Braun Silk-épil 5 5/870 SensoSmart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 5 5/870 SensoSmart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Nicole vW 20-06-2018
  • Product gekregen

Effectief, maar niet pijnloos

De epilator werkt erg fijn, zeker voor een beginner. Het is helaas niet pijnloos, maar wel effectief. Een groot pluspunt is dat het apparaat onder de douche te gebruiken is. Hierdoor is de epileerervaring een stukje prettiger.
Het is wel lastig om de haartjes te verwijderen.
De bijgeleverde gezichtsreiniger werkt fijn, verwijdert moeiteloos mijn makeup.
Ik heb de epilator gratis gekregen om te testen, maar inmiddels ben ik een fan!

Marleen87 10-05-2018

Na twijfel super tevreden

Ik heb de Silk-épil epilator inmiddels meer dan een maand uitgetest op mijn benen, bikinilijn en armen en ben er blij met, vooral omdat je het tijdens het douchen kan gebruiken en vanwege het massagesysteem. Ik heb het gratis ontvangen om te testen en twijfelde vooraf wel, maar het doet een stuk minder pijn dan bij andere epilators die ik in het verleden heb gebruikt. Het resultaat is - vooral met de snelle stand glad en de haartjes komen steeds minder snel en minder dik terug.

Pluspunten

• Draadloos
  • Goed resultaat
  • Te gebruiken onder de douche

Minpunten

• Epileren blijft een beetje pijnlijk

willemijn 25-04-2018

super tevreden, werk perfect!

Inmiddels ben ik ruim een maand in het bezit van dit product, en ik moet zeggen ik ben niet zo'n held. Maar ik kreeg het product gratis om te testen, dus ik wou het toch een kans geven.
De eerste keren dat ik het product gebruikte, kreeg ik heel veel huidirritatie. De keren die daarop volgde kreeg in steeds minder last van mijn huid. En inmiddels na ruim een maand gebruik doet het bijna geen zeer meer.
Wat ook heel erg fijn is aan het apparaat, dat je het kan gebruiken onder de douch. Zeker in de eerste periode, wanneer je huid nog heel gevoelig is.
Voor de mensen die het ook spannend vinden om dit product te gaan gebruiken, raad ik het zeker aan. op het begin doet het een beetje zeer. maar na een maand een stuk minder en je hoeft niet meer een paar keer per week je te scheren!

Pluspunten

• te gebruiken onder douch
  • handig opbergzakje

Minpunten

• geeft huidirritatie (op het begin)

A 23-04-2018

Snel, makkelijk, pijnloos

Wanneer je op zoek bent naar een nieuwe epilator: kies de Braun Epilator SE5/870! Het apparaat is draadloos, heel handig voor het epileren tijdens douchen/bad. Het zorgt ervoor dat de gevoeligheid van de huid vermindert en na een paar weken gebruiken, pijnloos is.
Het apparaat helpt je bij het vinden van de juiste balans, omdat het rode lampje gaat branden wanneer je teveel druk uitoefent. Het gezichtsmassageborsteltje is voor mij geen meerwaarde, maar de epilator raad ik van harte aan. Ik heb alleen maar pluspunten ervaren bij het gratis testen van dit apparaat. Het is mij goed bevallen en wil niet meer zonder (en zeker niet terug naar scheren), epileren is de kunst!

Mara de Kok 20-04-2018

Handig in gebruik en de huid voelt glad aan na gebruik

De afgelopen tijd heb ik de Braun Epilator SE5/870 gebruikt. Er zitten verschillende opzetstukken in de doos, hierdoor kun je zelf proberen welk opzetstuk voor jou het beste werkt. Zelf heb ik de epilator voornamelijk onder de douche gebruikt. Ik vind dat het product erg fijn in de hand ligt en dat het apparaat de haartjes goed verwijdert. Uiteraard is het niet pijnloos, maar als je het apparaat vaker gebruikt wordt de pijn wel minder. Na het gebruik van de epilator voelt mijn huid glad aan, ik heb geen last gehad van irritaties. Ik heb het product gratis ontvangen om te testen, maar zou het zeker aan andere mensen aanraden!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Te gebruiken onder de douche

Minpunten

• Soms pijnlijk
  • Regelmatig opladen