Philips Philips 5400 Series EP5447/90 Volautomatische espressomachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Philips 5400 Series EP5447/90 Volautomatische espressomachines op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

c**************@k********* 25-03-2024
Prima apparaat is snel opgewarmd maar een minpunt is dat hij veel herrie maakt ook als je het apparaat uitschakelt geeft het een grote klap

Pluspunten

• Snel warm
  • Goede smaak

Minpunten

• Luidruchtig

l**********@h********** 29-10-2023

Duur voor 2 jaar gebruik

Heb het toestel 27-05-2021 gekocht.
Daarbij waterfilter gebruikt.
Merkt na 2 jaar, waarna garantie vervallen, dat er soms geen koffie in de kop stroomt, soms heel klein beetje, terwijl de koffiebonen gewoon gemalen worden.
Olien en resetten heeft hier echter geen invloed op.
Lees bij andere gebruikers dat ze tegen hetzelfde euvel aanlopen.
gezien het apparaat 650 euro kost, maar slecht 2 jaar meegaat vind ik dit een slechte prestatie.
Een vorige Bosch TCA ging 10 jaar mee.

Pluspunten

• verschillende dranken mogelijk
  • makkelijke melkbeker

Minpunten

• na 2 jaar problemen met koffie maken

ERdeGroot 08-11-2023

Sinds vanochtend hebben wij exact dezelfde ervaring. 17 November 2021 gekocht dus nog net binnen de garantie. Morgen dus maar terug naar de Mediamarkt, kijken of ze het probleem kunnen verhelpen en hoe lang dat gaat duren. Voor de zekerheid nog maar een keer volledig schoon gemaakt, mar dat heeft niet geholpen.

Railion 30-03-2024

Heb deze ervaring (nog) niet, prima koffie machine mits je hem wel regelmatig onderhoud, met name de zetgroep 1x in de maand uitnemen en met warm water goed afspoelen en reinigen van koffie resten.

e*******@l******* 07-07-2022

zeer slechte koffiemachines en service van philips

Vorig jaar april/mei na 4 x repareren een nieuwe koffiemachine gekregen van philips nu de nieuwe al weer voor de 2e keer defect en gaat weer voor reparatie morgen de deur uit. Beste mensen kop svp geen koffiemachine van #philips deze zijn zeer slecht en nu dus weer 10 werkdagen geen koffie drinken. Voor ons never nooit meer een philips koffiemachine meer.

Minpunten

• vaak kapot
  • lawaaierig

k*******@g******** 26-06-2021

Top apparaat.

Wat een geweldige machine is dit na een delonghi met problemen kunnen omruilen met deze.
Uiterlijk is prachtig een sierraad op het aanrecht.
Instellen gaat super makkelijk machine wijst dit vanzelf. Eindelijk volwaardige schuim op de latte en cappuccino.
Koffie is ook echt heet. Onze dochter zet er ook thee mee.
Schoonmaken slet helemaal niks voor
Gewoon topding.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Gebruik
  • Melk
  • Water echt heet.

E.Mellema 10-01-2021

EP5447 koffie bonen machine

Bij het ingebruik nemen van de koffiebonenmachine gaat het prima.
Het schoon maken gaat ook goed.
Een zeer slechte en teleurstellende mededeling is dat de nieuwe machine binnen 3 maanden al defecten vertoond.
1. Koude koffie
2. Lekkage van Water inwendig
3. Volume wat aangeven wordt aan koffie wordt niet geproduceerd

Minpunten

• Koude koffie
  • Lekkage in Wendrig van de machine
  • Geeft te weinig koffie 100 nl wordt 50 ml

Claudio 09-11-2020

Wat een geweldige espresso . Veel koffie mogelijkheden , prima melkschuim op de cappuccino .
Duidelijke instellingsweergave op de display. Kortom super apparaat.

Marleen 19-12-2020

Goed om te lezen dat de koffiemachine bevalt.
Ik heb er een vraag over. Hoe is het met de temperatuur van de melk die eruit komt?
Wij hebben nu een Jura machine, helaas is de koffie met melk uit deze machine lauw.