Krups EA872B Intuition Preference EA872B Volautomatische Espressomachine

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups EA872B Intuition Preference EA872B Volautomatische Espressomachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h***********@h********** 05-01-2024
Uit onderzoek op internet ben ik op deze KRUPS uitgekomen.
Mooi formaat en goed design.
Na het uitpakken binnen 10 minuten heb je koffie zoals jij dat wilt ook thee is mogelijk.
Je kunt van alles instellen ook de door jou uitgevonden perfecte koffie wordt bewaard in de machine.
Ook de cashback van € 200 is fantastisch.
Ik raad een ieder deze machine aan. Je krijgt echt waar voor je geld.

m***********@z******* 27-12-2023

kies voor lekkere koffie

wij hebben voor dit product gekozen,omdat die goed zou zijn
en we dat zelf wilde beleven.
er is niets te veel gezegd,het apparaat doet wat het moet doen en zet goede koffie ,ook is het makkelijk in onderhoud,want wie wil z'n tijd besteden aan schoonmaken inplaats van lekkere koffie genieten. wij hopen nog veel plezier aan te beleven.

Gr marina

Pluspunten

• zet goede koffie
  • makkelijk onderhoud

Minpunten

• maak wel wat herrie

g*****@o********** 08-12-2023

Goede espressomachine!

gebruiksgemak
lekkere koffie
grote watertank
makkelijk te reinigen

Ik heb de espresso machine een paar weken in gebruik en ben er erg blij mee Het apparaat is niet te groot. De bediening is makkelijk! De koffievariaties kun je aanpassen. De melkbeker is niet echt nodig. Past zo in een fles melk. Schuim cappuccino is heel goed! Werkelijk tevreden!

m*************@g******** 06-12-2023
Mijn ouders zijn al ruim 1 jaar in het bezit van deze geweldige machine. Afgelopen maand hebben wij dezelfde gekocht omdat mijn ouders hem al 1 jaar in gebruik hebben zonder enig probleem. Zeer gebruiksvriendelijk , makkelijk schoon te houden en lekkere koffie. Melk niet in het apparaat maar er naast wat ik een voordeel vindt. En je kunt zelf je smaak en volume instellen bij favorieten, werkt bij ons ook in het voordeel. 1 min puntje de bijgeleverde dubbelzijdig tape voor het melkslangetje te bevestigen blijft niet zitten. Maar is natuurlijk zelf makkelijk op te lossen. Ben blij met onze aankoop

c*********@h********** 06-12-2023

Lekker bakkie troost

Ik ben erg blij met deze Krups Intuition Preference. De prijs viel reuze mee en met de cashbackactie is het helemaal interessant om hem te kopen.
Fijn aan het apparaat is het overzichtelijke keuzemenu wat je naar je eigen wens kan aanpassen. Ook het vullen van zowel het water als de bonen is simpel en ik vind het fijn dat ik de maalstand in kan stellen.
Misschien is hij een beetje traag, maar dat kan zo lijken, omdat mijn andere machine sneller was. Dat was dan ook wel enige voordeel aan die machine, haha!
Schoonmaken is simpel en kost niet veel tijd of moeite. En lijkt het je lastig om te doen? De handleiding zit op het apparaat en er zijn uitlegvideo ‘s.
Ik ben erg blij met de machine. Hoe lang hij meegaat en het goed blijft doen, moet ik nog mee gaan maken. Maar zo zijn er meer dingen in het leven. Nu genieten van mijn bakkie troost!

Pluspunten

• Overzichtelijk scherm
  • Maalstand aan te passen
  • Grote watertank

Minpunten

• Kopje zetten duurt wat langer

d*******@g******** 05-12-2023

Krups EA872B10 fijne machine

De Krups EA872B10 is een machine die voldoet aan alle wensen.
Erg gebruiksvriendelijk, met de juiste bonnen de perfecte koffie ( dit licht aan je smaak), een handig favorieten scherm, ideaal voor een gezin met meerdere koffiedrinkers.

Ook het scherm is gemakkelijk te bedienen, echt een aanrader.
Dit is mijn 2 Krups en het zijn gewoon perfecte machines.

wat ook fijn is dat er nog voor 10 jaar onderdelen zijn, mocht hij dus defect gaan kan je hem gewoon laten repareren.

kortom een perfecte koffieapparaat

Pluspunten

• vol automatisch
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• geen

hbszlachta 12-10-2023

Geweldig espressomachine

Fantastisch koffiemachine waar ik en mijn vrouw zeer tevreden over zijn. Het heeft een stijlvol design. De machine is eenvoudig te gebruiken en maakt heerlijk koffie! Als koffieliefhebber kan ik de Krupa EA872B ten zeerste aanbevelen vanwege zijn gemak en kwaliteit.

Pluspunten

• Kwaliteit

Minpunten

• Klein lekbak

Akarshika Singh 23-05-2023

Great coffee machine, makes Barista like coffee at home!!

Krups Intuition is easy to install, easy to use ,with sleek design. I love that the container for milk is showing in front (like many other coffee machines) which gives it a 'Clean' and 'Sleek' look. The temperature of the coffee is just optimum, not like other coffee machines where the coffee came out to be bit cold. Replenishing coffee beans and filling the water reservoir is very easy and self-explanatory. You can set the coffee to your liking and you can easily add your favourite cups of coffee to your personal profile. The milk frothing system is smooth and automatic which is great point for me. You can quickly and easily set the strength of the coffee beans and the number of milliliters of water per cup using the touchscreen. This allows you to easily vary the strength of your coffee. We had a built-in coffee machine where we couldn't get the coffee stronger, well with this machine that's no problem! The coffee taste exactly like in Barista. Its easy to clean, automatic milk cleaning system is just too good. Love the overall look of the coffee, its easy to handle. Will surely recommend to it friends and family :)

Pluspunten

• touch screen
  • ease of use
  • look
  • coffee option
  • cleaning system

Minpunten

• Bit noisy

Michel 11-04-2021
Na een paar dagen al contact opgenomen met krups omdat we de lekbak steeds moesten legen terwijl wij de koffie goed laten uitlopen en er een apart bakje onder zetten bij spoelen .zij gaven aan dat dit niet normaal is dus teruggestuurd en na een maand eindelijk weer terug.het apparaat weer vullen en we dachten een lekker bakkie te tappen helaas zo slap als wat.hij was toch nagekeken getest en in orde bevonden door krups?na ex koffie proberen en weggooien ja hoor weer de lekbak legen ziedaar de koffieprut kortom hij staat weeringepakt in de garage te wachten op antwoord van de leverancier nu dus 2 maanden verder en nog steeds aan de senseo

Pluspunten

Minpunten

• Alles
  • Lange reparatie periode en niet vakkundig

Timo 11-01-2021

Als product tester voor The Insiders heb ik de Krups EA872B Intuition Preference mogen testen. Hieronder vind je mijn bevindingen van deze koffie vol automaat.

Bij het unboxen van het apparaat kreeg ik een goede eerste indruk. Het is een solide en stevig apparaat maar niet heel erg groot. Wat perfect is, omdat hij bij ons in een keukenkast staat. Het design vind ik mooi, maar dat is natuurlijk persoonlijk, mede omdat er aandacht is besteed aan verlichting in het apparaat en een mooie touch-display.

De machine heeft een prima keuze menu, maar dat zou nog wel wat intuïtiever kunnen. Gelukkig kan je wel het een en ander eraan instellen. Wat ik briljant vind, is de mogelijkheid om de op maat gemaakt instellingen voor specifieke koffie's als favorieten op te slaan. Je kan dan een kleur en een "tag" kiezen. Ik zou hier graag ook vrije tekst willen kunnen invoeren want worden als "weekend", "sterk", "ochtend" etcetera dekken niet altijd de lading.

Het is altijd even zoeken om de juiste afstelling te vinden zodat je de koffie het lekkerst vind maar ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de koffie's en espresso's. De temperatuur had nog wel iets hoger gemogen van mij. Vooral de kleinere koffie's zijn bijna direct drinkbaar.

Een groot pluspunt is het enorme waterreservoir, omdat hij bij ons in een kastje staat is het bijvullen niet het meest makkelijke. Doordat het reservoir zo groot is, hoeft dat gelukkig niet zo vaak. De opvangbak is daarentegen verbazingwekkend klein waardoor je die regelmatig moet legen. Gelukkig zit deze aan de voorkant.

Alles bij elkaar genomen zou ik dit volautomatische koffie apparaat zeker aanraden.

Pluspunten

• Grootte waterreservoir
  • Veelzijdigheid apparaat

Minpunten

• Temperatuur koffie
  • Groote lekbak

SamMif 06-01-2021

Compact design en makkelijk in gebruik

Wij hebben dit apparaat nu al een ruime maand en zijn erg tevreden. Mooi klein compact formaat met mooi design. Handig in gebruik. Vergt weinig onderhoud. Ook zuinig in gebruik, wij kunnen ongeveer 120 kopjes zetten op 1 kilo zak en dan hebben wij de sterkte op het hoogst staan. Makkelijk te installeren.

Pluspunten

• Klein compact
  • Touchscreen
  • Grote waterreservoir

Minpunten

• Moet voor elk kopje opnieuw opwarmen
  • Kan niet gelijk 2 kopjes zetten (2cyvlus nodig)

MelanieG88 01-01-2021

Lekker koffie!

Wat een mooi apparaat, hij is wat groot maar dat zijn zulke automaten altijd. Hij heeft een mooi plekje op ons aanrecht gekregen.
De installatie was super simpel en zo klaar, alles wijzigt zichzelf en in mum van tijd stond hij op mijn aanrecht de gebruiksaanwijzing is helder, al had ik hem maar voor een aantal kleine dingen nodig. Er zit zelfs een setje om de PH van je kraanwater te meten en dit in te stellen zodat het apparaat weet wanneer je moet ontkalken. Dit wordt aangegeven op het scherm. Je hoeft nooit zelf na te denken over wanneer je iets aan onderhoud moet doen. Er komt zelfs een melding dat je de opvangbak van het vuile water moet legen. Nooit meer een aanrecht met een plas water omdat je vergeten bent om de bak te legen,
De temperatuur van de koffie maar ook de melkschuim is allemaal in te stellen. En het belangrijkste: de koffie die ik zet is echt heel lekker! Het opschuimen van melk voor bijvoorbeeld een latte of cappuccino is een fluitje van een cent. Het menu wijst allemaal vanzelf. Jammer dat de kan voor melk er niet bij zit.
Ik vind het menu sowieso echt heel fijn, een mooi touchscreen in het Nederlands, alles staat er in. Wanneer je schoon moet maken, welke stappen je moet ondernemen om dat te doen, alle soorten koffie kan je aanklikken en daarbij ook nog aangeven hoeveel ml je kopje moet zijn en welke sterkte. En echt, de koffie is beter dan in menig restaurant of café! En je favoriet kan je gewoon opslaan, nooit meer na hoeven denken welke koffie ook alweer je favoriet was.
Ook de koffieprut die achterblijft is echt goed droog, dat zie ik wel eens anders.
Als je koffie zet en de bonen zijn tussendoor op, dan stopt apparaat en geeft melding dat de bonen op zijn. Na deze aan te vullen gaat hij automatisch verder waar je gebleven was. Nooit meer slappe koffie!
Een nadeel vind ik het onderhoud. Nu vind ik die hier nog redelijk simpel, vooral het onderdeel van de melkopschuimer en slangetjes die erbij horen schoonmaken kost even wat tijd maar het is eigenlijk alsnog simpel. Het is nooit meer dan een paar minuten werk en er staat duidelijk uitgelegd hoe je het moet doen. Maar soms heb ik er gewoon even geen zin in en bedenk ik me dat ik dat later wel even doe maar dan schuimt hij heel slecht de melk op. Aanrader dus om dit wel na ieder gebruik te doen. De zetgroep is er niet uit te halen voor reiniging. Dat lijkt ideaal want ook dat is altijd een flinke klus, ik vraag me echter wel af hoe lang dat goed gaat? Blijft hij het goed doen als de zetgroep niet te reinigen is? Als dat zo is dan is dat een pluspunt, het scheelt echt veel in onderhoud.
Waterreservoir is erg groot, dat is een pluspunt. Hij sluit bij mij allemaal niet helemaal mooi aan, dat is jammer. Hij voelt ook gammel, ik weet niet hoe lang hij heel blijft. Het plastic is een beetje jammer voor een apparaat van deze prijsklasse.
Jammer vind ik ook de houder voor de slang van het melkschuim. Dit is een plastic dingetje dat je zelf met tape op de zijkant van het apparaat moet plakken. En er dus de hele tijd afvalt hier. Dat oogt een beetje goedkoop.
Ik vind er dus wel wat verbeterpuntjes aanzitten maar de kwaliteit van de koffie wint het uiteindelijk en die vind ik echt heel goed!

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Simpel menu
  • Veel variatie aan koffie

Minpunten

• Plastic voelt gammel
  • Onderhoud

JulieH 30-12-2020

Bij het uitpakken van het toestel wist ik al dat deze gemakkelijk zou worden in onderhoud. Alles wijst zichzelf uit en via het handige scherm wist ik precies wat ik moest doen. Alle instructies volgen, even spoelen en een mooi plaatsje vinden. Ook al is het toestel relatief groot, toch past hij door zijn strakke design in ieders interieur. Het scherm bevat duidelijke foto's van allerhande warme dranken. Je hoeft er maar door te scrollen en een keuze te maken. Per soort heb je dan ook nog de keuze van formaat en sterkte van je koffie. Neem je vaak hetzelfde, dan kan ook een profiel aanmaken met je favoriete keuzes. Als echte koffiedrinker is voor mij het ruime waterreservoir het allergrootste pluspunt aan dit toestel. Ook geeft hij alles mooi aan als je het reservoir moet aanvullen, bonen dient aan te vullen of de opvangbakjes dient te legen. Voor dranken met melk heb je dan het melkslangetje. Ik heb gekozen voor een variant zonder melkkan, want het pijpje hang ik gewoon in de melkbus. Super handig en bijna geen opkuiswerk. Melkpijpje even afspoelen onder de kraan en het toestel spoelt zelf ook nog even na.
Gebruiksvriendelijk kan je deze dus echt wel noemen. Kort samengevat: ik geniet elke dag.

Pluspunten

• Ruim waterreservoir
  • Veel keuze
  • Gebruiksvriendelijk
  • Personalisatie mogelijkheid
  • Strak design

Minpunten

• Slechte bevestiging melkpijpje

Tim 30-12-2020

Heerlijke koffie en heerlijk stil

Bij het uitpakken viel het gelijk op dat het een compacte machine is met een mooi strak design. Grote watertank, goed leesbaar display en een simpel melksysteem. De melk delen zijn makkelijk te reinigen met ingebouwde instructies op het display waar goed over nagedacht is. Zelfs een stukje gereedschap zit er ingebouwd waardoor je het niet kwijt raakt. Tijdens de eerste keer koffie zetten verrast de stilte, hij is erg stil vergeleken met veel andere machines. Melkschuim is lekker stevig mits je hem netjes iedere keer reinigt. Helaas hebben ze het doorspoelen van de melkslang niet meegenomen in het spoelproces maar misschien is hier een reden voor. Zelf gebruik ik het melkschuim recept hiervoor met water ipv melk. Het klemmetje om het melkslangetje in op te hangen laat steeds los en is niet praktisch. Er zijn veel mogelijkheden met sterktes, grootte van de kopjes en je kan je favorieten vastleggen met een kleurtje welke tijdens het zetten op schijnt. De Koffie temperatuur is lekker heet echter vallen de melk gerelateerde recepten wat tegen in temperatuur. Wanneer de bonen op zijn tijdens een recept stopt hij netjes de procedure, vraagt om meer bonen en gaat verder waar hij gebleven was. Geen laf bakje omdat de bonen op zijn. Als je de lekbak en residu bak dan eruit haalt om te legen valt het op dat het kunststof dun en fragiel aan voelt. Dit is wel erg jammer bij een machine in deze prijsklasse. Op het oog gaan er niet veel koffiebonen in maar in de praktijk valt dit reuze mee. Het grotere onderhoud heb ik nog niet meegemaakt maar het valt wel op dat de zetgroep niet toegankelijk is voor reiniging. De inschatting van de kwaliteit van deze onderdelen is dan ook lastig. Het ideale plaatje is dat dit niet open hoeft maar is dit technisch ook haalbaar? We gaan het op termijn meemaken. Voorlopig kan deze techneut de schroevendraaier nog laten liggen maar is wel erg nieuwsgierig. Wat wel jammer is is dat er geen melk reservoir bij zit die past bij de machine. De ene giet iets in een kopje, de ander steekt het buisje in het melkpak, allemaal niet geweldig. Een machine in deze prijsklasse moet hier gewoon een nette oplossing voor hebben, desnoods met een meerprijs. Beetje jammer dat je van de concurrent een melkbeker moet aanschaffen. Gemiste kans. Ondanks de enkele negatieve puntjes is het nog steeds een machine die er goed bevalt, een mooie uitstraling heeft en lekker stil is.

Pluspunten

• stil
  • snel
  • compact

Minpunten

• geen melkkan
  • melkslang hangertje laat los
  • lekbak voelt goedkoop aan

Badlands 30-12-2020

Goede Koffiemachine

Mocht deze machine testen. Ziet er mooi uit. Duidelijk aanraakscherm. 9 voorgeprogrammeerde soorten koffie waarbij de sterkte zelf is bij te stellen ook apart melkopschuimen en heet water is mogelijk. Als je favorieten heb kun je die in favorieten opslaan, zo hoef je de sterkte niet steeds in te stellen.
Gaat 250 gram bonen is en 3 liter water.
Als de bonen of het water tijdens de bereiding op is, stopt het proces kun je het bijvullen en gaat het proces verder. Geen verspilling van bonen dus.

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

ArjanN 28-12-2020

Een chique apparaat die heerlijke koffie zet

Na jaren gebruik te hebben gemaakt van een Nespresso apparaat met capsules overgestapt op deze machine. Wat is dit ideaal! Groot water en koffie reservoir, dus eigenlijk altijd slechts het apparaat aanzetten, een kopje er onder en je favoriete drank op het kleurenscherm kiezen. En vervolgens zoals het apparaat zelf al aangeeft, GENIET! Ik wil niet meer terug naar een andere manier van koffie zetten thuis. Het geheel oogt chique en premium, ik ben zelf niet zo van de melk bevattende koffie drankjes, maar mijn moeder en schoonmoeder hebben al meermaals genoten van een heerlijke cappuccino en latte machiato respectievelijk. Op een gegeven moment hadden we geen opgeschuimde melk meer, maar toen bleek dat hij dat deel niet automatisch zelf schoonmaakt. Er worden duidelijke instructies op het apparaat gegeven hoe je het moet disassembleren en schoonmaken. Toen ik dit had gedaan kwam er weer gewoon opgeschuimde melk uit. Het enige wat ik wat minder premium vind ogen is het haakje waarin je de melkslang kunt hangen, deze zit gewoon met een stukje dubbelzijdig tape vast aan het apparaat. Deze viel er bij mij al snel af en dit oogt dan ook wel een beetje goedkoop aan een dergelijk premium apparaat. Het apparaat heeft mij in de afgelopen drie maanden nog nooit in de steek gelaten en mij altijd voorzien van heerlijke koffie. Ik heb al diverse merken koffiebonen geprobeerd en kan iedereen aanraden om over te stappen op een bonenmachine en deze Krups is wat mij betreft wel een topper.

Pluspunten

• oogt chique
  • lekkere koffie
  • personaliseerbaar

Minpunten

• los melkpijpje
  • schoonmaken melksysteem
  • haakje melkpijpje laat los

Marloes 27-12-2020

Heerlijke koffie uit een zeer gebruiksvriendelijke machine!

Ik heb het apparaat nu een aantal weken in gebruik en ben erg tevreden. Het apparaat is snel geïnstalleerd dankzij de duidelijke instructies. Het is even zoeken naar de juiste bonen, in combinatie met de juiste instellingen: maar dat is smaak gebonden! Melkschuim bij een cappuccino is goed en de geur van versgemalen koffie komt je tegemoet: heerlijk! Het was nóg makkelijker geweest als er een automatische spoelfunctie op de machine zat: het melkslangetje dient nu onder de kraan schoongemaakt te worden. Al met al ben ik zeker tevreden over de machine!

Pluspunten

• Veel koffierecepten
  • Zeer gebruiksvriendelijk
  • Heerlijke cappuccino

Minpunten

• Geen automatische spoelfunctie melkslang
  • Lange opwarmtijd melkrecepten
  • Spettert

123731 26-12-2020

Heerlijke koffie, stijlvol apparaat

Dit stijlvolle apparaat staat heel mooi in de keuken. Het is heel erg makkelijk bedienbaar, is makkelijk aan te passen dmv de instellingen en heeft voor elk wat wils. De maling van de bonen is door een draaiknop in te stellen in grover en fijner. Elke koffie in de machine staat op een standaard ingesteld, maar je kan meer of minder water erbij doen, en de koffie sterker of minder sterk instellen, zodat elk zijn eigen smaak kan krijgen. Favorieten zijn ook makkelijk in te stellen en nog makkelijker in gebruik. De melk koffies geven stevige schuim En zijn ook lekker warm. Wij halen zelfs de thee uit de machine en hebben de waterkoker weggedaan.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Veel variatie
  • Makkelijk te bedienen.
  • Mooi apparaat
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Meerdere kopjes zetten duurt lang.

sanderbbb 24-12-2020

Wat een heerlijke alleskunner!

De Krups EA872B is een prachtig vormgegeven apparaat en de functionaliteit en mogelijkheden van deze alleskunner zorgden voor een grote glimlach op de gezichten van mijn vriendin en ik en mijn ouders. De koffie variaties zijn eenvoudig te kiezen en de koffie is goed heet en smaakt mooi uitgebalanceerd. Je kunt een profiel aangeven waarbij je per gebruiker doormiddel van het mooie lcd schermpje je favoriete koffie type (ristretto, espresso, cafe crema, doppio, americano, lungo, espresso macchiato, cappuccino, latte macchiato, flat white en verschillende thee soorten), sterkte en temperatuur in kunt stellen. Ideaal als je huishouden uit meerdere koffieliefhebbers bestaat. Wat een heerlijke alleskunner!

• Veelzijdigheid
  • Instelmogelijkheden

Minpunten

• Iets lawaaierig

Tim 23-12-2020

Heerlijke koffie!

Inmiddels heb ik de Krups EA872B alweer een tijdje in gebruik. Mijn indruk is tot zover positief. Allereerst ziet het apparaat er stijlvol en voor een espressomachine zeer compact uit. Ondanks dat het een stijlvol apparaat is, vind ik het plastic materiaal gebruik jammer voor een apparaat in deze prijsklasse. De bediening van het apparaat is eenvoudig dankzij het grote touchscreen. Het apparaat kan populaire drankjes maken zoals een espresso, koffie, cappuccino en latte macchiato. Elk drankje kan gepersonaliseerd worden o.b.v. sterkte en het aantal milliliters. De koffie uit het apparaat smaakt heerlijk, al is dit natuurlijk wel afhankelijk van de gekozen koffiebonen. Het apparaat wordt geleverd met een melkslangetje, welke eenvoudig aan het apparaat bevestigd kan worden m.b.v. een houder die op het apparaat geplakt kan worden. De melk kan direct vanuit het melkpak worden opgeschuimd. Het apparaat wordt dan ook zonder melkkan geleverd. Onderhoud van het apparaat is gemakkelijk. Het apparaat kan ingesteld worden op automatisch spoelen, waarna het apparaat na elk gebruik gaat doorspoelen. Daarnaast geeft het apparaat regelmatig een geheugensteuntje om de beide bakken te legen. Al met al ben ik tevreden over dit apparaat!

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Vele mogelijkheden

Minpunten

• Plastic materiaal gebruik

Maartjetencate 22-12-2020

Goed apparaat lekkere koffievarriaties

We zijn nu zo’n 7 weken eigenaar van dit apparaat. Voorheen hadden we een apparaat voor cupjes en een doorloopkoffiezetapparaat. Ik was daar ook heel tevreden over. Maar gezien het thuis werken zijn verschillende koffievarriaties wel heel lekker. We hebben inmiddels bijna alle varriaties geprobeerd en de melkproducten zijn echt heel lekker. Met een dikke laag schuim.
De gewone koffie is lekker heet, en de espresso sterk. En wanneer je het sterker wil kan dat door het aanpassen van het water of de hoeveelheid koffie.
Schoonmaken geeft het apparaat zelf aan. Je wordt er doorheen geholpen, lekker makkelijk.
Wij zijn erg enthousiast en zouden niet meer terug willen naar onze oude apparaten.

Pluspunten

• Lekkere koffievarriaties
  • Dikke melkschuimlaag
  • Mooi apparaat

Minpunten

• Meerder kopjes achter elkaar kost wat meer tijd

Michelle 22-12-2020

Mooi en compact design

We gebruiken de KRUPS nu een paar weken en we zijn echt groot fan van dit apparaat. Koffie drinken is echt een feestje! Waar ik voorheen 1 kopje dronk per dag, zijn dat er nu een stuk meer. Het apparaat heeft veel opties en het opslaan van je persoonlijke voorkeuren is ook super handig. Vooraf was ik bang dat ik het apparaat te groot zou vinden maar hij past mooi op mijn aanrecht, daarnaast oogt het apparaat ook niet groot en lomp. We gebruiken ‘m elke dag en mijn ouders komen zelfs regelmatig ‘even hoi zeggen’, alleen maar om even een heerlijk kopje te drinken. Alles spreekt voor zich, het apparaat laat je stap voor stap zien wat het doet of wat jij moet doen, ook met de installatie! Super handig, zo hoef je niet met gebruiksaanwijzingen te hannesen. Het enige minpuntje is dat het apparaat regelmatig aangeeft dat de lekbak en de ‘afvalbak’ vol zit terwijl dat niet zo het geval is.

• Makkelijk in gebruik
  • Persoonlijke voorkeuren opslaan

Minpunten

• Lekbak snel vol
  • Maakt behoorlijk wat geluid

Sille81 22-12-2020

Beste cadeautje voor mezelf ooit!

Het apparaat is heel makkelijk te bedienen. De koffie smaakt heel erg goed! Je kunt allerlei instellingen aanpassen naar je eigen voorkeur. Zo zet je koffie voor ieder zijn eigen voorkeuren. De koffie is mooi van kleur, is goed op temperatuur en heeft een perfecte schuimlaag. Ook de schuimlaag op de melkdrankjes is mooi stevig.
Het apparaat is goed schoon te maken en geeft ook zelf aan als er iets vol is, bijgevuld moet worden of schoongemaakt dient te worden.
Het design vind ik ook erg mooi, de kleur is mooi en het apparaat ziet er luxe uit.
Prijs- kwaliteitverhouding is erg goed naar mijn mening. Ik heb het apparaat nu enkele weken en ik vind het nog steeds iedere dag een cadeautje om thuis goede koffie te kunnen drinken.
Ik heb serieus nog geen minpunten ontdekt.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Lekkere koffie
  • Naar eigen voorkeur in te stellen
  • Eenvoudig te reinigen
  • Ziet er luxe uit