De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Braun 9-870 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Inge L 21-05-2018
  • Product gekregen

Braun Epilator Silk epil 9 aanrader

Geschreven voor: Braun 9-870

Mooi en handig apparaat. Het apparaat heeft een mooie vorm en ligt lekker in de hand. Het lampje op het apparaat is erg handig. Hiermee kun je goed bekijken waar er nog haartjes zitten. Helaas heb ik wat last van korte donshaartjes die door het apparaat niet worden meegepakt. Een super glad resultaat heb ik dus helaas niet bereikt. Het apparaat ziet er mooi uit, zeker met de glitters. Verder is het gemakkelijk op te laden en draadloos te gebruiken. De batterijduur is prima, ik heb het apparaat enkele keren gebruikt en nog niet opnieuw hoeven op te laden. Daarnaast is het apparaat gemakkelijk schoon te maken. Voor het ontharen van mijn benen vind ik het een aanrader. Op andere lichaamsdelen is het me te pijnlijk. Ik heb dit product gratis gekregen.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Laad snel op
  • Veel opties

Minpunten

• Geen super glad resultaat