Philips HP6540 - Reviews

Laagste prijzen
Epileren op lichtnet
Bruikbaar onder de douche
Aantal snelheden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

6,5

CorneliaJohanna 08-10-2014

hm

een keer gebruikt; zeer pijnlijk. Ben bang voor irritatie dus ga het weer gebruiken op een moment dat ik weinig afspraken heb.

naamloos888 17-08-2014
  • Product kwartaal in bezit

6,5
Ik vind dat hij niet goed epileert: je moet een paar keer over hetzelfde stuk huid voordat alles weg is. En als je dan een dag later kijkt, blijken er nóg hier en daar haartjes achter te zijn gebleven. Mijn vorige Philips deed het beter, deze vind ik wat mij betreft, een beetje een miskoop.

Cynthia39 23-08-2013

Na eerste schoonmaakbeurt reeds moeite om het weer in elkaar te zetten! Ik had haast voor tv opnames en dus vandaag kijken of het lukt.....

Na eerste schoonmaakbeurt reeds moeite om het weer in elkaar te zetten! Ik had haast vanwege tv opnames en dus vandaag kijken of het lukt.....en ik het apparaat na slechts 3 maal gebruikt te hebben nog kan gebruiken. BEN DERHALVE ONTEVREDEN OVER PRIJS VS KWALITEIT VAN HET PRODUCT.

margaw 16-06-2013

produkt voldoet aan verwachting

prima apparaat, minpunt het meegeleverde snoer, krult erg bij het opruimen, bij het ontwinden valt het geregeld uit het apparaat.

inge96 28-12-2012

ik wilde dit al lang proberen

ik wilde dit al heel lang proberen maar ik durfde niet vandaag toch gekocht en getest,
de achterkant van benen doen pijn xo
ik voel nu achter een kwartiertje nog altijd een tinteling, ik denk dat ik de volgende keer een ijszak ga gebruiken

ook niet al mijn haartjes zijn weg maar mijn kennende zal dat wel aan mij liggen

Esmaree 05-08-2012

Dat had ik veeeeeeel eerder moeten doen!

Heel goed! Ik heb nog nooit zo'n apparaat gehad en vandaag gekocht en gebruikt: de harsstrips kunnen de deur uit! Minder pijnlijk dan met een pincet haren er uit trekken, niet noemenswaardig dus (Huid goed strak trekken helpt, net als bij harsen). Het geeft een tintelend gevoel en voor je het weet ben je van de haren af, voor 2 benen hooguit een half uurtje en dat voor de eerste keer. Dit had ik echt veel eerder moeten doen.

tiny51 27-10-2011

prima set voor ontharen!

Ben helemaal blij met deze set, de epilator voor de wenkbrauwen werkt erg goed, en is heel handig voor als je niet zonder bril kunt epileren!!

culemborg 10-10-2011

fijne epileerset

de kleine variant is zelfs te gebruiken voor oksels. dit is goed te doen qua pijn! het pincet is super! Met lampje erin en de grote epilady is prettig voor de benen.