Krups Pixie XN3008 Brown zwart, bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Pixie XN3008 Brown zwart, bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Femail39 05-12-2013

Heel fijn klein apparaat. Goede temperatuur voor koffie, cups van nespresso werken het beste.

Mijn ervaring is dat de DE cups toch minder goed doorlopen dan de nespresso cups. De crema laag is minder en het lijkt of de koffie er minder krachtig doorheen komt als de nespresso cups. Ook de smaak is minder dan de nespresso cups, zuurder en niet zo sterk van smaak.

Mango1977 03-12-2013

Ik mag op dit moment de L’OR espresso capsules testen en ik wil graag mijn bevindingen delen omdat ik ze oa met dit apparaat heb getest.
wbt de cups die doen het heel goed in het apparaat, geen enkele problemen mee.

Ik houd heel erg van een milde koffie, de koffie smaakt erg lekker en is heel zacht van smaak.
Ik als koffieliefhebber die melk normaal gesproken toevoegt aan haar dagelijkse kopje koffie vind dit bij de Lungo Grazia dus niet nodig.
De smaak is voor mij niet heel krachtig en dat bevalt me echt heel goed.
De koffie ruikt ook nog eens erg lekker.
Net alsof je echte bonen gebruikt.
Voor mensen die juist een wat pittige koffie lusten zouden de Lungo Euforia moeten testen.
De koffie is heel intens en krachtig, helaas voor mij te krachtig maar voor mijn medentesters is dit de lekkerste van alle 3 de smaken omdat hij zo krachtig en vol van smaak is.
De Lungo Audacia valt mij iet wat tegen, had ik meer van verwacht maar ik vind hem niet zo heel erg lekker. Eigenlijk een korte nasmaak en bitter.

De verpakkingen van de koffie is ook erg leuk en gezellig (zeer uitnodigend)
omdat de capsules apart zijn verpakt denk ik ook dat ze ‘verser’ blijven.

Wel genoeg redenen om de koffie uit te proberen.

tuckson 27-06-2015

Persoonlijk vind ik die apart verpakte cupjes vreselijk. Wát een ongelofelijke verpakkingsverspilling. Die koffie zit al in dichtgesealde cupjes en die extra verpakking is totaal onnodig naar mijn mening.

Over lekkere alternatieve koffie gesproken: heb diverse merken cups geprobeerd en momenteel is mijn grootste favoriet die van de aldi.

gjna 15-05-2014

Ik gebruik al jaren de L'OR Espesso in mijn oude Krups Nesspresso apparaat en ben er ook heel tevreden over je kan ze in tegenstelling tot de Nespresso cups in elke supermarkt kopen. En er zijn genoeg smaken om van te kiezen. En zeker niet onbelangrijk ze zij ook nog een stuk goedkoper dan de Nesspresso cups.

RS Visser 20-04-2013

Voor TRND ook zo'n apparaat in huis, de koffie is absoluut heerlijk, veel beter dan senseo, in een mum van tijd gezet, apparaat is heel snel op temperatuur.

Nadelen echter, de kopjes zijn klein (40-110) ml en de koffie lijkt snel af te koelen, en de prijs per bakje.
Voordeel is het grote aantal varianten aan smaken die er zijn, er zit echt voor iedere koffiedrinker wat bij.

Het waterbakje plaatsen gaat niet helemaal vanzelf na bijvullen, zeker niet als je er niet genoeg licht bij hebt, je moet nl. dmv het deksel open of dicht te doen twee hele kleine haakjes in een opening laten klemmen, dit kan beter.

Voor de rest een heel mooi compact apparaat.

ingesmeets1975 28-03-2013

apparaat is wel mooi vormgegeven en lekker klein en compact maakt wel veel lawaai bij het koffie zetten koffie is lekker maar jammer dat er geen cappucino gezet kan worden ermee ...de cupjes zijn ook erg prijzig waardoor je niet zoveel gebruik er van maakt jammer genoeg...

nellar 25-03-2013

Erg mooi en handzaam koffiezetapparaat. Heel makkelijk te bedienen met een handig opvangbakje voor de capsules. Het apparaat warmt snel op. Houder voor kopje is opklapbaar voor grotere kopjes.
De Nespresso capsules zijn uitzonderlijk lekker en er zijn veel smaakvariëteiten te verkrijgen.
Nadelen: maakt best wat lawaai en je kunt 1 kopje tegelijk zetten. Capsules zijn erg duur en alleen te verkrijgen in de grote steden of via internet te bestellen.

dhr.de.vries. 18-03-2013

het apparaat ter beschikking gekregen middels trnd.nl en het doet precies wat je er van kan verwachten. het is eenvoudig te bedienen, leuk design en smaakvolle koffie. minpuntje is toch wel dat hij luidruchtig is en dat de cupjes prijzig zijn.

luijt050 17-03-2013

Via tnd.nl mag ik deze machine testen. Ik gebruik normaal een volautomaat van Jura, een oudje, de S90. De machine is gemakkelijk in gebruik. Klein lekbakje. Smaak van de koffie is goed. Die beugel stoort me wel enigszins. Is volgens mij niet nodig. Maar verder een compact machientje en leuk detail: de zijkanten zijn gemaakt van gerecyclede nespresso cups. Een pluspunt!

333Mike 16-03-2013

Ik mag de pixie testen van Trnd. Ik ben een koffieliefhebber. Wij hebben al jaren een espressoautomaat van Vibenne met een losse molen.

Na het mailtje van Trnd kwam de doos met de pixie een dag later binnen. Bij het uitpakken zat alles er netjes bij en ik moet zeggen hij is kleiner dan verwacht vooral als ik dat vergelijk met de espressoautomaat die er nu staat maar het belangrijkste is natuurlijk de smaak van de koffie. Ik heb het normaalgesproken niet zo op deze machientjes. Vooral de Senseo vind ik echt niet lekker maar uit die pixie komt heerlijke koffie.

De pixie is binnen een halfe minuut klaar voor gebruik. Waar ik op mijn eigen espressoautomaat ongeveer 20 minuten moet wachten voordat deze helemaal warm is. Dus pakken we ook sneller een bak koffie tussendoor. Ik heb voor me vrouw gelijk voor de cappuccino een melkschuimer gekocht via de Nespresso site.

Een extra pluspunt is dat je desgewenst de waterhoeveelheid zelf kunt regelen. Het apparaat is naar mijn indruk verder eenvoudig in het gebruik en onderhoud. Ik heb eigenlijk nog geen minpunten kunnen ontdekken. Ik ben hier oprecht erg blij mee dus tot nu toe is de pixie helemaal naar wens.

333Mike 16-04-2013

16-04-2013:

Zo weer een paar weken verder. Nou ik moet zeggen ik heb er nog steeds plezier van. Inmiddels heb ik voor mijn vrouw de melkschuimer via de Nespressosite de besteld. Nu staat de Pixie nog vaker aan. Het grote verschil tussen mijn eigen espressoautomaat en de Pixie is zeker de opwarmtijd. De smaak van de koffie is zeker niet onbelangrijk. Nou deze doet niet onder voor mijn espressoautomaat. Ben dus nog steeds tevreden over deze pixie.