De'Longhi ECAM 22.360.S zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi ECAM 22.360.S zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Thekla van Verseveld 09-01-2019

Fantastische machine met ruime keuze aan mogelijkheden.

Wij hebben gekozen voor DeLonghi omdat wij al bij meerdere mensen de machine hadden "geproefd". De uitstraling mooi is en een lange levensduur. Mede door de verkoper die zeer kundig was op het gebied van deze machine.

Pluspunten

• uitstraling
  • mogelijkheden
  • zelf instellen van meerdere opties
  • duurzaamheid
  • melkopschuimer

Ben 10-08-2018

uitstekend apparaat

na vele jaren plezier van de vorige De'Longhi ECAM hebben we weer gekozen voor de De'Longhi ECAM 22.360.S , o.a. vanwege het bedienings gemak en de goede kwaliteit koffie, welke je naar eigen smaak kunt instellen.

teuntje 06-07-2016

opnieuw een DeLonghi dus

Na 8 jaar begon de DeLonghi espresso automaat te pipen en knarsen. Nieuwe ringen en filter en smeermiddel hielpen niet. Oud genoeg om een nieuwe aan te schaffen van hetzelfde merk. Vooral om de vele pluimpjes tav smaak die ik altijd ontving.

mhruigrok 20-02-2015

Gisteren (19-2-2015) deze machine gekocht. Hiervoor had ik de ESAM4500 Machnifica Pronto Cappuccino. Deze had bijna 14000 kopjes koffie geleverd in ca. 5,5 jaar tijd.

Mocht je van plan zijn te twijfelen bij aankoop tussen de ESAM4500 en deze machine dan kan ik alvast aanraden om deze te kopen.

Deze machine is eigenlijk de opvolger van de ESAM4500 met dezelfde functionaliteiten en nog wat extra's. Er is méér nagedacht over de functionaliteiten en hoe de machine is opgebouwd. Pluspunten. Grotere bonenreservoir. Een veel beter en handiger functionerende Melk reservoir. Makkelijker schoon te maken (automotisch en niet meer door op een clean knop te drukken). Het melkreservoir is kleiner maar nog steeds groot genoeg. Er zit een waterfilter in het waterreservoir. Aansluiting melkreservoir op Machine is makkelijker schoon te maken. Er zitten wat extra functionaliteiten in het menu display. Bijvoorbeeld statistieken met hoeveel kopjes koffie er gezet zijn en hoeveel keer er is ontkalkt. De vormgeving is wat fraaier. Stijlvoller en slanker dan de ESAM4500.
Het apparaat maakt minder herrie!
Het mechanisme voor het in hoogte verstellen van de koffie afgifte groep is verbeterd en is nu traploos instelbaar en hoger instelbaar dan bij de ESEM4500. Makkelijker bij grote mokken voor de cappuccino.

Kortom over heel veel functies is goed nagedacht en zijn verbeteringen doorgevoerd. Daarnaast, en dat is niet onbelangrijk, is de koffie en cappuccino nog steeds heerlijk en is deze warm genoeg. De warmte is overigens instelbaar in het menu. Over een aantal maanden zal ik een update geven als ik hem wat langer in bezit heb!

Jetje 18-05-2016

Komt de update nog? Ben wel benieuwd hoe hij tot nu toe bevalt!

C.Duits 23-02-2015

Ik heb een Ecam 22 360S koffiemachine nu ruim één jaar. Ik heb er nog weinig geluk mee gehad. Na ong. 6 maanden raakte het apparaat oververhit en heeft de monteur er een ander onderdeel ingezet. Nu weer na ong. 6 maanden is mijn hele melkopschuim- systeem naar de knoppen en zit ik weer te wachten op de monteur, die komt 10 maart. Hiervoor had ik een Esam 4500, die heb ik ruim 4 jaar gehad zonder veel problemen. Ik moet wel zeggen dat de Ecam 22 wel gemakkelijker is schoon te maken en ook warmere koffie geeft, maar verder heb ik er weinig plezier van tot nu toe. Ik hoop dat andere bezitters van een Ecam 22 meer geluk met dit apparaat hebben dan ik.

heinvlieger 27-02-2014

Vorige machine was een siemens. Die heeft flink dienst gedaan en wij waren daar tevreden over. De koffie van de de longhi machine smaakt echter beter en er blijft minder prut in de zetgroep achter. Het is ook minder vaak nodig om de machine schoon te maken en te ontkalken. Voorlopig zijn we zeer tevreden over deze machine. Enige minpuntje is de temperatuur van de cappuccino die wat aan de lage kant is.