De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 77 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TP503R09 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

jessica 05-12-2020

mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens TP503R09

mooi koffiezet apparaat, luxe uitstraling en goede opties. je kunt er voor iedereen een heerlijke kop koffie mee zetten of je nu van een sterke bak, normale, of een melkvariant wil.

Rixk 30-11-2020

Mooi duidelijk apparaat.

Geschreven voor: Siemens TP503R09

Deze machine voldoet aan onze verwachtingen. Hij geeft heerlijke koffie en je heb genoeg keuze. Makkelijke bediening en een duidelijk display.

Pluspunten

• Duidelijk scherm
  • Geeft zelf aan als er onderhoud nodig is.
  • Sterkte en hoeveelheid goed in te stellen
  • Los melk pijpje

Mike 30-11-2020

de lekkerste koffie

Geschreven voor: Siemens TP503R09

zeker 8 soorten koffiezet apparaten verder ( van gewone koffie, bonenapparaat , senseo, dolce gusto enz. nu eindelijk gekozen voor de Siemens EQ 500 classic , dit is echt een top apparaat . we hadden dit jaren eerder moeten doen, voor ieder wat wils in huis door de diversiteit , makkelijk schoon te maken , heerlijke koffie en vooral een goede temperatuur van de koffie . kortom superblij mee

Pluspunten

• smaak van de koffie
  • makkelijk in onderhoud
  • bedienings gemak
  • sterkte instelling / hoeveelheid

Minpunten

• apparaat gaat wel vaak spoelen

Freda van Ewijk 28-11-2020

koffiemachine een genot voor de lekkerste koffie

Geschreven voor: Siemens TP503R09

De geur van echte koffie uit deze machine is goud waard, deze machine gekocht, omdat voor ieder zijn eigen koffie soort mogelijk maakt.
Een echte aanrader!!!!! ieder kopje koffie is genieten!!!!

Pluspunten

• hete koffie
  • heerlijke geur
  • makkelijk te bedienen
  • veel keuzemogelijkheden
  • goed reinigbaar

Minpunten

• geen minpunten tot nu toe

Anton van Doorn 22-11-2020

Eenvoudige bediening

Geschreven voor: Siemens TP503R09

Doorslaggevend voor deze aankoop is de eenvoudige bediening, met digitaal scherm, waar alles goed te lezen is. De vele keuzes die je hebt en de eenvoud om melk toe te voegen voor Latte of Cappuccino. Vooral ook dat je de sterkte van de koffie kunt bepalen, het eenvoudige schoonmaken en de lekkere koffie. Groot voordeel is dat de koffie lekker warm geserveerd wordt, veel warmer dan andere koffiezet apparaten.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Warme koffie

Kirsten 21-11-2020

Siemens espresso appraat

Geschreven voor: Siemens TP503R09

Het koffie appraat is erg mooi qua uiterlijk en ook zeer makkelijk in gebruik. Genoeg opties om voor de koffie te gaan die jij het lekkerste vind. Nadeel is wel dat er prut naast de opvang bak valt. Ook spoelt die veel waardoor je de onderbak regelmatig moet legen.

Pluspunten

• Opties voor melkkoffie
  • Koffie sterkte in te stellen
  • Uiterlijk

Minpunten

• Koffieprut valt ook naast de opvang bak
  • Spoelen bij uit- en aangaan
  • Geen sensor wanneer water bijgevuld moet worden

Robert 20-11-2020

Fantastisch toestel

Geschreven voor: Siemens TP503R09

Net gekocht. Erg mooi toestel!
Erg veel opties en vooral handig in te stellen in duidelijk menu (zonder handleiding nodig te hebben)
Hoeveelheid en sterkte per kopje te regelen. Makkelijk schoon te houden.
En verbazend lekkere koffie, zeer goede Cappuccino.(vol automatisch)
Hopelijk gaat hij lang mee ;)

Pluspunten

• Veel opties
  • Handig in te stellen
  • Makkelijk schoonmaken
  • Vooral lekkere koffie!!!!

Minpunten

• Nog niet gevonden

Baristawaardige koffie 18-11-2020

Baristawaardig

Geschreven voor: Siemens TP503R09

Heerlijke koffie wat naar persoonlijke smaak ingesteld kan worden. Mooie creme laag en mooi luchtig en stevig melkschuim ( voor bijvoorbeeld chai latte ) Als de koffie in voorverwarmde kopjes wordt gezet een baristawaardige koffie of variant ervan

Pluspunten

• Heerlijke koffie

Minpunten

• Zelf de kopjes voorverwarmen

Willem 05-11-2020

Heerlijke koffie, prima apparaat! De tweede van Siemens!

Geschreven voor: Siemens TP503R09

We hebben weer een Siemens gekocht. De eerste hebben we 12 jaar gehad. Begon nu te lekken. Siemens gebeld, eigenlijk voor reparatie. Advies was toch om dat niet te doen. Waren verbaasd dat het zo lang geduurd had. Normaal 4-5 jaar. We hebben gewoon meteen schoongemaakt als het apparaat dat aangaf, én volgens het boekje. Siemens is gewoon goed! Omgerekend per jaar niet duur per kopje koffie. En verder een beetje experimenteren met sterkte en zo om je eigen koffie samen te stellen.

Pluspunten

• compact
  • minder laawaaierig
  • prijs-prestatie is goed
  • doet met de koffie wat je mag verwachten

Minpunten

• dekseltje van water reservoir op termijn misschien
  • capucino melk heet koffie lauw, bijstellen?

Ehm 30-07-2020

Design apparaat Siemens koffiemachine

Geschreven voor: Siemens TP503R09

Super lekkere koffiesmaken. keuze genoeg. Hoeveel nl etc alles in te stellen.
Makkelijke bediening
Volautomatisch ideaal
Mooi design

H.M 26-07-2020

gemakkelijke bediening ,een top apparaat

Geschreven voor: Siemens TP503R09

Hadden een delonghi maar deze ging steeds meer keuren vertonen,tich keren gereset nieuwe waterpomp geplaatst maar bleef behelpen,dus deze na veel wikken en wegen gekocht,ziet er degelijk uit en werkt en is stuk stiller en betere koffie dan de vorige

Pluspunten

• weinig geluid
  • ziet er goed uit ,makkelijk schoon maken

Frans H 24-07-2020

geweldig apparaat

Geschreven voor: Siemens TP503R09

zeer lekkere koffie. makkelijk in gebruik, en op je eigen smaak in te stellen. temperatuur geweldig.

Pluspunten

• alleen maar plus

J E 08-07-2020

Vrij geluidloos ,erg En grote water reservaat

Geschreven voor: Siemens TP503R09

Prettige machine. En erg blij mee en goed geholpen in de winkel met de juiste uitleg
Mooi strak uiterlijk
En gelukkig niet zo’n lawaai met malen vd bonen
Tot nu toe erg blij mee

Pluspunten

• Grote water reservaat
  • Niet veel geluid

Minpunten

• Koffie bakje snel vol kleine kant
  • Schoonmaken is wel weer wennen

H lokken 18-06-2020

Een mooie machine makkelijk in gebruik en heerlijke koffie.

Geschreven voor: Siemens TP503R09

Zoals boven beschreven mooie machine makkelijk in gebruik en goede koffie wat voor toetsen je ook gebruikt. De machine maakt het waar wat hij belooft.

Majanka 15-06-2020

zeeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens TP503R09

Wij hebben gekozen voor dit product omdat Siemens bekend staat als een zeer betrouwbaar merk. Het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk en geeft lekkere koffie. Is makkelijk schoon te maken en goed te bedienen. Goede aankoop.

Pluspunten

• duidelijk display
  • zeer gebruiksvriendelijk

jacques 03-06-2020

Keurige machiene

Geschreven voor: Siemens TP503R09

het apparaat voldoet zeer goed en de koffie instellingen zijn makkelijk in te stellen het schuim van de melk is voor ons zeker perfect, de koffie temperatuur is ook in te stellen en heeft voor ons een groot voordeel wij houden van echt warme koffie,
ons vorige apparaat was ook een siemens en heeft het bij ons erg lang uitgehouden met een gemiddelde van 1.5 kg bonen per week wel 6 jaar ben erg tevreden zeker zijn geld waard !

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • warmte instelbaar van de koffie
  • supper goede schuim

EAB 30-01-2020

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TP503R09

Ik heb de Siemens EQ-500 nu een paar weken in gebruik. Ik heb de EQ-500 mee naar mijn werk genomen, om de EQ-500 goed aan de tand te kunnen voelen. Meerdere meningen, dus een zuivere beoordeling. Ten eerste kun je door het grote waterreservoir veel kopjes koffie zetten. Door de plaatjes op de bovenkant van het apparaat kun je gemakkelijk een keuze maken van voor de soort koffie die je wenst. Per soort kun je ook nog eens de sterkte van het "bakkie" instellen. Wanneer je voor de melkvarianten kiest, hoef je alleen een het meegeleverde slangetje in een melkpak te steken en wordt de melk door de EQ-500 aangezogen en vervolgens op temperatuur in je kopje geschonken. Om het slangetje weer schoon te krijgen, stak ik deze na gebruik in een fles heet water, en liet ik de EQ-500 het hete water aanzuigen, waardoor het slangetje weer schoon was. De EQ-500 is verder ook gemakkelijk schoon te maken. Het opvangbakje voor de koffiedik en het afvalwater zijn gemakkelijk te reinigen. Zo ook het hart van de machine, de maalinstallatie. De smaak van de koffie is voortreffelijk, een optelsom van meerdere collega's, die hoopten dat de machine voor langere tijd zou blijven. De smaak van het melkschuim was ook voortreffelijk. Zo lekker kun je het handmatig bijna niet krijgen. Al met al een fijne espressomachine

Pluspunten

• Lekker melkschuim
  • Groot waterreservoir

Minpunten

• Kleine afvalbak

DHR. Jan Kneppers 25-01-2020

Mooie vormgeving, eenvoudige bediening d.m.v. tiptoetsen ..

Geschreven voor: Siemens TP503R09

Goede afmetingen, eenvoudige bediening en door zijn moderne uitstraling ook een sieraad in je keuken.

Pluspunten

• Goed zicht op het waterreservoir

Minpunten

• op dit type GEEN warmhoudplaat ingebouwd.

Martin 18-01-2020

Super machine

Geschreven voor: Siemens TP503R09

Echt een genot deze machine. Gemakkelijk in gebruik en veel instel mogelijke heden. Gemakkelijk in onderhoud

Jeanine 16-01-2020

top toestel

Geschreven voor: Siemens TP503R09

ziet er mooi uit. Design. Makkelijk met 1 druk op de knop heerlijk koffie en koffievarianten. Vooral de Latte is top.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • mooi

Manuel Nijhof 06-01-2020

Siemens EQ500 Classic TP503R0P zwart

Geschreven voor: Siemens TP503R09

Een goede espressomachine die heerlijke koffie en cappuccino zet. Volgens mijn zoon heeft hij nog nooit zo'n lekkere cappuccino gehad. Verder is hij veel stiller als onze vorige espressomachine. De afmetingen zijn ook niet al te groot voor op het aanrecht.

Pluspunten

• Stil
  • Heel warm

Gerda 02-01-2020

Duidelijk, en makkelijkm te bedienen

Geschreven voor: Siemens TP503R09

We wilden een goed bakkie koffie daarom hebben we een volautomatisch espressoapparaat aangeschaft. Tot op heden zijn we dik tevreden. Wel jammer dat er geen proef ontkalkingstabletten en/of reinigingstabletten in de verpakking zaten.
Gezien de prijs hadden we dit wel verwacht.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Makkelijk schoon te maken
  • Makkelijk de inhoud voor een kopje aan te passen

Minpunten

• nog geen minpunten

Ad 27-12-2019

Lekker stil ten opzichte van vorige koffiemachine

Geschreven voor: Siemens TP503R09

Fijne machine, deze is een stuk stiller dan mijn vorige en zet fijne koffie varianten.
Hij is misschien een beetje aan de prijs maar als je alles automatisch wil moet je wel iets meer betalen.
Mooi moderne uitstraling met de tiptoetsen en schermpje, niet te veel rommel erop en makkelijk in te stellen.

Pluspunten

• mooi design
  • lekker rustig
  • meerdere koffie varianten
  • makkelijke bediening en intellingen

Minpunten

• misschien iets te kleine koffie opvangbakje

Elis 22-12-2019

Valt helaas tegen

Geschreven voor: Siemens TP503R09

Toen we de Siemens EQ500 net in huis hadden, konden we niet wachten om een lekkere kop koffie te maken. Wat een mooi apparaat! Ziet er veelbelovend uit. Het installeren ging makkelijk. We hebben ons water getest, het filter geplaatst en het bonen- en waterreservoir gevuld. We gingen voor een gewone koffie (cafe crema) en voor een latte macchiato, dus we hebben er meteen een pak gekoelde houdbare melk bij gepakt. Allebei vonden we de smaak van de koffie helemaal niet lekker. Kan gebeuren, al hadden we onze eigen vertrouwde bonen gebruikt. Toen het reservoir leeg was, hebben we de bijgeleverde bonen gebruikt. Dit hielp, maar helaas vinden we de smaak van de koffie niet echt lekker. We hebben van alles geprobeerd: de sterkte van de koffie, maling van de bonen etc ingesteld, maar helaas. Ook vonden we de temperatuur van de koffie veel te koud. Nu we de temperatuur op de heetste stand hebben gezet, is het voor ons redelijk acceptabel. De koffie moet dan wel meteen op worden gedronken. De melkfunctie werkt op zich perfect. Handig, wendbaar slangetje voor in een glas of pak en het systeem is met een paar drukken op een knop gereinigd. Helaas zakt de melk iedere keer als een kaartenpakhuis in elkaar! Verse halfvolle melk werkt redelijk, maar de houdbare melk die ik normaal zonder problemen met een melkopschuimer gebruik, helemaal niet. Het waterreservoir is fijn groot. Daarentegen is de lekbak voor zowel vocht als koffieprut zo vol, terwijl we altijd een leeg glas onder de spoeltuit gebruiken. Volgens mij heeft dit model geen heetwaterfunctie (of ik kijk er overheen?). Dit is voor mij een groot gemis. Nu heb ik alsnog een extra apparaat nodig om thee te kunnen zetten.
Heel handig dat zelfs mijn latte glas goed onder het apparaat past. De machine is niet snel, maar dit is voor ons geen groot probleem. Het apparaat heeft wel een heel mooie touch bediening.
We waren al in het bezit van een hele oude bonenmachine en geven helaas de voorkeur aan ons huidige apparaat. De Siemens heeft een aantal voordelen, maar wat ons betreft vooral nadelen. En voor deze hoge prijs, zouden we dit apparaat aan niemand aanbevelen.

Pluspunten

• reiniging melkfunctie
  • groot waterreservoir

Minpunten

• smaak koffie
  • temperatuur koffie

Saskia 22-12-2019

Veel variëteiten van koffie en een stil apparaat

Geschreven voor: Siemens TP503R09

De koffievariëteiten zijn eindeloos. Je kunt alles variëren, de sterkte, de hoeveelheid koffie of melk, al naargelang je behoefte of grootte van je kopje. De schuim is lekker, echter nadeel is dat je het melkpak ernaast moet zetten en van daaruit melk aanzuigt. De druppelschaal is klein en moet vaak geledigd worden als je het apparaat vaak gebruikt. Ook is het bonenreservoir niet echt heel groot en wat onhandig te vullen. Wij waren niet onder de indruk van de warmte van de koffie, meteen opdrinken is het devies en de smaak van de koffie, deze laatste bleef wat bitter ook na proberen van diverse bonen, dit is wel heel persoonlijk. Het apparaat heeft een mooi design en is super stil bij het malen van de bonen. Per kopje wordt er best veel koffie gemalen, dus je moet bij regelmatig gebruik vaak bonen bijvullen.

Pluspunten

• veel variatie
  • mooi design

Minpunten

• kleine druppelschaal, snel vol met water
  • klein bonenreservoir
  • koffie niet echt warm
  • veel gebruik van koffie voor 1 kopje