Krups Genio S Touch KP440E automatische koffiemachine

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Genio S Touch KP440E automatische koffiemachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hermien 02-10-2020

Fijn apparaat met heerlijke koffie!

Wat een fijn apparaat! Prettig in gebruik en een plaatje op het aanrecht! De Dolce Gusto neemt weinig ruimte in op het aanrecht wat erg prettig is. Nog fijner is de heerlijke koffie die eruit komt. Groot voordeel vind ik de verschillende smaken en soorten die je ermee kan maken. Zo is iedereen blij met 1 apparaat. De touchfunctie maakt dat er niet onnodig veel knopjes opzitten. Prettig en gemakkelijk te bedienen en vrij geruisloos. Wat ons betreft een echte aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Heerlijke koffie

Minpunten

• Koffiecups zijn wel prijzig

S 22-09-2020

Fijn apparaat

-Klein en snel apparaat
-Veel keuze mogelijkheden qua smaken/soorten cupjes
-Instelbare temperatuur
-Maakt veel geluid

Pluspunten

• Veel keuze mogelijkheden qua smaken/soorten cupjes
  • Instelbare temperatuur
  • Instelbare hoeveelheid water

Minpunten

• Maakt veel geluid

1970 21-09-2020

Geweldig apparaat

nu een dikke maand in gebruik. klein apparaat wat dus weinig ruimte inneemt. Makkelijk in gebruik en fijn werkend touchscreen. De extra koffieboost is ook fijn voor mensen die het net iets sterker willen qua smaak.

Pluspunten

• extra koffieboost
  • klein apparaat
  • touchscreen

tcsboom 20-09-2020

heerlijke koffie

voor zn complact koffie apparraat maakt die heerlijk koffie en een snelle tijd. De koffie smaakt goed, apparaat schakelt zelf uit wat echt een plus punt is. ook de snelheid is een plus punt

Pluspunten

• snel
  • compact
  • smaakt van koffie

Minpunten

• dure cups

Rita 15-09-2020

Klein en fijn

Fijn klein apparaat het touchscreen is soms wat Van slag als je de cup houder open doet, ik hoop dat deze niet gaat lekken net als je vorige

Antikis 15-09-2020

Touchscreen werkt fijn!

Ik was aangenaam verrast door de compactheid van het Dolce Gusto apparaat. Ik hou zoveel meer ruimte over op mijn aanrecht. In gebruik erg makkelijk; touchscreen is even wennen maar na1 dag ging alles al prima. Het apparaat gaat automatisch aan als je de klep open doet om er een cup in te doen, top! Heerlijke koffie ook, mijn favoriet is de cappucino, Lungo is mij iets te sterk.

Pluspunten

• Compact
  • Touchscreen

Martine 14-09-2020

Heerlijke warme koffie!

Ik gebruik deze nu 2 weken en ben er zeer enthousiast over. Door de verschillende warmte opties maak je niet alleen een heerlijk heet bakkie koffie maar ook een lekkere ice coffee. Het model is niet te groot en past daardoor prima op het aanrecht zonder teveel ruimte in te nemen. Het viel mij ook op dat hij redelijk stil is tijdens het bereiden. Kortom, ik ben erg blij met deze Dolce

Pluspunten

• Snel warm
  • Veel koffie variaties
  • Makkelijk in gebruik

Martijn 13-09-2020

Perfect apparaat voor een lekker bakje koffie

Ik heb al meerdere Dolce Gusto apparaten gehad en kreeg de mogelijkheid om deze te testen. Ik ben er zeer tevreden over. Het is een klein compact apparaat waar je altijd wel een plekje voor kunt vinden. Elk bakje is makkelijk te zetten door het touchscreen. Of je nu kiest voor een iced coffee, een cappuccino of een espresso. Hou je van sterke koffie dan zit er ook een espresso boost op die in ons huishouden veelvuldig wordt gebruikt. Hou je van een grote bak koffie dan zit er zelfs een XL functie op. In mijn ogen dus een ideaal apparaat dat ik ook zeker zou aanschaffen.

Pluspunten

• espresso boost
  • XL functie
  • touchscreen
  • gaat automatisch aan/uit

Minpunten

• nog geen kunnen vinden

Rogier 11-09-2020

Lekker compact.

Ik was aangenaam verrast door de compactheid van het Dolce Gusto apparaat. In gebruik erg makkelijk; touchscreen is even wennen maar na 1 dag ging alles al prima. Het apparaat gaat automatisch aan als je de klep open doet om er een cup in te doen, top! Heerlijke koffie.

Pluspunten

• compact
  • touch toetsen
  • makelijk in gebruik

Minpunten

• rood snoer

Karin 11-09-2020

een compacte maar fijne machine

een fijne machine waarmee je lekker veel smaken kunt maken. Het touch screen is erg gevoelig waardoor het ook aan gaat wanneer dat niet de bedoeling is. Een ander nadeel is dat er geen hoge Latte glazen onder passen. Voordeel dat het een compacte machine is die niet veel plaats inneemt in de keuken. Instellen gaat prima. Bij de cups verwisselen met iets hogere glazen, moet je het glas er eerst onderuit halen om de cuphouder te kunnen pakken.

Pluspunten

• compact
  • snel warm
  • veel smaken koffie mogelijk

Minpunten

• touchscreen iets te gevoelig
  • geen hogere glazen passen eronder
  • geen aan/uit knop

Simone 11-09-2020

Heerlijk koffie uit een klein compact apparaat!

Ik gebruik de Dolce Gusto Genio S Touch nu een paar weken. Het is een compact apparaat met veel gebruiksmogelijkheden. Op de cups ( krups) verpakking staat precies hoeveel water je moet gebruiken voor de juiste smaak koffie. Je kunt deze instellen via het touchscreen. Hier kun je ook de temperatuur van de koffie aangeven.

De Dolce Genio S Touch wordt hier optimaal gebruikt. Door de verschillende smaken cups is er met dit apparaat heel veel mogelijk. De cups vliegen er doorheen. Hierdoor wordt het koffiedrinken wel erg prijzig.

Pluspunten

• Klein apparaat
  • Gebruiksgemak
  • Smaak

Minpunten

• Prijs per kopje koffie

Chantal van Riemsdijk 10-09-2020

Klein maar fijn apparaat

Al een aantal weken in huis. Warmt snel op en maakt snel een heerlijke bak koffie, of latte macchiato. We zijn er blij met dit klein, maar fijne Dulce Gusto apparaat. Wel jammer dat de koffie erg duur is. Maar er is wel enorm veel keus!

Pluspunten

• Snel klaar
  • Veel keus aan koffie
  • klein apparaat
  • groot water reservoir

Minpunten

• dure koffie
  • touch screen iets te gevoelig soms.

19visje86 09-09-2020

Wat een juweeltje voor de koffiedrinker

Wat een fantastisch apparaat. Allereerst is het formaat erg fijn: het apparaat neemt erg weinig ruimte in. Hierdoor past hij in elke keuken. Het leuke rode snoer valt direct op. Je moet er van houden, maar het snoer zie je toch wel. De felle kleur sprint er echt uit.

De koffie is erg lekker. Je kunt de cups gewoon bij de supermarkt halen, waardoor je makkelijk wat koffie meeneemt bij de wekelijkse boodschappen. Er zijn allerlei smaken te krijgen voor in het apparaat. De koffie die eruit komt, is ook lekker warm. Hierdoor smaakt de koffie erg goed.

Het schoonmaken gaat heel eenvoudig. Na het verwijderen van de capsule, lekt het apparaat ook niet meer. Hierdoor blijft het lekbakje ook goed schoon.

Het touchscreen werkt erg makkelijk. Hij reageert op aanrakingen. Het wijst zich eigenlijk vanzelf. Er zit ook een duidelijke handleiding bij, welke je stap voor stap laat zien hoe het apparaat werkt.

Het apparaat is van kunststof, maar ziet er heel degelijk uit. Dat geeft hem een fijne uitstraling in je keuken.

Pluspunten

• Warme koffie
  • Rood snoer
  • Compact

Minpunten

• Geen :)

Lisadora 09-09-2020

Pure verwennerij !!

Fantastisch apparaat, mooi om te zien, compact en makkelijk te reinigen.
En de koffie is echt superlekker, ziet er mooi uit met een mooi schuimrandje erop en zoveel keuze in smaken!
Touch screen werkt heel handig, en een fijne extra vind ik de temperatuurknop. Als mijn jongste warme chocomelk wil dan kan ik de temperatuur eenvoudig aanpassen.
Heel tevreden over deze koffiemachine!

Pluspunten

• Compact mooi apparaat
  • Touch screen
  • Temperatuur instelbaar

Minpunten

• Spettert tijdens zetten.

Eva 09-09-2020

Klein en compact koffieapparat

Fijne kleine koffieapparat, makkelijk om te onderhouden, koffie klaar in no time. Warmte is instelbaar, van koud tot heet en met de koffieaanbod van Dolce Gusto je kan altijd varieren. Enige minpunt dat touch gedeelte sluit niet soepel.

Pluspunten

• klein en kompakt
  • Instelbare warmte
  • grote koffieaanbod

Minpunten

• Kop sluit niet soepel

spin33 07-09-2020

Heerlijke koffie uit een fraai design apparaat

Wat een leuk nieuw apparaat! Ik ben een "dolce gusto" gebruiker van het eerste uur en heb dus al de nodige ervaringen met de oude apparaten. Elke keer ben ik weer verbaasd over het nieuwe design, en dat is zeker nu ook het geval. De Genio s Touch is handig om voor de eerste keer te gebruiken. Toch wel even de handleiding gecheckt, je weet nooit of er veranderingen bij zijn gekomen. De temperatuur selectie is super handig. Dit miste ik bij de vorige apparaten. En wat een handig touchscreen gedeelte. De ronde bol is nog steeds groot maar dit is ook wel nodig met de grote cups die er in gaan. Fijn en handig dat er 3 verschillende soorten koffie bij zitten en de glazen zijn zeker ook een aanwinst. Ik ga snel nog even door met koffie drinken en testen :-)

Pluspunten

• temperatuur selectie
  • espresso boost
  • design

Roos67 28-08-2020

Aanwinst

Compact, stijlvol, makkelijk in gebruik. Dat is de Dolce Gusto Genio S touch. Ook de knoppen voor extra intense smaak en volume is top. Tot nu toe enkel de cappuchino uitgeprobeerd. Dit weekend eters en gaan we de andere smaken testen. Ik ben in ieder geval helemaal om.

Rita 25-08-2020

Super

Mooi app, warmte instelbaar, mooie schuimkraag voor een heerlijk kopje koffie fijn dat er een groot water reservoir op zit