Krups U - Pure Grey XN250A - Reviews

capsules
Aantal kopjes per keer
Volautomatisch
ja (koffie)

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

IBB 03-07-2016 Product jaar of meer in bezit

duurzaamheid: 2 jr en 3 maanden

6,4
Ruim twee jaar geleden deze koffiemaker gekocht, en onze bonenmachine ervoor weggedaan. Makkelijk in gebruik, makkelijk om schoon te maken (alle losse delen kunnen in de vaatwasser, rest gewoon doorspoelen). Koffie is niet erg heet, maar is goed op te lossen door eerst een kopje gewoon door te laten lopen. Helaas vandaag, zonder enige waarschuwing of hapering, na slechts 2 jaar en 3 maanden kapot gegaan. Na enig onderzoek ontdekte in een afgebroken stukje, maar hoe het is gebeurd... geen idee. Ik vind dat een koffie-apparaat langer moet mee gaan! Ik zou 'm NIET aanraden.

Annemarie30 28-08-2014 Product half jaar in bezit

Mooi klein model, koffiecups van nespresso werken natuurlijk het beste. Met andere krijg je storingen.
Mijn ervaring palazzo en hoogvliet eigenmerk werken goed. Maar smaak van nespresso is niet te overtreffen. Gebruiksaanwijzing is duidelijk geen toeters en bellen erop hierdoor makkelijke bediening.
Minpunt: door digitale display kan er storing ontstaan bij bijvoorbeeld je hand iets langer erboven houden. Denk aan afnemen met een doekje kan apparaat in storing gaan. Stekker eruithalen en het is opgelost.