Saeco HD8769/01 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 55 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco HD8769/01 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Gerry 24-02-2018

Perfecte keuze

Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

Wij hebben deze Saeco al ruim 4 jaar en we zijn er nog elke dag blij mee: heerlijke cappuccino, espresso etc.
Je moet wel consequent ontkalken maar als je de routine kent is het in een half uurtje per maand geregeld.
We hebben 1 keer een probleem gehad met een verbogen onderdeel van de melkhouder en kregen toen een kosteloze vervanging.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Heerlijke koffie, cappuccino etc

Minpunten

• Luidruchtig tijdens het bonen malen

Mooisteliefste 13-12-2017

Saeco philips espresso app HD8768/01

Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

Binnen 1,5 dikke storing ben niet tevreden over deze app ivm luchtdruk en storingen . Onderhoud altijd goed verricht maar is al 2 x terug geweest voor reparatie, op gerepareerde onderdelen maaaaar 2 maanden garantie en je raad t al net na 2 maanden weer de zelfdw foutmelding helaas noodgedwongen andere app in huis genomen !

Product vind ik zeer slecht namens hoeveel t kostenplaatje is !

Bij mij komt er nooit weer een philips espresso app in huis !

Pluspunten

• Eerst wel redelijke koffie smaak
  • Was makkelijk in gebruik

Minpunten

• Te duur qua koffie app
  • Snel storing
  • De garantie periode te kort
  • Garantie op vervangende onderdelen te kort
  • melkschuimer de oorzaker is van storingen

Johanna 21-11-2017

Mooi uiterlijk

Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

3,5 jaar geleden gekocht bij Mediamarkt. De machine is 3 keer terug gebracht in de beginperiode omdat hij telkens op storing sprong. Na de derde keer ging het een tijd goed, lekkere koffie en gebruiksvriendelijk. De melkopschuimer vond ik niks en die staat al lange tijd ongebruikt in de kast. Helaas springt de machine de laatste tijd weer op storing, er wordt aangegeven dat de bonen niet gemalen kunnen worden. We hadden extra garantie maar die was een half jaar afgelopen dus of we €300 wilden betalen voor een nieuwe zetgroep. Mediamarkt gaf aan dat er 4 jaar staat voor de levensduur van deze machine. Dus wil he deze machine aanschaffen mag je wel goed nadenken of je zoveel geld wilt uitgeven waar de verwachte levensduur 4 jaar us. Voor ons geen Phlips koffiemachine meer.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Gebruiksgemak
  • Mooi om te zien

Minpunten

• Snel op storing springen
  • Melkopschuimer veel werk om schoon te maken
  • Veel water in afvalreservoir

NoPhilips 26-10-2017

Philips doe eens je plicht

Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

Ik heb het apparaat gekocht bijna 5 jaar geleden, maar heel weinig gebruikt wegens allerlei problemen vanaf de dag één. Om die reden heb ik altijd in parallel een Nespresso machine in huis gehad. Gedwongen dronken wij in de afgelopen eerste 4 jaar meer dan 95% van onze koffie uit het Nespresso apparaat. Dat is sinds 6 maanden 100% geworden wegens de totale weigering van het apparaat. Er komt geen vocht meer uit! Wegens tijdsgebrek heb ik pas kortgeleden weer eens contact gehad met Philips. Van hun heb ik te horen gekregen dat zij het wel kunnen repareren maar het apparaat valt buiten garantie.
Als ik de recensies lees, krijg ik de indruk dat ik gewoon pech heb gehad en slecht apparaat getroffen. Momenteel ben ik bezig om een vervanger te zoeken. Maar gegeven mijn ervaring met Philips machine en kans op een dubbele pech lijkt mij niet verstandig om weer eens een Philips te kopen!

Pluspunten

• Strakke design
  • Makkelijk in bedineing
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Veel problemen: het apparaat doet het gewoon niet
  • Philips negeert klachten van klanten
  • Duur in onderhoud

Edwin 28-02-2017

Probleemgeval

Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

Alleen maar problemen mee gehad. Heb nu iets meer dan twee jaar en al diverse keren terug geweest voor verschillende problemen. Nu geeft die weer aan dat het bonenreservoir niet goed dicht is. Alles al geprobeerd. Morgen snel een ander kopen en nooit meer een Philips

Pluspunten

• Smaak koffie

Minpunten

• Onbetrouwbaar
  • Lawaaiig

Lisa 22-01-2017

Tevrede gebruiker

Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

Wij hebben de saeco moltio nu bijna 2.5 jaar en heb uitgerekend dat we er ongeveer 7.285 kopjes koffie mee gezet hebben tot nu toe! (Mijn vriend drink ong.koppen per dag plus de extra kopjes die gezet zijn met verjaardagen visites enz! Dus waarschijnlijk wel meer dan dat😉)
Wij doen m altijd direct ontkalken wanneer de machine dat aangeeft en nog steeds zeer tevreden over de machine!
Helaas is nu de sensor kapot gegaan die ziet dat het bonen reservoir erin zit. Maar dat vind ik geen probleem na zoveel koppen lekkere koffie!
Enig zoekwerk verteld me dat ie wel gerepareert kan worden; dus we hopen daarna weer op vele lekkere bakkies koffie!

• Goed warm
  • Vele soorten mee te zetten

Minpunten

• Klein bonenreservoir

rafdaems 29-12-2015
Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

Na een uitgebreide, maar makkelijke installatie van mijn eerste 'echte' koffie kunnen genieten. De smaak was top, de temperatuur loeiheet (instelling stond op max.) Ook de Latte Macchiato ging feilloos met de meegeleverde melkkaraf en was op en top zoals je 'm zou verwachten. Over duurzaamheid kan ik mij niet uitlaten, aangezien het toestel nog maar enkele dagen in mijn bezit is. Mijn oordeel tot nu toe; een absolute aanrader...

Zwabber 19-12-2015
Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

Ondanks de heerlijke koffie en het prachtige uiterlijk van het apparaat is het absoluut geen aanrader!
Het apparaat gekocht in april 2015 en nu al voor de 2e keer defect. De 1e reparatie heeft bijna 4 weken geduurd (error 21). Na terugkomst van het apparaat, binnen 2 weken weer een storing (error 15)
Ben benieuwd hoe lang we hem nu weer kwijt zijn.....

Zwabber 30-12-2015

Vandaag het apparaat weer terug gehad en ik kan weer genieten van een heerlijke bak koffie.
Tijdens de reparatie zijn de thermostaten en de warmte sensor vervangen.
Nu maar hopen dat ik nog heel lang, storingsvrij mag genieten van de koffie van deze machine.

Zwabber 03-03-2017

Apparaat bleek niet meer te repareren en er is een vervangend apparaat, de HD8832/01 opgestuurd.
Jammer genoeg een apparaat met beduidend minder functionaliteit en ben nu in overleg met Philips dat ik een apparaat met dezelfde functionaliteiten terug wil als de oude. Gewoon met 1 druk op de knop een Latte of Cappuccino.

Zwabber 01-02-2017

Jaartje later en wederom kapot...... Gelukkig nog binnen de garantie dus gelijk maar weer een storing aangemeld.
Zelfde probleem als de 1e storing. Apparaat geeft tijdens het ontkalken aan dat het water reservoir leeg is, maar het reservoir is nog zo goed als vol.
Inmiddels heb ik mijn buik er ook vol van. Wat een maandagochtend-ding! (maar eerlijk is eerlijk, de koffie is geweldig)

Gerritwillmm 12-12-2015
Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

Heb de saeco moltio nu een jaar, goed tevreden over de smaak ,koffie is net heet genoeg,met een lekker schuimlaagje.
Het onderhoud is wel te doen ,en ik doe hem 1x per maand ontkalken en invetten.Het was wel een gezoek hoe en waar je moest invetten.
Ik heb in het begin een aantal maanden een filter gebruikt,maar toen moest je ook elke maand ontkalken.
Verder is het een prima machine als hij het zo blijft doen,maar dat weet je nooit.

Henry van der Burgh 25-01-2016

Ja dat klopth helemaal. Dan hoef je pas na 5000 beurten te ontkalken.

Alex2000 13-12-2015

Ik van een aantal koffiebranders gehoord dat als je een waterfilter gebruikt, niet elke maand hoeft te ontkalken. je moet de waterhardheid wat lager zetten. Ik weet niet of het wat uit maakt maar kan me voorstellen dat je dan een langere ontkalkinterval hebt.

Sanne2502 27-11-2015
Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

Ik ben lang opzoek geweest naar een machine die mijn koffie voorkeuren goed kon maken. Deze aankoop was een schot in de roos. De cappuccino en late machiato functie maken het heel gemakkelijke om een lekkere koffie te zetten. Daarnaast is hij makkelijk in gebruik en de mogelijkheden om de bonen te wissel is ideaal.
Kortom ik ben erg blij met de aankoop van deze machine.

Daan.j 27-10-2015
Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

Prettig apparaat van duurzame materialen.
Makkelijk in gebruik en schoon te maken.
Wisselen van bonen is snel gedaan met de bonenwisselaar.

Alex2000 29-11-2015

Duurzame materialen ? noem jij plastic duurzaam? Overigens, die van ons is 5x teruggeweest ter reparatie. Duurzaam is hier ver te zoeken.

w.wigman 30-11-2015

Waarom kan kunstof niet duurzaam zijn?
Weet u van welk soort kunstof het gemaakt is? hebt u daar onderzoek naar gedaan?
Dat die van u 5x terug is geweest zegt verder niets, die van mij is al 5x niet teruggestuurd, ook dat zegt niets.
Beter zou het zijn als u omschrijft wat de problemen zijn, daar heeft men wat aan hier.
Op deze manier kunt u ook wel van een concurrent zijn die doet alsof het een slecht apparaat is.

Alex2000 01-12-2015

zie onderstaande berichten. Daar staat denk ik wel duidelijk omschreven wat er aan deze koffiezetter mankeert. Service bij saeco is ver te zoeken dat ze naar 5x maar door blijven "repareren". Gelukkig nog steeds garantie.

Op uw manier zou het overigens zomaar kunnen zijn dat u voor Saeco werkt ;-)

MMG 09-09-2015
Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

Onze vorige koffieautomaat was defect en omdat wij graag goede lekkere koffie drinken zijn we direct op zoek gegaan naar een vervanger. In deze prijscategorie, rond de 600,- kwamen we al snel bij de Saeco Moltio HD8769 uit. De verschillende reviewsites (inclusief de zeer betrouwbare Duitse Stiftung Warentest) zijn erg positief. Het apparaat kan met één druk op de knop heerlijke koffie, espresso, latte machiatto , cappuccino etc. zetten en doet dat redelijk stil, snel, en erg goed. De smaak van de koffie komt er met deze beter uit dan met onze vorige, de melk wordt prima opgeschuimd, en het is heet! Op de stand medium is de koffie te heet om direct te drinken. We hoeven onze kopjes nu niet meer voor te verwarmen. De uitloop is hoog genoeg voor lange glazen, de inhoud van het water reservoir, de bonen, en opvangbak voor de koffie zijn groot genoeg om niet elke dag alles te hoeven bijvullen. Wel zijn de druktoetsen wat vreemd en beweegt alles mee met het indrukken, maar ze geven wel een redelijke feedback met een klik. Je kan m trouwens alleen echt uitzetten aan de achterkant, met de knop aan de voorkant kun je m alleen in StandBy zetten. De HD8769 is ook smal, neemt dus weinig ruimte in beslag en is ook erg mooi om te zien. Vrijwel alles is in te stellen, en aan te passen aan je wensen. Dus deze machine kan voor iedereen het perfecte kopje koffie zetten. Je eigen sterkte en hoeveelheid, hoeveel melk etc. is op te slaan. Een nadeel lijkt het uitgebreide onderhoudsschema te zijn, maar dat geldt voor meer koffiemachines. Je krijgt er wel echt lekkere hete persoonlijk aanpasbare koffie voor terug.

Prinsjan61 25-08-2015
Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

Het is een erg arbeidsintensief karwei om aan de koffie behoefte van ons gezin te voldoen. Water vullen of legen,bijvullen, spoelen, drap weg gooien,ontkalken,bonen schudden en bij vullen smeren en invetten. nounou ik krijg heimwee naar mijn simpele snelfiltertje.
Klap op de vuurpijl is de onvermijdelijke storing.
Geen druppel kwam er meer door.
Gebeld. Nou dan krijg je een aardige vrouw aan de lijn die net doet of je nog nooit koffie gezet hebt.
Zelf aan het sleutelen gegaan want 115 euro uitgeven om hem te laten repareren is me te veel.
De zetgroep er uit. Het ronde pers gedeelte zit met 1 inbus schroefje vast. Dit heb ik met een grote toewijding gedeeltelijk los geschroefd. De zeef komt dan wat los te hangen.
Vervolgens een fles ontstopper er bij en de boel laten weken.
En dan weer in elkaar zetten.

Klaar!!

Alex2000 01-12-2015

volgens Saeco moet je elke maand een kalkfilter vervangen van 11 euro + ontkalken á 9 euro. Bij elkaar 144 euro per jaar aan onderhoud ben je zowiezo kwijt. Niet vergeten om ook de pakking van de zetgroep te vervangen en maandelijks de koffieoliebonenverwijderaar te gebruiken.

kortom: veel werk, ongeveer 150 euro per jaar extra aan onderhoud.

Maar wel lekkere koffie :-)

w.wigman 24-05-2015
Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

Smaak: Tot nu toe had ik steeds een Jura (S70), als ik het daarmee vergelijk is de crema laag beter, de temperatuur hoger en zoals deze hoort te zijn en komt door dit alles de smaak beter tot zijn recht.

Mogelijkheden: Alles valt te programmeren, alleen had het wat uitgebreider mogen zijn. Zoals bijvoorbeeld een aparte spoelknop.
heb nog niet kunnen ontdekken of de hoeveelheid maling (fijnheid is in te stellen op maalschijf zelf) in te stellen valt en of temperatuur in te stellen valt.
Mooi zou zijn geweest als men aan de voorkant bovenop een warmhoudplaatje voor de kopjes had gemaakt, het wordt namelijk wel warm daar, dus dat had prima gekund en had ook niets afgedaan aan het design wat mij betreft.

Gebruiksgemak: top precies zoals ik het wil en net zo gemakkelijk dan bij de Jura. De knoppen reageren soms wat moeizaam, maar dat is geen punt waar ik echt super veel problemen mee heb.
Het verwisselen van bonensoort door middel van bakjes verwisselen vindt ik echt geniaal, dit is een mogelijkheid die grote waardering van mij krijgt.

Vormgeving: Natuurlijk erg persoonlijk, vindt het een mooi apparaat. Niet te druk in kleuren, maar toch niet saai. Mooi LCD display dat goed af te lezen is.

Duurzaamheid: Dat kan ik nog niet beoordelen, daarvoor is het apparaat te kort in bezit.

Al met al een apparaat dat zich kan gaan meten met Jura wat mij betreft.

baas42 03-03-2015
Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

Blijven steeds bonen vastzitten voor de molen. Moet er het reservoir uithalen en schudden. Volgens Philips custumer care is het beter GEEN espresso bonen te gebruiken.
Heeft iemand anders hier ook last van ?

Alex2000 05-03-2015

Hoi Baas42,

Vreemd dat jij volgens Phillips Customer care juist het advies hebt gekregen om GEEN espresso bonen te gebruiken. Ik kreeg juist WEL het advies om espresso bonen te gebruiken omdat het een espresso apparaat is, volgens mij zitten de huisvrouwen daar dus ondeskundig advies te geven, en zeggen zomaar wat. Overigens: mijn apparaat is nu voor de 4e keer binnen een jaar voor reparatie weg.

baas42 23-06-2015

Gebruik nu bonen van de Hema i.p.v. D.E. en probleem is opgelost. Waarschijnlijk zijn deze bonen niet zo vet.

baas42 06-03-2015

Het wordt steeds erger. Zou graag de machine ruilen voor een machine van een ander merk. Bij Philips/Saeco wordt je ook niets wijzer.

Erikho 07-02-2015
Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

De temperatuur van deze machine is véél te laag. Ik kom met meten niet hoger dan 65 graden, zowel bij de koffie als het aparte heetwater tappunt. Het maakt niet uit of je de instelling op min., med. of maximum zet, hij komt niet hoger dan 65 graden. De koffie koelt daardoor niet alleen snel af, maar smaakt ook minder, je krijgt er pijn in je buik van! Dit kan natuurlijk niet voor zo'n duur apparaat. Ik heb deze storing gemeld, kijken wanneer ik een reactie krijg.

Alex2000 31-01-2015
Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

Wij hebben deze koffiezetter nu iets meer dan een jaar en gaat voor de 3e keer voor reparatie weg.Eerste keer kregen we ineens thee zo dun de koffie was, de tweede keer lag het hele compartiment waar de koffiedikbak en de zetgroep in stond telkens helemaal vol met koffie. Nu krijgen we helemaal geen koffie meer. De service van Philips is enorm slecht. Wij hebben 779 euro voor dit apparaat betaald, dan mag je toch enige service verwachten. Je bent het apparaat minstens 2 weken kwijt ( dus niet tot 10 dagen), er is geen vervangend apparaat en ze komen ook niet langs met een monteur die dat apparaat repareert. Deze laatste keer wordt je als klant als een verstandelijk gehandicapte behandeld. Woensdag gebeld, probleem uitgelegd opdracht meegekregen om te proberen en wordt de volgende dag teruggebeld om te verifieren of het gelukt is. NIET DUS !!, dus weer zelf bellen, en weer het hele verhaal doen. Ze bellen dus niet terug. Vandaag zaterdag en weer zelf gebeld. Wilden ze weer het hele riedeltje afspelen, maar dat gaat m dus niet worden. Dinsdag wordt ie opghehaald en hopen dat ie 2 weken later klaar is. Overigens, ik onderhoudt het apparaat WEL met de orginele (veel te dure) producten omdat ik er zeker van wil zijn om goede kwaliteitskoffie en een betrouwbare koffiezetter te verkrijgen. Dit heeft dus geen effect waardoor ik andere merken onderhoudsproducten ga kopen.

Ik raad dit apparaat dus NIET aan. Zowieso geen Saeco meer gezien de ellende dat je krijgt bij de aftersales.

lechim1963 01-01-2015
Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

Prima apparaat. Klachten die beschreven worden komen vaak doordat men het apparaat niet goed schoonhoud. Als je de bonenbak niet reinigt regelmatig, wordt deze vettig en de bonen lopen dan niet meer goed door. Verder moet je melk houder goed schoonhouden en koffie zetgroep regelmatig afspoelen. Als je dit allemaal netjes bij houdt heb je een prima koffie zet apparaat met een heerlijke smaak.

Jentine 31-10-2014
Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

Mooi, handig apparaat, wat mooi staat op je aanrecht, makkelijk in gebruik is, en vooral warme koffie zet!

Nog niet alles uitgeprobeerd, maar we zijn er nu al heel blij mee

petra visser 29-06-2014
Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

Sinds een paar weken in het bezit van de Moltio HD8769 apparaat. Het schuim voor de cappuccino is goed. De temperatuur van de koffie loopt daardoor wel snel naar beneden. Ik ben niet heel tevreden over de kwaliteit. Het gebeurt geregeld bij het zetten van een cappuccino dat ik denk wat is hij waterig. Hij heeft dan wel koffiebonen gemaald maar die koffie wordt dan op één of andere manier niet goed verwerkt en hij doet dan bij de melk gewoon heet water. Hij verbruikt op deze manier bij de foute kopjes wel erg veel bonen. Om deze fout te omzeilen zet ik eerst een espresso en daarna laat ik de melk opstomen. Ik gebruik dure bonen bij een van een speciaalzaak in koffie maar dit wordt op deze manier ook wel een heel dure hobby.
Hij wordt op tijd schoongemaakt met alle middelen die daarbij voor in de handel zijn. Ook moet hij geregeld ontluchten? Er komt dan ook rook/stoom aan de zijkant van het apparaat.
Kortom voor de 600 euro die ik er voor heb betaald, had ik misschien beter een ander product kunnen kiezen.

Alex2000 24-05-2014
Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

Het apparaat nu een paar maanden, heb al 2 keer de antikalk procedure moeten doen. Mijn idee is dat best veel. Ook moet ik meer koffie uit het apparaat halen ipv uit t opvangbakje. Elke dag water bijvullen en bijna 2x per dag de lekbak met water leegmaken.

Al met al een apparaat met lekkere koffie, maar je moet de herrie, vaak lekbak leegmaken en t apparaat schoonmaken voor lief nemen. Ik weet niet of t normaal is, maar ik denk niet dat t normaal is.

Zeker als t water op is terwijl ie een bakje koffie zet, dan ben ik bang dat ie uit elkaar knalt. Zo'n herrie maakt ie dan. En je krijgt een half bakje koffie.

Ik ben dus niet echt tevreden.

AvanVliet 10-07-2014

Bij het aan- en uitzetten spoelt hij altijd de leidingen even door. Ik heb er dan altijd een bekertje onderstaan om dat water op te vangen, dan hoef je de lekbak nog maar 1 of 2x per week leeg te maken.

Alex2000 19-10-2014

Update:

Contact gezocht met Philips omdat ik erg vaak en veel gemalen ongebruikte koffie in het apparaat had zitten waardoor ik koffie kreeg dat nog doorzichtiger was dan thee.

Volgens Philips is dit normaal en dat komt omdat ik de verkeerde bonen gebruik. Je mag er alleen Espresso bonen in doen, en geen normale koffiebonen. U begrijpt, dit slaat werkelijk nergens op. Maar goed, toch maar gedaan maar zoals verwacht maakt het niets uit. Wederom contact gezocht en foto's aangeleverd van de koffie dat in het apparaat is, en de koffie dat ie zet. Hierdoor kon ik het apparaat opsturen en na 2 weken kreeg ik hem terug met de oplossing: je kan de sterkte instellen door het aantal bonen te selecteren op t moment van koffie zetten. pffff

Wederom een klacht ingediend via de chat en verteld dat dat het niet is. De klacht was dat er meer koffie in het apparaat zat dan in de kom. Ik had de foto's in kleur uitgeprint en bij het apparaat gedaan.De gemalen bonen worden in het apparaat verspreid. Dus wederom het apparaat 2 weken kwijt. Nu dus een nieuwe zetgroep geplaatst. Tot op heden geeft ie koffie zoals het in het begin was, maar ik ben bang dat ik over een jaar weer met hetzelfde probleem zit.

kortom: totaal 4 weken zonder koffie gezeten want vervangende koffiezetters zijn er niet. Dus houdt er rekening mee dat als t apparaat defect is dat je ook een koffiezetter achter de hand moet hebben, wat ik trouwens ook een slechte service vindt voor zo'n duur apparaat.

Overigens ik heb 779 euro betaald en de gratis koffiemokken van koffiediscounter nooit gehad. Die verwijzen naar philips, en philips weer naar koffiediscounter.

ArnoudF 05-04-2014
Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

Waardeloos apparaat. Geeft problemen met de zetgroep. Toen ik Koffie Discounter belde wilden die me eerst doorsturn naar Philips. Toen ik daar geen genoegen mee nam kreeg ik meteen (binnen 3 seconden) een mailtje met verdere instructies hoe het op te lossen. Toen ik na een uur puzzelen eindelijk de zetgroep er goed in had kreeg ik de volgende storingsmelding. Het koffiebonen reservoir niet geplaatst. Weer een uur verder heb ik het opgegeven. Ik breng dit apparaat terug en wil een ander.

gerard1949 23-03-2014
Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

na 2 weken maalde de machine geen koffie meer.verzonden en hersteld in belgie.
de melkopschuimer functioneerd zeer slecht, bijna geen schuim.
de waterkan heeft een plastic dopje die het water zou moeten afsluiten, maar helaas......
de opvang bak van de koffie blijft nat, daardoor een vieze skurrie in de opvangbak.
NOOIT meer een Philips Saeco machine !!!!!!!!

ronyamaha 12-03-2014
Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

Even een update,de melkbeker van deze machine was binnen 9 dagen defect.Het metalen buisje wat in het pvc buisje zit is er uit komen vallen,dit Is echt zeer kwetsbaar, en wij kregen de melkbeker er bijna niet meer er van af.Opgestuurd en deze machine was niet meer te repareren,en ook nog eens 5 weken weg geweest voor reparatie.
Ik was dus zeer teleurgesteld. wij hebben het geld gelukkig terug gekregen,en inmiddels een Siemens apparaat aangeschaft.
Deze Siemens had ik veel eerder moeten nemen i.p.v. deze Philips.Dus voor duurzaamheid een 1

misstris 03-03-2014
Geschreven voor: Saeco HD8769/01 zwart

19 dec 2013 gekocht en sinds 2 maart 2014 defect. machine maalt wel maar koffie gaat rechtstreeks naar de lekbak. Machine is goed onderhouden volgens de instructies in de gebruikershandleiding. Philips haalt de machine binnen 1 dag op, nu nog afwachten hoe lang we ons bakkie moeten missen.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is?