Saeco HD8768/01 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco HD8768/01 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Getergde klant 17-11-2016

Lekkere koffie

Geschreven voor: Saeco HD8768/01 zwart

Ik heb dit apparaat minstens 10%van de tijd moeten missen vanwege steeds weer nieuwe en terugkerende mankementen. Ik denk dat ik de pech had dat ik een zgn "maandagochtend" machine heb gekocht.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Voldoende mogelijkheden

Minpunten

• Steeds weer nieuwe mankementen
  • Reparateur SERVILUX repareert niet goed.
  • Soms 6 weken in reparatie ipv 5-10 werkdagen
  • Geen leen-apparaat tijdens reparatie

Jos 10-11-2015
Geschreven voor: Saeco HD8768/01 zwart

Heerlijke koffie en lekker warm. Machine te kort in bezit om de duurzaamheid nu al te kunnen beoordelen.

petra visser 25-06-2014
Geschreven voor: Saeco HD8768/01 zwart

Sinds een paar weken in het bezit van dit apparaat. Het schuim voor de cappucciono is goed. De temperatuur van de koffie loopt daardoor wel snel naar beneden. Ik ben niet heel tevreden over de kwaliteit. Het gebeurt geregeld bij het zetten van een cappuccino dat ik denk wat is hij waterig. Hij heeft dan wel koffiebonen gemaald maar die koffie wordt dan op één of andere manier niet goed verwerkt en hij doet dan bij de melk gewoon heet water. Hij verbruikt op deze manier bij de foute kopjes wel erg veel bonen. Om deze fout te omzeilen zet ik eerst een espresso en daarna laat ik de melk opstomen. Ik gebruik dure bonen bij een van een speciaalzaak in koffie maar dit wordt op deze manier ook wel een heel dure hobby.
Hij wordt op tijd schoongemaakt met alle middelen die daarbij voor in de handel zijn. Ook moet hij geregeld ontluchten? Er komt dan ook rook/stoom aan de zijkant van het apparaat.
Kortom voor de 600 euro die ik er voor heb betaald, had ik misschien beter een ander product kunnen kiezen.

amamichiels 30-11-2013
Geschreven voor: Saeco HD8768/01 zwart

Ik heb sinds een paar dagen het apparaat en hij bevalt tot nu toe heel goed. Na een dag hadden we hem al binnen en na het installeren hebben we er meteen veel plezier van gehad.

De koffie lungo, cappuccino, latte en espresso smaken goed! Het is snel klaargemaakt en gelukkig zijn er meerdere mogelijkheden que sterkte.

W80 20-11-2013
Geschreven voor: Saeco HD8768/01 zwart

Wij hebben de Moltio nu een week in bezit en hij bevalt uitstekend. Wij hebben hem gekocht om vooral goede lungo’s mee te zetten, maar de espresso en cappuccino's zijn ook super. Doordat je makkelijk in kunt stellen hoeveel water en hoeveel koffie wordt gebruikt kun je makkelijk de smaak beïnvloeden. Het apparaat is snel warm en vrij makkelijk schoon te maken. Wat ook goed bevalt is de inhoud van het waterreservoir. Minpuntjes zijn de knoppen aan de voorkant, het apparaat is geheel van plastic en het apparaat dropt aardig wat water in de lekbak.

arimandannaana 15-10-2013
Geschreven voor: Saeco HD8768/01 zwart

Heel mooi ding. Een nadeel is dat er geen extra koffiereservoir bij zit maar wel een extra deksel. Groots nadeel is dat je maar de hele dag niets anders wil gaan doen dan koffie drinken :)

jwmmk 15-10-2013
Geschreven voor: Saeco HD8768/01 zwart

Na jarenlang het gemak te hebben ervaren van een Senseo, waren we nu toe aan echte koffie, met echte bonen. Door het verwisselbare reservoir is het eenvoudig om verschillende bonen te gebruiken. Soms zit er een boontje dwars waardoor het verwisselen van het reservoir lastig is, vandaar een 9 ipv een 10 voor gebruikersgemak. Ook voelen de knoppen wat goedkoop aan. Het schoonmaken is erg eenvoudig en de koffie smaakt super. Kort en goed een super apparaat !!

jwmmk 15-10-2013

Oeps, review bij verkeerde type geplaatst. Deze review heeft betrekking op Saeco Moltio HD8769

kws-68 15-10-2013
Geschreven voor: Saeco HD8768/01 zwart

Prima, espressoapparaat, smaak is geweldig als je goede bonen gebruikt. Zetgroep is eenvoudig te verwijderen. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Maar gezien de reputatie van Saeco zal dat ook wel dik in orde zijn...

Anoniem 15-10-2013
Geschreven voor: Saeco HD8768/01 zwart

Prima apparaat goede prijs kwaliteitsverhouding, had hiervoor een Jura Ena 7, maar de espresso van deze Saeco smaakt beter, dikkere crèmelaag en vollere smaak. Daarnaast heeft deze Moltio het voordeel dat je de zetgroep kan verwijderen en schoonmaken, iets dat bij de Jura niet kan. Dus een aanrader...

edwinspam 29-09-2013
Geschreven voor: Saeco HD8768/01 zwart

prima espressomachine! hiervoor hadden we een DeLonghi ESAM4500, maar deze machine is een stuk beter. echt hete koffie en veel instelmogelijkheden voor de smaak.

over duurzaamheid is nog niet veel te zeggen, maar zal vast beter zijn dan de DeLonghi, die is in de drie jaar dat we hem hadden twee keer kapot gegaan.

pluspunten:
design
hete koffie
veel instelmogelijkheden voor smaak

minpunten:
knoppen voorzijde