Philips HD8010

Krups Evidence volautomatische espressomachine - Wit EA8911

Krups Evidence volautomatische espressomachine - Wit EA8911
8,1 (7)
Bekijk alle Espressomachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 247 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

6,1

Mirjammie82 12-03-2014

4,8
In het begin was de Sarista een ideaal koffie apparaat,zeker omdat mijn man en ik verschillende werktijden hebben,konden we per persoon wanneer we wilden een heerlijk vers bakje koffie nemen. Schoonmaken is een boel werk,dat wekelijks terugkomt. Ontkalken neemt behoorlijk wat tijd in beslag en de beanfunnels hebben ook wij aangepast..
Maar de laatste weken hebben wij het probleem dat hij de bonen wel maalt,maar geen koffie zet....meerdere keren achter elkaar. Pas schoongemaakt of niet,dat maakt geen verschil...baal hier ontzettend van!!!

ron375 02-03-2014

5,4
Wij hebben dit apparaat 2 maanden , vandaag opgehaald na reparatie maar hij is nog steeds kapot .
Reparatie is blijkbaar niet uitgevoerd in de 3 weken dat hij weg was .
Morgen gaan wij hem weer terugbrengen voor reparatie ,

ergoneel 22-02-2014
  • Product maand in bezit

Alle punten scoren een 1, omdat het apparaat vanaf het begin defect is geweest en de koffie niet te drinken is.
Philips service is slecht.
Ook de €50 van de kortingsactie moet ik nog maar op mijn rekening zien te krijgen, en wil je ze spreken dan kan dat: voor 10 ct per minuut met een starttarief van 4 cent plus je gebruikelijke gesprekskosten.
Wat er gebeurd is:
12-1-2014 smiddags laat de SenseoSarista gekocht op de laatste dag van de kortingsactie. Samenloop van omstandigheden maakte dat het apparaat pas 2 dagen later uitgepakt werd en wegens griep geen koffie verdragen. En pas in gebruik op 31-1.
Bij gebruik trilt het apparaat zodanig dat het kopje onder het tappunt weg schuift (het moet dus vastgehouden worden wil je dat de koffie in je kopje komt en het apparaat maakt een rot lawaai.
Na het zetten van een aantal kopjes koffie bleek tot mijn verbazing de lekbak overvol te zijn met water en koffieprut en de koffie is niet echt lekker.
Bij de winkel gaf men aan dat men het appparaat niet kon omruilen omdat het langer dan 14 dagen geleden gekocht was. (Het was nu 3 weken later) Het gaat gerepareerd worden?...... Repareren een apparaat dat defect geleverd is... dat ruil je toch gewoon om voor een ander nieuw apparaat????
Nee hoor Bij Philips niet.
Gebeld met een "servicenummer" voor 10ct per minuut uitgelegd waarom het apparaat niet eerder gebruikt werd en dat mij te voren deze 14 dagen regel van Philips niet verteld is. Ook dat ik het apparaat omgeruild wil zien voor een nieuw, omdat het nooit goed gefunctioneerd heeft.
7-2 en 8-2 telefonisch contact met het "service"nummer (betaald dus)
11-2 nieuwe reactie van nieuwe persoon op mijn mail van 7-2 dat ik niet thuis was en wilde reageren, terwijl ik al iemand had gesproken. In een nieuwe mail aangegeven al iemand gesproken te hebben en dat de zaak in behandeking was.
Een week lang niets gehoord. Dan nog maar een nieuwe mail.
Reactie: antwoordapparaat werd thuis ingesproken nav uw mail heb wij u geprobeerd te bellen helaas niet thuis.
Weer een mail en weer een telefoontje niet bereikt. Er werd geen contact meer opgenomen.
21-2 maar weer geld ertegen aan smijten middels het "service"nummer voor info over de stand van zaken.
Weer een heel gesprek dat een nieuw defect verkocht apparaat niet gerepareerd dient te worden, maar omgeruild voor een ander solide apparaat.
Philips heeft voor veel apparaten een "niet tevreden, geld terug garantie" en inmiddels zou ik deze slogan van toepassing willen zien op dit apparaat.
Wordt overlegt mw.
22-2 Mw we willen graag een afspraak maken om het apparaat op te halen, dan gaan we nakijken wat er mee is.
Dus geen service, geen omruiling, maar reparatie.
Tja nu werk ik komende week 5 dagen, en 'savonds en in de weekenden wordt het apparaat niet opgehaald. Om dit probleem voor Philips op te lossen wordt ik aan het werk gezet om iemand te zoeken die ik ook weer aan het werk kan zetten, zodat Philips de slechte service verlening door kan zetten.

Al een maand lang geen fatsoenlijke koffie.
U begrijpt het al: ik ga een ander apparaat kopen.
NIET VAN PHILIPS maar dat had u natuurlijk ook al begrepen.
Ze zijn er echt hoor, andere bedrijven die wel service verlenen.

stoofpolder1 23-02-2014

Een apparaat wat totaal niet werkt en helemaal niet aan de eisen voldoet, ik snap niet dat Philips zich daar zijn goede naam mee gaat verspelen. Zij geven niet toe dat zij een enorme fout hebben gemaakt met dit product op de markt te brengen.

barry500 19-02-2014

Volgende maand heb ik de witte Sarista een jaar in gebruik. Afgezien van de enigszins hoge aanschafprijs is het wel een ideaal apparaat. Mijn keuken is groot genoeg dus het is zeker geen sta-in-de-weg. Sochtens snel een kopje koffie is makkelijk gezet. Bij aanschaf merkte in, zoals meer mensen, dat de machine veel lawaai maakt en niet zuinig met water omgaat. Na de gratis reparatie gaat het veel beter. Door de weeks drink ik 3 a 4 koffie per dag en in het weekend gaat er bijna een funnel doorheen. Ik heb slecht 1 keer de machine moeten ontkalken. De smaak is prima en met de Sarista Melkopschuimer (CA6502) kan je nog eens variëren.
Voor het schoonmaken van de binnenkant (ik doe het 1 keer per maand als ik er toevallig aan denk) hoef je ook geen genie te zijn. Ik ben het tubetje vet kwijt voor de binnenkant; waar kan je dat halen eigenlijk?
Dus al met al een prima apparaat!

kasta 20-02-2014

Onze Sarista deed het ook goed tot vorige week.
Contact gehad met Philips, Dinsdag opgehaald en dezelfde week donderdag al weer terug. KLASSE.
Bedankt Philips.

svanegmond 16-02-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Wij hebben sinds nov 2012 een sarista, prima koffie.
Maar hij is na de eerste service beurt 3x terug geweest wegens storing.
Vanavond na het reinigen begeeft hij het voor de 4e keer.
Een hoop herrie en alle lampjes gaan weer branden!
Wij worden het zat, het is toch een duur apparaat.
Dus Philips doe hier wat aan!,

kasta 17-02-2014

Hier het zelfde probleem, moet ook weer terug.
Alle lampjes gingen knipperen en een hoop gepiep en geknars.
Hoop toch dat ze er wat aan kunnen doen.
Hou het voortaan toch maar bij mijn oude senseo.

kasta 10-02-2014

6,2
Mijn Senseo Sarista is voor de tweede keer stuk.
Alles vastgelopen.Heb hem nu 14 maanden in gebruik ,mag toch niet 2 x stuk gaan in die tijd??
Zet goede koffie als hij het doet maar voor de rest een waardeloos ding.

themiller 03-02-2014

3,2
GEEN GOEDE AANKOOP! De Sarista is een niet goed uitgedacht product waar veel aan mankeert.

Wat bij ons het meest voorkomt is dat de maalunit vastloopt. We hebben het apparaat een keer laten ophalen door Philips (gratis) en na terug ontvangst (enkele weken later) heeft hij het weer een maand gedaan.

Nu loopt hij regelmatig vast. Na wat eigen 'piel' werk en veel schoonmaken, doet hij het soms wel en soms niet. Ook al volg je netjes de instructies en ontkalk je de machine regelmatig, dit is geen garantie dat het apparaat goed blijft werken.

Verder loopt ook regelmatig de zet unit vast. Iets dat eigenlijk niet zou moeten kunnen. Soms is het zo erg dat de unit er niet meer uit kan worden gehaald om hem schoon te maken.

Dus als je geen ervaren schroevendraaiergebruiker bent en niet houdt van veel contact met de winkel waar je hem hebt gekocht of Philips zelf, besteed dan je geld aan iets anders.

Als Philips hier niets aan doet. zal Sarista zeker van de markt verdwijnen.

themiller 03-03-2014

Deel 2: toch maar laten repareren gezien de garantietermijn. Alle lof voor Servilux die het apparaat snel ophaalt en snel repareert (3 dagen). Servilux repareert Sarista's en verdient daar een goede boterham mee.

Het apparaat werkt weer. Ben benieuwd hoe lang deze keer...

Cosinera 31-01-2014

2,6
Hebben de Sarista nu net iets meer als een jaar in ons bezit. Hebben hem een keer teruggestuurd voor een update,waarna hij eventjes goed functioneerde.nu is hij om de haverklap met alle lampjes aan het knipperen, terwijl hij regelmatig (2x/week) helemaal wordt schoongemaakt. Dus na vier kopjes ongeveer. Maar sinds gisteren geeft hij alleen nog maar water en komt er geen koffie meer door.
Slechte zaak voor zo'n duur apparaat. Geen Philips kwaliteit. Zeer ontevreden.

JeroenD77 27-01-2014

4,8
Senseo in september gekocht, oktober gebruik gemaakt van een gratis servicebeurt. Na 3 weken apparaat retour gekregen. Alles leek prima, minder water in de lekbak.. December begon de maalgroep moeilijk te malen, na een paar keer helemaal niet meer en de sarista voor de eerste keer voor reparatie teruggestuurd. Nu januari is de maalgroep voor de 2e maal "kapot". Heb Philips mijn geld teruggevraagd, hoop dat ze reageren. Leuk bedacht maar apparaat is van zeer slechte kwaliteit. Ben blij dat onze oude senseo pad het nog doet... Wat een ellende..

Cosinera 31-01-2014

Wij hebben hetzelfde probleem. Vind dit geen Philips kwaliteit. Ben echt klaar met het apparaat

svanegmond 16-02-2014

Wij hebben ook dit probleem, vanavond begeeft het apparaat voor de 4e keer

JeroenD77 22-03-2014

Eind januari contact is senseo opgehaald en na enige mailwisseling bevestigd gekregen dat ik mijn geld terug zou krijgen. Krijg alleen nu het idee dat dit gezegd is om er maar vanaf te zijn. Nu 2 maand later nog altijd geen geld gezien. Ze zijn daar lekker bezig bij de philips!! Waardeloos!

miranda75nl 27-01-2014

2,8
december 2012 de sarista gekocht de grootste fout van mijn leven. een paar weken na de aankoop kon die al terug naar de fabriek hebben ze hem gereset een week na terug komst kon die weer terug omdat er niks veranderd was. weer netjes terug gekregen met een extra beanbundel (mag ook wel voor die prijs en al het ongemak) het apparaat maakt nog steeds een klere herrie slurpt harder het water op dan wij er koffie van kunnen drinken.hij staat hier al meer dan 9 maanden stil weg te stoffen als philips me nu zegt u krijgt uw geld terug kunnen ze hem meteen op komen halen. voor de prijs wat ie kost verwacht je er wel iets meer van dan dit ik ben weer terug op de senseo het nieuwe model daar van raad ik ook niet aan want het lampje van het ontkalken blijft branden ook al heb je hem net ontkalkt met de dure rotzooi van hun. ben weer gewoon terug op een oud model geen gezeur en lekkere warme koffie en gewoon ontkalkt met azijn en citroen.

ati koopman 26-01-2014

3,4
Enige tijd geleden al een review over het apparaat geplaatst. Mijn mening daarover is nog steeds hetzelfde. Koffie prima....waterreservoir te snel leeg (blijft nog genoeg in voor minstens 1 bak koffie), maalwerk moet teveel worden schoongemaakt, vind ik erg lastig en omslachtig; opvangbakje restkoffie, snel vol; opvangbak water te snel vol. Conclusie te veel en te vaak handelingen verrichten voor een bakje koffie. Inmiddels 1 keer teruggestuurd omdat het maalmechanisme stuk was. Keurig gerepareerd en gereset (zoals men vertelt), maar wij hebben geen enkele verandering/verbetering geconstateerd. Service was goed, maar voor ons nooit meer een Sarista HD8010

beppie1962 25-01-2014
  • Product jaar of meer in bezit

In december 2012 gekocht, oktober 2013 was hij stuk, terug geweest naar philips en is zogenaamd gerepareerd. Een week later was hij weer terug. 25 december 2013 al weer de eerste storing, na resetten deed hij het weer. Dit ging zo door om de 2 dagen resetten tot 10 januari 2014 hij er helemaal mee stopte en hij dus weer op 14 januari opgehaald is voor reparatie, en deze keer zouden ze er echt goed naar kijken omdat het al de tweede keer was werd mij beloofd (heb bewijs van de chat met philips medewerker zwart op wit dus). Een week later kreeg ik hem terug, en de reparatie hield in: HET SCHOONMAKEN VAN DE BONENMALER????. Ondertussen besef ik dus goed dat we dit ondeugdelijke apparaat voortaan iedere 3 maanden een keer naar philips zullen moeten sturen om de bonenmaler te laten schoonmaken, je kunt er zelf nl niet bij, dus als de garantie is afgelopen wordt dat een hele dure geschiedenis. JAMMER PHILIPS, WIJ HADDEN MEER VAN JULLIE VERWACHT. Ik raad iedereen AF om een Senseo Sarista te kopen. Het is een ondeugdelijk apparaat waar philips geen oplossing voor heeft schijnbaar. In plaats van hun goede naam te grabbel te gooien kunnen ze de mensen bij wie dit apparaat deze kuren vertoont beter compenseren door het geld terug te geven of een ander apparaat te kiezen, en dus het apparaat te vervangen.

stoofpolder1 26-01-2014

Hier ben ik het helemaal mee eens. Het is toch niet te geloven dat zo'n bedrijf het laat afweten op een apparaat wat totaal niet goed fungeert? Het is een rotding en doet ook niet wat men erover vertelde. Het is beslist niet warm genoeg. Hopelijk komen er nog meer mensen in opspraak over de slechte klantvriendelijkheid van Phillips met dit apparaat.

fredvanespelo 07-01-2014

5,8
hij is voor het gemak te lomp,de koffie smaakt prima
Alleen jammer dat er een rest koffie bonen,wat ik zonde vindt

H.A.Hoedjes 06-01-2014
  • Product kwartaal in bezit

Prima machine lekkere koffie wel de funnel geprepareerd zodat wij hem zelf kunnen bijvullen.
in ieder geval veel makkelijker, goedkoper in gebruik en lekkerder als een Senseo

braakhof 07-01-2014

Ben het helemaal met u eens. Wij hebben ook even "geknutseld" aan de beanfunnel en nu hebben we iedere dag lekkere, versgemalen koffie. Het apparaat is prima in gebruik, je moet wel even wennen aan het wat vaker vullen van de waterkan, maar het schoonmaken van de machine is makkelijk. Voor ons een prima aanwinst.

Malda 18-01-2014

Hoi Fam Hoedjes,

Wij hebben ook zo`n koffie machine, idd heel super, snel en lekker.Wij hebben geprobeerd om zelf bij te vullen maar dan pakt het machine de bonen niet.....wat doe ik fout?? Verkeerde bonen? Moet de funnel eerst helemaal lekker zijn voor ik hem bij vul....we hadden kannis en Gunnik bonen....als je tips hebt graag!!

Gr Suze

Stienen 06-01-2014
  • Product kwartaal in bezit

Erg lekkere verse bonenkoffie! Gemakkelijk te zetten en weinig onderhoud. Zou graag nog meer keuze hebben in bonensmaken. De beanfunnels zijn snel te wisselen en met de themoskan zet je eenvoudig voor een aantal mensen een heerlijk bakje koffie. Erg veel positieve reacties van bezoekers.

evvuuren 06-01-2014

3,2
De koffie is lekker, maar dat is ook het enige positieve. De machine is groot en lomp op je aanrecht. Ook moet hij nu al voor de 2e keer opgestuurd, omdat hij kapot is! En dat voor een relatief dure koffiemachine! Ook zijn de bonen duur in gebruik!
Ik heb nu weer een goedkoop senseo apparaat op mn aanrecht staan...

ad visscher 05-01-2014
  • Product jaar of meer in bezit

totaal niet tevreden .. te veel onderhoud , loopt vast, duur in gebruik, te vaak ontkalken. veel te veel geluid.

fifty 01-01-2014

5,6
Wat een flutapparaat! Binnen 6 weken voor de 3e keer moeten laten repareren. De bonenmaler is weer stuk. Nooit meer een Sarista, het merk Philps komt er niet meer in bij ons.

Boeserma 02-01-2014

Al een jaar eerder trokken wij dezelfde conclusie. Sindsdien verbaas ik mij dat dit wanproduct nog altijd een gemiddelde waardering 6,4 scoort.
Uit de cijfers van fifty blijkt hoe dat werkt.
Drie achten trekken het rekenkundig gemiddelde naar een 6.
Het feit dat zij de kwaliteit zo beroerd vind dat zij, evenals wij, Philips voorgoed afzweert komt daarin niet tot uiting.
Kortom, het gemiddelde cijfer op kieskeurig.nl zegt niet zoveel.

Matthijs Boeser

Officiele reactie van Philips Nederland 18-01-2014

Hi fifty, dat klinkt zeker niet goed, ik zoek dan ook graag uit wat er aan de hand is met jouw machine. Omdat ik via deze website geen contactgegevens kan zien, wil ik vragen of je de mogelijkheid hebt met mij contact op te nemen via Facebook (www.facebook.com/PhilipsNederland) of via Twitter (@PhilipsCare_NL). Mijn collega's bij onze klantenservice kunnen dit anders zeker ook behandelen. Die contactgegevens kan je vinden op:

Met groet, Jeroen - Philips Webcare

rohninho 04-12-2013

5,4
De watertank bijvullen na 3 koppen koffie, na 3 weken brand het lampje weer dat je moet ontkalken en het apparaat maakt veel lawaai. En na 10 maanden helemaal kapot , maalt niet meer. Nooit meer een Sarista!!!!!!!!!!!!!!!

rohninho 04-12-2013

5,6
Moet watertank na 2 kopjes bijvullen anders loopt hij erg langzaam door en is de koffie koud.....
Hebben het apparaat nu 10 maanden en is stuk!

Officiele reactie van Philips Nederland 18-01-2014

Beste Rohninho, het klinkt ernaar alsof jouw machine nog geen servicebeurt heeft gehad om de instellingen voor het spoelen en ontkalken aan te passen. Op de volgende website kan je dit controleren http://www.saristaservice.eu/. Omdat je aangeeft dat de machine kapot is, wil ik je wel aanraden om telefonisch contact op te nemen met ons (gegevens onderaan de pagina). Met groet, Jeroen - Philips Webcare