De'Longhi EN 650.B zwart - Reviews

tile-Aantal kopjes
1 kopje per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi EN 650.B zwart op Kieskeurig.nl.

6,8

Damzicht 12-12-2020

Maakt slecht of geen cappuccino

Geschreven voor: De'Longhi EN 650.B zwart

Maakt vaak geen schuim en cappuccino is nu binnen 1 jaar voor de 2e keer terug gestuurd
Is nu naar 3 1/2 week weer voor de 2e keer op te halen hopen dat het nu wel,na behoren werkt

Pluspunten

• Mooie vorm
  • Lekkere koffie

Minpunten

• Geen schuim
  • Geen cappuccino mee te maken

FrankW 04-12-2020

waardeloos ontwerp

Geschreven voor: De'Longhi EN 650.B zwart

Mijn oude De Longhi Lattissima ging kapot en deze gekocht bij Nespresso Heiligeweg omdat mijn oude apparaat er niet meer was. Miskoop van de eeuw!! Regelmatig alleen stoom en water in plaats van melkschuim en regelmatig waterlekkage omdat je regelmatig moet controleren of het waterreservoir goed aangedrukt is op het waterventiel. Ongelooflijk dat De Longhi zo'n apparaat heeft ontwikkeld. Wat ik ook niet snap is dat er, gezien de prijs, dat er niet meer voldoende water is. Mijn oude had dat wel~!

Pluspunten

• witte versie

Minpunten

• slecht melkschuim
  • regelmatig lekkage

Tam 27-07-2020

Overzichtelijk scherm en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: De'Longhi EN 650.B zwart

Waren de Nespresso city gewend met een losse melkopschuimer, dit is veel handiger en makkelijker. Was/is nog wel even een weg zoeken naar de juiste verhouding van koffie/melk maar is helemaal naar eigen hand in te stellen. Zeker geen spijt van dit mooie apparaat.
Enige minpuntje is dat als het wat schemeriger is in de keuken ik wel de lamp aan moet zetten want dan is niet goed meer te zien welke koffie soort je moet pakken....maar dit zal denk ik ook wel snel automatisch gaan!

Pluspunten

• Makkelijk en overzichtelijk

Minpunten

• Bij schemer scherm slecht te lezen

Cindy Marx 09-01-2020

Duidelijk scherm met heel veel mogelijkheden.

Geschreven voor: De'Longhi EN 650.B zwart

Een super machine die goede koffie geeft met een prachtige schuimkraag.Maakt bijna geen geluid bij het gebruik van de melkopschuimer.Is ook heel makkelijk schoon te maken.

Ik gebruik dit apparaat al weer een tijdje en ben er nog steeds zeer tevreden over. Andere mensen die hier koffie drinken vinden de koffie ook heerlijk. Ik vind het nog steeds een super aankoop. Heel veel mogelijkheden qua koffie keuzes.