Braun Silk-épil Beauty Set 9 9-975 Epileerapparaat, Scheerapparaat, Scrubber, Reiniger - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil Beauty Set 9 9-975 Epileerapparaat, Scheerapparaat, Scrubber, Reiniger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Rika R 29-06-2019

Zeer fijn apparaat met prettige extra's

Sinds enige tijd gebruik ik de Braun Beauty Set 9. Na ongeveer een maand in gebruik kan ik zeker zeggen dat ik het epileer apparaat zeer prettig vind! Hij werkt prettig en haalt alle haartjes nauwkeurig weg. Voor mijn eerste keer epileren heb ik de massage kop gebruikt wat ik zeker aanraad, en exfolieren helpt ook om een aangenamer gevoel na het epileren te behouden. Ook de facial brush werkt goed wanneer je mousse gebruikt als gezichtsreiniger, deze masseert dan veel fijner in dan wanneer je je handen gebruikt. De facial epilator gebruik ik niet voor mijn gezicht, maar voor mijn bikini lijn is deze zeker ideaal! In totaal ben ik dus zeer tevreden over de Braun Beauty Set 9 en ben ik dankbaar dat ik deze gratis mocht uitproberen.

Teuni 28-05-2019

Complete beautyset

Scheren is voor mij verleden tijd,epileren met deze epilator bevalt me uitstekend,in combinatie met 1 x in de week scrubben met de bijgeleverde scrubborstel,( past allemaal op houder, ideaal,scrubben om de dode huidcellen verwijderen,en de haartjes de goede kant op te laten groeien.
Ook voor de bikinilijn zeker een aanrader,geen pukkeltjes meer en minder teruggroei van de haren bij regelmatig gebruik.
De verkoelingshandschoen helpt zeker in het begin tegen de pijn,deze verdoofd de huid. De gezichtsepilator bevalt mij ook goed,geen plakkerige hars meer,veel sneller,effectiever,minder haargroei,fijnere haartjes.
Ik mocht deze set gratis ontvangen en testen.
Voor een extra zachte huid is de huidreinigingsborstel,ook onder de douche te gebruiken met bodyscrub of douchecel,
ik beveel deze complete beautyset zeker aan!

Pluspunten

• Zachte huid
  • Complete set
  • Ook voor gezicht

Minpunten

• Prijzig

Marije 07-05-2019

Uitgebreide set voor een complete beautybehandeling

Mijn oude Braun Silk Épil Xelle gaat al zo'n ruim 10 jaar mee, en doet het nog steeds prima. Robuust en makkelijk in gebruik. Geen reden om hem te vervangen, ook al wilde ik eigenlijk wel graag een apparaat dat je ook onder de douche kunt gebruiken. Ik had onlangs het geluk uitgekozen te worden om deze set te testen, want vanwege mijn nog prima werkend exemplaar in combinatie met de aanschafprijs van deze set had ik wellicht niet zelf hiervoor gekozen.

Maar, toegegeven: hij is het geld waard. Niet alleen neem je deze Silk Épil fijn mee onder de douche (hij ligt uitstekend in de hand, en onder warm water is epileren nou eenmaal minder pijnlijk), met de uitgebreide mogelijkheden heb je een volledige beautybehandeling in eigen hand.
Naast een uitstekend werkende epileerfunctie (met goede hulpstukken voor huidcontact en gevoeligere zones) beschikt dit apparaat ook over een hele goede scheerkop met trimopzetstuk. Daarmee kun je glad scheren maar ook trimmen om zo te laten of alsnog te epileren. Met de bijgeleverde scrubkoppen hou je je huid zijdezacht, en voorkom je ingegroeide haren.
De Silk Épil is beduidend minder lawaaiiig dan mijn oude epileerapparaat en net zo goed gebouwd: ik verwacht met dit exemplaar ook zeker 10 jaar verder te kunnen. De lader kun je aansluiten op een laadstandaard of rechtstreeks. Een luxe bewaar-pouch wordt eveneens meegeleverd.

Naast het grote apparaat krijg je een kleinere unit bijgeleverd, met een klein epileerhoofd voor je gezichtsharen. Deze kan links- en rechtsom draaien zodat je op elke plek en links- of rechtshandig correct tegen de groeirichting van je haren in werkt. Ook is een beautyborstel bijgeleverd voor gebruik met gezichtsreiniging en -verzorging.

Ik ben erg tevreden met alle mogelijkheden die de set biedt, en de goede werking van het apparaat. Absoluut een aanrader en waar voor je geld.

Pluspunten

• uitgebreid
  • robuust en duurzaam
  • epileert precies, en beter dan zijn voorgangers
  • te gebruiken onder de douche of in bad

Minpunten

• prijzig

Marjan V. 03-05-2019

Zoveel opties!

Ik was mijn epilator gewend waarbij de enige instelling de keuze uit twee snelheden is. Bij het gebruiken van de Braun set moest ik daarom ook erg wennen aan alle mogelijke opties, ik wist niet eens dat dat kon! Wat ik aan het epileerapparaat zelf erg prettig vind is dat hij draadloos en waterbestendig is, op deze manier gebruik je hem echt eerder in je douche ritueel. Omdat ik hem gratis heb mogen ontvangen om te testen ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met de reiniging mogelijkheid. Dit voelt erg prettig tijdens en na het gebruik van de borstels! Ik weet niet of ik alle mogelijkheden echt vaak zal gebruiken, het zijn er namelijk zoveel, maar ik ben erg blij met de epileer-, trim- en reiningsopzetstukken, nu ik ze gewend ben kan ik niet meer zonder.

Pluspunten

• Waterbestendig
  • Lampje en sensor
  • Vele opzetstukken
  • Door trimmen ook geschikt voor bikinilijn

Minpunten

• Prijzig
  • Even wennen door de vele opties

Maartje 01-05-2019

Spa momentje

Verrassend fijne combinatie; zowel epileren en trimmen als huidverzorging. Voorheen ooit al wel een epileer-apparaat gehad, maar deze kon niet onder water gebruikt worden. Deze wel en dat is zo veel aangenamer! De bijbehorende borsteltjes om je gezicht te reinigen / lichaam te scrubben zorgen er voor dat het vervelende epileren (wat naarmate je het vaker doet steeds minder pijnlijk wordt) een fijn spa-moment in eigen badkamer wordt. Ik vind het een aanrader (let wel: De gezicht-epilator heb ik niet gebruikt).

Pluspunten

• Epileren onder water
  • Luxe borsteltjes om gezicht te reinigen
  • Borsteltje om lichaam te scrubben
  • Draadloos

Minpunten

• Flinke investering

Leanne L 29-04-2019

Prima epilator

Deze Braun epilator is een fijn apparaatje, mede door de uitbreidingen die erbij zitten. Zo kan je naast epileren ook scheren/trimmen en scrubben.
Het belangrijkste is natuurlijk de epilator en die doet goed zijn werk. Het epileren duurt ongeveer net zo lang als scheren. Ondanks dat ik het apparaat gekregen heb om te testen, zou ik het zeker aanraden. Het geeft een mooi glad resultaat! Het lampje in het apparaat zorgt ervoor dat je geen haartje mist en gaat rood branden als je te hard drukt.
Het is natuurlijk niet geheel pijnloos, maar het haar blijft wel voor langere tijd weg.
De scheerkop is vooral fijn voor de gevoelige zones zoals bikinilijn en oksels. De scrubborstels vond ik persoonlijk wat minder goed werken, ze zijn naar mijn idee te zacht.

Pluspunten

• Lichtje onder de epilatorkop
  • Snelheid

Minpunten

• Pijnlijk
  • onnodige accessoires