Braun Silk-épil 3 3-410 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Christel_S 15-05-2018

Compact, makkelijk in gebruik, goede prijs/kwaliteit

Ik heb het product gratis ontvangen om te testen. Prettig vond ik dat het een compact apparaat is, en eenvoudig te bedienen. Ook vond ik het fijn dat het naast een epileerfunctie ook een scheerfunctie heeft. Het lampje dat het apparaat heeft is handig met scheren, je ziet de haartjes beter zitten.
Nadelen van het apparaat zijn dat je het altijd met stekker moet gebruiken, je kunt het niet opladen helaas. Verder is het de eerste paar keer echt onprettig, maar naarmate je het vaker gebruikt doet het minder zeer. Tot slot vind ik dat het soms de haartjes, vooral de kleine haartjes, niet altijd even goed pakt.

Pluspunten

• tevens een scheerfunctie
  • heeft een lampje
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• pijnlijk
  • niet oplaadbaar
  • pakt soms kleine haartjes niet

LindaD 05-05-2018

Tevreden met product

Braun Silk epil 3 is een ideaal apparaatje om mee te nemen. Hij verwijdert grotendeels alle haren. Kleine haartjes zijn moeilijker te pakken. Ik heb dit product mogen uitproberen en werd verrast door het lichtje op het apparaat. Hij maakt het super makkelijk om alle haartjes te zien. Zeer tevreden met resultaat die ongeveer 2 weken aanhoudt. Ik beveel dit product aan ongeacht het feit dat hij niet draadloos is en veel lawaai maakt tijdens gebruik.

Pluspunten

• lichtje
  • compact

Minpunten

• maakt lawaai
  • niet draadloos
  • geen etui

Melissa S 25-04-2018

Werkt naar behoren

Voor dit apparaat had ik nog nooit een epilator gebruikt en was dit ook niet van plan omdat ik altijd hoorde dat het veel pijn deed. Nadat ik dit product heb mogen ontvangen en uitgebreid getest heb ben ik fan! De haren blijven een stuk langer weg en het is makkelijk in gebruik, ook valt de pijn mee na het apparaat een aantal keer gebruikt te hebben. De braun silk epil is nu het enigste product dat ik nog gebruik voor ontharen omdat ik er erg tevreden mee ben.

Pluspunten

• Goede kwaliteit/prijs

Minpunten

• Niet draadloos

Elisanneva 24-04-2018
  • Product gekregen

Compact en makkelijk apparaat, niet geheel pijnloos

Wanneer het gaat om een ontharingsmethode, kies ik toch altijd voor scheren. Toen ik aangeboden kreeg dit epileerapparaat uit te proberen, besloot ik het eens op een andere manier te proberen. Het is een makkelijk en compact apparaat, met een duidelijke gebruiksaanwijzing. Het apparaat moet gebruikt worden met een snoer, omdat hij geen accu heeft. Enigszins nadelig. Het epileren beviel mij niet; het deed veel pijn. Ook viel het op dat niet alle haartjes werden meegenomen, wat zorgde voor een onvolledig resultaat. Daarom heb ik besloten het apparaat niet meer te gebruiken voor epileren, omdat ik niet vind dat het resultaat opweegt tegen de pijn. De scheer- en trimstand van het apparaat werken wel fijn, snel en efficiënt; ik zou het apparaat dan ook eerder hiervoor gebruiken. Het apparaat is een aanrader als u goed tegen pijn kunt. Wanneer dit niet zo is, valt het apparaat goed te gebruiken als scheerapparaat.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen accu
  • Niet erg efficiënt

Kim 24-04-2018

Gemakkelijk in gebruik

Ik heb de braun epilator 410 nu al een goed maand om te testen.
In het begin is dit wat pijnlijk want ik was niet gewoon om te epileren. Maar na een paar keer is dit minder. De haartjes blijven ook langer weg dan gewoon met scheren. Het lampje om de epilator is ook handig. Enige nadeel is dat het niet oplaadbaar is.

Pluspunten

• Lampje
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Niet oplaadbaar

Kim 23-04-2018

Gemakkelijk in gebruik

Ik heb de braun epilator 410 nu al een goed maand om te testen.

Pluspunten

• Lampje
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Niet oplaadbaar

sarahclae 23-04-2018

braun silk epil / scheer apparaat

Dit was de eerste keer dat ik mijn benen epileerde en ik vond het voor mij persoonlijk te pijnlijk. Ik heb 1 been geëpileerd en voor het andere de scheerfunctie van dit toestel gebruikt.
Het geëpileerde been was duidelijk veel gladder en bleef ook langer glad dan het geschoren been, dus voor wie tegen het epileren kan, raad ik het product zeker aan.
Ik heb het product gratis mogen testen en hoewel ik het niet zelf zou kopen omwillen van de epileerfunctie, gebruik ik nu wel zeer regelmatig de scheerfunctie. Ik vind het lichtje op het toestel erg gemakkelijk, hiermee kan je heel duidelijk de overgebleven haartjes zien.

Pluspunten

• lichtje
  • vesrchillende functies in 1 toestel

Minpunten

• niet draadloos

Sophie2503 20-04-2018

Makkelijk in gebruik

De Braun silk epil 3 heb ik gratis ontvangen. Het apparaat bevalt zeer goed. Is voor het hele lichaam te gebruiken door de verschillende opzetstukken. Het borsteltje om het apparaat schoon te maken is erg prettig. Het enige nadeel vind ik dat hij in het stopcontact moet zitten om hem te gebruiken.

Maud 19-04-2018

Aanrader!

De Braun Silk Epil 410 is een aanrader voor mooie gladde benen nu de rokjes weer aankunnen. Ik heb het product gratis ontvangen om testen maar zou er ook zeker de adviesprijs voor over hebben. De eerste paar keer zijn iets gevoelig maar dat verdwijnt snel. Haartjes blijven bijna een week weg. Het lampje maakt duidelijk zichtbaar waar de haartjes zitten. Kortom een gebruiksvriendelijk apparaat wat doet wat het beloofd.

Pluspunten

• Gladde benen
  • Lampje maakt haartjes zichtbaar
  • Na aantal keer vrijwel pijnloos
  • Haartjes blijven bijna een week weg

Minpunten

• Eerste paar keer iets pijnlijk
  • Iets langer werk dan scheren

Tessa 18-04-2018
  • Product gekregen

Werkt erg gemakkelijk en vrij pijnloos!

Ik vind het alles meevallen, was erg bang dat het pijn zou doen maar het was erg goed te doorstaan. De haren blijven langer weg dan met scheren wat zeker met dit mooie zomerweer erg fijn is. Echter worden mijn benen er wel minder mooi van door de rode bultjes die erop komen, ondanks dat ik gescrubt heb zoals volgens de aanwijzingen. Misschien dat dit nog minder wordt.

EviV79 17-04-2018

gladde benen maar tijdrovend

Ik heb nooit een epilator willen kopen omdat ik dacht dat het te pijnlijk zou zijn en daardoor een miskoop zou zijn. Het Braun epilator SE3-410 heb ik gratis gekregen om te testen. Echt pijnlijk is het niet, telkens lichte prikjes die je voelt. Het is best wel tijdrovend, het gaat sneller met een scheermesje maar met de epilator blijven mijn benen wel langer glad.

Pluspunten

• lampje

Minpunten

• tijdrovend

DaphneB45 17-04-2018

Gladde benen!

Ik had nog nooit een epilator gebruikt, het was dus de eerste keer. De eerste keer was even op de tanden bijten. Daarna had ik wel voor enkele weken gladde benen. Jammer dat het zo fel voor rode vlekken zorgt, dus het is niet om last-minute te gebruiken als je weg moet. Na enkele keren te gebruiken doet het veel minder pijn en er komen precies steeds minder haartjes terug. Het ingebouwde lampje is heel handig, zorgt ervoor dat je zelfs de kleine haartjes goed ziet. De andere opzetstukken zijn makkelijk verwisselbaar en handig in gebruik. Het enige jammer is dat hij niet snoerloos is, al heeft het wel een heel lange snoer.
Als ik hem niet had ontvangen om te mogen testen, had ik hem zeker zelf gekocht.
Niks is zo handig als 3-4 weken lang gladde benen te hebben in de zomermaanden!

Pluspunten

• Ingebouwd lichtje
  • Extra opzetstukken

Minpunten

• Snoer

Nicky20 12-04-2018
  • Product gekregen

Twijfelachtig, kost veel tijd maar het resultaat mag er zijn

Ik was op zoek naar een product dat er voor zou zorgen dat ik niet de halve vakantie bezig zou zijn met het scheren van mijn benen. Toen ik de kans kreeg om de Braun 3-410 gratis te proberen, greep ik meteen mijn kans. Ik had heerlijk niet verwacht dat het zo pijn zou doen, en nu is mijn pijngrens redelijk hoog. Het apparaat is handig in gebruik, let wel op het snoer wat dat kan soms nog in de weg zitten maar daardoor hoef je niet bang te zijn dat de batterij leeg is. Het duurt alleen lang voordat je alles heb gehad dus je kunt het helaas niet even snel tussendoor doen. Het resultaat daarin tegen was wel heel mooi en pas na 3 weken moest ik het gaan herhalen.

Pluspunten

• Mooi resultaat
  • Handig in gebruik
  • Pas 3 weken herhalen

Minpunten

• Het doet pijn
  • Kost veel tijd

TrudyIJ 10-04-2018

Epilator, niets voor mij

Een epilator, de eerste keer dat ik hem gebruik. Handig ook, vervelende haartjes langer weg. Helaas ben ik er niet blij mee, het doet veel pijn. Ook na een paar keer. Geef mij maar gewoon een scheermes.
Voordeel is het lampje wat er op zit, dan kun je het goed zien. Nadeel vind ik dat het snoer best kort is en je hem niet onder de douche kunt gebruiken. Ik mocht hem gratis testen, maar ga hem zelf nooit kopen.

Pluspunten

• Lampje

Minpunten

• Kort snoer
  • Niet onder de douche

Nele Waegeman 08-04-2018

Braun Silk épil 3 3-410

Dit toestel is een goede epilator om als beginner te gebruiken. Het toestel heeft twee verschillende snelheden, zodat je kan wennen aan het gevoel van epileren. De epilator heeft ook een trimkopje, voor de iets minder makkelijk te bereiken zones, zoals de bikinilijn. In de verpakking zitten ook nog attributen om je epilator te reinigen, wat ook niet onbelangrijk is. Het toestel is niet draadloos, maar zie dit zeker niet als een nadeel. Zo hoef je nooit batterijen te kopen of valt het toestel niet uit in het midden van een scheerbeurt (stel je voor!) Ik raad dit toestel zeker aan! Het enige nadeel is dat het niet onder de douche gebruikt kan worden.

Pluspunten

• Verschillende snelheden
  • Niet draadloos
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Niet draadloos
  • Niet voor onder de douche