Braun Silk-épil Beauty Set 5 5-885 4-in-1 Epileerapparaat, Scheerapparaat, Trimmer, Gezichtsreiniger - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil Beauty Set 5 5-885 4-in-1 Epileerapparaat, Scheerapparaat, Trimmer, Gezichtsreiniger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lies 11-08-2019

Een stille behoorlijk effectieve epilator

Deze epilator is best stil in gebruik, ligt goed in de hand en het resultaat is best goed. Het resultaat is, en dat is wel een minpunt, niet 100% glad. Je kunt de epilator zowel nat als droog gebruiken, ik vond hem droog het meest effectief. Ik mis wel een lampje zodat je beter kunt zien wat je doet.
Onder de streep is het een goede epilator en ben ik blij dat ik hem mocht testen. Ik zal hem blijven gebruiken.

Pluspunten

• Stil
  • Lange battarijduur
  • Ligt goed in de hand.

Minpunten

• Niet 100% glad
  • Geen lampje

CAES 11-06-2019

Fijn en gebruiksvriendelijk ontharingsapparaat

Ik ben zeer tevreden over dit ontharingsapparaat. De kleinere haartjes worden ook meegepakt, er zijn twee verschillende standen. Ik kan hem ook onder water gebruiken doordat hij draadloos en waterdicht is. Ik vind dat het apparaat makkelijk in de hand licht en daardoor erg gebruiksvriendelijk. Er zit een lampje op de voorzijde dat aangeeft als ik te hard druk, ideaal! Ik heb de set gratis ontvangen om te testen, maar ik vind het epileerapparaat echt een aanrader. De gezichtsreinigingsborstel die ik heb ontvangen vind ik geen toegevoegde waarde. Deze gebruik ik niet. Ik vind hem erg zacht en vind het jammer dat er geen beschermde kap overheen kan als ik hem opberg. Daarnaast is deze op batterijen.

Pluspunten

• Draadloos
  • Onder water
  • verschillende standen

Minpunten

• FaceSpa op batterijen
  • FaceSpa moeilijk op te bergen

Sandy 28-05-2019

Fijn epileerapparaat

Deze epilator is een uitkomst. Persoonlijk vind ik dit beter dan gewoon te scheren. Makkelijk in gebruik, snel op te laden en er zit een handig tasje erbij, zodat het bijvoorbeeld makkelijk mee op vakantie kan. In het begin doet het een beetje pijn om te epileren, maar naarmate je dit vaker gebruikt merk je er bijna niks meer van. Wat ook positief is, is dat je het ook onder de douche kunt gebruiken, hierdoor is het veel fijner om te gebruiken. Daarnaast ben ik ook dankbaar dat ik dit product gratis heb mogen uitproberen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Handig tasje om mee te nemen

Minpunten

• Facespa werkt alleen op batterijen

Marjolein 26-05-2019

Zeer tevreden over het resultaat

Sinds kort ben ik in het bezit van de Braun Beauty Set 5. Een ontharingsapparaat dat naast verschillende trimopzetstukken, ook gezichtsborstels bevat die helpen bij het srubben en reinigen van de huid. De Braun Silk Epil is makkelijk te hanteren, heeft twee verschillende standen en geeft daarnaast ook een signaal af wanneer je te hard drukt. Hij is helaas niet geluidloos, maar laadt wel snel op.

Onlangs heb ik deze set gratis mogen ontvangen om te testen en mijn mening erover te geven.
Omdat ik voorheen alleen ervaring had met scheren, waren de eerste 10 seconden even doorbijten, maar al snel had ik de smaak te pakken. Zelf vind ik de snelle stand prettiger, voor mijn gevoel doet deze minder pijn. Na het epileren is mijn huid wel gevoelig en vertoont rode bultjes. Deze zijn de volgende ochtend verdwenen. Ik moet toegeven dat ik blij ben met het resultaat en dat ik de scheermesjes inruil voor deze set! De Braun Beauty Set 5 is zeker een aanrader.

Pluspunten

• 2 standen om te epileren
  • Laadt snel op
  • Zowel nat als droog te gebruiken

Patricia k 16-05-2019

Dit is echt een top set! Wat ik altijd miste bij mijn oude epilator is dat er geen scheerkop bij zat en daardoor moest ik altijd nog losse mesjes kopen en hier zit een hele fijne scheerkop bij! De epilator zelf ligt lekker in de hand en pakt bijna alle haartjes met de wortel en maakt mijn benen lekker lang glad! Doordat deze waterproof en draadloos is heb ik het ook aangedurft om mijn oksels in bad te epileren en wat een enorm verschil! het deed echt veel minder pijn en ik heb nu mooie gladde oksels, veel beter dan na scheren.
Ik heb deze set kostenloos mogen testen maar ik ben er super blij mee en wou dat ik eerder mijn oude epilator de deur uit had gedaan want die trok de haartjes meer stuk dan ze echt eruit te halen. het enige minpunt vind ik dat de facebrush op batterijen werkt, had liever gezien dat die ook een accu had net als de epilator. Al met al een hele fijne set!

Pluspunten

• draadloos
  • waterproof
  • mooie kleur
  • werkt goed

Minpunten

• facebrush op batterijen

Veronique van der Wijst 07-05-2019

Fijn en effectief product

Ik heb de Braun Silk épil 5 gratis ontvangen om te mogen testen. Bij het openen van de verpakking viel mij ten eerste op dat er tevens een Face Spa bij zit, leuke verrassing! Voor nieuwe gebruikers is er een speciaal opzetstuk zodat je kunt wennen aan het epileren. Deze fase duurt 4 weken, hier ben ik momenteel nog mee bezig. Ik heb het apparaat nu 3 keer gebruikt aangezien het advies in de startfase 1 keer per week is. Ik heb in het verleden een ander epileerapparaat gebruikt en ik vond het toen vrij heftig om meteen te starten met het epileren. De 4 weken beginfase vind ik bij de Silk épil 5 dus wel enorm prettig. Ik heb de Silk épil tot nu toe getest op mijn benen en oksels. Na meerdere keren over dezelfde plekken te zijn gegaan, zijn alle haartjes verdwenen. Mijn huid wordt wel een tikkeltje rood maar dit trekt binnen een uur weer weg. De accu gaat ruim een half uur mee, wat meer dan voldoende is voor mijn benen en oksels. Ik ben zeer tevreden over de werking van het apparaat en kan deze dus zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Effectief
  • Gebruiksgemak
  • Accuduur

Nora Kovacs 28-04-2019

Handige verzorgsartikel met verschillende onderdelen

Ik vind dit een prima apparaat, dat door de verschillende onderdelen prettig in gebruik. Kan zowel droog maar ook nat gebruikt worden. Snell oplaadbaar and handig in gebruik. Makkelijk reinigbaar en geeft en glad scheereffect. Geen scheerirritatie meer ik ben er best tevreden van. Het is een groot vordeel dar her zowel een epilator als een scheerapparaat is. Ik heb dit profuct gratis mogen testen en het was een groot succes. Het is zijn prijs zeker waard.

Pluspunten

• Handig
  • Makkelijk schoon te maken

Leony 25-04-2019

Super fijn in gebruik

Face spa:
Heerlijk in gebruik. Super makkelijk. Zelfs geleverd met een reserve batterij erbij. Alleen water nodig voor een schone huid. Gelijk massage op mijn hoofdhuid. Verwen moment voor mijzelf, kan zelfs onder de douche of in bad gebruikt worden. Ideaal dus. Elke dag een schone huid. Wat minder is, er zit geen kapje op de borstel.

Silk epil
Duidelijke handleiding geleverd, zelfs tips voor ontharen erbij. Makkelijk in gebruik. Opladen door een kabeltje. Kan gebruikt worden in bad of in de douche. De verschillende opzet stukjes zorgen voor heel veel comfort. Ideaal voor de huid op de benen.

Product komt in een mooie doos binnen, daarin zitten alle spulletjes. Die je daarna weer in een mooie zak kan bewaren. Echt een mooi product! Ik mocht het product testen. Ik ben erg blij dat ik het gemak van deze producten heb mogen ervaren.

Pluspunten

• Verschillende opzetstukjes
  • Silk epil opladen met een kabel

Minpunten

• Geen kapje op de Facespa