Philips EP5447 zwart, chroom - Reviews

Kleur(en)
zwart, chroom
Fabrikant kleur(en)
chroom, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP5447 zwart, chroom op Kieskeurig.nl.

Claudio 09-11-2020

Geweldige espresso EP 5447

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Wat een geweldige espresso . Veel koffie mogelijkheden , prima melkschuim op de cappuccino .
Duidelijke instellingsweergave op de display. Kortom super apparaat.

Marleen 19-12-2020

Goed om te lezen dat de koffiemachine bevalt.
Ik heb er een vraag over. Hoe is het met de temperatuur van de melk die eruit komt?
Wij hebben nu een Jura machine, helaas is de koffie met melk uit deze machine lauw.

vandenbergg 16-01-2021

een heerlijke koffiemachine

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Het is een heerlijk apparaat! de profielen zijn ideaal en hij zet heerlijke cappuccino!
Het apparaat is ontzettend makkelijk te bedienen en ideaal qua formaat.

Westphal 13-01-2021

Goede machine en heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Deze machine is het aanschaffen meer dan waard. De apart Latte beker is super handig. Mooi design, werk goed en is makkelijk schoon te houden.. Het enige jammere vind ik dat de koffie (in iedergeval die met melk) niet super heet is. En hete koffie is een must.. Als je de glazen eerst even warm maakt met heet water is het wel goed te doen. Voor de rest een top machine. Ook de profielen die je kunt opslaan zijn handig.

MGDP 13-01-2021

Perfecte koffiemachine, optimaal gebruiksgemak

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

We waren al jaren gebruiker van Nespresso maar de beslissing om weer gebruik te maken van een bonenmachine was de beste beslissing van 2020. Veel varianten en persoonlijk in te stellen. We zijn heel erg tevreden,

Ed v E 10-01-2021

fijne machine

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Het is een fijne espressomachine. Veel mogelijkheden voor verschillende smaken. Even uitvinden welke bonen het best bij je persoonlijke smaak passen en je hebt een heerlijk kopje koffie. Handig in gebruik. We hebben meerdere apparaten bekeken maar hebben de keuze voor deze gemaakt en geen spijt van. Aanrader ondanks wat kleine minpuntjes

E.Mellema 10-01-2021

EP5447 koffie bonen machine

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Bij het ingebruik nemen van de koffiebonenmachine gaat het prima.
Het schoon maken gaat ook goed.
Een zeer slechte en teleurstellende mededeling is dat de nieuwe machine binnen 3 maanden al defecten vertoond.
1. Koude koffie
2. Lekkage van Water inwendig
3. Volume wat aangeven wordt aan koffie wordt niet geproduceerd

Minpunten

• Koude koffie
  • Lekkage in Wendrig van de machine
  • Geeft te weinig koffie 100 nl wordt 50 ml

Philips fan ;-) 06-01-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

We zijn er super tevreden mee. We hadden voorheen ook een Philips apparaat met bonen, maar helaas is die gesneuveld na zeker 10 jaar.
Dus was het tijd voor een nieuwe.
Maakt heerlijke soorten koffie's. Je kunt zelf je eigen sterke qua koffie opslaan.
Het was een uitgave, maar dat was het zeker waard :-D

Gebrekkig Design 06-01-2021

Helaas een consumenten product

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Het leek een volwassen product, echter tot mijn verbazing zijn er design gebreken:
1. De heet water uitgang welke voor het hete water voor de thee gebruikt zou kunnen worden aan de linkerzijde, zuigt capilair melk aan. Dit is onhygienisch en geeft dus ook melk in de thee. Het alternatief is eerst 100ml (minimaal) heet water af te tappen, dit lijkt een oplossing echter wel een omslachtige en vreemd dat alleen de koffie uitgang gespoeld wordt en er niet actief wordt bekeken na verwijdering van de melkhouder deze ook kan worden meegenomen.
2. Het (koolstof?)filter om het water te ontharden moet heel snel vervangen worden waardoor er uiteraard goed voor moet worden betaald. Het is een chantagemiddel omdat er kan worden bepaald of het apparaat met en/of zonder gebruikt is mocht er iets aan het apparaat gaan makeren. Als ik dit had geweten had ik het apperaat nooit gekocht.
3. Het melkschuim spat erg makkelijk in de rondte, echter wel tegen het apparaat.
Als je een opgeruimd persoon bent, heb je wat te doen.
4. De hoeveelheid gekozen melk/koffie in ml's is soms met wel erg grote stappen (>20ml) in te stellen.
5. De koffie smaakt niet slecht echter voor dit bedrag (duurste uit de serie) mag dat misschien ook wel.

HarryZet 06-01-2021

Fijne espressomachine met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Inmiddels een maand in gebruik. Erg gemakkelijk en overzichtelijk. Gemakkelijk schoon te maken. Geluid hoort erbij. Ook de afmetingen zijn niet te groot.

Syldio 04-01-2021

Mooi apparaat

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Ben er ontzettend blij mee geeft goede koffie en veel keus in smaken. Super automaat, geef het een 10

Rugje 04-01-2021

Prachtprodukt

Prachtig apparaat.
Zeer veel variaties van koffie en gemakkelijk te programmeren naar eigen smaak
Top apparaat

Jo Hesz 04-01-2021

Perfect product.

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Had niet gedacht dat een kind de was kon doen. Mooi apparaat gebruiksvriendelijk. Goede prijs Qualiteitsverhouding. Loop

Majojo 04-01-2021

Grandioos

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Na andere merken gehad te hebben gekozen voor deze Philips. Reden de goede revieuws.
Het is een super fijne koffiemachine met erg veel keuzes
De opschuimmellk is eindelijk zoals die hoort te zijn. Mijn dochter gebruikt hem voor theewater. Koffie en thee zijn goed warm zoals het hoort.
Onderhoud is een fluitje van een cent.
Daarbij ook nog een kado pakket nagestuurd gekregen.

Maiov 04-01-2021

Toptoestel

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Mijn beste koffiemachine ooit!
Heb er reeds verschillende gehad, maar deze is absoluut de top! Enige nadeel is nu koffie te moeten drinken elders

Lieftink 03-01-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Deze espressomachine bevalt ons meer dan prima. Makkelijk in gebruik en heerlijke bakjes koffie. Of het nu espresso of cappuccino etc. is.

Rogand 02-01-2021

Staat mooi op mijn aanrecht!

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Wat een mooi apparaat!!!, bediening gebruiksvriendelijk, mooi design, lekkere koffie en handig de latteGo!

daems 31-12-2020

fijn toestel

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Heel fijn toestel met vele opties en mogelijkheden .
Enkel minpunt is dat de koffiebonen niet doorschuiven naar de maler en je af en toe moet ofwel bijvullen of met de hand bijduwen .

buyckie 29-12-2020

lekkere koffies naar eigen smaak en sterkte

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Lekkere koffies, kan je aanpassen naar eigen sterkte en eigen smaak. Veel verschillende mogelijkheden, gemakkelijk in gebruik, iedereen heeft zijn eigen profiel waarin je koffiekeuze opgeslagen is. Nog geen spijt van deze aankoop !

fannyk 28-12-2020

Best tevreden maar...

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Tevreden over het product maar de koffie(macchiato) zou warmer mogen zijn staat nochtans op hoogste temperatuur,vooral de eerste koffie van de dag is niet echt warm

GDP2020 28-12-2020

Top koffietoestel

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Ik kan alleen maar zeggen, wat een top apparaat.
De bediening is makkelijk onder de knie te krijgen en daarna kan je snel en eenvoudig van een overheerlijk bakkie koffie genieten.

De koffiemaler maakt niet al te veel geluid dus dat is mooi meegenomen, en je kan de sterkte nog extra aanpassen middels het mechanisme tussen de koffiebonen, grote klasse en ook echt een meerwaarde.
Wat ook een groot + punt is, is dat je per soort koffie alles nog naar je eigen smaak aan kan passen, sterkte, warmte, hoeveelheid, en als t nodig is, ieder een eigen profiel met een persoonlijk koffie.

Over het LatteGo-systeem is goed nagedacht, want het is niet alleen super makkelijk in gebruik, want het geeft een heerlijke schuimlaag op de Cappuccino en/of de Latte Macchiato, maar ook het schoonmaken is een fluitje van een cent, dan wel dmv de clean optie van het apparaat.