De'Longhi ECAM 22.320.SB - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 72 reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi ECAM 22.320.SB op Kieskeurig.nl.

Reconrini 09-02-2015
  • Product maand in bezit

6,2
Ik inmiddels tot 2x toe in een paar weken tijd dat er onderdelen afbreken in het maalsysteem. Dit in 2 verschillende machines. Geeft mij geen vertrouwen of dit goed gaat komen als die weer terug komt van Delongi. Ik kreeg de eerst machine retour van Dlonghi in geslaagd drijfnat en donder de koffiepot. was te zien dat deze getest is. erg slordig zeg ik. Had wat meer verwacht van Delonghi.

Reconrini 12-03-2015

Inmiddels heeft Delonghi contact met mij gezocht en heb uitvoerig gesproken over kwaliteit en duurzaamheid. Zij hebben bij deze volautomaten service aan huis. Hierdoor kunnen ze ter plekken eventuele problemen direct oplossen. De Harense Smit waar ik deze machine heb gekocht, hebben dit niet goed opgelost voor mij. Ik had direct Delonghi zelf moeten bellen om snel het probleem op te lossen. Door duidelijk registratie van mijn probleem bij de helpdesk van Delonghi heb ik het vertrouwen weer dat zij mij in de toekomst goede kunnen service kunnen verlenen. Zoals het gegaan is is niet de normale gang van zaken. Prettig dat Delonghi met mijn bezwaar serieus is omgegaan en hun verantwoordelijkheid hier in genomen heeft. Like.

mw den Ouden 12-06-2018

waardeloze onderdelen: al 2 x stoompijpje Delonghi vervangen

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 22.320.SB

Eerlijk gezegd valt het apparaat me bar tegen. Binnen 2 jaar defect, maar wel gerepareerd. Daarna brak stoompijpje (kunststof!) af. Volgens DeLonghi krijgen ze nooit klachten daarover. Ik heb nieuw onderdeel gekocht en nu binnen 2 maanden gaat het nieuwe stoompijpje opnieuw kapot. Waardeloos! DeLonghi doet niets. Ik had betere kwaliteit onderdelen verwacht én betere service. Het volgende espresso apparaat wordt zeker geen DeLonghi meer!

lidy 12-06-2018

Het gaat om de stoomknop (niet het pijpje).

Officiele reactie van De’Longhi 15-06-2018

Spijtig om te vernemen dat uw espresso volautomaat een technisch defect lijkt te vertonen. Inmiddels heeft u contact met ons gehad en zullen wij uw espresso volautomaat beoordelen, zodra wij deze hebben ontvangen.

Team Service De'Longhi

lidy 21-06-2018

Inmiddels is het probleem naar tevredenheid opgelost. Het apparaat is kosteloos gerepareerd en ik heb weer kunnen genieten van een lekker bakkie koffie. Hopelijk blijft de stoomknop dit keer langer zitten.

mooi design. 03-01-2018

Mooie vormgeving

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 22.320.SB

Prachtige vormgeving, het is een sieraad in je keuken. Makkelijke bediening met drukknoppen. Kostte even wat tijd om de gebruikshandleiding door te nemen, maar de koffie is perfect. DE temperatuur van het water kan je instellen alsmede de sterkte van de koffie. Voor mij een echte aanrader.

Pluspunten

• temperatuur van het water
  • mogelijkheid om decafé koffie te zetten.

San 18-06-2017

Fijn koffiemachine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 22.320.SB

Eerder type van de koffiemachine gehad maar mee genomen door mijn ex dus nu zelf er 1 gekocht maar met ff nieuwere type

BMooijman 07-08-2015
  • Product jaar of meer in bezit

5,4
DeLonghi ecam 22.320 nu ruim 2 jaar in bezit, als deze werkt is het een prima automaat. Echter na 10 maanden brak er een onderdeel achter de zetgroep af. monteur aan huis heeft dit gerepareerd, en melde dat dit bijna nooit voorkomt. Nu 15 maanden na de reparatie is wederom hetzelfde onderdeel achter de zetgroep afgebroken. Dit bij DeLonghi gemeld, deze reageerde via mail dat wanneer de automaat meer dan 2 jaar oud is er niet direct kosteloos gerepareerd kan worden. Zeer slechte service en kwaliteit van DeLonghi.

Willem Wonnink 03-01-2019

De Longhi Ecam 22.320SB

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 22.320.SB

Inmiddels bijna een week in huis. Super makkelijk te bedienen. Heerlijke koffie en een goede keuze voor water aan de zijkant en niet aan de bovenkant.

Pluspunten

• bonen bovenzijde
  • water aan de zijkant
  • makkelijk bedienbaar

Minpunten

• NOG NIET TEGEN GEKOMEN

Alida 28-12-2018

Mooi compact apparaat. Mooi vormgegeven

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 22.320.SB

Het is een mooi compact apparaat en heel gemakkelijk te bedienen. Weinig lawaai en heerlijke koffie. Het menu is gebruiksvriendelijk. Het waterreservoir is groot genoeg en het voorraadbakje van de koffie is ruim voldoende. Ik ben tot dusver zeer tevreden met de aanschaf van dit mooie apparaat

Pluspunten

• mooi van vorm
  • gemakkelijke bediening
  • voldoende capaciteit
  • heerlijke koffie

Minpunten

• nog niet ontdekt

Ruud 15-12-2018

Mooi en goede koffiemachine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 22.320.SB

Doet wat er tijdens de verkoop is beloofd. Goede en mooie machine. Eenvoudig qua bediening en je kunt verschillende type koffie mee maken

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • zet lekkere koffie

Richard van Wijk 14-12-2018

Heerlijke espresso

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 22.320.SB

Mooi uitziende machine die zeer gemakkelijk te installeren en bedienen is. Zeer handig in gebruik en levert, meest belangrijk, een prima krachtige machine.

Thea 07-12-2018

fantastisch

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 22.320.SB

Eindelijk een expresso-apparaat die voldoet aan alles. Fijne bedienbare machine. heerlijke koffie die ook nog goed heet is. De cappucino gaat fantastisch en erg gemakkelijk klaar te maken. Top apparaat.

Elly 07-12-2018

Een beetje luxe fleurt de gewone dag zo heerlijk op.

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 22.320.SB

Het is een traktatie om met de De Longhi koffiemachine een persoonlijke koffie te kunnen aanbieden aan de gasten of gewoon aan jezelf. Het apparaat is makkelijk te bedienen en het geeft op het display duidelijk aan wat je moet doen. Voor ons is er een grote wens in vervulling gegaan met de aankoop van dit prachtige apparaat.

Pluspunten

• Alle koffiewensen kunnen worden bereid.
  • Bijzonder gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk te vullen
  • Eenvoudig schoon te maken
  • Restaurant kwaliteit

Minpunten

• Voor meerdere mensen koffie's bereiden duurt even.

Eerste machine 25-11-2018

Net geïnstalleerd

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 22.320.SB

Dit is onze eerste bonenmachine. Ziet er mooi uit, de eerste kopjes zijn wel uitprobeersels maar de smaak is goed.

JCL 12-11-2018

Great coffee

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 22.320.SB

This machine is quiet and makes great coffee. The process to set up and use the machine was very easy.

Coffeelover 10-11-2018

Stille, stevige en mooie machine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 22.320.SB

Een mooie machine met ideale afmetingen voor een kleinere ruimte. De machine is in verhouding erg stil en is makkelijk te reinigen. De instellingen zijn eenvoudig en voor een ieder goed te begrijpen. Met het stoompijpje nog geen ervaring, maar dat zal ook wel goed werken en de koffie is altijd goed op temperatuur.

Pluspunten

• Formaat
  • Bouw
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Nog niet gevonden

Goede Dé Longhi koffieautomaat 30-12-2017

Vervanging van een Saeco minuto apparaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 22.320.SB

Deze Dé Longhi machine gekocht nadat onze Saeco koffiemachine (weer) defect raakte. Na het vergaren van informatie en het lezen van héél veel reviews is de keuze op dit merk gevallen. Het was een behoorlijke uitgave, maar dit is werkelijk een grote verbetering. Heerlijke koffie met een merkbaar hogere temperatuur. Groot bedieningsgemak en een flink waterreservoir. Tot nu toe niets dan lof over dit apparaat.

Pluspunten

• Uitgebreide mogelijkheden
  • Smaakvolle koffie
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Aanschafprijs?
  • Nog niets kunnen ontdekken

JC 23-12-2017

Mooi volautomaat koffiemachine.

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 22.320.SB

De koffie in al zijn soorten smaakt prima. Het is een mooi apparaat en makkelijk in de omgang. Eenmaal ingesteld doet deze machine het geweldig.

Pluspunten

• Koffie in al zijn soorten smaakt prima
  • Mooi design en makkelijk

Minpunten

• Iets teveel geluid bij het zetten.

M. 02-09-2017

Makkelijk heerlijke koffie, espresso of cappucino!

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 22.320.SB

Het is een zeer degelijk apparaat en oogt ook zo. Het instructieboekje lijkt moeilijk maar die leidt je prima (stapvoets en logisch) door de installatie en gebruik van je machine. Binnen 10 a 15 minuten zet je eerste heerlijke espresso of cappuccino met de machine, Daarbij is de bediening zo simpel dat je na twee koppen koffie zetten, weet hoe de machine werkt. Hoe je een koffie of espresso extra mild, mild, normaal, sterk en extra sterk maakt. Ook het stoompijpje voor de cappuccinomelk, warme melk, of thee water werkt perfect (en makkelijk). Kortom een prima en makkelijke machine!

Pluspunten

• Vele keuzes (instellingen) van koffie (sterkte)
  • Makkelijke bediening
  • Zet heerlijke hete koffie
  • (Relatief) Weinig geluid
  • Degelijke uitvoering van apparaat

Minpunten

• Geen (week gebruikt)

Wilma 30-08-2017

Heerlijke koffiemachine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 22.320.SB

Ik wilde al heel lang een eigen cappuccino apparaat, en kwam deze in mijn zoektocht tegen.
Prijs verhouding leek mij goed, dus besteld.
Na 1,5 dag werd hij bezorgd, en heb hem gelijk uitgepakt.
Alles word stap voor stap uitgelegd dus lekker makkelijk.
Heerlijke hete koffie, heerlijke cappuccino's
Tot nu toe zeer blij met mijn cappuccino machine

Pluspunten

• Apparaat doet wat hij moet doen
  • Hete koffie
  • Heerlijke cappuccino
  • Makkelijk in gebruik

R.J. 29-08-2017

Goede display, alles goed te zien.

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 22.320.SB

het is een mooie machine voor de keuken, Een mooi formaat, verder gebruiksvriendelijk. Het heeft veel mogelijkheden en de koffie smaakt heerlijk,

Pluspunten

• Compact
  • Betaalbaar

Henk 23-08-2017

Mooie machine.

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 22.320.SB

Mooie machine met ruime keuzemogelijkheid en duidelijke menu structuur.
Handig is het klepje voor invoer van gemalen koffie b.v een D-caffe

Pluspunten

• Gemakkelijk is het bijvullen van het water.