Siemens TI921309RW zwart - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TI921309RW zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Looys 11-03-2022

redelijke volautomaat

Geschreven voor: Siemens TI921309RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zet prima koffie kan alleen wat warmer Goede kwaliteit kunststof maakt makkelijk schoon Meld alleen veel te snel dat lekbakken vol zijn soms al na een keer koffiezetten wat vervelend is

Nater 29-10-2021

Lekkere koffie uit een mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens TI921309RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is even aftasten welke verhoudingen en sterkte van de koffie, de maalgraad etc. met de bonen, die wij eerder gebruikten in een vorige Espresso automaat.
Het opvangbakje voor de koffiedrap is aan de kleine kant en dat is jammer.
Het koffiezetten van een capuccino vergt ook enig geduld. Tenslotte komt er wel een lekker bakkie uit.

F Ruiling 26-12-2020

Heerlijke barista aan huis

Geschreven voor: Siemens TI921309RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een erg mooi apparaat met een strakke luxe uitstraling. Gebruikersvriendelijk display. Bij het koffie zetten schakelt de verlichting in wat het nog mooier maakt. Veel instellingen mogelijk waardoor je je eigen koffie op smaak hebt. Wij genieten van elk kopje koffie. Of te wel onze barista aan huis.

Robert 20-06-2020

Hele lekkere koffie

Geschreven voor: Siemens TI921309RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze siemens aangeschaft nadat onze oude machine (geen siemens) de geest gegeven had. Vanaf het eerste moment heel blij met de smaak van de koffie die door deze machine wordt gemaakt.
Initieel de melk container gebruikt die bij het apparaat geleverd maar weet uit ervaring bij onze vorige machine (geen siemens) dat de melk in een dergelijke container toch snelle zuur wordt.
De accessoire voor melk extra aangeschaft en dit werkt voor ons een stuk fijner.
Sommige onderdelen van het apparaag (zoal de melk container) komen wel plastic en fragiel over.