Philips LM8012 rood - Reviews

Kleur(en)
rood
Fabrikant kleur(en)
rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips LM8012 rood op Kieskeurig.nl.

Zardos1957 31-05-2020

Mauvais

Geschreven voor: Philips LM8012 rood

Désolé, pour moi cette machine est déjà rentrer en garantie une fois, et sur deux problèmes un de résolu 1(la trappe ou on mes les capsules ne se fermait pas bien du tout), à moitié résolu, 2(le réservoir d'eau coulais le temps d'allé le remplir au robinet) il ,coule toujours . voilà pourquoi ma note

onrlux 05-05-2020

very elegant

Geschreven voor: Philips LM8012 rood

Very elegant looking product. A bit big in size but makes tasty and professional-like coffee. Option to make two coffees is great.

Rieny 01-12-2019

Geen XXL capsules beschikbaar in Nl

Geschreven voor: Philips LM8012 beige

Ik heb onlangs een L'OR Philips Barista Capsule machine gekocht. Dit is een speciale nespressoachtige capsule machine waarbij de nieuwe en uniek mogelijkheid is om 2 kopjes koffie of 1 dubbel kopje koffie te zetten dmv 1 XXL capsule, speciaal voor deze machine ontworpen. Ook volgens de promotiefilmpjes is dat uniek en speciaal! Maar nu blijkt dat deze XXL capsules niet in Nederlandse winkels of online besteld kunnen worden! Ik heb Douwe Egberts hier over een vraag gestuurd en heb daar antwoord op gekregen en graag met jullie delen.

Antwoord van Douwe Egberts Nederland:
Geachte heer van den Biggelaar,
Hartelijk dank voor uw bericht over de verkrijgbaarheid van L'OR XXL capsules.
L'OR XXL capsules worden helaas niet op de Nederlandse markt aangeboden. Wij kunnen u daarom ook niet helpen aan verkoopadressen voor dit product. Wij begrijpen dat dat in uw geval natuurlijk jammer is.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u nog een fijne dag toe.
JACOBS DOUWE EGBERTS
Consumentenservice,

Dus als je dit apparaat koopt met de intentie om vaak 2 kopjes tegelijk of dubbele espresso's enz te maken, dan zou ik nog een keer goed nadenken voor je dit apparaat koopt.

Pluspunten

• Leuk design
  • Makkelijk in onderhoud
  • Hete koffie
  • Goede druk
  • Compatible met veel normale alu capsules

Minpunten

• XXL cups niet beschikbaar in NL

Gerdeger 22-11-2019

Très bonne machine à café

Geschreven voor: Philips LM8012 rood

Cette machine est une petite merveille dans le domaine du café, elle est à la fois simple d'utilisation et permet quand même de faire beaucoup de cafés différents en acceptant des capsules de petite ou grande capacité, trois niveau sont sélectionnable sur la machine et changent selon la taille de la capsule utilisée ou l'utilisation d'une ou deux tasses.

La machine est simple a nettoyée, sobre et élégante, tout a été pensé pour être facile d'utilisation mais en laissant un grand choix de possibilités de préparations.

Le système pour insérer les capsules est super bien pensé, il s'agit d'un genre de levier qui va rabattre l'emplacement de la capsule et la mettre en place sans forcer, a l'ouverture, la capsule usagée est ensuite éjectée dans le bac de récupération solidaire au bac de récupération des liquides.

Finalement, les différents cafés disponibles sont aussi différents au goût et pas seulement vis a vis du prix ou de la couleur de la boite comme sur d'autres machines que nous avons utilisées offrant une multitude d'arômes qui finalement sont presque tous semblable.

C'est agréable de découvrir de vrais subtilités et changements dans les cafés que disponible, pour les amateurs de bons cafés c'est vraiment une machine qui va plaire aux plus exigeants. [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

Mamaiscool 05-11-2019

Un café de qualité et rapidement

Geschreven voor: Philips LM8012 rood

La machine à café l'or Barista trouve sans problème sa place dans ma cuisine de part son design, sa fonctionnalité et surtout la qualité de ses cafés. Avec la possibilité, sans effectuer aucun changement de pièces, de faire un double, long, court, allongé,..
Aussi très facile à nettoyer avec ses parties détachables emboîtées.
Je recommande! [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

Natacha0806 04-11-2019

Cafés bons et rapides

Geschreven voor: Philips LM8012 rood

Je recommande à tous les fans de cafés! J ai pu redécouvrir le café grâce à cette machine. Les cafés sont goûteux et subtils. Je n ai jamais bu d aussi bons cafés. Mes invités et amis en redemandent. Les cafés sont préparés rapidement et la machine ne fait pratiquement pas de bruit. J ai eu très facile de l utiliser, et ça dès la première fois. Le nettoyage de la machine se fait pratiquement seul. Cette machine est merveilleuse [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

Jenschi 23-10-2019

Excellente machine - Excellent café

Geschreven voor: Philips LM8012 rood

Très jolie machine, facile d'utilisation et permettant de faire d'excellents cafés.
Les capsules XL (immédiatement détectées par la machine) permettent de faire deux expressi en même temps ou un grand café (mug). [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

Vandenbroucke 09-09-2019

Meerdere lekkere kopjes koffie

Geschreven voor: Philips LM8012 rood

Deze koffiezet kan zowel grote als kleine cupjes gebruiken, dus je kan meteen twee kopjes tegelijkertijd maken: heel handig. Alle merken passen erin, maar ik ben heel tevreden met de verschillende L’Or smaken. Het waterreservoir en de cupopvanger zijn redelijk groot, dus moet het niet constant verwisseld worden. Draagbare koffiemug past er niet onder, maar wel als je het voetje wegneemt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nguyen 08-09-2019

Een zeer goeie ervaring

Goeiedag iedereen,
Ik was heel blij te weten dat ik gekozen was om tester van het nieuwe koffiezetapparaat “L’Or Barista” van Philips te worden.
Ik zou met jullie graag mijn gevoel van koffielover over deze opwindende en gedenkwaardige ervaring delen.
Het apparaat zichzelf is zeer mooi en laat ons denken aan een kunstwerk, in mijn keuken-eetzaal zien we nu eigenlijk alléén maar het L’Or Barista. Met een sober jadezwart en kleine gouden geschriften voelen we zich in een abstract kunstbord… kijk maar naar de foto’s!
Over wat de verschillende smakenbetreft, ik geef toe dat mijn hart zeker tussen de 5-6 keuzen van capsules twijfelt. Elke van die laat zich graag genieten volgens de mood, het moment, en wat men nodig heb of wat men naartoe verlangt…
Het enige probleem volgens mij is de filter capsule, de smaak is doffer dan die van de andere capsules, maar dat is een kwestie van smaak en zeker niet van kwaliteit!
Sluit je ogen, bewonder dit prachtige apparaat van L'Or Barista terwijl u geniet van een heerlijke koffie… het plezier bereikt het niveau van verhoging.
Zo wordt alles uitgesproken over mijn ervaring met L’Or Barista. Ik bedank nog hartelijk Philips dat ze mij gekozen hebben om tester te worden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 06-09-2019

Waardige vervanger voor Nespresso

Geschreven voor: Philips LM8012 rood

Ik heb dit product gekozen omdat ik al jaren Nespresso drink en deze machine mijn oude zou kunnen vervangen.
Ik was aangenaam verrast door de grootte cups en het volume dat een grootte tas produceert, spaart trips naar de koffiemachine uit. Het leuke is dat ook standaard kleine capsules erin passen dus je kan uit een vele groter aanbod aan koffie kiezen dan enkel het L’Or Barista aanbod.
De smaken die bijgeleverd waren in het L’Or Barista aanbod zijn zeer goed en de machine is zeer handig in gebruik. Het waterreservoir is zeker groot genoeg in vergelijking met het reservoir van mijn Nespresso machine.
Alhoewel het er niet veel zijn heeft de machine wel een paar kleine minpunten:
De hendel om de machine te openen voelt heel goedkoop aan en werkt niet altijd zo gemakkelijk. Als het afvalbakje met capsules bijna vol is durft deze moeilijk te doen. Het voelt ook aan alsof je de hendel gewoon kapot gaat trekken als je er wat hard aan zou wringen.
De 3 koffiematen zijn leuk maar de dosering voor een standaard koffie is een beetje klein.
Ik zou het product zeker aanraden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Isabelle B 05-09-2019

Handig en mooi.

Geschreven voor: Philips LM8012 rood

Een handig toestel met als voordeel dat je het water ook kan bijvullen terwijl de koffie loopt, bij mijn ander toestel gaat dit niet, en al eens tegengekomen dat ik te laat merk dat er te weinig water nog in is. Een handig opvangbakje die de lege cups verzameld.
Het oogt mooi en heeft een snelle opwarmtijd, je hoeft niet lang te wachten.
Een goede variatie aan smaken, jammer dat je hierbij wel geen cappuccino kan maken.
Het toestel trilt niet als de koffie loopt, bij mijn ander toestel is dit wel zo waardoor ik erbij moet blijven staan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Verhoeven 03-09-2019

Snel en professioneel koffie maken

Geschreven voor: Philips LM8012 rood

Ik was al lang op zoek naar een professioneel, design koffieapparaat voor een schappelijke prijs. Sinds ik het L'OR Barista apparaat ontdekte, is die zoektocht voorbij. De XXL capsules zorgen er zelfs voor dat je koffie kan zetten voor meerdere personen. Op het koffieapparaat zelf kan je kiezen of je liever een snelle doordeweekse (dubbele) espresso wilt, of liever op zondag de tijd neemt om te genieten van een extra grote lungo. Gemakkelijk in gebruik en onderhoud, een groot aanbod in capsules en een mooi design. Kortom: het ideale koffieapparaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mariella25 02-09-2019

J’adoreeee

Geschreven voor: Philips LM8012 rood

J’ai eu la chance de pouvoir tester cette machine à cafer qui es extraordinaire je l’adore , super bon café , va très vite c’est super pour quand il y’a des inviter. Perso moi je l’adore !

Mariella lauria 02-09-2019

L’or barista

Geschreven voor: Philips LM8012 rood

Ik heb de eer gekregen om deze koffiemachine te testen! Zeer aangenaam, altijd gemakkelijk bij een bezoekje, zeer snel ! heeeerlijke koffie [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

yannis 02-09-2019

Mooi toestel

Mooi toestel,luxe uitvoering.
Toestel geeft zeer snel een heel warme tas koffie.
Capsulles zijn makkellijk plaatsbaar in de capsulle houder.Zowel gewone als xxl capsules zijn bruikbaar.Voor 1 of 2 tassen koffie.
Vaatwasser bestendige onderdelen.
Gebruikte capsulles worden automatisch opgevangen in opvangbakje,wat mooi verscholen zit in het toestel.
Grote varieteit aan koffie smaken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kurt 02-09-2019

Heerlijk koffie,uit design toestel!

Geschreven voor: Philips LM8012 rood

Mooi glanzend toestel,top design.
Toestel opgewarmt in enkele seconden.Lekkere hete tas koffie.
Handige opvangreservoir voor capsules.Van ristretto tot grand café,voor ieder wat wils.
Vaatwasmacchiene bestendige onderdelen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]