05-2016 Product paar weken in bezit

smaak Dolce Gusto

Het gemak, keuze koffie en de juiste hoeveelheid water. De smaak van de koffie is beter dan in menige horeca gelegenheid.

Eef 13-05-2016 Product paar weken in bezit

Mooie machine, met veel mogelijkheden.

Het apparaat is makkelijk te bedienen.
Er zijn heel veel verschillende smaken koffie te koop en je kunt er zelfs thee en chocomelk mee maken.
De duurzaamheid weet ik nog niet, want ik heb het apparaat pas 2 weken.
Maar als je naar eerdere beoordelingen kijkt, zit dat ook wel goed.
Ook belangrijk vind ik, dat het apparaat niet zo groot is en dus prima in een kleinere keuken past.
Een echte aanrader!