Philips Philips 4300 Series EP4346/70 Volautomatische espressomachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Philips 4300 Series EP4346/70 Volautomatische espressomachines op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kiestkeurig 20-10-2021

Na zeven weken al 2x ter reparatie opgestuurd.

Altijd (redelijk) tevreden geweest over de Philips /Saeco espressomachines. Alhoewel de meeste machines er na gemiddeld 3 jaar al mee stoppen. Schijnt normaal te zijn, 3 jaar levensduur....
Dus vanwege het makkelijk schoon te maken LatteGo melksysteem toch maar weer een Philips aangeschaft.

Echter na 7 weken komt er geen koffie meer uit de koffie-uitloop. En achter de zetgroep is een rubberen ring te zien die nu al (na 7 weken!!) aan het afbrokkelen is. We hebben de machine opgestuurd, en na 2 weken teruggekregen met de de mededeling "gerepareerd en getest".
Na ingebruikname geconstateerd dat de machine nog steeds niet werkt, en de scheurende ring zit nog in de machine. Hoezo gerepareerd en getest???

Na veel telefoontjes en mails met Bol.com de machine maar weer opgestuurd.
Dus de komende weken zijn we weer veroordeeld tot de (niet lekkere) koffie uit de Senseomachine.

Ben benieuwd of de reparatiedienst nu niet zit te slapen. Wordt vervolgd....

Pluspunten

• Handig melkschuimsysteem

Minpunten

• Levensduur
  • Kwaliteit
  • Slechte Reparatiedienst.

Kiestkeurig 06-10-2022

Inmiddels 1 jaar verder, en het apparaat staat weer ingepakt om naar de reparatiedienst te sturen.

De melk uit de LatteGo (voor bijv. een cappuccino) komt er na inschakeling van de machine eenmalig uit. Maar wil je een tweede Cappuccino of de LatteGo doorspoelen, dan weigert hij en komt er alleen heel veel stoom uit de boven en zijkant van het apparaat.

Ben benieuwd of de reparatiedienst, het dit keer in 1 keer kan verhelpen.....

Kiestkeurig 20-06-2023

Inmiddels is het apparaat alweer voor de derde en vierde keer ter reparatie weggeweest in de afgelopen maanden...!

De derde keer, omdat de melkopschuimer het niet meer deed, en het apparaat lekte.

Nu net weer terug van de vierde reparatie, vanwege onvoldoende druk op de melkschuimer en de koffiezetfunctie zelf en wederom lekkage.
Na terugkomst was zelfs de koffiemolen vervangen, dat hadden wij niet eens gemerkt/gemeld.

Binnenkort verloopt de garantie, dus wij houden ons hart vast!
Wanneer hij na de garantie weer ter reparatie moet, dan gaat hij naar het grofvuil, en dan NOOIT meer een Philips espressomachine!

AnnaToet 19-12-2020

Gebruiksvriendelijke machine

Super fijne machine die wij sinds 3 weken hebben, maalt goed, maar wel met een hoop herrie gepaard waar wij de eerste keer van schrokken. Ook van het geluid van automatisch spoelen, enkele minuten na het laatstgezette kop koffie, schrokken we ons een hoedje. Dit kan je voor zijn door gelijk het apparaat uit te schakelen dan spoelt hij meteen zodat je niet meer schrikt als je rustig in je kamer zit, genietend van je heerlijke koffie. Je kunt je zelf samengestelde recept opslaan in een eigen profiel. Er zitten 3 profielen op om in op te slaan, heel handig.
Wij zijn dik tevreden over deze machine, geen spijt van!

Pluspunten

• Je "eigen" profiel opslaan
  • "Eigen" recept samenstellen

Minpunten

• Lekbak vaak legen
  • Lawaai tijdens malen
  • Lawaai tijdens spoelen