Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JURA S8 Chroom (EA) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Cora 15-11-2023

S8 jura

Geschreven voor: JURA S8 Piano Black (EA)

Wij hebben deze Jura S8 al 4 maanden in gebruik en zijn er heel erg blij mee!Zoveel variaties van koffie dat het moeilijk kiezen is welke koffie je soort gaat nemen! Hele fijne machine ook het onderhoud is heel fijn en zo gedaan. Wij krijgen alleen maar complimenten over de smaak van de koffie.

Pluspunten

• Makkelijk onderhoud
  • Opwarmtijd vlug

Minpunten

• Die hebben we niet.

J***********@q********** 24-03-2022

Goede koffie, slecht apparaat

Geschreven voor: JURA S8 Chroom (EA)

De rolls roys onder de koffiezetapparaten, zijn we van een koude kermis thuis gekomen.
Heerlijke koffie, verschrikkelijk onderhoudsgevoelig en teer apparaat.
Droge koffie blijft in hopen achter in het apparaat zich opstapelen.
De service van jura is beperkt. In 3 jaar tijd 6 x terug moeten brengen; ophoping droge koffie, defect beeldscherm , krakend geluid en koude melk op cappuccino. Waarvan sommige mankementen terug bleven komen.
Helaas voor die 1500 euro geen nieuw apparaat mogen ontvangen...

Pluspunten

• Koffie smaak
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Koffie ophoping
  • Gevoelig beeldscherm

jvanschaick 14-04-2022

Beste Jura,

Het is nu 14-4-2022. Ik heb zoals gevraagd een reactie gemaild naar jura, maar helaas nog niets vernomen.

NB na "reparatie" hebben we nog steeds de droge ophoping van koffie achterin het apparaat. Nummer 8 retour of reparatie.....

Officiële reactie van JURA 29-03-2022

Goedemorgen,

Wat vervelend om te horen dat uw koffiemachine meermaals bij ons terug is geweest. Dat is zeker niet de gebruikerservaring die u van een JURA mag verwachten. Graag zouden wij met u in contact komen om deze uitzonderlijke situatie inhoudelijk te kunnen beoordelen. Zou u uw NAW-gegevens willen mailen aan beurzen@nl.jura.com?

Wij zien uit naar uw reactie,

JURA Nederland

Gijs 15-02-2022

Duur in onderhoud

Geschreven voor: JURA S8 Chroom (EA)

Mooi apparaat makkelijk te bedienen, maar elke dag toch zelf reinigen na gebruik van koffie met melkschuim. Reinigingstabletten zijn prijzig evenals waterfilter die nu al , pas 2 maanden het apparaat in gebruik namen voor de derde keer vernieuwd moet worden.
Dit vind ik heel jammer als ik dit allemaal van te voren wist had had ik dit niet gekocht

Robin Scheers 27-01-2021

Het perfecte koffiemachine

Na veel twijfel toch maar de Jura S8 aangekocht, zeker geen spijt van !!
Het perfecte machine voor ons dat zeer makkelijk is in gebruik alsook in onderhoud.
Zeer makkelijk persoonlijk in te stellen en ruime keuze qua koffiespecialiteiten.

Pluspunten

• Super makkelijk
  • Naar eigen wens in te stellen
  • Makkelijk onderhoud
  • Zeer mooi

Minpunten

• geen

Erwin Bouwmans 12-12-2020

In een woord geweldig!

Geschreven voor: JURA S8 Chroom (EA)

We hebben dit apparaat nu 8 maanden in gebruik en het enige nadeel is dat koffie uit andere apparaten niet meer echt smaakt;-)

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Degelijk apparaat

Minpunten

• Bonenreservoir had iets groter gemogen

Caroline 30-10-2020

Perfecte koffie

Zeer stabiel in het zetten van koffie en perfect melkschuim, ook met magere melk. Nooit halve kopjes want het apparaat zegt op tijd wanneer het water, de bonen of de melk bijna op is. Voor de melk heb ik de koeler erbij aangeschaft. Alles is makkelijk te bedienen en ook heel makkelijk aan te sluiten. Groot voordeel is dat de zetgroep niet schoongemaakt hoeft te worden, dat doet de machine zelf met het onderhoudsprogramma.