Philips HD8010

Krups Evidence volautomatische espressomachine - Wit EA8901

Krups Evidence volautomatische espressomachine - Wit EA8901
7,3 (4)
Bekijk alle Espressomachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 247 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

6,1

kdjp 01-07-2013
  • Product half jaar in bezit

Prima product na een service-beurt. Voordien snel ontkalken en snel volle bak. Nu gaat het super. Smaken zijn makkelijk te wisselen en veel variatie.

Officiele reactie van Philips Nederland 22-07-2013

Hi kdjp, leuk dat je tevreden bent met de Senseo Sarista en de aangeboden servicebeurt! Dank voor je review.
Groet - Jeroen, Philips Webcare

MHof 01-07-2013
  • Product half jaar in bezit

Lekkere koffie, apparaat is 1 x terug gestuurd voor servicebeurt (op verzoek van leverancier), apparaat is toen anders ingesteld zodat niet zo vaak ontkalkt hoeft te worden en er minder water wordt gebruikt bij doorspoelen, werkt nu prima!
Funnels wel duur, helaas bij plaatselijke supermarkt ook nog niet te koop, dus koop ik ze regelmatig via internet, waterreservoir aan kleine kant.

Peter Cools 30-06-2013
  • Product half jaar in bezit

Kwaliteit koffie is erg goed maar het apparaat is erg gebruiksonvriendelijk, vergt te vaak onderhoud en hapert nog al eens. Reeds 3 maal hebben wij het apparaat teruggestuurd naar Philips voor reparatie. Verschillende vrienden van ons, die overwogen een Sarista aan te schaffen, hebben wij gezegd te wachten tot de kinderziektes verholpen zijn.

W. Herlaar 28-10-2013

Wij hebben nu ruim een jaar een Sarista machine. Uiterst tevreden, lekkere koffie, gauw gemaakt en voor de een de-caf en de andere een ander smaakje. Moet wel eens per maand even schoongemaakt worden. Wij drinken 4 kopjes koffie per dag! Ontkalken is even een proces, maar zoals met elke machine onderhoud is nodig. Je laat je auto tenslotte ook een service geven, alleen dit doe je zelf.

Peter Cools 29-10-2013

Wij hebben van Philips bericht ontvangen dat het apparaat niet gerepareerd wordt en dat we een nieuw apparaat tegemoet mogen zien. Wij hopen dat bij dit nieuwe apparaat de kinderziektes verholpen zullen zijn. Na alle ongerief en problemen die we gehad hebben, stellen wij het voorstel van Philips erg op prijs.

Peter Cools 06-02-2014

Sinds wij 2 maanden geleden een nieuw Sarista Senseo apparaat hebben ontvangen, werkt het nieuwe apparaat uitstekend en lijkt het dat de kinderziektes verdwenen zijn.
Van de goede koffie kwaliteit genoten wij al, nu eindelijk ook van de gebruikskwaliteit.

mrommerts 30-06-2013
  • Product kwartaal in bezit

9,6
Wij zijn helemaal gelukkig met de Sarista; Ok, de funnels zijn duur daar zou ik wel willen dat daar iets aan gedaan wordt. Het lawaai vindt ik niet zo erg want je bent dan toch al wakker.

eftelink 30-06-2013

4,8
Koffie smaakt prima maar wat een drama apparaat. Al twee keer teruggeweest, maar regelmatig veel knipperende rode lampjes. Vaak wel koffie malen, maar vervolgens geen koffie zetten. Heel veel herrie, soms opeens een lauw bakkie.
Nogmaals; koffie smaakt heerlijk, maar de machine is een verschrikking.

ati koopman 20-07-2013

Je mag toch hopen, dat gezien de vele gelijksoortige klachten, Philips hier goed notie van neemt. Zelf vind ik de machine ook zeer gebruiksvriendelijk. Wateropvangbak moet te vaak geleegd, binnenwerk en opvangbak koffieprut een drama om schoon te maken. Verder onmogelijk contact te maken. Bij actie van € 75,-- retour, na e-mails gestuurd te hebben, nu na drie maanden nog steeds geen geld retour. Een erg kwalijke zaak. Het bevreemdt mij niet dat er zoveelklachten zijn....

happytaxi 30-06-2013

dit apparaat heb ik gekocht omdat ik van pure koffie hou zwart dus en aangezien ik al een nespresso heb ben ik gaan vergelijken deze komt bij ons goed uit de bus alleen in t begin met waterverspilling vond ik niet fijn dit is door Senseo opgelost en ben zeer tevreden mooi van vorm staat zeer strak in mijn keuken en heb er nu geen spijt van dat ik het heb gekocht toen t net op de markt was

KungFuLouis 30-06-2013

6,6
Mooi apparaat, maakt inderdaad vrij veel geluid bij het malen en tijdens het doorlopen van de koffie komt er achter het deurtje ook een hoog geluid alsof er druk ontsnapt maar voldoet verder prima. Na servicebeurt is frequentie van lekbakje vol en ontkalken acceptabel. Meeste reacties van visite zijn positief maar zeurpieten houd je altijd.
Wel is het jammer dat ik het apparaat te vroeg gekocht heb, val dus buiten alle voordeel acties van de Senseo Sarista.

zwagertie 29-06-2013

7,6
om te beginnen is het een heerlijke bak koffie,ik hou van de geur en smaak van vers gemalen bonen,het enige nadeel is dat hij lastig schoon te maken is,vooral de zetgroep,en ik vind de koffie niet erg WARM,en ook is jammer dat ze niet van die navulbare funnels verkopen,want een veel gebruiker zoals mij is best een hoop geld kwijt,maar al met al ben ik er tevreden mee.

deboschjes 29-06-2013

7,4
Lekkere koffie, na servicebureau gelukkig niet meer zo vaak ontkalken! Enige minpunt is dat het apparaat meer herrie maakt dan verwacht.

toverkol 29-06-2013

7,6
Na de gratis servicebeurt verbruikt hij minder water dus opvangbakje is minder snel vol.Goede smaak en volop keuze van de smaken.Zou alleen wel graag een navul bean-pack willen hebben.Is toch meer kosten besparend.

nettygreevink 29-06-2013
  • Product half jaar in bezit

Wij vinden het heerlijk die geur van vers gemalen koffie. Achen elke dag ff schoonmaken voor het gebruik. Heb hem nog niet hoeven te ontkalken maar nu is het water bij ons ook erg zacht. Wij gebruiken hem elke dag. De koffie fundels mogen wel groter of navulbaar zijn. En gelukkig komen er al meer smaken op de markt. Een heerlijk apparaat, een mooi kado, die wij gekregen hebben.

benwilma 28-06-2013
  • Product half jaar in bezit

na reparatie veel beter geworden. Lekbakje hoeft minder vaak leeg gemaakt te worden. Verspilt minder water. Meer smaken koffie die wat mij betreft best wat sterker mogen. Het schoonmaken brengt wel wat ongemak vooral om de gemalen koffie te verwijderen.

lexusjan 28-06-2013
  • Product jaar of meer in bezit

ik vindt de koffie heerlijk en ja hij maakt wat lawaai met het malen van de bonen verder zijn wij zeer tevreden met onze sarista machine en onderhoud (schoon maken ) moet je toch met ieder apparaat wij genieten dagelijks van goede ,heerlijke koffie .

Bubbeleer 28-06-2013

Koffie is lekker voor de rest maakt het ding ontzettend veel lawaai en het filter element moet je veel te vaak schoonmaken.
Ben dus echt niet tevreden en zodoende heb ik een andere gekocht.
Trouwens de koffie is ook helemaal niet heet genoeg.

lzweistra 28-06-2013
  • Product half jaar in bezit

Gekocht voor de smaak van verse bonen.Totaal geen spijt van. Na de update minder ontkalken en minder snel lekbakje vol. Weinig kopjes uit één funnel. Dit opgelost door de bovenkant eraf te snijden en daarna bij te vullen met andere bulk bonen. Zo kun je twee keer doen met 1 funnel. Op een gegeven moment stopt hij met malen.

diny1952 29-06-2013

lekkere koffie en vers gezet geen spijt van in de winkel vroegen sommige mensen hoe het bevalt ik zij heel goed lekkkerder dan de pads koffie .

remolino 26-07-2013

daar moet je voorzichtig mee zijn want er is een bepaalde techniek gebruikt na iedere maling zodat hij niet oneindig gebruikt kan worden. Slim, maar voor de gebruiker toch kostbaar. Precies wat je zegt, op een gegeven moment stopt hij met malen. Weet dus niet of jouw toepassing op den duur ten koste gaat van het proces en je garantie vervalt?

h-tjes 28-06-2013
  • Product half jaar in bezit

Lekkere koffie, maar enorm ellendig met schoonmaken. Wij vinden dit apparaat echt niet gebruiksvriendelijk. Telkens die bak met prut, lekbak en de hele zetgroep schoonmaken.
Zetgroep gaat vaak niet goed terug, waardoor je het apparaat moet resetten.
Wij hebben er spijt van.

Gejan51 28-06-2013

3,4
Na service beurt kan ik de sterkte NIET meer instellen. Er ligt nu steeds meer water onderin dan voor de service beurt.
Beanfunnels vind ik te duur, en regelmatig gebruikt het apparaat niet alle bonen. Op 3 funnels blijven er zeker voor 1 kopje koffie bonen over die ik dan weg moet gooien. Erg zonde.
Verder is het apparaat lawaaierig, en vergt veel onderhoud als het schoonmaken.
Zou heel graag hervulbare funnels willen.
Nu is en het apparaat , en het kopje koffie wat overigens prima smaakt erg duur.
Kortom spijt van de aankoop !!
Ik vind dat Philips, waar ik normaliter erg tevreden over ben een flinke fout heeft gemaakt met het produceren van de sarista ! Als ik dan zie hoeveel van deze machines te koop worden aangeboden op mp, dan vind ik dat Philips zich zorgen mag maken om zijn klanten en dit product.

Herdertjes 28-06-2013

2,4
Enthousiast geworden door een demonstratie. Na aanschaf begon de ellende. Vaak het opvangreservaar voor de prut vol. Na ongeveer 40 kopjes koffie moest het apparaat al ontkalkt worden. Na regelmatig schoonmaken, dat moest echt veel, ging de zetgroep er niet meer terug in het apparaat.
Contact opgenomen met de klantenservice, 0900-nummer van 45 cent per minuut. Deze kon geen oplossing aangegeven. Terug sturen was het enige advies. Ook is nergens het smeermiddel te koop, wat je regelmatig moet aanbrengen op de zetgroep!
Het apparaat ingeleverd bij Blokker, waar het apparaat gekocht is. Blokker heeft het apparaat gestuurd naar Philips. Na 4 weken kregen wij het bericht van Blokker, dat het apparaat weer terug was.
Vol verwachting de apparaat weer in gebruik genomen. Het resultaat is dat nu de zetgroep veel minder vaak schoongemaakt hoeft te worden!
Ook de ontkalking laat veel langer op zich wachten.
Dus wel een grote verbetering met wat het was . Maar de prut in je kopje is nog duidelijk aanwezig.
Kortom een slecht apparaat voor de prijs en de verwachtingen zijn niet zoals men voorspiegelt.

H.G.R 28-06-2013
  • Product kwartaal in bezit

3,8
Het is het slechtste apparaat wat ik in mijn leven gekocht heb.
Hij gaat dan ook gewoon de vulnisbak in.
Hij is al een keer gerepareerd, 1mnd weg!
Hij is al een keer bijgesteld 1 week weg!
Nog steeds niets dan ellende.
Om de havenklap schoonmaken-Ontkalken? Als hij aan het malen is kan je zelfs de TV niet meer volgen, zoveel herrie.
Blijft regelmatig hangen en dan kun je de filtermaling weggooien die toch al veel te duur is.
Bonen zijn niet zelf aan te vullen, ook niet met aanpassing.
Dit verplicht je om de standaard vullingen te kopen die veel te duur zijn.
Dit heet koppelverkoop, nog steeds wettelijk verboden in nederland. De service is waardeloos, geen respons na aanpassingen. Het is de prijs niet waard, had ik 4 goede apparaten voor gehad. Problemen zijn bekend volgens personeel, waarom dan die komedie?

C.a.g 28-06-2013

7,6
Een mooi apparaat koffie is erg lekker mis alleen nog de mokka variant maar de smaken die er zijn, zijn wel lekker, op zich is het goed schoon te maken, gelukkig nadat ik een gratis servicebeurt heb gekregen is het opvangbakje minder snel vol en krijg je heel veel minder dat je hem moet ontkalken dan voorheen !
Al met al wat dure koffie maar wel erg lekker!!
Ik ben er heel erg blij mee....