Philips EP2224 grijs - Reviews

• JUL 2022
Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP2224 grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Cwillems 30-11-2022

Eerlijke prijs en goede kwaliteit

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Vorige toestel was ook een Philips toestel. Helaas na trouwe dienst was het brouwstuk defect. Heel tevreden van het nieuwe toestel tot hiertoe.

CortruBest 29-11-2022

Prachtige koffiemachine

Gemakkelijk in gebruik.
Water bijvullen moet gebeuren nadat de gehele waterbak er uit is.
koffiebonen lopen mooi 'door'.

Harspro 25-11-2022

Koffie goed maar de melkopschuimer werkt niet

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Gooie koffie maar de melkopschuimer is waardeloos werkt boor geen meter en dat voor die prijs van de machine!

Pipoup 23-11-2022

Parfait

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Réglages et fonctionnalités nombreuses sans pour autant perdre l’utilisateur dans une trop grande complexité
Facile à prendre en main
Légèrement bruillante

HenricusG 03-11-2022

Uitstekend toestel

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Prima koffie op eigen behoefte en smaak af te stellen. Eenvoudige bediening en onderhoudsinstructies zijn duidelijk. Jammer dat er onderhoudspakketje standaard wordt bijgekeverd.

Putter33 01-11-2022

Product ziet er mooi uit

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Machine ziet er mooi uit en maakt ook nog eens lekkere koffie. De handleiding laat hier en daar te wensen over. Verschillende machines door elkaar heen. Erg verwarrend en daardoor heb je YouTube nodig.

EdwinEvld2 19-10-2022

Prima apparaat, goede koffie

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Opstarten gaat redelijk snel en het is makkelijk je voorkeuren in te snellen en dan met twee knoppen koffie te zetten. De koffie is ook echt lekker (natuurlijk afhankelijk van je bonen-keuze). Het gebruiksgemak is duidelijk grote dan bij onze vorige (ook Philips/Saeco) machine. Bovendie is hij best compact.
Minpuntje is dat er wel erg veel resten in de zetgroep achterblijven, meer dan bij onze vorige machine. En mooi: als het water op is halverwege het kopje, wordt dat kopje na het bijvullen gewoon afgemaakt.

HANDYSPRESSO 16-10-2022

Heerlijke bonenmachine!

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

De Philips series EP2220/10 ia mijn eerste bonenmachine. Wat een gemak en vooral veel plezier. Heerlijke koffie die op meerdere manieren kan worden afgesteld. Aanrader voor iedereen die een eigen bonenapparaat overweegt. Ook onderhoud is relatief eenvoudig.
Smakelijk bakkie!

koffieguy 11-10-2022

Goede eenvoudige machine

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Na de Saeco pico Barista, deze veel goedkopere machine aangeschaft, mede omdat ik de melk opties toch niet gebruikte. Dit is een uitstekende keus. Pricipe van de machine is gelijk terwijl deze de helft minder kost!!

LuccaL 25-08-2022

Eenvoudig en goed in z'n soort, prijs en kwaliteit

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Na 25 jaar Saeco was dit voor ons de logische (herkenbare) opvolger met z'n zet-unit.
Het apparaat is eenvoudig te bedienen, compact, ondanks al z'n functies en in deze categorie (onderkant van de -bonen-markt) blinkt hij uit in prijs/kwaliteit verhouding.
Makkelijk te vullen en te legen, zet-unit is erg handig, is helaas wat lastiger te verwijderen, blijft vaak hangen op de binnenconstructie.
Verliest tamelijk veel water naar de onderbak, blokkeert soms als er no nauwelijks koffieprut in het bakje liggen.

mlnmlnmln 24-08-2022

Très bon produit.

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Le début a été un peu fastidieux pour l'utilisation du café moulu. Des doses exactes car si trop de moulu, la machine bloque. Donc bien respecté uniquement la dose de la cuillère fournie. Aucun soucis pour les grains. Le café est relativement bon. Assez satisfait du produit.

Mickeyspeedo 18-08-2022

Waterverbruik

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Ik ben in principe tevreden, alleen vind ik dat hij veel waterverbruikt. Her doorspoelen voor en na het zetten van koffie. De waterclean vind ik ook dat je deze snel moet vervangen

BeN4540 16-08-2022

excellant

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Très bonne machine pas trop de bruit je trouve par apport à certaines autre machines. Bref je ne le regrette absolument pas.

Remyc 04-08-2022

Bcp de problème

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

A o po zone achetée, déjà en panne….
Bcp de problème avec le centre de percolation et d écoulement.

Luc Smets 01-08-2022

Espressomachine Philips

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Zeer tevreden over ons apparaat.
Tweemaal moeten laten herstellen maar prima opgelost door de naservice.
Wordt zeer intensief gebruikt

Fille. 29-07-2022

Past perfect in onze keuken

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Ik heb dit toestel nog niet dikwijls gebruikt maar werkt tot nu prima, ook de stoomfunctie.
2 kopjes of 1, geen probleem, goede aankoop

Zal het niet weten. 26-07-2022

Ziet er mooi uit qa vormgeving

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Makkelijk te bedienen vooral als je het filmpje gezien hebt.
Heb het apparaat nog maar kort in gebruik en ben nog aan het uitzoeken wat de beste standen zijn voor de lekkerste koffie. Dus ga nog wat verschillende bonen gebruiken.
Om schoon te maken is het heel makkelijk dat is wel fijn van deze machine.En niette duur het is ons eerste apparaat dus we wilden niet zo'n prijzige instapper.
Dus tot nu toe heel tevreden.

Jans111 24-07-2022

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

De koffie is erg lekker het apparaat makkelijk in gebruik. Alleen de melkopschuimer werkt niet, maakt veel herrie en blaast warme lucht maar na proberen met verschillende soorten melk nog geen 1 keer schuim gehad.

Baasje31 21-07-2022

Prima!

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Na lang twijfelen dit apparaat aangeschaft. Nog maar 1 dag in gebruik, maar al heel blij mee. Nog even uitproberen welke bonen we gaan gebruiken

Beers1992 19-07-2022

Goed product

Geschreven voor: Philips EP2224 grijs

Goed werkende koffiemachine. Maakt heerlijke koffie van vers gemalen bonen. Makkelijk in onderhoud. Genoeg mogelijkheden