Severin S2+ One Touch rood - Reviews

tile-Aantal kopjes
1 kopje per keer
Kleur(en)
rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Severin S2+ One Touch rood op Kieskeurig.nl.

• Slecht

keurige meid 24-10-2014
  • Product maand in bezit

We hebben zeer veel problemen gehad met de Severin S2 (de eerdere versie). Na precies 2 jaar was ik het zat; het apparaat moest telkens weer gerepareerd onder de garantie, en na 2 jaar was de garantie voorbij. Ik heb het apparaat teruggestuurd met een brief erbij, dat ze hem kunnen houden verder. Toen kregen we - op zich netjes - een nieuw apparaat, de nieuwe versie Severin S2+. Maar nu, na minder dan een maand, de melding "Fout in Watertoevoer". De fout blijft, wat ik ook doe, dus het apparaat moet weer terug naar de leverancier. Wat mij betreft nu voor de laatste keer. De service is goed, de koffie is goed, maar ik wil gewoon elke dag die goede koffie, niet het apparaat 2x per jaar terug naar de leverancier.

We gaan op termijn een ander merk espresso machine kopen, maar voorlopig eerst weer sparen en druppelkoffie drinken. P.S. vroeger had ik een Saeco en die heeft het ca. 8 jaar probleemloos gedaan. Toen was het apparaat versleten.

Mijn advies is: lees de reviews over de Severin2 en geloof alles wat er staat. Alle fouten die daar staan hebben wij ook gehad. En bij de S2+ lijkt het hele circus weer opnieuw te beginnen.