Philips Series 2200 EP2224/40 Volautomatische espressomachines

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • JAN 2021
Bekijk 1 andere uitvoering
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

d********@k********* 10-07-2022
Maart 2021 gekocht. Eerste keer teruggestuurd in september 2021 vanwege lekkage aan de onderkant. Keurig door Coolblue verholpen. Apparaat ging al steeds meer herrie maken. Nu (juli 2022) is het niet meer om aan te horen en is het apparaat weer terug naar Coolblue. Tevens verzocht om nogmaals naar het lekken aan de onderkant te kijken omdat dit opnieuw de kop op steekt.
Ons vorige apparaat, ook een Philips, nooit problemen mee gehad.
Dit is geen fijn apparaat, moeilijk schoon te maken. Komt er minder goed bij en er gaat snel koffieprut onder de lekbak zitten. De lekbak zelf zit snel vol en geeft ook sneller melding.
De koffie is lekker, er kunnen minder bonen in dan bij ons vorige apparaat waardoor je sneller bij moet vullen.
Al met al vind ik het geen aanrader en zou niemand aanraden dit apparaat te kopen.

Skunk 30-11-2021

Handmatig koffie zetten

Geschreven voor: Philips EP2224 zwart

Mooi apparaat, niet al te prijzig, maar al na een paar weken naar service teruggestuurd. Overmatig lekken van water in apparaat.
Dit zou normaal zijn, en we kregen hem weer retour.
Koffie is prima maar inhoud van kopje is steeds een surprise. De ene keer 50cl, dus heel sterk, en met dezelfde instellingen de volgende keer stroomt het kopje bijna over met slappe bak.
Wanneer je erbij blijft en zelf de hoeveelheid beïnvloedt door op 'stopknop' te drukken heb je een prima bakkie.

Pluspunten

• Prijs

Minpunten

• lekbak heel snel vol
  • volume bakkie koffie wisselt

Hans 01-09-2021

aanrader prijs/kwaliteit

prima koffie met drie vaste doseringen water en/of koffie
maling is in te stellen
gemakkelijk aan te passen. maar dan moet jer er wel bij blijven

zeer goede prijs/kwaliteit verhouding