Braun Silk-épil Beauty Set 9 9-985 Epileerapparaat, Scheerapparaat, Scrubber, Reiniger - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil Beauty Set 9 9-985 Epileerapparaat, Scheerapparaat, Scrubber, Reiniger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

schippers 22-05-2019
Als donkerharig heb ik last van sterke haargroei. Mesjes, sprays, waxstrips, schoonheidssalon,...allemaal zijn ze de revu gepasseerd. De ene al wat duurder dan de andere en de ene al wat degelijker dan de andere.
Recent kreeg ik de kans om deze epilator gratis te testen en wat ik blij. De eerste keer was wel relatief pijnlijk maar deze pijn minderde vlug en het resultaat was super!
daarnaast krijg je er ook nog eens wat opzetstukjes bij die niet alleen gebruikt kunnen worden voor ontharing maar eveneens voor de verzorging van je huid.
de pmrijs is vrij hoog maar je krijgt zeker waar voor je geld. Ik ben zeker overtuigd!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • mooi uitzeicht

Minpunten

• prijzig

Maybritt H 19-05-2019

Apparaat doet wat het moet, epileren is pijnlijk

Dit apparaat gratis ontvangen om te mogen testen. Ik was verrast door de grote inhoud en accesoires die erbij zaten.
Ik begon dan ook verrast en vol nieuwsgierigheid het toestel uit te testen.
Zelf heb ik een zeer gevoelige huid en ervaar ik pijn dikwijls harder dan anderen.

Het epileer kopstuk was voor mij nieuw, het werkt uitstekend en trekt letterlijk alle haren in 1 beweging weg. Helaas (en zeker de eerste keer) voelt dit erg pijnlijk aan. Na een paar keer proberen bleek dit stuk niet geschikt voor mij omdat het veel pijn met zich mee gaf. Maar het brengt wel resultaat.

Het scheerhoofd dan geprobeerd
Hierin een heel ander gevoel, snel, vlot en zeker minder pijnlijk. Helaas sloeg het regelmatig wat over waardoor je verschillende keren over bepaalde stukken moet gaan.

De massage stukken zijn dan weer wel zeer handig
Ze geven een zeer ontspannend gevoel en door de vele stukken kun je zelf kiezen wat het aangenaamst voor jezelf is.

Algemeen omschreven is het totaalpakket zeker een aanrader.
Maar voor het epileerstuk moet je echt voor zijn en wat pijn verdragen.

Pluspunten

• Tal van accesoires
  • Massagetoestel is zeer relaxend

Minpunten

• Epileren is zeer pijnlijk (bij gevoelige huid)

Kim DS 03-05-2019
Ik heb dit toestel nu al een aantal weken in mijn bezit. Ik vind alle verschillende opzetstukjes enorm handig, maar enkele zijn voor mij wel overbodig.
Het huidcontact opzetstuk is voor mij te pijnlijk om de benen te ontharen. Het massage opzetstuk vind ik onder de douche dan weer wel prettig om te gebruiken. Voor mijn oksels en bikinilijn gebruik ik steeds het opzetstuk. Hier ben ik heel tevreden van. Haartjes blijven langer weg. Het lampje is ook erg handig vooral als je, net zoals ik, een heel licht haartype hebt. Je mist geen enkel haartje meer. De scrub is voor mij wat overbodig. Deze is niet stevig genoeg. Het facial massage opzetstuk is mijn favoriet. Heerlijk na een vermoeiende dag om te gebruiken. Ook de facial epilator is erg handig aangezien ik hier nu steeds een afzonderlijk toestelletje voor had.
Ik vind het een zeer goed toestel met heel veel handige opzetstukjes.

Pluspunten

• Facial massage
  • haartjes blijven langer weg

Minpunten

• sommige opzetstukjes overbodig

Charlotte 17-04-2019

TOP-product!

Toen ik deze Braun Silk-épil 9 voor het eerst zag, dacht ik meteen: “Wauw dit ziet er veel belovend uit”! Ik heb al wat ervaring met het gebruik van een epilator, maar geen enkele kan tippen aan deze!

Allereerst is dit een erg uitgebreide en luxueuze set, met verschillende opzetstukken en lichaamsmassageaccessoires die de dode huid elimineren om ingegroeide haartjes helpen te voorkomen. Het product kan zowel droog als nat gebruikt worden, naar gelang wat je zelf het prettigst vind, wat zeker een pluspunt is!

Als kers op de taart zit er in deze set ook nog een FaceSpa-apparaat, om komaf te maken met ongewenst haar op je gezicht en met de aangepaste gezichtsborstel verwijder je tenslotte de dode huid en reinig je de huid op een zachte manier.

Ik ben er erg blij mee, ik heb het product gratis ontvangen om te testen en zou niet meer zonder kunnen!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Duidelijke handleiding
  • Extra borstels en opzetstukken
  • Luxueus
  • Zowel droog als nat te gebruiken

Minpunten

• Prijzig
  • Duurt langer dan scheren