Hot Octopuss Pulse III Solo Masturbator

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Hot Octopuss Pulse III Solo Masturbator op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

CornelisZandbergen 26-04-2019

Voor de bewuste genieter

Mijn eerste mannelijke vibrator. Dit is mijn impressie na drie maal gebruik. Hij ligt goed in de hand, ook bruikbaar onder de douche. Na enige uren opladen, maar ik vraag me af of het indicatie lichtje altijd goed werkt. Nieuw uit de doos gaf hij een groen licht, dwz vol, maar het advies luidt dan ook om het eerst op te laden. Daarna werkte hij prima, op turbo ging hij minstens een kwartier mee op maximaal vermogen en was toen nog niet leeg. Vibratie is een vorm van stimulatie die nieuw voor me is. Ik vermoed dat het aan je fysieke en persoonlijke voorkeuren ligt in hoeverre dit apparaat je zal aanspreken. Op vol vermogen was de stimulatie voor mij net voldoende, al moet ik ook aangeven dat mijn libido niet optimaal was. Het is zeker een goed hulpmiddel voor de langzame bewuste genieter. Als je voor energiek en maximale stimulatie in zeer korte tijd gaat, misschien niet voor ieder even geschikt, maar het is geen onprettige stimulatie. Je kan ook overwegen een tweede vorm van stimulatie erbij te nemen. Mijn ervaring is dat het apparaat prettig stimuleert, maar wel concentratie, ervaring en gunstige voorwaarden behoeft, zeker als je voor een snelle climax gaat. Wie enige tijd wil nemen zal waarschijnlijker optimaal van de octopus genieten. Ik denk dat dit apparaat vooral smaakgevoelig is qua stimulatie, maar vibratie is zeker een methode die (ook) mannen zouden kunnen overwegen bij het verkennen van diverse vormen van seksuele prikkeling.

Pluspunten

• Licht, degelijk en praktisch
  • Oplaadbaar
  • Waterwerend

Minpunten

• Mogelijk minder geschikt voor snelle climax
  • Smaakgevoelig qua effect