Braun Silk-épil 9 Silk-épil Beauty Set 9 9-985 Epileerapparaat, Scheerapparaat, Scrubber, Reiniger - Reviews

Bruikbaar onder de douche
Aantal snelheden
Afspoelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9 Silk-épil Beauty Set 9 9-985 Epileerapparaat, Scheerapparaat, Scrubber, Reiniger op Kieskeurig.nl.

8,9

Charlotte 17-04-2019

TOP-product!

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 Silk-épil Beauty Set 9 9-985 Epileerapparaat, Scheerapparaat, Scrubber, Reiniger

Toen ik deze Braun Silk-épil 9 voor het eerst zag, dacht ik meteen: “Wauw dit ziet er veel belovend uit”! Ik heb al wat ervaring met het gebruik van een epilator, maar geen enkele kan tippen aan deze!

Allereerst is dit een erg uitgebreide en luxueuze set, met verschillende opzetstukken en lichaamsmassageaccessoires die de dode huid elimineren om ingegroeide haartjes helpen te voorkomen. Het product kan zowel droog als nat gebruikt worden, naar gelang wat je zelf het prettigst vind, wat zeker een pluspunt is!

Als kers op de taart zit er in deze set ook nog een FaceSpa-apparaat, om komaf te maken met ongewenst haar op je gezicht en met de aangepaste gezichtsborstel verwijder je tenslotte de dode huid en reinig je de huid op een zachte manier.

Ik ben er erg blij mee, ik heb het product gratis ontvangen om te testen en zou niet meer zonder kunnen!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Duidelijke handleiding
  • Extra borstels en opzetstukken
  • Luxueus
  • Zowel droog als nat te gebruiken

Minpunten

• Prijzig
  • Duurt langer dan scheren

schippers 22-05-2019

aangenaam product

Als donkerharig heb ik last van sterke haargroei. Mesjes, sprays, waxstrips, schoonheidssalon,...allemaal zijn ze de revu gepasseerd. De ene al wat duurder dan de andere en de ene al wat degelijker dan de andere.
Recent kreeg ik de kans om deze epilator gratis te testen en wat ik blij. De eerste keer was wel relatief pijnlijk maar deze pijn minderde vlug en het resultaat was super!
daarnaast krijg je er ook nog eens wat opzetstukjes bij die niet alleen gebruikt kunnen worden voor ontharing maar eveneens voor de verzorging van je huid.
de pmrijs is vrij hoog maar je krijgt zeker waar voor je geld. Ik ben zeker overtuigd!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • mooi uitzeicht

Minpunten

• prijzig

Maybritt H 19-05-2019

Apparaat doet wat het moet, epileren is pijnlijk

Dit apparaat gratis ontvangen om te mogen testen. Ik was verrast door de grote inhoud en accesoires die erbij zaten.
Ik begon dan ook verrast en vol nieuwsgierigheid het toestel uit te testen.
Zelf heb ik een zeer gevoelige huid en ervaar ik pijn dikwijls harder dan anderen.

Het epileer kopstuk was voor mij nieuw, het werkt uitstekend en trekt letterlijk alle haren in 1 beweging weg. Helaas (en zeker de eerste keer) voelt dit erg pijnlijk aan. Na een paar keer proberen bleek dit stuk niet geschikt voor mij omdat het veel pijn met zich mee gaf. Maar het brengt wel resultaat.

Het scheerhoofd dan geprobeerd
Hierin een heel ander gevoel, snel, vlot en zeker minder pijnlijk. Helaas sloeg het regelmatig wat over waardoor je verschillende keren over bepaalde stukken moet gaan.

De massage stukken zijn dan weer wel zeer handig
Ze geven een zeer ontspannend gevoel en door de vele stukken kun je zelf kiezen wat het aangenaamst voor jezelf is.

Algemeen omschreven is het totaalpakket zeker een aanrader.
Maar voor het epileerstuk moet je echt voor zijn en wat pijn verdragen.

Pluspunten

• Tal van accesoires
  • Massagetoestel is zeer relaxend

Minpunten

• Epileren is zeer pijnlijk (bij gevoelige huid)

Kim DS 03-05-2019

All in one toestel

Ik heb dit toestel nu al een aantal weken in mijn bezit. Ik vind alle verschillende opzetstukjes enorm handig, maar enkele zijn voor mij wel overbodig.
Het huidcontact opzetstuk is voor mij te pijnlijk om de benen te ontharen. Het massage opzetstuk vind ik onder de douche dan weer wel prettig om te gebruiken. Voor mijn oksels en bikinilijn gebruik ik steeds het opzetstuk. Hier ben ik heel tevreden van. Haartjes blijven langer weg. Het lampje is ook erg handig vooral als je, net zoals ik, een heel licht haartype hebt. Je mist geen enkel haartje meer. De scrub is voor mij wat overbodig. Deze is niet stevig genoeg. Het facial massage opzetstuk is mijn favoriet. Heerlijk na een vermoeiende dag om te gebruiken. Ook de facial epilator is erg handig aangezien ik hier nu steeds een afzonderlijk toestelletje voor had.
Ik vind het een zeer goed toestel met heel veel handige opzetstukjes.

Pluspunten

• Facial massage
  • haartjes blijven langer weg

Minpunten

• sommige opzetstukjes overbodig

pascale 29-04-2019

super product met mooi design

heel doeltreffende ontharing en huidverzorging in 1, de verschillende mogelijkheden en opzetstukken zijn een groot pluspunt. Ook het gebruiksgemak droog en nat vind ik super. Licht prikkend gevoel bij het epileren maar zeker niet pijnlijk. Mooi design en gemakkelijk mee te nemen. Vanaf nu niks anders meer voor mij

Jolien 29-04-2019

Een zeer goede epilator met vele extra's

Ik gebruikte normaal gezien altijd een scheermes, maar was de ingegroeide haartjes en het om de 2 dagen scheren meer dan zat! Toen ik de silk-epil mocht testen was ik dan ook erg enthousiast.

Ik heb de silk-epil vooral gebruikt voor het epileren van mijn benen - voor oksels en bikinilijn vond ik het toch net iets te pijnlijk... Voor het epileren zijn er 2 opzetstukjes beschikbaar - een massageopzetstuk en een huidcontactopzetstuk. Het huidcontactopzetstuk maakt iets beter contact met de huid, maar was voor mij te pijnlijk (hier moest ik na enkele seconden al mee stoppen). Mogelijks valt dit beter mee onder de douche, ik heb dit opzetstuk alleen op droge huid gebruikt. Ik heb dus voor de rest van mijn benen enkel het massageopzetstuk gebruikt. Qua pijn viel het met dit opzetstuk héél goed mee en de pijn wende ook snel. Handig vond ik de 'smart light', waardoor ik minder haartjes miste. Na afloop had ik wel wat last van rode bultjes, maar deze trokken na een uur of 2 volledig weg.

Er zijn ook een aantal andere opzetstukjes aanwezig, waaronder een massagekop en 2 scrubborstels. De scrubborstels vind ik iets te zacht, deze had ik harder verwacht. De massagekop voor het gezicht is super fijn. Deze gebruik ik 's avonds bij het reinigen van mijn gezicht en is erg ontspannend.

Hiernaast zit er ook nog een facial epilator bij deze set. Deze is ideaal voor het ontharen van je gezicht (zoals wenkbrauwen). Deze werkt heel snel en precies.

Ik kan concluderen dat ik over het algemeen erg tevreden ben. De haren blijven langer weg, komen ook in mindere mate terug, het is gemakkelijk in gebruik, kan in de douche gebruikt worden én de verschillende opzetstukken zijn zeer handig en fijn in gebruik. Het enige nadeel voor mij is dat het vrij tijdrovend is, maar het is het mij waard. Het is een verademing om niet 2 dagen na het scheren alweer aan de slag te moeten!

Pluspunten

• zowel droog als nat te gebruiken
  • haren blijven langer weg
  • vele handige opzetstukken

Minpunten

• tijdrovend
  • moeilijk uit te kuisen

Tientje 28-04-2019

Een fantastische ontdekking om vlot te epileren

Alleen al het openen van deze doos is een feestje. In eerste instantie was ik wat overweldigd door alle toeters en bellen, dus het doornemen van de handleiding is aan te raden. Tot nu gebruikte ik altijd een epileer-/scheertoestel van een ander merk maar omdat het epileren vrij pijnlijk bleef, gebruikte ik meestal enkel het scheertoestel. Dit epileertoestel overtrof echter mijn verwachtingen. Epileren met dit toestel gaat supervlot en is veel minder pijnlijk. Het lichtje zorgt ervoor dat je nog beter ziet wat je doet. Top!
Het goed werkende scheerapparaat blijft heel handig voor de net iets te gevoelige plaatsen of wanneer het even snel snel moet gaan. De scheerkop mocht misschien iets breder zijn maar dat is muggenziften.
De gezichtsepilator was toch even wennen maar intussen gebruik ik die ook geregeld, is een zeer handig ding.
De massagepad en exfoliator zijn voor mij geen must maar wel leuk als extra verwennerij.
Wellicht had ik dit duurdere apparaat niet spontaan gekocht, ik heb het gratis gekregen om te testen, maar nu ik de resultaten zie zou ik deze combinatie meteen terug aanschaffen. Ik blijf voortaan in elk geval zweren bij Braun als 'mijn' merk voor ontharingsapparaten.

Pluspunten

• De perfecte combo van epileren en scheren
  • Zo goed als pijnloos epileren
  • Zeer glad resultaat
  • Handige gezichtsepilator
  • Extra verwennerij inbegrepen

Minpunten

• Goedkoop is deze set niet

Jeannine 18-04-2019

Aanwinst voor iedere vrouw... maar ook voor de man

Ik heb sinds kort de Braun Epilator Silk-épil 9-985 BS.
Zalig apparaat, dat snel onthaart, nu reken ik mezelf tot de pro’s ik epileer al jaren en als je het lang genoeg doet went je huid eraan. Je blijft altijd gevoelige plekken houden, zoals de bovenlip, oksels en bikinilijn... hier helpt echt het warme water... om het wat aangenamer te maken gebruik ik altijd mijn favoriete douchegel, dit vergemakkelijkt het glijden op de huid, vermijd wel olie dan kunnen de pincetten moeilijker de haren vastgrijpen.
Als ik soms uitslag heb koel ik meteen na het ontharen met koud water of een coldpac.
Wat ik verder fijn vind is de meedraaiende kop, deze volgt de contour van je lichaam en voor de benen is het fijn dat deze kop breder is... voor de plaatsen zoals oksels en bikinilijn zou deze smaller mogen zijn, op gevoelige plekken is het aan te raden met kleine stukjes te werken.
Voor het gezicht zit de kleine epileder erbij, heel handig, vooral omdat deze twee kanten op kan draaien en door de kleine kop werkt hij heel precies.
Ook droog te gebruiken... soms sta ik voor de spiegel voor ik wegga en zie toch nog een haartje... even snel erover en klaar.
De massage kop en borstels zijn zalig voor een verwen moment voor je zelf... je moet er wel de tijd voor nemen en de massage zou krachtiger mogen.
Ik ben blij dat ik dit apparaat, wat ik gratis kreeg heb mogen testen, in de specialer houder, die meteen als oplader functioneert misstaat hij niet in mijn badkamer.

Pluspunten

• Snelle ontharing
  • Ligt fijn in de hand
  • Volgt contouren van het lichaam

Minpunten

• Voor massage en borstelen moet je de tijd nemen

Priske 18-04-2019
  • Product gekregen

Braun silk epil

Ik ben super blij met dit nieuw epileer apparaat van Braun. Je kan het zo wel droog als nat gebruiken, het is super snel opgeladen en ook zijn er superheld accessoires bijgeleverd.
Ik heb dit product gratis mogen testen maar ook al had ik dit moeten kopen had ik dit zeker gedaan ik ben er super blij mee.
Vroeger had ik veel last van irritatie of bultjes met mijn andere epileer apparaten, met deze geen problemen meer. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Droog en nat
  • Gemakkelijk
  • Veel accessoires