De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De’Longhi ECAM 21.117.SB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Hilda 04-12-2018

Volautomatisch espressoapparaat

Geschreven voor: De’Longhi ECAM 21.117.SB

Prima automaat en heel gemakkelijk te bedienen. Heerlijke koffie die heel eenvoudig naar ieder zijn wens te regelen is.

Pluspunten

• Snel
  • heerlijke koffie
  • gemakkelijk bedienbaar

Minpunten

• bonen malen is vrij luidruchtig
  • water loopt bij aanzetten

BartDoets 09-01-2022

Zie ik goed dat het waterreservoir bij dit apparaat rechts zit, en naar voren er uit g etrokken wordt?
Sommige apparaten hebben het waterreservoir aan de achterkant. Wij willen hem in een nisje plaatsen en dat zou dan niet werken.

M. Wierikx 11-01-2018

super machine, duurzaam en weinig onderhoud

Geschreven voor: De’Longhi ECAM 21.117.SB

5 jaar geleden gekocht, zijn er heel erg tevreden over. In het begin wat gezocht welke koffie bonen wij het lekkerste vonden (is een kwestie van smaak) maar naar een paar merken geprobeerd te hebben hadden we onze keuze bepaald. Ook de service van de Longhi vind ik super. deze week raar geluid tijdens het malen, gebeld naar Breda,kreeg netjes een mail met instructie en kon zelf het probleem oplossen. Er bleek een stukje hout tussen de bonen te hebben gezeten.

Pluspunten

• onderhouds vriendelijk
  • lange levensduur
  • hele lekkere koffie
  • hele goede service ( Longhi)

Minpunten

• wat lawaaierig tijdens het malen.

onnoman 07-12-2017
  • Product gekregen

Fijn apparaat voor weinig geld

Geschreven voor: De’Longhi ECAM 21.117.SB

Het is een klein maar fijn apparaat die een lekkere kop koffie zet voor een niet al te exorbitant bedrag. Je kan er alles mee zetten, van espresso tot capuccino.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit is goed
  • compact

Minpunten

• Misschien net iets te veel geluid met het malen

Renee 30-07-2017

Delonghi koffiemachine

Geschreven voor: De’Longhi ECAM 21.117.SB

Supermachine, koffie heerlijk en ook goed heet! Erg mooi en makkelijk on gebruik. Staat perfect ook in onze keuken.

Doesborg 23-06-2017

Stil

Geschreven voor: De’Longhi ECAM 21.117.SB

Het is een mooi en compact apparaat! Lekker stil gewoon perfect het mooiste hier aan is dat je niet lang hoeft te wachten op de koffie

Temmy 22-06-2017

Goede koffie

Geschreven voor: De’Longhi ECAM 21.117.SB

Mooi design, gebruiksvriendelijk, relatief stil (in vergelijking met vorig apparaat) zet lekkere en hete koffie, sterkte makkelijk instelbaar, ook voor cappucino

Pluspunten

• Gebruiksgemak

JMGA Pelt-Kalkhoven 06-06-2017

Prachtige uitstraling. Makkelijke bediening.

Geschreven voor: De’Longhi ECAM 21.117.SB

Wij hadden een Saeco. Beviel wel maar nadat deze stuk ging wilden wij direct al een DeLonghi. Het staat al heel bekend als een zeer degelijk product. Mooie uitstraling en duidelijke bediening. Ook de goede service van DeLonghi is voor ons belangrijk. Wij zijn heel blij dat dit prachtige espresso apparaat nu in onze keuken staat.

Pluspunten

• goed en degelijk merk
  • uitstraling apparaat
  • geluidsniveau tijdens de werking
  • makkelijke en duidelijke bediening

Minpunten

• nog geen ontdekt

John 15-11-2016

Mooi apparaat

Geschreven voor: De’Longhi ECAM 21.117.SB

Goede prijs kwaliteit verhouding . En een mooi design .
Lekker makkelijk in het gebruik, en heerlijke koffie!

Wingrider 07-08-2016

Vreemd . 1 kooje of 2 kopjes

Geschreven voor: De’Longhi ECAM 21.117.SB

Stel in voor 1 kopje geen probleem. Stel in voor 2 kopje geen probleem. Alleen als je vaak wisseld tussen 1 en 2 kpojes blijf je aan het bijstellen. Zeer slecht bedacht. Als je dan niet oplet kost het je menig kopje koffie wat niet te drinken is.

jose.deug 03-03-2014
Geschreven voor: De’Longhi ECAM 21.117.SB

Mooie aanwinst op ons aanrechtblad. Het apparaat is gebruiksvriendelijk en de koffie smaakt naar ieders wens. Ik heb hem nu 2 weken en wil hem niet meer kwijt.

Johanj. 01-02-2016

mogelijkheden een 6 waarom??
hoe is het geluid?

Retry1978 04-02-2014
Geschreven voor: De’Longhi ECAM 21.117.SB

Machine zet heerlijke koffie. Makkelijk schoon te maken. Helaas binnen een jaar al defect. Wij zetten slechts een paar kopjes per dag en dat zou echt niet mogen. Storing op storing en apparaat loopt dan vast. Meer klanten dit probleem? APparaat is nu bij Delonghi