Philips HD8010

7,3 (4)

Krups Evidence volautomatische espressomachine - Wit EA8911

Krups Evidence volautomatische espressomachine - Wit EA8911
7,0 (1)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 247 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

6,1

kellis25 13-04-2013
  • Product half jaar in bezit

na service van philips werkt hij als een trein....
zeer tevreden.
De koffie vind ik een tikje te duur maar ja het is niet anders.

robvw1959 13-04-2013

Het apparaat is groot en onhandig vormgegeven. Mijn eerste exemplaar heeft het nooit gedaan..

In de winkel geruild voor een nieuw exemplaar. Dat ging binnen een paar Wenen stuk, de zeegroen zat geblokkeerd en ik kon er geen koffie meer mee zetten. Een tijd later kreeg ik een mail voor een gratis service beurt. Het apparaat is gerepareerd en heeft een servicebureau gekregen. Na 2, bakjes koffie lipte het ding weer vast. Geschikt voor het grofvuil, dit vreselijke apparaat. NIET kopen.

Beste robvw1959

Wij nemen graag contact met je op over deze zaak. Zou je je e-mailadres en telefoonnummer willen doorgeven aan ons? Dit kan via een privebericht op Facebook. Als je dan het referentienummer 50-1267999298 opgeeft, kunnen we je direct helpen. Natuurlijk kan je ook telefonisch of via chat contact opnemen, onze collega’s zullen de gegevens dan opnemen en dit doorzetten naar de Webcare afdeling.

Philips Webcare

Overige contactgegevens kan je vinden op: http://www.support.philips.com/support/contact/contact_page.jsp?userLanguage=nl&userCountry=nl

Japio62 13-04-2013

6,8
Met de koffie is niets mis mee, deze is wel lekker. Vo.
or 1 of 2 personen wel geschikt. Je moet wel regelmatig alles onderhouden en schoonmaken
alleen die 50 euro teruggeven kun je vergeten die heb ik niet gekregen, ja ik kreeg een berichtje dat mijn inlogcode niet goed was. natuurlijk lulkoek. En het maakt veel lawaai.

Anoniem 13-04-2013

7,6
Ben over het algemeen zeer tevreden.
Alleen vind ik het jammer dat ik niet voor de sarista heb gekozen
waar je de sterkte van kunt instellen.
En de koffie is niet erg warm je moet hem meteen op drinken anders
is hij koud. Dat is wel jammer.

Groetjes Iwan

minoes1055 12-04-2013
  • Product kwartaal in bezit

Zeer lekkere koffie idd na de service beurt gaat het beter met het apparaat soms maakt hij nog wel een geluid of dat hij er elk moment mee kan stoppen maar ??
De koffie is idd heel erg prijzig. Dat wisten we toen we hem kochten maar als ik het van te voren had geweten dan zou ik verder sparen voor een duurdere luxere variant

w.jobse65 12-04-2013

6,5
Koffie niet warm genoeg.
Hoeveelheid koffie in kopje wel erg weinig.
Maakt veel herrie, maar vind ik niet zo'n groot euvel.
De eerste twee punten zijn, naar mijn mening, voor verbetering vatbaar.

roos55 12-04-2013
  • Product kwartaal in bezit

duurt lang voor die klaar is met schoonmaakcyclus na servicesbeurt.koffie te koud. beans te duur. koffieprut gaat door hele machine heen .voor het geld gewoon een te dure belofte er komt ook koffieprut in de koffie ...als ik het over mag doen zou ik hem niet kopen. raadt het mijn vrienden niet aan.

Beste Roos55,

Wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent met je Senseo Sarista. We helpen je hier graag bij. Zou je je e-mailadres en telefoonnummer willen doorgeven aan ons? Dit kan via een privebericht op Facebook. Als je dan het referentienummer 50-1268019329 opgeeft, kunnen we je direct helpen. Natuurlijk kan je ook telefonisch of via chat contact opnemen, onze collega’s zullen de gegevens dan opnemen en dit doorzetten naar de Webcare afdeling.

guus70 12-04-2013
  • Product jaar of meer in bezit

In het begin toen ik de sarista kocht was het een prima apparaat maar na de gratis service beurt is het hopeloos het duurt lang voor dat hij met de spoelcycles klaar is en zal halverwege het water op zijn is het apparaat de kluts kwijt en weet hij niet meer wat hij moet doen nadat je de tank met water hebt gevuld kort om waardeloos had ik dit geweten had ik hem niet weggestuurd voor die gratis service beurt ze hebben hem naar mijn inziens alleen maar gesloopt hier voor dank je wel philips service team zeker verstand van zaken

Beste Guus70,

Dit was uiteraard niet de bedoeling van de servicebeurt. We zoeken graag uit waar dit aan kan liggen. Wij nemen graag contact met je op over deze zaak. Zou je je e-mailadres en telefoonnummer willen doorgeven aan ons? Dit kan via een privebericht op Facebook. Als je dan het referentienummer 50-1268019430 opgeeft, kunnen we je direct helpen. Natuurlijk kan je ook telefonisch of via chat contact opnemen, onze collega’s zullen de gegevens dan opnemen en dit doorzetten naar de Webcare afdeling.

Kees_H 12-04-2013
  • Product half jaar in bezit

Vanaf begin ontevreden daar ik in de winkel verkeerd was voorgelicht. Had de zwarte uitvoering moeten hebben maar heb de witte daar volgens de winkel er geen verschil was. Verder zijn de meeste problemen na de gratis service beurt grotendeels opgelost maar dit heeft wel voor een verkeerde start gezorgd. Over het algemeen zou ik zeggen dat het nu wel een aardig app. is maar nog wel veel te duur voor wat je er voor krijgt. Handig is dat je koffie kunt verwisselen maar de funnels zijn veel te duur. De koffie- funnel prijs is duidelijk iets onder Nespresso gesteld maar zou eigenlijk meer met een app voor losse bonen afgestemd moeten worden.
Verder is de marketing afd. goed in het houden van reviews met allerlei beloftes maar komt ze niet na. Bij aankoop is belooft een tweede ontkalking set voor de helft van de prijs maar bij het bestellen kreeg ik de melding dat ik te laat was terwijl er geen einddatum op het form. stond. Na het zenden van een email kreeg ik te horen dat ik zelf maar contact met een andere afd. moest opnemen. Dit ging mij iets te ver daar ik ze toch al veel te duur vond. Heb nu ontharden bij een koffie speciaal zaak welk VEEEL goedkoper is en prima werkt.
Daarna wederom om een reactie gevraagd met de belofte dat ik dan twee funnels zou krijgen maar ook daarop zit ik nog steeds te wachten.
Kortom een duidelijk voorbeeld van een org. waar de diverse afdelingen lang elkaar werken.
Op dit moment is het een leuk app. welk ik helaas veel te duur heb gekocht maar doordat ik van koffiebonen kan wisselen zal ik het nog wel even blijven gebruiken echter mijn volgende app. wordt toch wel een echt koffie app voor losse koffie. Leuk app voor ongeveer €150,00 indien je het met losse koffie kunt gebruiken.

Beste Kees_H,

We zoeken graag uit waar het mis heeft kunnen gaan met de funnels en ontkalker. Zou je je e-mailadres en telefoonnummer willen doorgeven aan ons? Dit kan via een privebericht op Facebook. Als je dan het referentienummer 50-1267968660 opgeeft, kunnen we je direct helpen. Natuurlijk kan je ook telefonisch of via chat contact opnemen, onze collega’s zullen de gegevens dan opnemen en dit doorzetten naar de Webcare afdeling.

cargawar 12-04-2013
  • Product kwartaal in bezit

De smaak is prima! Er is genoeg keuze in de winkel, voor elk wat wils.
In eerste instantie irriteerde dat eerste kopje water dat bij elke beurt werd getapt en ook de lekbak die zo snel vol raakte.
Inmiddels heeft ons apparaat een servicebeurt gekregen en hij verbruikt minder water, bij het opstarten geen lekwater meer, lekbak raakt minder snel vol en ook het reservoir wordt nu beter benut (al blijft het raar dat er nog genoeg water inzit voor minstens 1 kop maar het apparaat daar anders over denkt)
Proef op de som genomen en een zak bonen gekocht, Saristapotje opengeknipt, bonen er in et voila! Het werkt.

jurialamens 12-04-2013
  • Product kwartaal in bezit

-smaak, afhankelijk wat voor soort koffie ding je erop zet
-vind dat hij wel veel herrie maakt.
-mijn man vind het te koud
-koffie wel prijzig.
-gebruikt wel veel water, je moet elke keer het waterbakje onderop legen en aan de zijkantvullen.

Tjziere 12-04-2013

6,5
Sinds een paar dagen terug van de servicebeurt. Binnen 4 dagen retour,prima.
Koffie is nu veel warmer ook is de lekbak minder snel vol.
Het blijft evenwel onhandig.
De koffie vind ik heerlijk!

willemmeijer1 12-04-2013

7,4
Ziet er mooi uit en koffie is lekker. Na service beurt presteert apparaat beter, spoelt minder en is sneller warm. De koffie is iets kouder dan uit een oude Senseo. Wel makkelijk in gebruik.

joop w. verhallen 12-04-2013

4,6
Ik heb de sarista gekocht en heb er erg veel spijt van. Een kopje koffie is wel lekker omdat je de water toevoer optijd uitschakeld,anders is de koffie is zo slap dat niemand de koffie lekker vind.
Steeds de melding dat het afvalbakje vol is na de gratis update van 2 weken geleden. Ook de water tank geeft aan leeg te zijn als er nog minstens 2 koppen inzitten. Kortom heel teleurstellend.

Beste joop w. verhallen,

We zoeken graag uit wat er aan de hand kan zijn met de machine. Zou je je e-mailadres en telefoonnummer willen doorgeven aan ons zodat we direct contact op kunnen nemen? Dit kan via een privebericht op Facebook. Als je dan het referentienummer 50-1267917981 opgeeft, kunnen we je direct helpen. Natuurlijk kan je ook telefonisch of via chat contact opnemen, onze collega’s zullen de gegevens dan opnemen en dit doorzetten naar de Webcare afdeling.

Orchidee12 12-04-2013

3,4
Ik heb de sarista gekocht en heb er erg veel spijt van. Een kopje koffie is wel lekker omdat je de sterkte kunt instellen, maar een kan koffie is zo slap dat niemand de koffie wil drinken.
Steeds de melding dat het afvalbakje vol is. Na de gratis servicebeurt een vreselijk smerig apparaat teruggekregen. De sarista werd weer opgehaald en na de tweede servicebeurt doet hij het niet meer. De zetgroep is blijkbaar verkeerd geplaatst tijdens de servicebeurt. Contact gehad met Philips hierover en mijn klacht zou doorgezet worden naar de sarista afdeling die spoedig contact met mij zouden opnemen. Tot heden nog niets gehoord. Slecht en veel te duur apparaat en zeer slechte service van Philips.

maxendorus 12-04-2013

Helemaal mee eens zit met hetzelfde probleem .
En ik zit nog steeds te wachten tot ze me terugbellen.
Hier komt nooit meer een Phillips apparaat in huis.
Service kennen ze niet.

Beste Orchidee12,

We nemen graag even direct contact met je op hierover, om te kijken wat er mis is gegaan met het apparaat en met het contact met onze klantenservice.

Zou je je e-mailadres en telefoonnummer willen doorgeven aan ons? Dit kan via een privebericht op Facebook. Als je dan het referentienummer 50-1267917687 opgeeft, kunnen we je direct helpen. Natuurlijk kan je ook telefonisch of via chat contact opnemen, onze collega’s zullen de gegevens dan opnemen en dit doorzetten naar de Webcare afdeling.

Officiele reactie van Philips Nederland 15-04-2013

maxendorus, voor jullie geldt hetzelfde. We zoeken dit graag uit! Als jullie 50-1267917740 noemen, kunnen we het terugvinden en jullie zo spoedig mogelijk helpen!

kasta 12-04-2013

7,6
Heb mijn Senseo Sarista nu een paar maanden terug van reparatie en ik moet zeggen tot nu toe geen problemen meer gehad.
Als hij het zo blijft doen ben ik tevreden. Water gebruik is afgesteld dus dat probleem is ook opgelost.

jhoogerheide 10-04-2013

3,4
wie kan mijn helpen mijn senso sarista werkt in eens niet goed meer hij malt wel koffie maar gooit koffie zo weg en doet niks mee en heb al vakker problem zoals dat zegt dat koffie op is terwel net nieuwe op zit of dat blijft zeuren dat afvalbakie vol is maar die leeg en schoon

bertus degraaf 12-04-2013

wij hebben nu koffie bonen bij kruitvat gehaald
heerlijke koffie kan je ook gebruiken in je sarista
ben je veel goed koper uit 500 gram 5 euro
wij hebben er geen last van prima apparaat

Beste jhoogerheide,

Vervelend dit te horen. We willen aanraden even contact op te nemen met ons hierover. Het Sarista team van ons callcenter zal met je kunnen bekijken wat de beste oplossing hiervoor is. Dit gaat het het beste via de telefoon.

Je kunt contact opnemen op 0900 202 11 77 (€0,10 p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Met vriendelijke groet

adenbraven 07-04-2013

3,2
Zou het liefst het ding in de vuilnisbak gooien.
Is al terug geweest voor gratis onderhoud maar de koffie is nog niet warm.
Als je een kan koffie zet is het water eerder op en hij geeft al aan dat de bonenafval vol zit.

jjdk2 06-04-2013

4,4
Gisteren is ons apparaat voor de derde keer opgehaald. Wat een rot ding, ben er helemaal klaar mee.
Gooit elke keer de gemalen koffie in de afvalbak. Een beetje duur hè, telkens geen koffie.
Elke keer wordt er gezegd dat het verholpen is, mooi niet dus. Volgens mij wordt er geeneens naar gekeken. Wij willen ons geld terug.
Het enige wat goed is , is de service van het ophalen!

Milian 05-04-2013
  • Product kwartaal in bezit

Gevoeliger dan de meeste laptops!
Meer water in lekbakje dan in kop!
Vandaar elke vierde kop reservoir leeg!
Als klap op vuurpijl maalt hij geen bonen meer......
Verwachten een telefoontje van de helpdesk om te kijken of we Philips nog meer onkosten kunnen besparen!,,,,,
In een woord GEWELDIG!!!

IneSch 07-04-2013

Kon mijn verhaal zijn, wacht ook nog steeds op telefoon van de helpdesk.
Maar de onze draait weer. Kijk ff in de molen onder de funel, zaten hier hele bonen in. Nadat die verwijderd waren deed hij het weer.
Had ik gister ook al geplaatst maar werd blijkbaar niet goed gevonden werd NIET op de site geplaatst.
Maar in principe had dit apparaat nog niet op de markt gebracht moeten worden.

Officiele reactie van Philips Nederland 10-04-2013

Hi Milian,

Door middel van een gratis servicebeurt kunnen we de machineinstelling van jouw Senseo Sarista aanpassen. Hierna hoef je minder vaak te ontkalken en zal de machine minder water gebruiken bij het spoelen zodat je de lekbak minder vaak hoeft te legen. Zo kun je met meer plezier genieten van heerlijke, versgemalen bonenkoffie!

Als je hier gebruik van wilt maken bel ons dan op nummer: 0900 202 11 77 (€0,10 p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur. Wij helpen je graag.