Braun Silk-épil SensoSmart 5/890 Epilator - Reviews

Gebruiksfuncties
epileren
Bruikbaar onder de douche
Aantal snelheden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil SensoSmart 5/890 Epilator op Kieskeurig.nl.

mary west 26-11-2018

Klein maar fijn

Geschreven voor: Braun Silk-épil SensoSmart 5/890 Epilator

Ik gebruik nu een aantal weken de Senso smart en ik ben zeer blij verrast, na overstappen van een gewoon scheermesje ben ik dik tevreden. Er zijn mij een aantal verschillende voordelen opgevallen waaronder allereerst dat hij lekker in de hand ligt, ten tweede scheert hij echt heel erg glad en pakt ook de kleinste haartjes met gemak mee. het feit dat hij zowel nat als droog gebruikt kan worden ervaar ik als een voordeel. De toevoeging van de massage kop zorgt ervoor dat het ontharen als minder pijnlijk word ervaren. Het apparaat helpt je door aan te geven wanneer je teveel druk geeft. Alles is netjes bij elkaar te houden door het etuitje.
Ik ben blij dat ik het product mocht uit proberen, ik raad hem iedereen aan, 1 keer per week scrubben helpt ingegroeide haartjes voorkomen.

Pluspunten

• licht lekker in de hand
  • geeft aan wanneer je teveel druk geeft
  • zowel nat als droog
  • minder pijnlijk door massage kopstuk

Willemijn 31-10-2018
  • Product gekregen

Handige epilator ook onder de douche

Geschreven voor: Braun Silk-épil SensoSmart 5/890 Epilator

De silkepil is erg fijn in het gebruik. Ik scheerde normaliter altijd. Tot op heden had ik nog vrij weinig ervaring met epilatoren want ik vond het veelal ondingen, dacht ik. Maar ik heb deze laatst gekregen en vind het eigenlijk echt top. En niet omdat het me niks had gekost ;) Het handige van scheren vind ik dat het makkelijk onder de douche kan, maar dat kan deze ook :) Met name het epileren van mijn benen doet deze heel erg goed. Hij mist geen haartje ;) Het is nog niet geheel pijnloos, maar het is veel beter te verdragen dan ik me kon herinneren. Het resultaat is top! Aanradertje

Pluspunten

• Onder te douche te gebruiken
  • Massageopzetstuk

Minpunten

• Helaas nog steeds niet pijnloos

FMoors 30-10-2018

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Braun Silk-épil SensoSmart 5/890 Epilator

Ik gebruik deze epilator nu een paar weken en ben tot nu toe tevreden over het resultaat, het gebruik onder de douche is toch wel een stuk prettiger. als de epilator volledig is opgeladen kan ik hem 3 x gebruiken. Ik heb dit product gratis gekregen om uit te proberen en ben oprecht blij met het resultaat. Met name het massage opzetstuk is fijn in gebruik, ik kan het iedereen aanraden.

Pluspunten

• Massage opzetstuk

Minpunten

• Breedte scheerkop

Rachelle E. 30-10-2018

Nooit meer iets anders!

Geschreven voor: Braun Silk-épil SensoSmart 5/890 Epilator

Deze epilator is de oplossing voor mensen die net als ik last hebben van snel terug groeiende haartjes. Ondanks dat ik het wel erg wennen vind en het best pijnlijk is mijn benen en oksels te epileren, verwijderd dit apparaat heel gemakkelijk de allerkleinste haartjes. Ik ben heel blij met dit product dat ik gratis heb gekregen om uit te testen en beveel het zeker aan aan mensen die graag op vakantie willen zonder te hoeven scheren (na het epileren blijven de haartjes zeker 3 weken weg)! In de set die ik ontving zaten trim opzetstuk (wat ik nog moet uitproberen maar heel benieuwd naar ben), een opzetstuk met massage rollers om de pijn van het epileren te verlichten en een mooi zakje om de losse onderdelen in op te bergen. Deze epilator werkt zowel droog als onder de douche. Zó fijn dat dit apparaat gewoon nat kan worden. Vooral omdat ik uit ervaring heb gemerkt dat ik epileren/scheren het fijnste vind als mijn benen nat zijn. werkt onder de douche! Dankzij deze epilator heb ik nooit meer stugge benen na het scheren/epileren.

Pluspunten

• Haartjes blijven lang weg
  • Professioneel
  • Handig om mee te nemen
  • Zachte benen

Minpunten

• Pijnlijk
  • Even wennen

Ingrid b 23-10-2018

Prima apparaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil SensoSmart 5/890 Epilator

De braun silk epil 5 is een prima epileer apparaat.
Ik heb het product nu enkele weken in gebruik en ik ben er zeer tevreden over.
Ik heb het product gratis gekregen om hem uit te proberen.
Na opladen is hij 4 weken lang te gebruiken voordat de accu leeg is.
Het product is stil in het gebruik en hij haalt snel en eenvoudig de haartjes weg.
Ook onder de douche werkt het product prima en worden de haartjes fijnloos verwijderd.

Pluspunten

• Zowel droog als onder de douche te gebruiken
  • Lange accuduur
  • Stil in gebruik

Elkedl 28-05-2018

Een echte aanrader

Geschreven voor: Braun Silk-épil SensoSmart 5/890 Epilator

Ik raad de Braun Silk-épil 5-890 zeker aan. Met name door de extra opzetstukjes.
Ik was al blij toen ik te horen kreeg dat ik het product gratis mocht gaan testen, laat staan toen ik hem aan het uitpakken was. Na wat pijnlijke ervaringen met een epilator van een ander merk die ik vervolgens aan de kant heb gelegd. Heb ik de Silk-épil 5-890 alsnog een kans geven. En erg blij dat ik dat heb gedaan.Door vooraf eerst te scrubben en daarna in een lekker warm bad te zitten ( waardoor endorfine vrij komt) heb ik met een van de extra hulpstukje waardoor het epileren een stuk minder pijnlijk wordt.
Na het epileren gebruik ik een bodylotion om de huid toch wat te voeden. Weg met de ondraaglijke pijn van epileren!!!!

Pluspunten

• Comfortabel

Minpunten

• blijft pijnlijk

Stephanie 12-05-2018

Prijs/kwaliteit prima keuze

Geschreven voor: Braun Silk-épil SensoSmart 5/890 Epilator

Toen de silk épil in de bus arriveerde, waren mijn benen net onthaard waardoor ik er niet meteen mee aan de slag kon... Een gegeven apparaat kan je niet in de bek kijken. Lol. Even wachten dus. Toen de eerste haren kwamen piepen, moest ik het apparaat testen en dit viel heel goed mee: zelfs de korte nieuwe haartjes werden onmiddellijk vlot geëlimineerd. Ik vind het een groot voordeel dat ik dit in bad kan doen. Dit zorgt ervoor dat dit vrijwel pijnloos kan. Er zit ook een kop ladyshave bij, wat ik zelf niet onmiddellijk zou kopen, maar hier was ik ook aangenaam verrast: zowel voor de oksels als voor de bikinilijn. Het duurt wel even, maar het resultaat was prima. Ik mis in vergelijking met mijn vorige Braun wel het extra licht voor een betere zichtbaarheid, maar dat is dan ook het enige nadeel voor mij.

Pluspunten

• Resultaat
  • Accuduur

Minpunten

• Geen licht

NonniManni 01-05-2018

zo goed als pijnloos epileren

Geschreven voor: Braun Silk-épil SensoSmart 5/890 Epilator

Wat een leuk apparaat, ik ben helemaal verkocht!
Mijn oude trok wel eens haartjes mee uit tijdens het scheren en dat doet deze gelukkig niet. Wat natuurlijk wel de haartjes uittrekt is het epileer-opzetstukje en deze doet het, in combinatie met de massagerollers, op een zachte en zo goed als pijnloze manier. Dus ik ben enorm blij dat ik dit product gratis mocht uittesten!
Wat ook fijn is, is dat je een alles-in-één apparaat in huis hebt zodat je plaats bespaart in je badkamerkastje. Minder is wel dat je het de eerste keer nog moet opladen voordat je kan beginnen.

Pluspunten

• eenvoudig
  • zacht epileren

Minpunten

• lege batterij bij uitpakken

Kim 26-04-2018

Fijne epilator

Geschreven voor: Braun Silk-épil SensoSmart 5/890 Epilator

Deze review gaat over de Braun Silk épil 5 type 5391.
Enkele weken geleden heb ik deze epilator gratis ontvangen om te mogen testen. Hieronder schrijf ik mijn bevindingen met deze epilator.

De epilator zit goed verpakt in de doos en wordt geleverd met een oplaadsnoer (met stekker), een schoonmaak kwastje, de handleiding, de epilator zelf en een massageopzetstuk. Direct na ontvangst heb ik de handleiding doorgenomen, wat erg goed te volgen is. Verschillende talen staan opgenomen in de handleiding en het is absoluut geen berg leeswerk, maar wel aan te raden om van tevoren even de instructies door te nemen.

Zoals ik al zei zitten er twee kopstukken bij; een kopstuk voor vrij direct contact met de huid en een massageopzetstuk wat bedoeld is voor de gevoelige lichaamsdelen (denk aan oksels, knieën). Het verwisselen van de opzetstukken is vrij gemakkelijk, let erop dat de twee pijltjes (aan de achterkant van het apparaat) op mekaar wijzen en je klikt het opzetstuk er zo af mits je deze van de zijkanten vastpakt (je voelt dit aan de ribbeltjes waar je deze moet pakken).

Aan de voorkant van de epilator zie je in het midden de startknop. Eenmaal hierop drukken start de apparaat en start deze vanaf stand I. Druk je tweemaal op de startknop dan krijg je stand II en driemaal op de startknop drukken schakel je de epilator mee uit.
De SensoSmart lampje laat je zien hoeveel batterij er nog over is en wanneer de epilator weer opgeladen moet worden. De epilator gaat 40 minuten mee en is ook snel weer opgeladen. Dit lampje laat tevens ook zien wanneer je te hard drukt op de huid, je ziet dan een rood lichtje. De plaatsing van het lampje is slim bedacht, want deze schijnt ook op je huid waar je aan het epileren bent. Je kunt dus direct zien wanneer je te hard drukt en wanneer de batterij bijna leeg is.

Het epileren zelf viel mij vrij mee. De epilator ligt erg lekker in de hand, ook voor mensen (zoals mij) met kleine handjes. In het begin was het even doorzetten, want je haartjes worden met wortel en al eruit getrokken op vrij hoge snelheid. De eerste paar keren is dat eventjes doorbijten, maar ik verging niet van de pijn. Het was even een vervelend gevoel, maar dit trok snel weer weg. Naarmate je het vaker doet, wordt het ook minder pijnlijk/vervelend. Onder de douche epileren is in dit soort gevallen aan te raden en ook dat kan ik bevestigen. Dat is ook zeker een pluspunt aan deze epilator dat je deze onder de douche gewoon kunt gebruiken. De lengte van het kopstuk is niet erg lang, dus bij de benen duurt het ietsje langer maar deze lengte is juist ideaal voor bijvoorbeeld de oksels. Ook merkte ik op dat de haartjes minder snel terug groeiden naarmate ik vaker epileerde. Nu zit ik nog niet vier weken lang met gladde benen, maar ik twijfel er niet aan dat dat snel wel het geval zal zijn!

Mijn conclusie is dat ik zeker tevreden ben met deze epilator en zonder twijfel raad ik deze ook aan!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Komt beloftes na

Minpunten

• Lengte kopstuk

Lena Mariën 25-04-2018

Aanrader!

Geschreven voor: Braun Silk-épil SensoSmart 5/890 Epilator

Om te beginnen: Op zoek naar een handige epilator die volledig doet wat hij zou moeten? Dan ben je met dit product zeker gesteld! Ik heb het product gratis ontvangen en test het nu al enkele weken op alle mogelijke manieren. Onder de douche, op droge benen, oksels, met scheeropzetstuk of trimkop. En bovendien natuurlijk ook als epilator. Op alle vlakken scoort hij heel erg goed. Handig in gebruik, lange batterijduur, mooi resultaat. Het toestel heeft twee snelheden en een lampje dat aangeeft wanneer je te hard drukt. In de verpakking vind je het toestel zelf, vier opzetstukken en een handig opbergzakje en borsteltje. Ik raad dit product aan iedereen aan en zal het ook opnieuw kopen als mijn huidig toestel aan vervanging toe is.

Kan ik alstublieft een bevestiging ontvangen via e-mail dat ik deze review heb achtergelaten? Alvast bedankt!

Pluspunten

• Handig
  • Batterijduur
  • Opbergzakje
  • Opzetstukken

SanneVL 25-04-2018

Prima apparaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil SensoSmart 5/890 Epilator

Wat als eerste opvalt is dat de Silk Épil lekker in de hand ligt. Als ik hem voor het eerst wil gebruiken, heb ik een kleine tegenvaller. Ik heb een beetje haast, maar blijkbaar werkt dit apparaat niet met een lege batterij, zelfs als hij wel is aangesloten op netstroom. Ik heb het appraat gratis gekregen om te testen, maar dat testen moet dus nog even een paar dagen wachten tot ik wat meer tijd heb.

Ik heb vroeger ook een Braun Silk Epil gehad, maar daarmee deed epileren best pijn, zelfs met de icepack die er aan vast zat. Dus een beetje huiverig ga ik onder de douche staan en gebruik het apparaat. Wat een wereld van verschil met het warme water erbij. Echt lekker is het niet, maar pijn doet het epileren ook niet.

Wat tegenvalt is hoe het apparaatje alle haartjes pakt. Ondanks mijn voorbereiding met scrubben een paar dagen vooraf, pakt hij niet alles, ook niet als ik er meerdere keren overheen ga. Hierdoor ben ik er flink wat tijd mee kwijt. De meeste haartjes zijn gelukkig wel weg en die blijven ook lekker lang weg, dus het was wel de moeite waard!

Pluspunten

• Fijne grip
  • Doet geen pijn

Minpunten

• Kost vrij veel tijd
  • Niet alle haartjes weg
  • Werk niet met lege batterij, zelfs met netstroom

Marijke 17-04-2018

De moeite waard!

Geschreven voor: Braun Silk-épil SensoSmart 5/890 Epilator

De Silk Epil 5/890 is erg handig in gebruik, zelfs voor iemand (zoals ik) die nog nooit eerder geëpileerd had. De pijn valt goed mee (dankzij het waterproof gebruik van deze epilator) en houdt de benen tot 4 weken zacht. Het product zit in een mooie doos, met 5 extra's en zelfs een leuk opbergzakje. Hoewel ik het product gratis gekregen heb, zou ik de aankoop aan iedereen aanraden!

Pluspunten

• Handig
  • Pijnvrij
  • Mooi

Minpunten

• Batterij opladen voor eerste gebruik

Valerie 17-04-2018

Een aanrader

Geschreven voor: Braun Silk-épil SensoSmart 5/890 Epilator

Deze slimme epilator die je begeleidt bij je ontharing en hierdoor perfect is voor nieuwe gebruikers beloofd een gladde huid tot 4 weken lang. Epileren was niet nieuw voor mij dus verwachtte ik niet veel van de Senso Smart technologie maar ik werd aangenaam verrast. het toestel gaat een lampje rood branden als je teveel druk uitoefent dat gebeurde bij mij in het begin regelmatig. Het toestel ligt goed in de hand, heeft een anti-slip gedeelte en kan onder de douche gebruikt worden waardoor het ontharen minder pijnlijk is. Na 4 weken voelde ik met moeite kleine stoppeltjes dus voor mij klopt de 4 weken belofte. Ik mocht dit product gratis testen en was verrast door de meegeleverde extra onderdelen. Naast de epilator zit er in de starterskit ook een aangename massageroller, een scheerapparaat en een handige etui om alles in op te bergen. Dit toestel heeft alles wat ik nodig heb.

Pluspunten

• gemakkelijk te gebruiken

Cindy H. 11-04-2018

Mooi toestel, handig in gebruik.

Geschreven voor: Braun Silk-épil SensoSmart 5/890 Epilator

Het is een zeer praktisch toestel dat goed in de hand ligt. De tip om eerst te scrubben vooraleer te epileren is een echte must. Wie niet gewoon is om te epileren zal in het begin een beetje pijn aanvoelen doordat de haartjes eruit worden getrokken. Na enkele keren ben je dit wel gewoon. Als je het onder de douche doet is het veel minder pijnlijk. Het warme water zorgt voor een beter gevoel. Het toestel heeft ook een scheerkop die gemakkelijk werkt. Als je eens snel moet zijn is dit ideaal. Er is ook een indicator aanwezig die zegt dat je teveel druk op het toestel zet. Een superfunctie! Na het epileren zijn alle haartjes netjes verdwenen en kan je weer een tijdje verder. Ik zou het zeker aanbevelen. Het doet echt wat je ervan verwacht. Ik ben blij dat ik het toestel mocht uittesten en ik zou het zeker opnieuw kopen! Als ik dan een klein nadeel moet vermelden is dat het opladen en epileren niet samen kan. Dus een beetje planning is wel nodig zodat je niet tijdens het epileren zonder power valt.

Pluspunten

• design
  • handig
  • onder de douche te gebruiken
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• soms wat pijnlijk
  • opladen en epileren tegelijk gaat niet

Krisc 11-04-2018

Handig en compact

Geschreven voor: Braun Silk-épil SensoSmart 5/890 Epilator

Handige en compacte epilator en ladyshave. Het toestel ligt goed in de hand en de onderdelen zijn zeer gemakkelijk te verwisselen. Door het massage opzetstuk is het ontharen redelijk pijnloos. Het was wel handig geweest als er verlichting opgezeten had zodat je in de douche kan zien dat alle haartjes verwijderd zijn. Al bij al een goed toestel. Ik mocht het gratis testen maar ik zou er ook voor willen betalen.

Pluspunten

• Handig
  • Compact

Minpunten

• Geen licht