Philips EP5447 zwart, chroom - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP5447 zwart, chroom op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Ivan-anna 23-07-2022

Super heureux

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Super content de cette machine, silencieux comparé aux autres et ravis par le faite que l'on sait avoir une belle mousse de lait et même avec du lait sans Lactose.

Arrigo 12-07-2022

Het koffiefeestje kan beginnen!!

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Een zeer verzorgde en overzichteljke machine die koffiedrinken tot een feestje maakt.
Tot nu toe hebben wij vele jaren ervaring met Saeco en Jura. Vooral de mogelijkheid om de koffiezetgroep uit te kunnen nemen en schoonmaken was voor ons een reden om weer te kiezen voor Saeco/Philips. Verder een zeer gebruiksvriendelijke bediening. Vanuit de Italiaanse oorsprong heeft dit product zich zeer goed ontwikkeld. Complimenten aan Philips.

W. B 10-07-2022

Voor de prijs valt het tegen

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Mooi design, wel wel duur. Wat goedkope materialen die er gebruikt zijn en maakt veel herrie met waterpompen. Koffie smaakt goed uit deze machine.

e**s@l**e.com 07-07-2022

zeer slechte koffiemachines en service van philips

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Vorig jaar april/mei na 4 x repareren een nieuwe koffiemachine gekregen van philips nu de nieuwe al weer voor de 2e keer defect en gaat weer voor reparatie morgen de deur uit. Beste mensen kop svp geen koffiemachine van #philips deze zijn zeer slecht en nu dus weer 10 werkdagen geen koffie drinken. Voor ons never nooit meer een philips koffiemachine meer.

Minpunten

• vaak kapot
  • lawaaierig

HelmaB 04-07-2022

Heel blij met deze espressomachine !!

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Even zoeken naar de lekkerste koffie en de juiste instellingen maar nu iedere dag genieten van heerlijke koffie!! Aanrader deze espressomachine !!

Adnarim 03-07-2022

Droommachine

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Ik heb het apparaat nu een paar dagen in mijn bezit en mijn ervaring tot nu toe is geweldig. Heerlijke koffie en heet genoeg. Ik heb de sterkte van de bonen bijna op z’n sterkst gezet. Daar ben ik achter dat ik de koffie dan het lekkerst vind. Er zijn zoveel verschillende manieren koffie te maken dat er voor ieder wat wils is.

Diawim 27-06-2022

Mooi en fijn product

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

De koffiemachine is makkelijk in gebruik en heeft vele variaties in koffie zetten. Ook het schoonmaken is vrij makkelijk en snel gedaan. Wel is het even zoeken naar de hoeveelheid koffie en water je wil gebruiken om de juiste smaak te krijgen. Je hoort andere mensen klagen over dat je vaak water moet vullen omdat dit gebruikt word bij het spoelen. Dit is bij andere merken ook het geval maar het is snel gedaan. Wel vind ik dat de koffiedikbak snel geleegd moet worden. Dit zou pas na 12 kopjes koffie zijn maar ik heb al een paar keer de melding gekregen na 4 kopjes koffie. Maar ook dit kost je maar 30 seconde om te legen. Wel vind ik het knopje om de zetgroep te ontgrendelen een probleem. Als je de zetgroep in de hand hebt werkt het goed maar als ie in het apparaat zit komt de pal niet helemaal omhoog.

Gebruiker2022 23-06-2022

Prima koffiezetapparaat.

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Op zich bevalt hij prima. Wel is hij al heel snel voor reparatie opgestuurd geweest ivm lekkage langs de afdichtingsringen. Helaas heb ik zelf ook al een keer de ringen moeten vervangen.

Anvos 22-06-2022

ik ben niet helemaal tevreden met het apparaat

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Ik heb het apparaat sinds juni 2021 en ben niet helemaal tevreden. Hij maakt veel lawaai. koffie is te bitter, ik heb al een aantal koffie soorten uitgeprobeerd maar toch hij blijft bitter. qua onderhoudt, valt echt mee, je hoeft niet veel te doen, hij ziet er heel mooi uit in de keuken.

Tumss 30-04-2022

Usure et dysfonctionnement au bout de 9 mois

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Fait de nombreuses variétés de cafés très réussis.
Par contre, après 9 mois et malgré l’entretien et les nettoyages réguliers, tels que préconisés, elle semble bouchée et ne produit plus de café: l’eau sort directement dans le bac à eau et le café est dès lors gaspillé. Même avec un détartrage précoce, le problème persiste. De plus, nous avons remarqué que certains joints o’ring semblent déjà abîmés… C’est vraiment dommage pour une machine à un tel prix…
Nous allons donc l’envoyer en réparation, mais nous allons nous retrouver pendant trois semaines au moins sans machine à café.

Gebart 24-04-2022

Lekkere koffie

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Het is een prachtig koffie machine, eenvoudig te bedienen.
Veel instelmogelijkheden, en zet lekkere koffie.
Ook de opschuimen werk prima

Lekker kopje koffie 22-04-2022

Super machine

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Super gemakkelijk en lekkere koffie en handig voor iedereen zelfs de kleindochter van 4 jaar zet koffie

Hvdm 10-04-2022

Philips 5400

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Een mooi gebruiksvriendelijk koffiezetapparaat, waar voor iedereen een kop koffie naar smaak is uit te halen.

bravo_greg 24-03-2022

Très satisfait...

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Je recommande cet article, très simple d'utilisation, peu bruyant et assez rapide! 12 café différents avec réglage minutieux pour chaque profil! Seul hic, le lait émulsionné pour faire un chocolat chaud par exemple n'est pas brulant comme le café et c'est dommage...mais mon fils ça ne le dérange pas ! Il adore...

Brouwer2005 09-03-2022

Goede aankoop!!

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Zeer tevreden over het product.
Mooi design, makkelijk in te stellen, lawaai valt super mee.
Maar wat het belangrijkste is dat de koffie heerlijk smaakt, en je heel veel keus hebt

gemakmens 08-03-2022

Prima product doet wat beloofd is

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Met deze machine is vele soorten koffie zetten een fluitje van een cent. Apparaat is gemakkelijk in gebruik en eenvoudig in schoonmaak en onderhoud.

Anoniem 06-03-2022

Lekkere koffie en gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Perfect voor particulier gebruik waar het al iets meer mag zijn. Leuk om eens af te wisselen tussen een koffie verkeerd en een goeie espresso.

Askshn 23-02-2022

responds to your every request

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

milk foam is important to me and this machine does the job very well, design is very good and looks very stylish in the kitchen I think I've been using it for 3 months and I haven't had any problems.Do not clean shiny metal parts with hard objects. The water tank is small, the drip tray is small, I will not go into these matters 'Cause it's a minute to fill and empty them, so it's not so important I definitely recommend this machine.

Lucky2610 18-02-2022

Bon choix de différents types de café

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Assez grande consommation d'eau dû au démarrage et au rinçage en fin d'utilisation de ce fait le réservoir me semble assez petit.

Schijf 05-02-2022

Loopt steeds vast

Geschreven voor: Philips EP5447 zwart, chroom

Hij doet het heel vaak niet, de hele zetgroep eruit en helemaal reinigen. Week erna zelfde probleem weer.. voor zo’n duur apparaat verwacht ik wel iets meer