De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TI353201RW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Ad 31-05-2021

Siemens TI353201RW

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

Geweldig koffie-machine. Eenvoudig te bedienen. Weinig geluid tijdens het koffiemalen t.o.v. de vorige machine.
Heerlijke koffie. Echte aanrader.

NS 18-05-2021

Perfect kopje koffie

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

Al wat langer bekend met deze espressomachine en nu een aangeschaft. Super blij mee. Makkelijk in onderhoud en een goed kopje koffie. Fijn dat alles instelbaar is (hoeveelheid water, maalgraad, waterhardheid).

Pluspunten

• Makkelijk in onderhoud
  • Veel is instelbaar
  • Makkelijk cappuccino of latte maken

geen siemens fan 14-01-2021

lekkere koffie

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

Wat was dit een fijn apparaat. Goed 2 jaar geleden gekocht. Net voor de garantietijd voorbij was was die ineens stuk. Werd netjes gemaakt door siemens. Nu 3 maanden later lekt die aan alle kanten water. En nee nu geen garantie meer. Dit leuke apparaat moest minstens 4 jaar mee gaan. Maar helaas wij zijn er flauw van/ De koffie was heerlijk en zal het zeker missen. Maar voor dit geld had ik zeker wel iets beters verwacht.

Moniek 09-01-2021

Heerlijke cappuccino

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

Voor het eerst heb ik een koffiemachine met bonen, onder andere vanwege de mogelijkheid om ook cappuccino te maken. Tot nu toe bevalt het apparaat prima. Het is even zoeken naar optimale smaakbeleving, door de verschillende mogelijkheden die de machine biedt. Maar dat is ook fijn. Van mild tot zeer sterk, meer of minder schuim. Heerlijke koffie!

Pluspunten

• Veel opties
  • Lekkere koffie
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• schoonmaakwerk

JJ 07-01-2021

Eenvoudig te bedienen apparaat

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

Heel blij met ons nieuwe siemens espressoapparaat. Eerder hadden we de q7, maar de cappuccino was koud omdat de melk wel op geschuimd wordt, maar niet verwarmt. En dat is wat wij het meest drinken.
Dit apparaat is eenvoudiger, maar geeft heerlijk warme cappuccino. Het pijpje spoel je makkelijk even schoon tussen de koffie beurten door.

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Warme cappucino

Minpunten

• Luidruchtig
  • Een extra melk pijpje was fijn geweest

Jeroen 05-01-2021

Makkelijke bediening heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

Fijn apparaat werkt zoals het beschreven is alleen had hij naar mijn idee iets minder lawaai mogen maken tijden het spoelen.

Pluspunten

• Bediening
  • Opschuimer

Minpunten

• Lawaai tijdens spoelen

Mirjam 05-01-2021

Mooi ontwerp, strak, modern en eenvoudig

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

Onze oude espresso-apparaat (van een ander merk) heeft het na trouwe dienst begeven. En wat zijn we nu blij met ons nieuwe apparaat. Eenvoudig in de bediening, de mogelijkheid voor verschillende soorten koffie, een duidelijke display en de koffie is lekker heet als deze net gezet is.
Het ontwerp is, precies zoals wij wensten, prachtig in zijn eenvoud.
We hebben nu gekozen omdat Siemens voor ons staat voor degelijkheid, betrouwbaarheid en mooie ontwerpen.

Pluspunten

• mooi ontwerp
  • hete koffie
  • verschillende smaken op verschillende sterktes

Minpunten

• het geluid mag iets zachter

J.Hilgers 02-01-2021

Geweldige volautomatisch koffiemachine

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

Als oud Siemens collega, overtreft Siemens mijn verwachtingen weer.
Geweldig apparaat met veel mogelijkheden.
Makkelijk in gebruik en heerlijke warme koffie.
In een woord Super!!!!!
Dit apparaat is een aanrader.

Pluspunten

• heerlijke koffie
  • mooi design

Bakker 30-11-2020

leuke uitstraling

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

mijn beoordeling was goed maar na meerdere malen geprobeerd cappuccino te maken met verschillende instellingen en met Siemens chat gevraagd wat er fout kon zijn en wat het beste is om een goede bak cappuccino te maken wil het niet lukken gooi per dag wel zeker 5 koppen weg omdat hij niet goed de melk wil opschuimen heb er spijt van deze te hebben gekocht geen aanrader jammer had meer verwacht van Siemens dus maar weer terug naar Delonghi

Bakker 25-11-2020

leuke uitstraling

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

fijn apparaat alleen jammer dat het opschuimen van een cappuccino vaak niet goed gaat en ik toch zoals aangegeven volle melk gebruik uit de koelkast heb meerdere instellingen ivm melk opschuimen meer en minder melk veranderd maar heb het nog niet kunnen vinden toch jammer van zo een dure aanschaf.

Snelleke 10-11-2020

Heerlijke koffie, mooi formaat

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

Gemakkelijk in gebruik, veel mogelijkheden en toch een mooi klein formaat koffiemachine. Schoonmaken gaat gemakkelijk en de koffie smaakt heerlijk.

07-11-2020 07-11-2020

Geweldige koffiemachine!

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

Vindt het een erg mooie en goede koffiemachine! Lekker eenvoudig in bediening en hij geweldig lekkere koffie ! Het apparaat heeft een prima prijs / kwaliteits verhouding.

Pluspunten

• Prijs /kwaliteits verhouding
  • Heerlijke hete koffie

Minpunten

• Kleine koffiebonenbak
  • Geen waterfilter

Visser 25-07-2020

Goed apparaat, mooi design

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

Maakt heerlijke koffie en de koffie is goed heet. Heerlijke en goed cappuccino. Bij espresso is het het handigst om het in een klein espresso-glas te doen ipv een espresso-mok, omdat het anders snel is afgekoeld. Is nauwkeurig in te stellen en makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• goede smaak
  • mooi design

Minpunten

• zou iets minder geluid mogen maken

kurt faber 10-07-2020

eenvoudige bediening en lekkere koffie

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

Ik had hiervoor hetzelfde model reeds jaren en dit is de opvolger. Helaas had ik de handleiding bij de eerste aankoop niet goed gelezen of die van de nieuwe machine is nu duidelijker. Het probleem was niet regelmatige schoonmaak van zetunit.

Suanes 04-07-2020

Een genot!

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

Ik heb enkele apparaten versleten. Een volautomaat (instapmodel), cupjes apparaat, Senseo, piston semi automaat met bommenmaker er naast. Uiteindelijk ben ik voor dit model gegaan en ik heb er geen seconde spijt van. Het gebruikersgemak, de degelijke onderdelen. Echt een super goed apparaat. De koffie smaakt fantastisch en kan niet tippen aan alle andere apparaten die ik ik gebruik heb gehad! Nu nog hopen dat deze een tijd mee mag gaan en het kan niet meer stuk.

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Smaakt fantastisch

Minpunten

• Spoelt vaak
  • Geluid had iets minder gemogen.

Marco 19-06-2020

Baristo in de dop

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

Dit apparaat ziet er natuurlijk fantastisch uit, gebruikersgemak is helemaal in orde. We zijn nog op zoek naar de beste smaak koffiebonen... maar dat is het leuke deel. Na jarenlang tevreden nespresso drinken, dit apparaat aangeschaft. De eerste paar dagen de verschillende koffiesmaken geprobeerd, altijd even wennen aan andere koffie maar het bevalt goed.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Koffiebonen
  • Volledig automatisch
  • Melkschuim in kop

Minpunten

• Apparaat reinigt zichzelf voor en na (langzaam)

Koffiedrinker 14-06-2020

Aanwinst voor de keuken

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

Mooie betrouwbare machine die heerlijke koffie maakt. Hierbij heb je keuze uit espresso, cafe crema, cappuccino en latte machiato. Direkt warme melk vanuit je kopt, eenvoud en gemak. Neemt bovendien niet te veel plek op je aanrecht in.

Pluspunten

• goede koffie
  • mooi design

Pim 24-05-2020
  • Product gekregen

Siemens iQ300

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

In een handomdraai heerlijke koffie. Wat erg makkelijk is is dat er geen los bakje moet worden geinstalleerd om melk op te schuimen maar dat dit rechtstreeks in de mok kan.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Geen los bakje voor melk op te schuimen
  • Simpel en gebruikvriendelijk

Minpunten

• Soms wat lawaaierig

jeroen 23-05-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

Perfecte koffie goed warm en met bijna geen herrie en doet bijna alles zelf je hoeft niet te denken ls je capacino wil hoe je het moet doen wand dat doet het apparaat voor je

Pluspunten

• Stil
  • Zet hete koffie
  • vol automatisch
  • goed schoon te houden
  • en instellingen zijn erg eenvoudig

Kevin van der Geest 18-12-2019

Heerlijke machine in gebruik

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

Elke dag zet in meerdere lekker bakjes koffie met deze machine. Hij komt snel uit de standby stand, maakt weinig geluid en is makkelijk in de onderhoud. Ik had nooit verwacht mijn filter apparaat zo snel aan de kant te schuiven.

Pluspunten

• Snel uit standby
  • Lekkere koffie
  • Makkelijk in onderhoud
  • Veel ruimte voor de afvalbak
  • Stil

Minpunten

• Geen kopjesopwarmer

Preilien 14-12-2019

Luxe en huiselijk

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

Bij het uitpakken van het pakket viel gelijk het uiterlijk van het apparaat op. Luxeus, een mooie kleur en overzichtelijk. Zonder in de handleiding te kijken stonden bij ons op tafel vele heerlijke cappuccino's. Wel was wanneer de tweede in de maak was dat de eerste al makkelijk te drinken was qua temperatuur, dit vind ik zelf een groot nadeel, vooral als er bezoek is die wat lekkers te drinken wil. De temperatuur lijkt vooral te laag doordat het apparaat niet heel snel is en op een of ander manier de melk niet tot de juist temperatuur wordt verwarmd. Maar oh ze smaken heerlijk, ook lekker met verschillende soorten melk (bijv. kokos; aanrader!). Het schoonmaken blijft wel altijd een dingetje, er zit meer werk aan dan een filterapparaat maar dan heb je geen verse bonen en koffie-melk-creaties. Al met al een fijn, mooi en goed apparaat met heerlijke koffie zoals in een hotel. Maar niet voor als er meerdere gasten over de vloer zijn.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Gebruiksgemak
  • Uitstraling

Minpunten

• Snelheid
  • Temperatuur bij melk gebruik

Hugo 10-12-2019

Erg mooi apparaat met heerlijke koffie!

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

Wat een mooi koffiezetapparaat. Heel mooi strak design wat niet misstaat in de keuken. Verder is het apparaat zeer makkelijk schoon te maken en te onderhouden.
De koffie is goed en er zijn diverse mogelijkheden om de koffie naar je wensen aan te passen. De maalsterkte, hoeveelheid water per kopje en hoeveelheid koffie kunnen allemaal worden aangepast.

Pluspunten

• Makkelijk in onderhoud
  • Veel mogelijkheden
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen melding als bonen op zijn

Sandra 04-12-2019

Mooi apparaat, lekkere koffie, melkschuimer minder.

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

Design van het apparaat vind ik erg mooi! Toevoeging in mijn keuken. Het apparaat is makkelijk in gebruik en spreekt voor zich. Er zijn veel instellingen waardoor je de koffie kunt maken zoals je zelf lekker vindt. De koffie is lekker en fijn dat je 2 koppen tegelijk kan zetten. De cappuccino en latte macchiato is niet altijd naar tevredenheid, de melk schuimt niet goed op.
Kortom mooi apparaat, fijn in gebruik, lekkere koffie, maar verwacht niet teveel van de cappuccino en latte macchiato.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk in gebruik
  • lekkere koffie
  • veel instelmogelijkheden

Minpunten

• melkopschuimer werkt niet goed
  • schoonmaken na gebruik melkopschuimer niet handig

Peter Snapper 04-12-2019

Siemens espresso machine iQ300

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

Dit product nu 1 week in huis en echt super tevreden. De koffie is lekker van smaak en smaaksterkte is gemakkelijk instelbaar. De cappuccino is echt heerlijk. Beetje opschuim melk in een beker en cappuccino knop drukken en hopla binnen een paar tellen heerlijke cappuccino. Tot nu echt super tevreden.

Pluspunten

• Heerlijke cappuccino
  • Makkelijk instelbaar
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Geluid

Wim 03-12-2019

Verwachtingen waren groot

Geschreven voor: Siemens TI353201RW

Nu na twee weken intensief gebruikt tot de conclusie gekomen dat de machine voldoet aan de verwachtingen. Hij was net nieuw zonder reviews. De gok was groot. Zeer tevreden

Pluspunten

• Makkelijk schoon te houden
  • Koffiesterkte goed in te stellen
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• nog geen