De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TQ507R03 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

d******@z******* 06-02-2024

Drama Machine

Drama Machine
Diverse keren gerepareed dan was de computer weer stuk
dan was de koffie weer slap en weer sterk. Dan was de zetgroep weer kapot
Dan weer een slang lek in de deur.
Of aparaat valt uit het niets uit.
Melk shuim is koud

Opgelet er zit een ontwerp fout in deze machine
De zetgroep heeft een slang die in een knik zit
Deze slang scheurt naar enige tijd precies waar de knik zit.
Siemens is bekent met dit probleem maar komt niet met een oplossing
Wees gewaarschuwd voor deze machine

Pluspunten

• Veel Koffiesoorten
  • Handig met losse melk kan
  • makkelijke bediening
  • Grote watertank
  • Veel Koffiesoorten
  • Handig met losse melk kan

t***********@h********** 22-12-2021

Mijn ervaring met de EQ500 van Siemens

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

Ik heb het genoegen gehad om deze Espresso volautomaat te mogen testen. Hoewel ik in het begin wel enthousiast was, ben ik na het testen toch een beetje teleurgesteld. Het apparaat gebruikt heel veel water, en de helft komt niet in het kopje terecht. Hij geeft wel aan als de lekbak vol is, maar als de bonen op zijn, geeft hij geen melding en krijg je een slappe bak. Ook als het bakje waar de de koffieprut in zit, vol zit, krijg je geen melding. Toch jammer! Ook vind ik hem net iets te groot voor mijn keuken.

Maar eerlijk is eerlijk, HIJ ZET HEERLIJKE KOFFIE!!

Als je met de minpunten genoegen neemt, heb je een mooie koffieautomaat welke alle soorten koffie zet.

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• Lekbak is snel vol
  • geeft niet aan als de koffie op is

Hoekerdje 19-12-2021

Goede koffiezetter

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

Fijne machine. Zeer gebruiksvriendelijk. Vele soorten koffie en die kan je zelf verder instellen, naar elke gewenste sterkte. De losse melkkan is ideaal. Je zet hem na gebruik gewoon in de koelkast. De kopjes opwarmer vind ik overbodig. Wordt niet heel warm. Makkelijk bij te vullen water en bonen reservoir. De opvangbak moet wel wat vaak geleegd.

Pluspunten

• Snel
  • Melk kan

Minpunten

• Kleine afvalbak

Aaf 15-12-2021

Mooi apparaat maar melk te koud

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

Mooi apparaat, het instellingen ging heel erg soepel. Het waterreservoir erin zetten was even proberen maar is uiteindelijk heel erg makkelijk. Het dekseltje ligt er wel los op wat beetje gek is. Het is een vrij groot apparaat en het jammere is de het waterreservoir en het melkreservoir aan de zijkanten uitsteken waardoor hij nog meer plek in beslag neemt. Verder wel een mooi en strak design. Hij is redelijk stil, wel is het lekbakje snel vol. Helaas blijft de melk te koud en dat is toch waar je zo'n apparaat voor koopt. Voor de luxe melk drankjes die je eruit kan halen. Een echte misser als je het mij vraagt. Koffie kan ik ook uit een goedkoper model halen. Ook het warmteplaatje wordt niet snel genoeg warm dus dan moet je eerst een hele tijd wachten terwijl je gelijk koffie wilt zetten als je hem aan zet. Al met al dus: mooi apparaat, stil geluid, strak design, wel lauwe melk en warmhoudplaatje doet het niet snel genoeg.

Pluspunten

• Heel stil
  • Twee kopjes tegelijkertijd
  • Veel koffiekeuzes

Minpunten

• Lauwe melk
  • Slap warmhoudplaatje
  • Groot lomp apparaat

Coatan 15-12-2021

Goed, lekker maar wel veel onderhoud

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

Op het moment van uitpakken dacht ik wat een enorm apparaat. Hiervoor had ik een bescheiden cupjes-machine maar dit is even wat anders. Hij is dan wel groot, maar ziet er wel goed uit! Mooie RVS voorkant in combinatie met hoogglans zwart. Bescheiden schermpje bovenop en tiptoetsen.

Het installeren was een eitje, uiteindelijk dan. De handleiding is niet heel fijn, deze staat meer gevuld met waarschuwingen (“pas op heet!”, “pas op elektriciteit”, etc. etc.), maar als je ziet wat je uiteindelijk moet doen is het eenvoudig.

Dan uiteindelijke de koffie.. Bonen bovenin kieperen en koffie kiezen en gaan met die banaan. Cappucino's of lattes gaan super eenvoudig. De sterktes en hoeveelheden zijn eenvoudig in te stellen.

De kopjesverwarmer vind ik een aanfluiting, die doet amper iets. Ik dacht dat ik iets verkeerd deed. Dus de handleiding nagelezen, maar er slechts 1 regel in de handleiding hierover. Deze doet gewoon zeer weinig, of je moet het apparaat de hele dag aan laten staan.

Het valt me wel op hoe vaak ie automatisch schoon maakt. Op zich fijn en goed natuurlijk, maar wel vervelend om steeds weer de lekbak leeg te moeten kieperen en de binnenkant schoon te maken.
De binnenkant wordt nl ook vies door nadruppelen. Het schoonmaken zelf is een eitje.

Kortom, ik ben zeker tevreden en bonenkoffie is fantastisch, maar ietsje meer gemak (iets minder vaak schoonmaken dus) had voor mij wel gemogen.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Mooi
  • Makkelijk

Minpunten

• Veel onderhoud

m**********@h****** 10-12-2021

Genieten van mijn koffie

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

Kwaliteit van de koffie en het gemak waarmee het apparaat bedient wordt overstijgen mijn verwachtingen.
Dat zegt natuurlijk ook veel over mijn vorig apparaat.

Mooi design, stil, makkelijk in onderhoud.

Van mij een dikke tien.

Pluspunten

• gebruik
  • onderhoud
  • design
  • stil

Josje7268 10-12-2021

Heerlijke bonenkoffie

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

N wat kleine opstart probleempjes waren we al snel blij met de machine.
Vanuit de fabrieksinstellingen zet he meteen al goede koffie. Het instellen van de maalgraad van de bonen is makkelijk, ook het display is erg duidelijk.
Jammer dat de lekbak toch snel vol is, en ook mis ik een indicator dat de bonen op zijn.
Al met al wel een erg prettige machine die zeker heerlijke koffie geeft welke ook goed warm is.

• Makkelijke bediening
  • Goed warme koffie

Minpunten

• Lekbak erg snel vol

y**********@g******** 09-12-2021

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

Ik ben echt super blij met dit apparaat, heerlijke koffie en alle andere koffiesoorten.
Er zitten n paar kleine verbeterpuntjes. De lekschaal is snel vol. Het apparaat geeft niet aan dat de bonen op zijn en de kopjes warmer doet t maar minimaal.
Maar boven alles heerlijke en goed warme koffie. Het apparaat is ook erg geruisloos, heel anders dan ons vorige apparaat. Ook het schoonmaken gaat makkelijk en is zo gedaan

Pluspunten

• goed warme koffie
  • lekkere soorten koffie
  • geruisloos
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• lekbak snel vol
  • geen indicator voor bonen

Marleen Schuijt 07-12-2021

Met deze machine geheid heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

Een heel mooi koffiezetapparaat voor de ervaren koffiedrinker. Een fraai design, een makkelijke opstartprocedure (met daarbij een testkitje voor je waterhardheid, erg handig!) en een ruime keuze uit verschillende dranken. Wij hebben zelf café crema (de standaard koffie), flat white (heerlijke koffie), cappuccino, latte macchiato en americano geprobeerd. De standaard koffie, flat white en cappuccino zijn hier favoriet. Het apparaat is niet heel snel, vooral niet als je een melkspecialiteit neemt, maar wij vinden dit zelf geen probleem. Het zetten van twee kopjes koffie tegelijk kan ook en gaat dan weer vlotter dan wij gewend zijn van andere koffiemachines. Voor- en na elke zetbeurt spoelt het apparaat automatisch. Regelmatig krijg je de melding 'lekbak' vol en moet je het apparaat openen om het water en de koffie weg te gooien, maar dit is een fluitje van een cent. De melding komt wel redelijk snel tevoorschijn. Een echte grote schoonmaakbeurt hebben we nog niet hoeven doen, terwijl er al flink wat kopjes zijn gezet. Over het algemeen zeker een aanrader: veel variatie en zet heerlijke koffie.

Pluspunten

• Lekker bakkie
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Groot apparaat
  • Niet heel snel

Tipla 06-12-2021

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

Fijn apparaat. Het zet lekkere koffie, al is het even uitproberen welke bonen het lekkerst zijn. Makkelijk te bedienen en veel variatie. De sterkte, temperatuur en hoeveelheid is allemaal aan te passen. De lekbak moet wel vaak geleegd worden. Het enige nadeel is dat het apparaat niet aangeeft dat de bonen op zijn. Een groot pluspunt vind ik dat je 2 kopjes koffie of cappucino tegelijk kunt zetten. Het schoonmaken is ook heel eenvoudig en wijst zich vanzelf. De melkkan gaat zo de koelkast in. De cappucino vinden we niet warm genoeg maar hebben dit opgelost door dubbelwandige glazen te gebruiken. Ook is het mogelijk heet water te tappen voor thee of dergelijke. Kortom wij zijn heel tevreden.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • 2 kopjes tegelijk
  • naar eigen smaak aan te passen

Minpunten

• geeft niet aan dat de bonen op zijn

Esther 06-12-2021

Prima machine

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

We gebruiken deze Siemens espressomachine nu enkele weken. De installatie ging erg snel en na een kwartiertje konden we van ons eerste kopje koffie genieten. Dat kopje koffie was wat te koud en te slap, maar gelukkig is de temperatuur en de koffiesterkte instelbaar en was dat zo opgelost.
Erg positief over de diverse koffiesoorten die te maken zijn. Flat white was ons niet bekend, maar een aanrader. Klein nadeel is dat de kopjeswarmer niet heel warm wordt. Je kunt het kopje beter even voorspoelen met warm water uit de machine voor een goede temperatuur.
Erg positief over het aparte klepje voor losse koffie. Ideaal voor een huishouden zoals het onze, waar zowel gewone koffie als decafé gedronken wordt. Het is wel even opletten dat je bij het vullen van het losse reservoir de start-stoptoets niet per ongeluk raakt,.
Andere pluspunten: fijn dat het melkreservoir zo in de koelkast gezet kan worden en dat de reservoirs voor melk/water/bonen van een goed formaat zijn. Daarnaast is het apparaat gemakkelijk schoon te maken (voor een espressomachine).

Pluspunten

• Diverse koffiesoorten
  • Instelmogelijkheden
  • Goede maat reservoirs
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Lekbak snel vol, apparaat spoelt erg vaak door
  • Kopjeswarmer kan beter

Robbin 05-12-2021

Fijn koffieapparaat

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

Sinds een aantal weken heb ik de Siemens eq500 integral in gebruik mogen nemen. In eerste instantie de gebruiksaanwijzing gelezen, bij het werkelijke installeren kwam ik er snel achter dat het koffieapparaat je makkelijk door de instellingen leidt. Mijn eerste kop koffie was een feit. In het kader van het oog wil ook wat, ik vind het koffieapparaat er mooi uitzien. In eerste instantie lijkt het apparaat wat groot tov mijn eigen volautomatische koffieapparaat, maar dat valt erg mee. Het koffieapparaat laat zich gemakkelijk bedienen. De verschillende toetsen zijn duidelijk en groot genoeg. De afbeeldingen van de verschillende koffiesoorten maakt het geheel af. Ik houd niet van melk in mijn koffie en drink om die reden nooit een cappuccino. Echter de cappuccino van dit apparaat lust ik wel. Vooral omdat de melk in eerste instantie door de structuur op de koffie blijft liggen. De koffie varianten zijn lekker, uiteraard ook door de boon die je gebruikt.
Het apparaat is redelijk stil. De koffie moet natuurlijk gemalen worden, dus dat geluid heb je altijd.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Opvangbak snel vol

l*************@i********* 04-12-2021

tevreden, maar kan beter

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

Inmiddels al heel wat keren de espresso koffie machine gebruikt.
Met wisselende ervaring betreft de koffie smaken en tegenvallende koffie proeverij.
Zelf vind ik deze koffie crème niet zo lekker en naar alle waarschijnlijkheid zal ik die ook niet meer voor mezelf zal zetten. Het smaakt voor mij niet naar koffie. Wel is deze koffie erg heet en dat is wel fijn.
Wat opvalt is dat steeds de eerste cappuccino of Latte die gezet worden niet warm zijn maar lauw. Ik gooi het dan meteen maar weg. Wel zonde van de koffiebonen en de melk. En dat zou eigenlijk niet mogen.
Ik heb de menu keuzeknop ontdekt en nu ingesteld dat de koffie heet moet zijn. De hetere krijg ik pas wanneer ik de double shot aroma instel. Het proces van zetten duurt dan langer omdat de bonen tweemaal gemalen worden. En hoe het dan verder werkt weet ik niet maar de cappuccino of de Latte Macchiato wordt heerlijk warm tot heet om te drinken. Deze temperatuur is voor mij lekker om te drinken alleen niet de sterkte van de bonen voor de cappuccino. Ook vind ik de hoeveelheid melkschuim te veel voor een cappuccino.
Wat ik nu merk is dat ik nog meer mijn best kan doen om de instelling van het apparaat in de keuzes van koffie met de hoeveelheid water nauwer op elkaar kan afstemmen. Afgelopen week heb ik hier al het nodige ingedaan maar het kan nog beter.
Nu het apparaat en het gebruik: heel prettig is de verlichting in het display en de verlichting bij de koffie uitgifte. Dit staat heel gezellig en in een wat donkere keuken is het nog goed leesbaar.
Het apparaat geeft aan wanneer het lekbakje vol is, of wanneer de bonen of het waterreservoir bij gevuld moet worden. Heel handig dus.
Het gebruik van tiptoetsen voor het instellen is toch wel heel fijn en het voelt als verwennerij.

Nadeel vind ik het waterverbruik, het apparaat reinigt zich zelf wel heel vaak. Bij het uitzetten of het vanzelf uitgaan en opnieuw bij het aanzetten reinigt het zichzelf. Het lekbakje is dan zo vol en moet geleegd worden. Inmiddels heb ik ontdekt dat de aan/uit knop instelbaar is vanaf 15 min tot 2 uur. Hier kan ik nog wat mee doen.
De kopjes verwarmer: werkt niet goed. In het halve uur dat wij dan koffie zetten en drinken wordt de verwarmer een beetje warm maar de kopjes niet. De bijsluiter vermeldt dat die heet kan worden maar dit heb ik nog niet gevoeld. Nog iets voor mij om me in te verdiepen.
Ook prettig is de in hoogte verstelbare koffie uitloop en melkopschuimer. De hoge glazen voor de Latte Macchiato passen er goed onder en wel zó dat de melkopschuimer schoon blijft en niet in het glas “verzuipt” wat weer schoonmaakwerk scheelt.
Wat ik de komende tijd nog wil doen is verschillende melk producten gebruiken als amandelmelk, of melk speciaal voor cappuccino, barista melk of een aparte likeurtje erbij. Een leuk experiment. Ook mijn huisgenoten en bezoek kunnen er heerlijk van meegenieten.
Het apparaat is zeker de moeite waard, heeft vele mogelijkheden en het vergt wat tijd om dit allemaal uit te proberen.

Menno67 29-11-2021

Uitstekende kwaliteit en koffie veel keuze en makkelijk

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

Ik heb de Siemens Espresso EQ500 (TQ507R03) nu enkele weken in gebruik. Wat mij aantrok aan deze machine is dat het de mogelijkheid heeft om kant en klare producten te maken wat ik een voordeel vond. Erg benieuwd was ik naar het koffie resultaat.

Het werkt allemaal heel makkelijk bij dit apparaat. Aansluiten en installeren was heel simpel. Het zetten van koffie is erg vanzelfsprekend. Menu is recht toe recht aan.
De koffievarianten smaken uitstekend. Er wordt echt prima koffie gezet en het opschuimen van melk gaat goed. Je kunt volume, warmte, maalgraad, aantal kopjes e.d. allemaal naar eigen believen instellen.
Heel fijn dat het melkreservoir los in de koelkast kan Heel fijn dat het melksysteem gespeld wordt Heel fijn dat het apparaat open kan en dat ik zelf de binnenkant kan schoonmaken. ' Het apparaat spoelt zelf en sluit zich vanzelf weer af na een tijdje
Hij kan ook met gemalen koffie omgaan maar dat zal ik niet gebruiken. Ik moet nog ervaren hoe vaak te ontkalken e.d.
Eigenlijk weinig minpunten. Als ik dan toch wat moet noemen: Hij is wat lang en staat bij mij schuin in de hoek; omdat de watertank achter zit kan hij niet helemaal tegen de muur. Bij cappuccino spettert hij wat. Spoelbak en waterreservoir moeten wel vaak verschoond, maar dat is bij alle volautomaten die ik ken het geval dus hoewel lastig is dit niet een specifiek minpunt van dit apparaat.

Pluspunten

• Uitstekende koffie
  • Veel keuzes
  • Eenvoudige bediening
  • Makkelijk onderhouden

Minpunten

• Plaatsing waterreservoir
  • Regelmatig legen spoelbak

Rmarioni 22-11-2021

Eerste indruk

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

Na 11 maanden onderzoek te hebben gedaan om te upgraden van een gewone pods-machine naar een volautomatische koffiemachine, had ik het geluk dat ik werd geselecteerd om de geweldige Siemens Espresso EQ500 uit te proberen.
De machine presteerde veel beter dan mijn verwachtingen. Hieronder zal ik enkele zeer goede feedback geven over waarom u deze machine zou moeten kopen. En een paar punten om rekening mee te houden voordat u een EQ500 aanschaft.
Positieve punten:
1. Zeer eenvoudig te installeren bij het eerste gebruik - We dronken een lekker kopje capuccino binnen 15 minuten na het uitpakken en opzetten. Veel sneller dan we dachten dat het zou duren;
2. Goede kwaliteit - De koffie maalt heel mooi en smaakt (en ruikt) goed.
3. De melkdispenser is een groot pluspunt van de machine! Scheelt zoveel tijd!
4. Mooi design - De machine is kleiner en dunner dan ik had verwacht. Past heel goed naast de andere apparaten in de keuken.
5. Niet luid - Als je wat onderzoek hebt gedaan, ben je waarschijnlijk een belangrijk punt tegengekomen in volledig geautomatiseerde espressomachines: het geluid. De Simens EQ500 maakt weliswaar geluid, is niet storend en duurt minder dan 7 seconden.
Negatieve punten: (niet veel hier ;)
1. De koffieontwerpen op het display zien er goedkoop uit. De hele machine voelt verhoogd aan, het kleine bedrukte, kleurrijke koffieontwerp past niet zo goed bij de verhoogde machinevibraties.
2. De machine heeft geen stand-bymodus, dus elke keer dat we hem willen gebruiken, moeten we wachten tot hij eerst is afgespoeld. Geen haastige koffie ... minstens 3 minuten.
3. Er kunnen profielinstellingen zijn, zodat we ieders voorkeuren kunnen bewaren.
4. De temperatuur van de koffie komt echt goed uit, direct drinkbaar. Als u echter van een zeer warme kop koffie houdt, kunt u teleurgesteld zijn.

Dit zijn enkele van mijn eerste indrukken van de Siemens Espresso EQ500 gedurende de afgelopen 3 dagen. Ben benieuwd hoe het de komende maand gaat.

Shirin E 29-06-2021

volautomatische koffiemachine

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

modern en handiger kan niet. reinigt zelf en alle stappen voor een lekkere koffie te zetten staat duidelijk op de scherm aangegeven.

Silvia 04-05-2021

Thuiswerken wordt nog lekkerder

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

Met het thuiswerken is dit een ideaal apparaat. Keuze uit veel mogelijkheden en de cappucino werkt perfect met de losse kan met melk erlangs. Niet prutsen met slangetjes en schoonmaken. Wel is de afdrupbak snel vol. De machine geeft zelf aan als er iets moet gebeuren zoals reinigen, ontkalken enz. Weinig onderhoud. Erg gebruikersvriendelijk en de investering waard.

Pluspunten

• weinig onderhoud
  • gebruikersvriendelijk
  • veel keuzes in soorten koffie

Minpunten

• lekbak snel vol

Tatjana 24-01-2021

Fijne koffiemachine

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

Fijn en makkelijk te bedienen apparaat,
Maakt lekkere koffie naar keuze. Zelfs het aantal ml per kopje is in te stellen.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Veel keuze
  • Duidelijke instuctie

Silvia 13-01-2021

Luxe koffie thuis

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

Heerlijke luxe koffie thuis. Gemakkelijke bediening. Ik ben er erg blij mee. Ik kan het iedereen aanraden en met de cashback krijg je ook nog een deel van je betaling terug.

Pluspunten

• variaties in koffiesoorten
  • bedieningsgemak

Minpunten

• de snoer is net iets te kort voor ons

Eric Huizer 02-12-2020

Professionele kwaliteit

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

Na veel volautomaten te hebben vergeleken is onze keuze op de Siemens EQ500 Integral gevallen. Ten opzichte van alle anderen is dit een van de meest stille en complete apparaten met echt veel koffiespecialiteiten. Instaleren was makkelijk dankzij de bijgeleverde goed leesbare (begrijpelijke) gebruiksaanwijzing. Bediening is makkelijk dankzij tiptoetsen i.pv. kleine knopjes. Werkelijk alles valt in te stellen: van waterhardheid, maalgraad, sterkte enz. Handig is dat je bij een melkspecialiteit b.v. Capucino of Latte Machiato 2 kopje tegelijk kan zetten. Iets wat de meeste andere apparaten niet kunnen. Handig is verder de verlichte koffietray zodat je ook in donker kan zien hoe je koffie gemaakt wordt. Bij ieder kopje koffie of een andere specialiteit denk je weer aan het terras waar we zaten in Lugano. Echt boven verwachting. Verder reinigt hij zichzelf automatisch als je hem aan/uit zet. Wil je je zelf en je gasten verwennen dan is dit een aanrader van de bovenste plank. Super. Bedankt Siemens.

Pluspunten

• Super kwaliteit koffie en specialiteiten
  • Zelf reinigend
  • Makkelijke bediening
  • 2 Melkspecialiteiten tegelijk.

Minpunten

• Misschien wat preizig maar z'n geld echt waard.

Corrie 02-12-2020

Geweldig Apparaat

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

Dit apparaat voldoet zeker aan onze verwachtingen
Heerlijke koffie etc
en een super gemakkelijk apparaat om te bedienen

Kwaliteitskoffie 02-12-2020

Koffieapparaat van wereld klasse

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

Eenvoudig je eigen kwaliteit koffie te zetten naar de smaak die jij wil met een grote variatie mogelijkheid

Sulo977 26-11-2020

Groot duidelijk touchscreen

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

Hij is degelijk groot makkelijk in bedienen ik had hiervoor een andere koffiemachine dit is wel een klasse beter koffiemachine ik raad het aan

Pluspunten

• Een druk en alles wordt gedaan

uitstekend 24-11-2020

Espresso

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

Toe aan een nieuwe de oude espresso volautomaat kreeg keuren na 7 jaar en 20 000 kopjes koffie
Beoordeling perfecte machine tot heden.

Pluspunten

• mooi
  • lekkere koffie

Minpunten

• opvang water reservoir

Julia 03-08-2020

mooi design

Geschreven voor: Siemens TQ507R03

Deze machine nu een paar dagen in huis.
wat een fantastisch apparaat.
Ik begon gelijk met schoonspoelen. Het is hierbij van belang dat je het apparaat aan laat staan , zodat hij alles kan registreren.
Anders komt de zetgroep vast te zitten.
Dit was snel opgelost dankzij de geweldige service van Siemens.
Ik zet nu de lekkerste kopjes cappuccino en latte macchiato.
maar ook een espresso op z'n tijd smaakt heerlijk met de verse bonen.
Het mooie van deze machine is dat er eindeloos veel mogelijkheden zijn:
het is ook mogelijk om koffie te zetten met gemalen koffie, en om de sterkte in te stellen.
Kortom een super apparaat: de investering dubbel en dwars waard!

Pluspunten

• eindeloos veel variatie
  • heerlijke smaak