Krups Piccolo XS KP1A0810 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Piccolo XS KP1A0810 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

bkaptein 18-10-2019

Compacte aandachttrekker

In een zucht een prima kop koffie bereiden, niet te heet en niet te warm. In tegenstelling tot de duurdere uitvoeringen dient men echter zelf de watertoevoer te stoppen, anders stroomt de boel over of wordt de koffie te slap.

Pluspunten

• Snel klaar

Minpunten

• Knalrood snoer past niet in iedere keuken

Joppa 10-10-2019

Leuk klein apparaat

Ik vind het een fijn koffie apparaat. Lekkere koffie omdat je zelf de sterkte bepaalt! Het snoer in zwart zou het helemaal af maken in m’n keuken!

Pluspunten

• Compact

Minpunten

• Waterreservoir klein

Monnik72 09-10-2019

Superhandig koffieapparaat

Handig apparaat. Je kunt zelf bepalen hoe sterk je je koffie wilt drinken.
Makkelijk schoon te maken. Het waterreservoir is makkelijk bij te vullen.
Superhandig als je als enige in een gezin koffie drinkt. Lekker bakkie koffie.

Pluspunten

• makkelijk te vullen van het reservoir
  • neemt niet veel ruimte in

Minpunten

• niet echt een minpunt

Sabrine 08-10-2019

Compacte koffiemachine voor een snel en lekker kopje

De Piccolo XS is zoals de naam al aangeeft klein en heeft een mooi design. Het heeft een rood snoer, wat eerst een beetje storend is mar uiteindelijk niet meer opvalt en juist wel makkelijk is omdat je precies weet welke stekker van de Piccolo is.
Het apparaat is simpel in gebruik. Het gaat aan door de koffiela eruit te halen en gaat vanzelf weer uit. Wanneer je de hendel hebt overgehaald en de koffie stroomt moet je wel even opletten, want deze moet je zelf stop zetten. Zo kan je zelf bepalen hoeveel water er in de koffie gaat.
Wij hebben de bij bevoogdende Dolce Gusto koffie in verschillende varianten geprobeerd en dat smaakt goed. Er zijn veel verschillende koffievarianten beschikbaar en ook verschillende merken die beschikbaar zijn voor de Piccolo.

Pluspunten

• Veel verschillende smaken koffie
  • Mooi klein design
  • Snel
  • Zelf kunnen bepalen hoeveel koffie

Minpunten

• Klein waterreservoir

MarielleB 06-10-2019

Compact apparaat

Handzaam apparaat, lekker klein voor op het aanrecht. De handmatige bediening vind ik lastig. Ik houd van sterke koffie maar vind dit een beetje Senseo achtig. Niet helemaal mijn ding.