De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun 921 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

chan B 24-12-2022

Weg dat haar op je gezicht!

Geschreven voor: Braun 921

Ik heb veel haar mijn gezicht en de laatste tijd echt aan het ergeren. Met de Braun FaceSpa Pro las ik dat het mogelijk om die haartjes echt weg te halen. Ik ben het gaan testen en het begin deed het wel echt pijn ik deed dan een ijs erop maar het resultaat was heel goed dat het neemt veel haartjes tegelijk mee. OOk het onderdeel Er zitten ook nog twee Andre onderdeel bij. Ik krijg mijn huid met de borst nu en vind het een fijn idee dat ik dat niet met mijn vieze handen hoef te doen. Het Andre onderdeel is een kop die wat trilt en je zo je creme erop kan doen. Dit voelt lekker aan. Het zit allemaal in een handig tasje.

Iris 04-01-2019

Alles in 1

Geschreven voor: Braun 921

De face spa pro is een multifunctioneel apparaatje, lekker klein en hij heeft een luxe uitstraling. Hij ligt makkelijk in de hand en er zit een fijn magnetisch klik systeem op zodat je gemakkelijk kan wisselen tussen alle opties. Het zit allemaal erg degelijk in elkaar.

Zelf maak ik het meest gebruik van de reinigings borstel. Je krijgt er een heerlijk zachte huid van, zeker als je er een scrub bij gebruikt. De borstel is niet te ruw waar door hij prima te gebruiken is op mijn gevoelige huid.

De microvibratiekop heb ik een aantal keer gebruikt om creme in te masseren. Het voelt heel lekker maar ik vind het met mijn handen makkelijker omdat het sneller gaat.

Het opzet stuk om te epileren is ook erg fijn. Hij is klein zodat je goed bij alle haartjes kan, ook bijvoorbeeld tussen de wenkbrauwen en bij je bovenlip. Ook heel handig dat de kop 2 kanten op kan draaien.

Al met al ben ik blij dat ik het apparaatje gratis heb kunnen testen. Sinds ik hem gebruik heb ik een heerlijk zachte, gladde huid waardoor ook mijn make-up veel mooier zit.

Pluspunten

• Klein
  • Alles in 1
  • Doet wat het belooft