De’Longhi 23 Series - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De’Longhi 23 Series op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Connie 25-07-2021

perfecte koffie maar helaas veel lawaai

Geschreven voor: De’Longhi 23 Series

Toch nog even een aantekening bij mijn eerdere review; het apparaat geeft weliswaar perfecte koffie, helemaal niets op aan te merken maar het lawaai tijdens het malen was voor ons toch een reden om het in te ruilen tegen een ander apparaat dat veel minder herrie maakt tijdens het malen. Ook het ontbreken van de mogelijkheid voor alleen warme melk vonden we toch een minpuntje.
Maar de koffie is uitstekend!

Pluspunten

• perfecte koffie

Minpunten

• lawaai

Connie 06-04-2021

Mooie machine

Geschreven voor: De’Longhi 23 Series

De machine ziet er mooi uit en de koffie is uitstekend.
Ik vind het maalwerk erg veel lawaai maken, gelukkig duurt het niet lang...
Helaas geen mogelijkheid voor alleen warme melk om bijvoorbeeld zelf warme chocolade te maken.
Er moet wel een grote kop gebruikt worden voor cappuccino anders mikt hij óf de melk, óf de koffie naast de kop. Of de kop heen en weer schuiven onder de uitlopen, je moet er dan wel bij blijven. Het is even wennen want het vorige apparaat gaf de melk en de koffie uit dezelfde uitloop. Overigens is dit geen groot probleem :-) het belangrijkste is toch de smaak van de koffie en die is perfect.
Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen want ik heb dit apparaat nog maar een paar dagen. Hier dus 'voldoende' ingevuld.

Pluspunten

• uitstekende koffie
  • mooie vormgeving

Minpunten

• lawaai
  • geen 'alleen melk' functie

Peter Barista :) 21-01-2021

Heerlijk koffie, makkelijk te maken

Geschreven voor: De’Longhi 23 Series

Elke keer perfecte koffie. Iedereen kan barista worden. U kunt kiezen uit verschillende maten van koffie en smaakintensiteit.

destarter 12-01-2021

Mooie compacte machine,

Geschreven voor: De’Longhi 23 Series

Mooie compacte machine, en hij doet wat hij moet dan met zeer veel persoonlijke afstellingen.
Werkt prettiger als mijn vorige deLonghi pronto. Service van de winkel was ook optimaal.

Pluspunten

• compact en makkelijk in gebruik
  • sieraad voor de keuken

Minpunten

• lagiato niet simpel

Andreas 11-01-2021

Klein maar fijn

Geschreven voor: De’Longhi 23 Series

Het is een klein van formaat apparat en heel makkelijk schoon te maken. Water reservoir aan de voorkant, hat apparat kan daardoor in een hoek staan. Koffie is lekker en melkschuim makkelijk te gebruiken voor de warme chocolade.

Pluspunten

• klein
  • waterreservoir aan de voorkant

Minpunten

• niet ontdekt
  • geen

Jarno Janssen 31-12-2020

Maakt zij naam weer meer dan waar.

Geschreven voor: De’Longhi 23 Series

Onze vorige DeLonghi had het helaas begeven. Omdat we hier absoluut tevreden over waren, was de keus al direct gemaakt voor een nieuwe DeLonghi. Uiteraard weer eentje met melk reservoir.

Pluspunten

• Stil
  • Goed warm

Minpunten

• Hé kunt niet alleen warme melk kiezen

Ineke 29-12-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: De’Longhi 23 Series

Ik kan er nog niet echt veel van zeggen. Heb hem pas sinds 28 december 2020 in huis. Maar eerste indruk is uitstekende koffie.

Pluspunten

• Mooi
  • niet te groot

MeiYL 25-12-2020

Easy to use and maintain machine

Geschreven voor: De’Longhi 23 Series

In terms of the usability and initial setup of this machine it is very simple and it doesn't take a long time. Quality of the coffee can consider good. All function and setup guide can be easy found in De Longhi Youtube channel.

One point that i am disappointed is the stand alone frothed milk function (milk only without coffee) which appear in the youtube however after purchased this function is not available. After check with the customer service just found out that this function removed along with the price reduced.

Why this information not stated in the product info? This function removal can be a minor changes to make the product more competitive in the market but this function is the main reason for me to select this brand and model.

Pluspunten

• Easy setup & maintain
  • It could make good quality of coffee

Minpunten

• Function removed / different with previous batch

jhh 25-12-2020

mooie gebruikersvriendelijke machine

Geschreven voor: De’Longhi 23 Series

Mooie machine, makkelijk in gebruik.
Superlekkere koffie
De machine is makkelijk schoon te maken en te houden. Ik beveel dit apparaat bij iedereen aan.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk in gebruik

R.Sts 24-12-2020

Heerlijk cappuccino

Geschreven voor: De’Longhi 23 Series

Al jaren in bezit van een gewone bonenmachine van DeLonghi, tot volle tevredenheid. Nu met het vele thuiswerken mis ik toch de cappuccino van kantoor of onderweg, vandaar de aanschaf van deze machine. Nu net de eerste cappuccino’s op, heerlijk. Eenvoudige bediening, schoonmaken redelijke eenvoudig, is namelijk hetzelfde als de vorige machine.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Geen idee

BW 20-12-2020

Eenvoudige bediening, lekkere koffie

Geschreven voor: De’Longhi 23 Series

Gekozen voor deze machine om de uitstraling, reviews en advies van winkelier. Ik twijfelde wel tussen deze en één zonder melkkannetje, omdat wij weinig cappuccino drinken, maar als je eens cappucino maakt, gaat dit toch veel makkelijker. En je kunt hem ook heel goed gebruiken zonder dat kannetje. Wat ik wel even wennen vond is dat de machine niet aangeeft in de woorden "espresso", "dubbele espresso", "gewone koffie" etc, maar dat je alleen kunt kiezen tussen hoeveelheid (van klein tot extra groot), en in sterkte (5 sterktes). Voldoende keuze dus, maar dat is even wennen.
Wat betreft geluid: ja, het malen van de bonen hoor je, maar ik vind het qua lawaai meevallen.
Mooie van dit apparaat vind ik dat je in het schermpje je keuze kunt maken, en ook precies de voorgang kunt volgen. Ook alle meldingen, zoals water bijvullen, bonen bijvullen, bakje legen etc verschijnt in het scherm.
Tot dusver heel tevreden met dit apparaat.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Instellen met draaiknop via LCD scherm

Minpunten

• Geen termen als "espresso" etc.

Rick 19-12-2020

makkelijk en lekker

Geschreven voor: De’Longhi 23 Series

Wij hebben dit product gekozen omdat mijn familie ook de longhi's hebben. Wij zijn er heel tevreden. hij is heel makkelijk in bediening en was zo geplaatst. prijs kwaliteit verhouding is volgens verwachting. Maar vooral wat uit het apparaat komt is heerlijk met name de espresso.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • snel een espresso

Minpunten

• minpuntje misschien een te kleine waterreservoir

Mark 16-12-2020

Fijne bonen machine

Geschreven voor: De’Longhi 23 Series

Wij zochten naar een bonen machine waar je ook cappuccino mee kon maken.
Verder moest hij makkelijk in onderhoud en schoon te maken zijn.
Dit apparaat voorziet ons daar in.
Tot nu toe erg tevreden.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • eenvoudig te reinigen

WeKa 13-12-2020

Zijn erg tevreden over het apparaat.

Geschreven voor: De’Longhi 23 Series

Is wel vrij duur in aanschaf. Maar is het geld ruimschoots waard. Zijn er erg blij mee en het voldoet volledig aan onze hoge verwachtingen, gezien de toch wel forse aanschafprijs. Zouden het niet meer willen missen

Pluspunten

• Lekkere koffie soorten
  • Duidelijk display
  • Gemakkelijke bediening

A. Sadek 02-12-2020

Fijne automatische koffiezetapparaat

Geschreven voor: De’Longhi 23 Series

Lekkerste bak koffie die je thuis kan zetten. Op veel verschillende manieren in te stellen.Makkelijk in gebruik en maakt heerlijke koffie

Dick 25-11-2020

Vertrouwd gemak

Geschreven voor: De’Longhi 23 Series

Ook zonder gebruiksaanwijzing laat deze machine zich gemakkelijk bedienen en onderhouden. Dat was al zo bij onze vorige DeLonghi (jarenlang probleemloos gebruik) en nu opnieuw. Nieuw is voor ons de melkopschuimer, die je eenvoudig aansluit om een lekkere cappuccino te maken. Simpel, geruisloos en heel lekker!

Pluspunten

• Eenvoudige bediening door duidelijke knoppen
  • Gemakkelijk onderhoud

Bianca 15-11-2020

Mooie machine!

Geschreven voor: De’Longhi 23 Series

Ik vind deze machine een aanwinst voor mijn keuken. In het begin moet je wel even de tijd nemen op hem af te stellen op jouw smaak/voorkeuren. De gebruiksaanwijzing is daarbij zinvol!
Nu ik de machine juist heb ingesteld heb ik heerlijke cappuccino 😃👍🏻

Pluspunten

• Mooie machine
  • Lekkere cappuccino

Minpunten

• Even de tijd nemen om hem goed in te stellen