Braun Silk Ãpil Senso Smart 5 890 Epilator - Reviews

Marijke 17-04-2018

De moeite waard!

De Silk Epil 5/890 is erg handig in gebruik, zelfs voor iemand (zoals ik) die nog nooit eerder geëpileerd had. De pijn valt goed mee (dankzij het waterproof gebruik van deze epilator) en houdt de benen tot 4 weken zacht. Het product zit in een mooie doos, met 5 extra's en zelfs een leuk opbergzakje. Hoewel ik het product gratis gekregen heb, zou ik de aankoop aan iedereen aanraden!

Pluspunten

• Handig
  • Pijnvrij
  • Mooi

Minpunten

• Batterij opladen voor eerste gebruik

Valerie 17-04-2018

Een aanrader

Deze slimme epilator die je begeleidt bij je ontharing en hierdoor perfect is voor nieuwe gebruikers beloofd een gladde huid tot 4 weken lang. Epileren was niet nieuw voor mij dus verwachtte ik niet veel van de Senso Smart technologie maar ik werd aangenaam verrast. het toestel gaat een lampje rood branden als je teveel druk uitoefent dat gebeurde bij mij in het begin regelmatig. Het toestel ligt goed in de hand, heeft een anti-slip gedeelte en kan onder de douche gebruikt worden waardoor het ontharen minder pijnlijk is. Na 4 weken voelde ik met moeite kleine stoppeltjes dus voor mij klopt de 4 weken belofte. Ik mocht dit product gratis testen en was verrast door de meegeleverde extra onderdelen. Naast de epilator zit er in de starterskit ook een aangename massageroller, een scheerapparaat en een handige etui om alles in op te bergen. Dit toestel heeft alles wat ik nodig heb.

Pluspunten

• gemakkelijk te gebruiken

Cindy H. 11-04-2018

Mooi toestel, handig in gebruik.

Het is een zeer praktisch toestel dat goed in de hand ligt. De tip om eerst te scrubben vooraleer te epileren is een echte must. Wie niet gewoon is om te epileren zal in het begin een beetje pijn aanvoelen doordat de haartjes eruit worden getrokken. Na enkele keren ben je dit wel gewoon. Als je het onder de douche doet is het veel minder pijnlijk. Het warme water zorgt voor een beter gevoel. Het toestel heeft ook een scheerkop die gemakkelijk werkt. Als je eens snel moet zijn is dit ideaal. Er is ook een indicator aanwezig die zegt dat je teveel druk op het toestel zet. Een superfunctie! Na het epileren zijn alle haartjes netjes verdwenen en kan je weer een tijdje verder. Ik zou het zeker aanbevelen. Het doet echt wat je ervan verwacht. Ik ben blij dat ik het toestel mocht uittesten en ik zou het zeker opnieuw kopen! Als ik dan een klein nadeel moet vermelden is dat het opladen en epileren niet samen kan. Dus een beetje planning is wel nodig zodat je niet tijdens het epileren zonder power valt.

Pluspunten

• design
  • handig
  • onder de douche te gebruiken
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• soms wat pijnlijk
  • opladen en epileren tegelijk gaat niet

Krisc 11-04-2018

Handig en compact

Handige en compacte epilator en ladyshave. Het toestel ligt goed in de hand en de onderdelen zijn zeer gemakkelijk te verwisselen. Door het massage opzetstuk is het ontharen redelijk pijnloos. Het was wel handig geweest als er verlichting opgezeten had zodat je in de douche kan zien dat alle haartjes verwijderd zijn. Al bij al een goed toestel. Ik mocht het gratis testen maar ik zou er ook voor willen betalen.

Pluspunten

• Handig
  • Compact

Minpunten

• Geen licht