De'Longhi EN 650.B zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi EN 650.B zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,4

h*******@p******** 24-01-2024

Miskoop

Geschreven voor: De'Longhi EN 650.B zwart

Miskoop spijt van de aanschaf melk opschuimen werkt totaal niet een beetje warme melk momt eruit heb mijn losse melkopschuimer er maar weer naast gezet .Zeker geen aanrader dit product veel te duur om alleen maar een kopje koffie te kunnen zetten.

Wolf 17-11-2021

slechte machine in vergelijk met het eerdere model

Geschreven voor: De'Longhi EN 650.B zwart

We hadden de voorloper van deze machine, helaas is deze maar een zwak aftreksel van de vorige. Het melkschuim is dun en waterig (waarschijnlijk komt er bij het reinigen van het melk reservoir water bij de melk) de instellingen worden steeds automatisch gereset waardoor er of te veel melk uitkomt of veel te weinig en altijd heel waterig. Verder het melkpijpje is slecht te richten zodat de melk naast het kopje loopt of tegen de machine wordt geblazen. Verder is er geen indicatie van een te laag waterpeil en gaat de machine gewoon aan ook bij te weinig water. Ook is er een losse standaard voor kleine kopjes, met een apart los lekbakje ik kan niet eens bedenken waarom je dat zou doen?
Hij ziet er mooi uit maar verder is er niet nagedacht over de werking en gebruiksvriendelijkheid van de machine, en dat terwijl zijn voorloper echt een hele goede machine was jammer hoor maar ik zou deze zeker niet aanraden.

Pluspunten

• ziet er mooi uit

Minpunten

• slechte melk functie
  • geen laag water indicatie
  • vreemde lekbakjes overal

r*********@g******** 10-11-2021
Geschreven voor: De'Longhi EN 650.B zwart

Gaf geen schuim na vele reparaties mocht de machine worden omgeruild bij BCC voor een 750
Top geregeld

r*********@g******** 23-07-2021

Slechte schuimmaker

Geschreven voor: De'Longhi EN 650.B zwart

Slechte machine maakte geen schuim 3x voor reparatie bij Nespresso van BCC aanbod gehad geld terug en andere machine uitzoeken dit na 16 maanden
Top BCC

Minpunten

• Slecht schuim gewoon melk

Damzicht 01-04-2021

Slecht schuim

Geschreven voor: De'Longhi EN 650.B zwart

Machine is 2x teruggewenst maar nog steeds geen schuim daarna 3x telefonisch kontakt gehad met Nespresso 1e keer werd er een onderdeel opgestuurd had geen effect - 2e keer bellen moesten hem 10 keer doorspoelen weer geen effect 3e keer gebeld u neemt geen koffie bij ons af (koffie zetten is geen probleem) u reinigt met verkeerd reinigingsmiddel dit middel is aan ons verkocht door BCC.
Ik weet niet meer wat we er mee aan moeten - zal het een zaak voor de rijdende rechter worden?

Pluspunten

• Geeft goede koffie
  • Mooie vorm

Minpunten

• Geeft geen schuim
  • Slechte service Nespresso

Damzicht 12-12-2020

Maakt slecht of geen cappuccino

Geschreven voor: De'Longhi EN 650.B zwart

Maakt vaak geen schuim en cappuccino is nu binnen 1 jaar voor de 2e keer terug gestuurd
Is nu naar 3 1/2 week weer voor de 2e keer op te halen hopen dat het nu wel,na behoren werkt

Pluspunten

• Mooie vorm
  • Lekkere koffie

Minpunten

• Geen schuim
  • Geen cappuccino mee te maken

flwfrank 24-03-2021

Inderdaad, wat ik al eerder stelde: heel slecht ontwerp! Heb nu wel ontdekt dat wanneer je de schuim-unit een paar uur laat weken, lukt het wel om schuim te krijgen. Maar ook dan regelmatig gewoon hete melk i.p.v. schuim. Ook moeten wij zeer regelmatig de dubbele pijp eruit halen en er weer in doen. Heb trouwens wel gemerkt dat de opschuimer met een enkele pijp beter werkt dan deze met een dubbele pijp. De klantenservice van Nespresso heeft geen begrip en vraagt mij steeds of er water uitkomt. Elke keer zeg ik JA, dus het apparaat is niet stuk en functioneert. Ondanks het feit dat ik voor Nespresso "ambassadeur" ben, word ik niet als zodanig behandeld. Blijkbaar geldt die titel alleen wanneer je voor mer dan €400 per jaar aan cups besteed. Ik ben na die negatieve reactie van de klantenservice van Nespresso al een jaar in kopersstaking en koop ik alleen nog L'Or en Starbucks cups..

FrankW 04-12-2020

waardeloos ontwerp

Geschreven voor: De'Longhi EN 650.B zwart

Mijn oude De Longhi Lattissima ging kapot en deze gekocht bij Nespresso Heiligeweg omdat mijn oude apparaat er niet meer was. Miskoop van de eeuw!! Regelmatig alleen stoom en water in plaats van melkschuim en regelmatig waterlekkage omdat je regelmatig moet controleren of het waterreservoir goed aangedrukt is op het waterventiel. Ongelooflijk dat De Longhi zo'n apparaat heeft ontwikkeld. Wat ik ook niet snap is dat er, gezien de prijs, dat er niet meer voldoende water is. Mijn oude had dat wel~!

Pluspunten

• witte versie

Minpunten

• slecht melkschuim
  • regelmatig lekkage

Tam 27-07-2020

Overzichtelijk scherm en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: De'Longhi EN 650.B zwart

Waren de Nespresso city gewend met een losse melkopschuimer, dit is veel handiger en makkelijker. Was/is nog wel even een weg zoeken naar de juiste verhouding van koffie/melk maar is helemaal naar eigen hand in te stellen. Zeker geen spijt van dit mooie apparaat.
Enige minpuntje is dat als het wat schemeriger is in de keuken ik wel de lamp aan moet zetten want dan is niet goed meer te zien welke koffie soort je moet pakken....maar dit zal denk ik ook wel snel automatisch gaan!

Pluspunten

• Makkelijk en overzichtelijk

Minpunten

• Bij schemer scherm slecht te lezen

Cindy Marx 09-01-2020

Duidelijk scherm met heel veel mogelijkheden.

Geschreven voor: De'Longhi EN 650.B zwart

Een super machine die goede koffie geeft met een prachtige schuimkraag.Maakt bijna geen geluid bij het gebruik van de melkopschuimer.Is ook heel makkelijk schoon te maken.

Ik gebruik dit apparaat al weer een tijdje en ben er nog steeds zeer tevreden over. Andere mensen die hier koffie drinken vinden de koffie ook heerlijk. Ik vind het nog steeds een super aankoop. Heel veel mogelijkheden qua koffie keuzes.