De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De’Longhi EPAM960.75.GLM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

FrankM 25-01-2024

Fantastische koffiemachine

Geschreven voor: De’Longhi EPAM960.75.GLM

Wat een fantastische degelijke machine deze Maestosa. Verving een andere dure machine die na 1 jaar kuren kreeg. Deze voelt zoveel beter, excellente funtionaliteit (bijvullen melk en water zonder uitnemen reservoirs, en ook de koffies zijn zoveel beter; heter ook vooral.
We zijn hier heel erg blij mee en zien uit naar de workshop die we bij de machine krijgen.
Wel wat duurder, maar dat betaald zich terug in levensduur en gebruikersgemak

FrankMaartense 11-01-2024

Prachtig en uniek apparaat!

Geschreven voor: De’Longhi EPAM960.75.GLM

Wat een prachtig en uniek apparaat!

We hebben dit apparaat gekocht nadat onze premium volautomaat van een ander merk defect ging binnen de garantie termijn. Wat is dit een ongelofelijk mooi apparaat. Voelt super degelijk aan, zeer doordacht en mooi design!

Espresso's en koffie smaken uitstekend. Nu de komende weken alle variëteiten en mogelijkheden uitproberen.
Het gezin is er ook super blij mee.

We gaan nog jaren genieten van dit juweel op ons aanrecht!

l****************@g******** 22-12-2023
Geschreven voor: De’Longhi EPAM960.75.GLM

De machine heeft ongekende mogelijkheden. De koffie is heerlijk en het uiterlijk van de koffiemachine mag er ook zijn. Ben heel blij met mijn aankoop.

r******@d*************** 04-12-2023

Super blij met deze nieuwe espressomachine

Geschreven voor: De’Longhi EPAM960.75.GLM

Naar veel speurwerk op internet ben ik hier op uitgekomen
Ik heb hem nu bijna een week
De koffie smaakt goed en makkelijk bedienen
Maar over een maand weet ik meer dan vul ik dit aan
Tot over een maand

a**s@g**l.com 01-10-2023

Mijn Maestosa

Geschreven voor: De’Longhi EPAM960.75.GLM

De Maestosa is een erg mooi apparaat. Hij heeft een chique uitstraling door de RVS gebruikte materialen en mooie geconstrueerde accessoires. Het apparaat laat zich makkelijk bedienen, is erg stil en maakt lekkere koffies zoals voorspeld.
Na een kleine studie zijn ook de 6 mogelijke profielen goed te programmeren met je favoriete instellingen per drankje. Binnenkort gaan we de diverse recepten eens uitproberen en kijken welke we gaan opslaan onder de favorieten.
Het enige minpuntje is dat er maar 1 mobiel device via blue tooth te koppelen is, waarmee je op afstand het apparaat kunt aansturen. Maar dat is op te lossen door hier een gemeenschappelijk gebruikte IPad voor te gebruiken.

Pluspunten

• Uitstraling en design
  • Geluidsniveau
  • Bedieningsgemak
  • Veelheid aan vooringesteld keuzes voor drankjes
  • Mogelijkheid tot personalisatie drankjes

Minpunten

• Behoorlijke prijs
  • Maar 1 blue tooth apparaat te koppelen

j*******@h********** 03-09-2023

Aanrader

Makkelijk in gebruik
Veelzijdig
Continue kwaliteit vd koffie, doet niet onder voor e-61 machines!!
Kinderen kunnen nu ook zelf koffie zetten

een tevreden gebruiker 27-03-2023

echte koffie

Geschreven voor: De’Longhi EPAM960.75.GLM

Prachtig apparaat en even aan het menu wennen.
Gebruiksvriendelijk en een perfect bakkie.
Dik tevreden dus een aanrader

a***@m************* 25-08-2022

Super machine van Delonghi

Geschreven voor: De’Longhi EPAM960.75.GLM

Wat een super Vooruitgang in vergelijking met de vorige machine en wat een schoonheid!

Dirkje 14-03-2022

Een echte Topper

Geschreven voor: De’Longhi EPAM960.75.GLM

Fantastisch apparaat geweldig echt een topper ! Perfecte machine eindelijk gevonden, warme koffie en warme melk mooi en dik en warm melkschuim. We hebben nog niet alles geprobeerd maar we vinden het een top machine

Pluspunten

• Warme melk specialiteiten
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• nog niet gevonden

L**********@i********* 04-03-2022

Lekker kopje koffie

Geschreven voor: De’Longhi EPAM960.75.GLM

Drink normaal geen koffie ( senseo)dit is lekkere koffie en ijskoffie is heerlijk. Makkelijk in gebruik

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Mooi aanzicht

s***********@y******** 03-01-2022

Mooie machine, eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: De’Longhi EPAM960.75.GLM

We hebben de De'Longhi EPAM960.75.GLM nu een week in huis en hebben al verschillende koffiebereidingen geprobeerd. Alle bezoekers waren erg te spreken rond de feestdagen over de koffie. Mooi afgewerkte machine en eenvoudig in gebruik en onderhoud. We moeten nog wel alle fijne details en speciale programma's testen zoals de warme chocolademelk. Maar dat komt gauw genoeg en we zullen dan nog een aanvulling maken op deze review.

Pluspunten

• prachtig design
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• prijs, maar daar krijg je wel veel voor terug

v*******@y******** 31-12-2021

TOP machine

Geschreven voor: De’Longhi EPAM960.75.GLM

Wat een geweldige en robuust koffiemachine!!! Ik heb Allerlei top machines gehad, maar deze is echt een Topper wat betreft gebruiksgemak en drink opties !!! In een word… de beste op dit moment in de markt.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Opties
  • Prijs
  • Gebruiksgemak

Mayson 30-12-2021

Bevalt goed zeker een aanrader alleen melkschuim valt tegen

Geschreven voor: De’Longhi EPAM960.75.GLM

Een super fijn, handig en luxe volautomatische espressomachine. Ik ben er erg tevreden over. Hij werkt eenvoudig en is erg slim. Enig nadeel wat ik toch wel erg jammer vind is het melkschuim dat van minder qualiteit is. Veel lucht bellen en minder vol/compact/romig schuim. Ik denk dat dit komt doordat de melk te snel door het slangetje het kopje word ingewerkt waardoor de melk niet voldoende de kans krijgt goed te kunnen schuimen. Ik heb het met zowel half volle als volle melk geprobeerd op verschillende koffie specialiteiten en verschillende schuim instellingen maar het maakt geen verschil. Ik heb juist dit dure complete apparaat aangeschaft omdat ik geen apparte melkschuimer meer op het aanrecht wilde staan naast het espressomachines maar ik twijfel of ik de opschuimen weg zal doen of toch weer neer zal zetten.

Pluspunten

• Veel koffiespecialiteiten
  • Makkelijk schoon te maken
  • Warme chocomel voor de kids
  • Geeft aan wanneer iets bijgevuld moet worden

Minpunten

• Melkschuim niet na wens. Te veel luchtbellen.
  • Niet lekker vol, romige structuur melk

w*******@r************* 07-12-2021

Compromisloze Italiaan.

Geschreven voor: De’Longhi EPAM960.75.GLM

Dit is werkelijk de Rolls Royce onder de volautomatische Espressomachines. Het design is op z'n typisch Italiaans. Strak, zeer goed doordacht en bloedmooi. De koffie smaakt echt zalig wat deze machine maakt. De'Longhi mag absoluut het predicaat Maestosa toepassen op deze machine.

Pluspunten

• Smaak van de koffie
  • bouwkwaliteit
  • design
  • gemak van bediening
  • eenvoudig te onderhouden

Jeroen 23-10-2021
Geschreven voor: De’Longhi EPAM960.75.GLM

Mooi apparaat, goede koffie! Na lang onderzoek te hebben gedaan naar machines is de keuze op dit specifieke model gevallen.

m******@t*************** 19-10-2021

Topmachine

Geschreven voor: De’Longhi EPAM960.75.GLM

Zeer fijne machine. Doet precies wat het doen moet en is heel stil. De koffie/melk producten smaken zeer goed. Dit is onze 2e machine van Delonghi en ook ditmaal weer zeer tevreden.

Pluspunten

• Stil
  • verse melk producten
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• prijs

Tom 14-10-2021

Een aanrader voor echte koffieliefhebbers

Geschreven voor: De’Longhi EPAM960.75.GLM

Eindelijk een apparaat dat op alle fronten wint. Niet alleen is de koffie die gezet wordt fantastisch, ook het ontwerp mag er meer dan zijn. Er is echt nagedacht over alles. Reinigen is echt een fluitje van een cent. Het menu is mooi en duidelijk en de opties zijn enorm uitgebreid. Ik ben bepaald niet snel tevreden, maar dit apparaat voldoet aan alle verwachtingen.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Hoge kwaliteit koffie
  • Simpel schoon te houden
  • Zeer uitgebreid menu

M. Heerkens 29-06-2021

Mooi app. Modern dighn

Geschreven voor: De’Longhi EPAM960.75.GLM

Te veel op te noemen. Heb hem nog niet zolang. Mogelijkheden zat. Mijn 1e ijskoffie gezet erg lekker alsmede ijskoffie als cappuccino ook goed gelukt en lekker. Koffie heeft meer aroma lekkere smaak naar mijn weten met vergelijking Dlonghi ECAM primadonna 559.75 ms die ik hiervoor had. Binnenkort hoop ik meer uit de Maestosa te halen dmv registratie voor workshop aan huis of digitaal. Ik ben sowieso al fan.

E.Hendrickx 16-06-2021

Luxe uitstraling

Geschreven voor: De’Longhi EPAM960.75.GLM

Wij waren op zoek naar een volautomatisch koffiezetapparaat met dubbel bonen vak. Mooie vormgeving en mooi materiaal. Nog maar 1 dag in gebruik dus kan nog weinig zeggen over het gebruik en het schoonmaken. Wij wachten met smart op de workshop zodat we het apparaat ten volle kunnen gaan gebruiken.
We kunnen ook nog niet zeggen of het apparaat zijn geld waard is. Het apparaat is heel prijzig, ik hoop dat ik over een tijdje kan zeggen dat het zijn geld waard is geweest.

Pluspunten

• vormgeving en materiaal
  • vele mogelijkheden
  • workshop

Minpunten

• prijzig

Marc 15-06-2021

Machine heeft een mooie uitstraling

Geschreven voor: De’Longhi EPAM960.75.GLM

Machine ziet er mooi strak uit.
Heb voor deze machine gekozen vanwege de mogelijkheid 2 soorten bonen tegelijkertijd te kunnen gebruiken. Daar ik al meerdere Delonghi machines heb gehad ben ik overtuigd van de kwaliteit van deze machine en dat ik er lang plezier van zal hebben.

Pluspunten

• Dubbel bonen reservoir
  • Makkelijk onderhoud
  • Eenvoudig te bedienen
  • Maakt vele soorten koffie met 1 druk op de knop

Minpunten

• Niet mogelijk de 2 bonen soorten te mixen

Laura 07-02-2021

Prachtige machine en heerlijke koffie

Geschreven voor: De’Longhi EPAM960.75.GLM

Prachtige machine met eindeloze mogelijkheden. Heel makkelijk in gebruik en het is genieten vanaf het eerste kopje koffie!

Pluspunten

• Prachtig design
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Prijs

hogan 06-02-2021

Mooi en degelijk aparaat

Geschreven voor: De’Longhi EPAM960.75.GLM

Er gaat niets boven het zetten van een heerlijke kop koffie met verse espresso. Met andere woorden, zodra de koffiebonen zijn gemalen, valt de koffie direct op de zetgroep, waarna het extractieproces kan beginnen. Zo drink je geen oude koffie, maar proef je altijd echte verse koffie.

Pluspunten

• dubbele koffiebonen reservoir
  • warme choco
  • variatie
  • goede maling van koffie

Minpunten

• past hij net onder keukenkast
  • maakt wel wat lawaai

KeesenJolan 30-09-2020

Mooi design en heerlijke koffie, top apparaat

Geschreven voor: De’Longhi EPAM960.75.GLM

Wij hebben de afgelopen jaren altijd een volautomaat gehad, maar geen een kwam in de buurt van de huidige machine die we hebben: de Maestosa.

Deze volautomaat heeft denk ik 20 keer zoveel opties dan de machine die we hiervoor hadden. Om te beginnen bij het bonen compartiment: er zijn hiervoor twee aparte vakken. Zo kun je jouw favoriete smaak bonen doen, én die van jouw partner/andere personen. Of bijvoorbeeld decaf of espresso bonen.
Naast dat je dit kan personaliseren, kun je dat ook doen per bakje koffie. Je kunt verschillende gebruikersprofielen instellen, en hierin in één keer aangeven welke bonen hij moet pakken. Zo stel je bijvoorbeeld bij cappuccino de espressobonen in, en bij een Long koffie de normale bonen. Geweldig en koffie zonder concessies.

Het intuïtieve display zorgt voor gemakkelijke bediening en de Coffee Link app is ook gemakkelijk in gebruik. Hierin pas je je profielen aan en kun je zelfs de machine van een afstand bedienen.

Naast gewone koffie en espresso kun je speciale varianten zoals Long coffee en Doppio zetten. Ook alle koffies met melk maak je in een handomdraai, dit gaat snel en je hebt zeer veel keuze. Bovendien vinden we het heel handig als de kinderen met aanhang er zijn, om dan meerdere kopjes cappuccino te zetten. Scheelt weer tijd.

Ten slotte smaakt de koffie ook heerlijk, niet geheel onbelangrijk.

Deze design koffiemachine zou ik iedereen aanraden, vooral als je gepersonaliseerde koffie erg waardeert

• Opties
  • IJskoffie
  • Melkschuim is perfect

Minpunten

• Schoonmaken en onderhoud, maar dat is altijd