Braun Silk Ãpil 3 3 410 Raspberry Pink Met 3 Extraâs Epilator - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

6,9

Maud 19-04-2018

Aanrader!

De Braun Silk Epil 410 is een aanrader voor mooie gladde benen nu de rokjes weer aankunnen. Ik heb het product gratis ontvangen om testen maar zou er ook zeker de adviesprijs voor over hebben. De eerste paar keer zijn iets gevoelig maar dat verdwijnt snel. Haartjes blijven bijna een week weg. Het lampje maakt duidelijk zichtbaar waar de haartjes zitten. Kortom een gebruiksvriendelijk apparaat wat doet wat het beloofd.

Pluspunten

• Gladde benen
  • Lampje maakt haartjes zichtbaar
  • Na aantal keer vrijwel pijnloos
  • Haartjes blijven bijna een week weg

Minpunten

• Eerste paar keer iets pijnlijk
  • Iets langer werk dan scheren

Tessa 18-04-2018
  • Product gekregen

Werkt erg gemakkelijk en vrij pijnloos!

Ik vind het alles meevallen, was erg bang dat het pijn zou doen maar het was erg goed te doorstaan. De haren blijven langer weg dan met scheren wat zeker met dit mooie zomerweer erg fijn is. Echter worden mijn benen er wel minder mooi van door de rode bultjes die erop komen, ondanks dat ik gescrubt heb zoals volgens de aanwijzingen. Misschien dat dit nog minder wordt.

EviV79 17-04-2018

gladde benen maar tijdrovend

Ik heb nooit een epilator willen kopen omdat ik dacht dat het te pijnlijk zou zijn en daardoor een miskoop zou zijn. Het Braun epilator SE3-410 heb ik gratis gekregen om te testen. Echt pijnlijk is het niet, telkens lichte prikjes die je voelt. Het is best wel tijdrovend, het gaat sneller met een scheermesje maar met de epilator blijven mijn benen wel langer glad.

Pluspunten

• lampje

Minpunten

• tijdrovend

DaphneB45 17-04-2018

Gladde benen!

Ik had nog nooit een epilator gebruikt, het was dus de eerste keer. De eerste keer was even op de tanden bijten. Daarna had ik wel voor enkele weken gladde benen. Jammer dat het zo fel voor rode vlekken zorgt, dus het is niet om last-minute te gebruiken als je weg moet. Na enkele keren te gebruiken doet het veel minder pijn en er komen precies steeds minder haartjes terug. Het ingebouwde lampje is heel handig, zorgt ervoor dat je zelfs de kleine haartjes goed ziet. De andere opzetstukken zijn makkelijk verwisselbaar en handig in gebruik. Het enige jammer is dat hij niet snoerloos is, al heeft het wel een heel lange snoer.
Als ik hem niet had ontvangen om te mogen testen, had ik hem zeker zelf gekocht.
Niks is zo handig als 3-4 weken lang gladde benen te hebben in de zomermaanden!

Pluspunten

• Ingebouwd lichtje
  • Extra opzetstukken

Minpunten

• Snoer

Nicky20 12-04-2018
  • Product gekregen

Twijfelachtig, kost veel tijd maar het resultaat mag er zijn

Ik was op zoek naar een product dat er voor zou zorgen dat ik niet de halve vakantie bezig zou zijn met het scheren van mijn benen. Toen ik de kans kreeg om de Braun 3-410 gratis te proberen, greep ik meteen mijn kans. Ik had heerlijk niet verwacht dat het zo pijn zou doen, en nu is mijn pijngrens redelijk hoog. Het apparaat is handig in gebruik, let wel op het snoer wat dat kan soms nog in de weg zitten maar daardoor hoef je niet bang te zijn dat de batterij leeg is. Het duurt alleen lang voordat je alles heb gehad dus je kunt het helaas niet even snel tussendoor doen. Het resultaat daarin tegen was wel heel mooi en pas na 3 weken moest ik het gaan herhalen.

Pluspunten

• Mooi resultaat
  • Handig in gebruik
  • Pas 3 weken herhalen

Minpunten

• Het doet pijn
  • Kost veel tijd

TrudyIJ 10-04-2018

Epilator, niets voor mij

Een epilator, de eerste keer dat ik hem gebruik. Handig ook, vervelende haartjes langer weg. Helaas ben ik er niet blij mee, het doet veel pijn. Ook na een paar keer. Geef mij maar gewoon een scheermes.
Voordeel is het lampje wat er op zit, dan kun je het goed zien. Nadeel vind ik dat het snoer best kort is en je hem niet onder de douche kunt gebruiken. Ik mocht hem gratis testen, maar ga hem zelf nooit kopen.

Pluspunten

• Lampje

Minpunten

• Kort snoer
  • Niet onder de douche

Nele Waegeman 08-04-2018

Braun Silk épil 3 3-410

Dit toestel is een goede epilator om als beginner te gebruiken. Het toestel heeft twee verschillende snelheden, zodat je kan wennen aan het gevoel van epileren. De epilator heeft ook een trimkopje, voor de iets minder makkelijk te bereiken zones, zoals de bikinilijn. In de verpakking zitten ook nog attributen om je epilator te reinigen, wat ook niet onbelangrijk is. Het toestel is niet draadloos, maar zie dit zeker niet als een nadeel. Zo hoef je nooit batterijen te kopen of valt het toestel niet uit in het midden van een scheerbeurt (stel je voor!) Ik raad dit toestel zeker aan! Het enige nadeel is dat het niet onder de douche gebruikt kan worden.

Pluspunten

• Verschillende snelheden
  • Niet draadloos
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Niet draadloos
  • Niet voor onder de douche