Braun Silk-épil 3 3-410 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 3 3-410 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

GulS 18-05-2019

Prima apparaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

Ik heb de Braun silk epil 3 nu een aantal keer gebruikt, tot nu toe vind het een prima apparaat. Bij het epileren zit er een kopstukje bij wat zou moeten helpen bij het "optillen" van de haartjes zodat ze makkelijk worden meegenomen door de epilator. Echter merk ik dat er dan nauwelijks haartjes worden vastgegrepen. Zonder het kopstukje werkt het stukken beter! Je zult wel een aantal keer over het zelfde stukje moeten gaan, maar dat ervaar ik ook met de duurdere varianten. Goed scrubben tijdens het douchen blijft cruciaal voor een optimaal resultaat. De shaver (zonder trimmer kopstukje) heb ik gebruikt op mijn armen en dat was ok. Het was meer een trimmer, want ik zag alle haartjes nog duidelijk zitten. Mijn eerste arm ging wel vlotter dan de 2e. Er zaten geen haartjes opgehoopt o.i.d dus ik zou niet weten wat daar de reden voor is. Het snoertje is lekker lang waardoor je genoeg speling hebt, al moet ik wel zeggen dat ik soms echt vind dat ie een beetje in de weg zit. Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen. Ik vind het een prima apparaat, maar voor die prijs zou ik toch even wachten op een aanbieding.

Pluspunten

• Lampje
  • 2 standen
  • Lang snoertje

Minpunten

• Snoer
  • Shaver is meer een trimmer
  • Massage cap is overbodig

Anna van D 29-08-2018
  • Product gekregen

Tevreden, makkelijk in de hand

Tevreden over het apparaatje,
Leuk kleurtje, en bijgeleverd een extra kop, borsteltje en adapter.

De extra kop geeft mogelijkheid tot trimmen scheren en huis massage.
Ook zit er een sensor lampje op, als je te hard op de huid duwt gaat deze branden.

Helaas zit er geen opberg tasje bij.
Het apparaat heeft 2 standen, en maakt niet zo’n herrie.
Ik ben tevreden

Pluspunten

• Sensorlampje
  • Extra kop
  • Uitstraling

Minpunten

• Mis een opbergtasje

Ashley 27-08-2018

Fijn product

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

Ik gebruik de Silk Epil nu ongeveer een maand en ik ben enorm tevreden met het apparaat. Doordat er een lampje opzit kan je alle haartjes goed zien en als je er een paar bent vergeten zijn ze makkelijk te vinden. Ik gebruik epileer apparaten al wat langer en ben de ''pijn'' inmiddels gewend. Deze Silk Epil is handig in gebruik, hij is compact. Het enige nadeel is dat het apparaat niet snoerloos is. Ik heb het apparaat gratis getest maar zou het apparaat iedereen aanraden. Bij mij blijven de haartjes zo ongeveer 2 weken weg.

Pluspunten

• Opzetstuk
  • Lampje
  • Haren blijven lang weg
  • Handig om mee te reizen

Minpunten

• Niet draadloos

Tessaflessa 24-08-2018

Fijn veelzijdig apparaat!

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

Een aantal weken heb ik de Silk Epil 3 in gebruik. Het is een klein, compact, handzaam apparaat, en ook nog eems in een leuke kleur! Helaas moet dit apparaat wel aan het snoer gebruikt worden en kan hij dus niet mee onder de douche. Het epileren is wel wat pijnlijk, maar wordt in de loop van de tijd beter te doen. Fijn is dat je met het lampje goed kan zien of de haartjes weg zijn. Helaas blijven m’n benen er geen hele maand glad mee, maar het werkt wel langer dan scheren. Mocht je het epileren toch te pijnlijk vinden, dan zit er ook een gewoon trim&scheer-opzetstuk bij. Ik heb dit product gratis mogen testen, maar zou het ook zeker zelf kopen. Het is een veelzijdig apparaat!

Pluspunten

• Lampje om resultaat te kunnen zien
  • Meerdere opzetstukken

Minpunten

• Niet oplaadbaar

Ria 22-08-2018

Braun silk epil 3

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

De Braun Silk 3-410 Epilator nu vijf weken in huis en ik ben er eeg tevreden mee.
Hij is klein van formaat, ligt goed in de hand en werkt simpel.
Je kan de Beaun silk3 heeft een 3 in 1 functie. Je kan hem gebruiken als:
- tondeuse
- epilator
- trimmer
Alle functies werken naar behoren. Het epileren is wel pijnlijk, maar wel onwijs fijn dat je 4 weken lang gladde benen hebt.
Op het apparaat zit ook een indicatielampje die aangeeft of alle hartjes verwijderd zijn.
Ik mocht deze Braun silk epil 3 gratis uitproberen en ben heel blij dat ik deze kans kreeg.
Ik kan hem iedereen aanraden.

Enige nadeel vind ik dat het apparaat wel veel herrie maakt en er geen opbergtasje bij zit

Dennie 17-08-2018

Fijn, handig apparaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

Ik heb de Braun Silk 3-410 nu inmiddels vier weken in gebruik. Het is een handig klein compact apparaat in een gezellige kleur, makkelijk te bedienen en heeft drie verschillende functies zoals, een epilator, ladyshave en tondeuse. Dat scheel weer drie losse apparaten in de kast. Ik was vooral benieuwd naar de epileerfunctie en ben dus erg blij dat ik deze Braun gratis mocht testen. Het epileren gaat perfect maar is niet geheel pijnloos. Nu ik hem een paar keer geprobeerd heb gaat het epileren van de benen steeds beter maar oksel en bikinilijn vind ik nog erg pijnlijk. De haren blijven met epileren langer weg dan met scheren maar het is wel nodig één keer in de week het apparaat te gebruiken voor een mooi blijvend glad resultaat.
Erg handig is het lampje daarmee kan je goed zien of alle haren verwijderd zijn .
Kortom ik ben erg tevreden over de Braun Silk 3-410 en ik kan hem alleen maar aanbevelen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Drie functies in één apparaat
  • Haren blijven minimaal één week weg na epileren
  • Handig lampje

Minpunten

• Kan in het begin nogal pijnlijk zijn

Melissa 09-08-2018

Handig klein epileer apparaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

Ik heb de Braun Silk 3-410 nu al een tijdje in bezit. En dat was ook nodig sinds ik mijn vorige epileer apparaat al meer dan 10 jaar oud is. De Braun is klein, handig en fijn liggend in de hand. Epileren doet de eerste paar keer echt enorm veel pijn maar na maten merk je het maar amper. Het voordeel daarvan vind ik dat de haartjes mooi lang weg blijven en ik op mijn gemak een kort rokje aan kan doen zonder zorgen om een mogelijke haartje.

Pluspunten

• Fijn klein
  • Lekker in de hand

Minpunten

• Niet draadloos
  • Kan niet onder de douche

M.G. 05-08-2018

Compact apparaat, makkelijk te bedienen, handig lampje

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

De Braun Silk-épil 3 3-410 is een compact apparaat, gemakkelijk te bedienen en heeft tevens een leuk kleurtje. Ik heb het gebruikt om mijn benen te epileren. De eerste paar keer heb ik flink op mijn tanden moeten bijten, omdat het behoorlijk zeer deed. Het motto "wie mooi wil zijn moet pijn lijden” volstaat voor dit product. De pijn wordt aanzienlijk minder naarmate je het apparaat vaker gebruikt. Met name in het begin moet je om de dag epileren om gladde benen te krijgen en behouden. Het lampje is zeer handig om goed te kunnen zien of alle haartjes verwijderd zijn. Een nadeel is dat het apparaat niet draadloos is en niet onder de douche gebruikt kan worden, er zit wel een redelijk lang snoer aan. Ik heb de Braun Silk-épil gratis gekregen en ondanks ik na de eerste drie keer overtuigd was dit apparaat nooit meer te gebruiken, zie ik er nu toch de voordelen van in! Haartjes blijven aanzienlijk langer weg.

Pluspunten

• Handig lampje
  • Haartjes blijven langer weg

Minpunten

• Niet snoerloos
  • Kan niet onder de douche gebruikt worden

jamilladoei 03-08-2018

Makkelijk vast te houden

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

Ik gebruik het product nu een aantal weken en ben er niet heel enthousiast over. Het product is klein en compact, wat het makkelijk maakt om het vast te houden. Wat ik wel jammer vindt is dat het product niet draadloos is. De meeste ontharingsproducten zijn draadloos en te gebruiken onder de douche wat veel fijner is, bij dit apparaat is dat helaas niet zo. De ontharing niet pijnloos, naderhand werd de pijn uiteraard wel minder. Het lampje is handig , vooral omdat de lichtval niet altijd goed is. Het product heb ik gratis gekregen om te testen. Ik ben over het algemeen tevreden over het resultaat, maar ik zou het apparaat zelf niet aanschaffen.

Pluspunten

• Compact
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Gehorig
  • Niet draadloos
  • Pijnlijk

Christel_S 15-05-2018

Compact, makkelijk in gebruik, goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

Ik heb het product gratis ontvangen om te testen. Prettig vond ik dat het een compact apparaat is, en eenvoudig te bedienen. Ook vond ik het fijn dat het naast een epileerfunctie ook een scheerfunctie heeft. Het lampje dat het apparaat heeft is handig met scheren, je ziet de haartjes beter zitten.
Nadelen van het apparaat zijn dat je het altijd met stekker moet gebruiken, je kunt het niet opladen helaas. Verder is het de eerste paar keer echt onprettig, maar naarmate je het vaker gebruikt doet het minder zeer. Tot slot vind ik dat het soms de haartjes, vooral de kleine haartjes, niet altijd even goed pakt.

Pluspunten

• tevens een scheerfunctie
  • heeft een lampje
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• pijnlijk
  • niet oplaadbaar
  • pakt soms kleine haartjes niet

LindaD 05-05-2018

Tevreden met product

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

Braun Silk epil 3 is een ideaal apparaatje om mee te nemen. Hij verwijdert grotendeels alle haren. Kleine haartjes zijn moeilijker te pakken. Ik heb dit product mogen uitproberen en werd verrast door het lichtje op het apparaat. Hij maakt het super makkelijk om alle haartjes te zien. Zeer tevreden met resultaat die ongeveer 2 weken aanhoudt. Ik beveel dit product aan ongeacht het feit dat hij niet draadloos is en veel lawaai maakt tijdens gebruik.

Pluspunten

• lichtje
  • compact

Minpunten

• maakt lawaai
  • niet draadloos
  • geen etui

Melissa S 25-04-2018

Werkt naar behoren

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

Voor dit apparaat had ik nog nooit een epilator gebruikt en was dit ook niet van plan omdat ik altijd hoorde dat het veel pijn deed. Nadat ik dit product heb mogen ontvangen en uitgebreid getest heb ben ik fan! De haren blijven een stuk langer weg en het is makkelijk in gebruik, ook valt de pijn mee na het apparaat een aantal keer gebruikt te hebben. De braun silk epil is nu het enigste product dat ik nog gebruik voor ontharen omdat ik er erg tevreden mee ben.

Pluspunten

• Goede kwaliteit/prijs

Minpunten

• Niet draadloos

Elisanneva 24-04-2018
  • Product gekregen

Compact en makkelijk apparaat, niet geheel pijnloos

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

Wanneer het gaat om een ontharingsmethode, kies ik toch altijd voor scheren. Toen ik aangeboden kreeg dit epileerapparaat uit te proberen, besloot ik het eens op een andere manier te proberen. Het is een makkelijk en compact apparaat, met een duidelijke gebruiksaanwijzing. Het apparaat moet gebruikt worden met een snoer, omdat hij geen accu heeft. Enigszins nadelig. Het epileren beviel mij niet; het deed veel pijn. Ook viel het op dat niet alle haartjes werden meegenomen, wat zorgde voor een onvolledig resultaat. Daarom heb ik besloten het apparaat niet meer te gebruiken voor epileren, omdat ik niet vind dat het resultaat opweegt tegen de pijn. De scheer- en trimstand van het apparaat werken wel fijn, snel en efficiënt; ik zou het apparaat dan ook eerder hiervoor gebruiken. Het apparaat is een aanrader als u goed tegen pijn kunt. Wanneer dit niet zo is, valt het apparaat goed te gebruiken als scheerapparaat.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen accu
  • Niet erg efficiënt

Sophie2503 20-04-2018

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

De Braun silk epil 3 heb ik gratis ontvangen. Het apparaat bevalt zeer goed. Is voor het hele lichaam te gebruiken door de verschillende opzetstukken. Het borsteltje om het apparaat schoon te maken is erg prettig. Het enige nadeel vind ik dat hij in het stopcontact moet zitten om hem te gebruiken.

Maud 19-04-2018

Aanrader!

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

De Braun Silk Epil 410 is een aanrader voor mooie gladde benen nu de rokjes weer aankunnen. Ik heb het product gratis ontvangen om testen maar zou er ook zeker de adviesprijs voor over hebben. De eerste paar keer zijn iets gevoelig maar dat verdwijnt snel. Haartjes blijven bijna een week weg. Het lampje maakt duidelijk zichtbaar waar de haartjes zitten. Kortom een gebruiksvriendelijk apparaat wat doet wat het beloofd.

Pluspunten

• Gladde benen
  • Lampje maakt haartjes zichtbaar
  • Na aantal keer vrijwel pijnloos
  • Haartjes blijven bijna een week weg

Minpunten

• Eerste paar keer iets pijnlijk
  • Iets langer werk dan scheren

Tessa 18-04-2018
  • Product gekregen

Werkt erg gemakkelijk en vrij pijnloos!

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

Ik vind het alles meevallen, was erg bang dat het pijn zou doen maar het was erg goed te doorstaan. De haren blijven langer weg dan met scheren wat zeker met dit mooie zomerweer erg fijn is. Echter worden mijn benen er wel minder mooi van door de rode bultjes die erop komen, ondanks dat ik gescrubt heb zoals volgens de aanwijzingen. Misschien dat dit nog minder wordt.

EviV79 17-04-2018

gladde benen maar tijdrovend

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

Ik heb nooit een epilator willen kopen omdat ik dacht dat het te pijnlijk zou zijn en daardoor een miskoop zou zijn. Het Braun epilator SE3-410 heb ik gratis gekregen om te testen. Echt pijnlijk is het niet, telkens lichte prikjes die je voelt. Het is best wel tijdrovend, het gaat sneller met een scheermesje maar met de epilator blijven mijn benen wel langer glad.

Pluspunten

• lampje

Minpunten

• tijdrovend

DaphneB45 17-04-2018

Gladde benen!

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

Ik had nog nooit een epilator gebruikt, het was dus de eerste keer. De eerste keer was even op de tanden bijten. Daarna had ik wel voor enkele weken gladde benen. Jammer dat het zo fel voor rode vlekken zorgt, dus het is niet om last-minute te gebruiken als je weg moet. Na enkele keren te gebruiken doet het veel minder pijn en er komen precies steeds minder haartjes terug. Het ingebouwde lampje is heel handig, zorgt ervoor dat je zelfs de kleine haartjes goed ziet. De andere opzetstukken zijn makkelijk verwisselbaar en handig in gebruik. Het enige jammer is dat hij niet snoerloos is, al heeft het wel een heel lange snoer.
Als ik hem niet had ontvangen om te mogen testen, had ik hem zeker zelf gekocht.
Niks is zo handig als 3-4 weken lang gladde benen te hebben in de zomermaanden!

Pluspunten

• Ingebouwd lichtje
  • Extra opzetstukken

Minpunten

• Snoer

Nicky20 12-04-2018
  • Product gekregen

Twijfelachtig, kost veel tijd maar het resultaat mag er zijn

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

Ik was op zoek naar een product dat er voor zou zorgen dat ik niet de halve vakantie bezig zou zijn met het scheren van mijn benen. Toen ik de kans kreeg om de Braun 3-410 gratis te proberen, greep ik meteen mijn kans. Ik had heerlijk niet verwacht dat het zo pijn zou doen, en nu is mijn pijngrens redelijk hoog. Het apparaat is handig in gebruik, let wel op het snoer wat dat kan soms nog in de weg zitten maar daardoor hoef je niet bang te zijn dat de batterij leeg is. Het duurt alleen lang voordat je alles heb gehad dus je kunt het helaas niet even snel tussendoor doen. Het resultaat daarin tegen was wel heel mooi en pas na 3 weken moest ik het gaan herhalen.

Pluspunten

• Mooi resultaat
  • Handig in gebruik
  • Pas 3 weken herhalen

Minpunten

• Het doet pijn
  • Kost veel tijd

TrudyIJ 10-04-2018

Epilator, niets voor mij

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

Een epilator, de eerste keer dat ik hem gebruik. Handig ook, vervelende haartjes langer weg. Helaas ben ik er niet blij mee, het doet veel pijn. Ook na een paar keer. Geef mij maar gewoon een scheermes.
Voordeel is het lampje wat er op zit, dan kun je het goed zien. Nadeel vind ik dat het snoer best kort is en je hem niet onder de douche kunt gebruiken. Ik mocht hem gratis testen, maar ga hem zelf nooit kopen.

Pluspunten

• Lampje

Minpunten

• Kort snoer
  • Niet onder de douche