Krups Gran Maestria XN8105

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Krups Gran Maestria XN8105 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Ilana1985 02-02-2014
Geschreven voor: Krups Gran Maestria XN8105

Ik heb deze nespresso machine pas 1 dag in bezit maar wat ben ik al verslaafd aan deze heerlijke (romige) koffie.
Wat een parel van een apparaat en wat kun je er veel soorten koffie mee zetten, van latte tot cappuccino, het is allemaal even lekker en dat met 1 druk op de knop. Met de melkschuimer die bij dit geweldige apparaat zit bereid je binnen no time heerlijke geklopte (schuim) melk dit je aan je koffie kunt toevoegen. Bovendien zijn er 2 knoppen waarmee je de sterkte van je koffie kunt bepalen + of je zin hebt in een latte of een cappuccino. Ik weet dat het een hele investering is maar geloof mij, het is voor dit apparaat elk dubbeultje waard. Enige (kleine !) nadeel dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat het waterreservoir wat onhandig aan de achterkant zit en dat daar heel voorzichtig mee omgegaan dient te worden, geldt ook voor de cupjesverwijderaar aan de voorkant.